abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 november 2008 @ 16:07:29 #151
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63245463
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 @ 15:52 schreef Greys het volgende:
MissBliss, check het Boris topic even. Die foto met die scheur open in de ren

SHE, ik heb trek in allerlei zoetig vreetwerk nu
En eigenlijk ook in hartig

Oeh! Ik heb nog zalmwraps met roomkaas van de visboer
*rent naar Boristopic*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63245771
Kwak is toch aan het verhuizen vandaag? Hoop wel dat ze internet heeft gelijk, dan kan ze ons op de hoogte brengen van hoe het was gister.
pi_63245965
OMG ik ben echt de grootse kneus in de keuken die er bestaat.
Ik wilde chocolade laten smelten, au bain marie, maar dat lukte niet, dus toen deed ik het alsnog in de magnetron met als gevolg dat het aanbrandde En toen moest ik weer nieuwe kopen.

Nog niet helemaal gelukt zoals ik wilde, maar het resultaat is wel lekker: chocomousse, met stukjes chocola(omdat de de slagroom waarschijnlijk niet in de koelkast moest, waardoor de chocola gelijk weer stolde toen ik ze samenvoegde. Anyway, tis nu klaar en de ravage in de keuken is ook weer weg. Er zat echt overal chocola, zelfs in m'n haren en op de bovenste keukenkastjes
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_63246031
De plank hangt.

En gister had ik al een plank voor de magnetron opgehangen, wegens ruimtegebrek in de keuken:

Ik dacht twee planken nodig te hebben voor mijn kookboeken, maar één plank is ruim voldoende, dus ik heb er eentje over. Ik denk dat ik die boven mijn bureau ga hangen zodat ik er mijn mappen en papieren enzo op kwijt kan, dan wordt mijn bureau niet zo'n zootje.
pi_63246112
planken

leuk en mooi rood!
Ja doei.
pi_63246131
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 16:35 schreef cyclechick het volgende:
OMG ik ben echt de grootse kneus in de keuken die er bestaat.
Ik wilde chocolade laten smelten, au bain marie, maar dat lukte niet, dus toen deed ik het alsnog in de magnetron met als gevolg dat het aanbrandde En toen moest ik weer nieuwe kopen.

Nog niet helemaal gelukt zoals ik wilde, maar het resultaat is wel lekker: chocomousse, met stukjes chocola(omdat de de slagroom waarschijnlijk niet in de koelkast moest, waardoor de chocola gelijk weer stolde toen ik ze samenvoegde. Anyway, tis nu klaar en de ravage in de keuken is ook weer weg. Er zat echt overal chocola, zelfs in m'n haren en op de bovenste keukenkastjes
*noteert*

niet na proberen au-bain-marie in de magnetron te flikkeren vanavond

heb lekker peer, banaan en appel voor vanavond
Ja doei.
pi_63246274
Staat leuk die plankjes!
Ik zou er eigenlijk ook eentje in de keuken moeten doen, alleen heb ik n heel harde muur, dus moet ik een betonboor hebben. Ach wie weet.. ooit...
pi_63246280
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
planken

leuk en mooi rood!
Het is irl donkerder dan op de foto. Rood en foto's gaat slecht samen.
pi_63246292
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 16:50 schreef cyclechick het volgende:
Staat leuk die plankjes!
Ik zou er eigenlijk ook eentje in de keuken moeten doen, alleen heb ik n heel harde muur, dus moet ik een betonboor hebben. Ach wie weet.. ooit...
Ik heb een paar maanden geleden een geweldige hamerboor gekocht bij de Lidl. Deze week hadden ze 'm weer. Van Parkside.
  zaterdag 15 november 2008 @ 17:03:20 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63246510
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 16:38 schreef Isegrim het volgende:
De plank hangt.

[ afbeelding ]

En gister had ik al een plank voor de magnetron opgehangen, wegens ruimtegebrek in de keuken:

[ afbeelding ]

Ik dacht twee planken nodig te hebben voor mijn kookboeken, maar één plank is ruim voldoende, dus ik heb er eentje over. Ik denk dat ik die boven mijn bureau ga hangen zodat ik er mijn mappen en papieren enzo op kwijt kan, dan wordt mijn bureau niet zo'n zootje.
Leuk .
Zit dat plankje wel stevig genoeg voor de magnetron?
Niet meer actief op Fok!
pi_63246565
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 16:51 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Het is irl donkerder dan op de foto. Rood en foto's gaat slecht samen.
ik weet
iedereen die hier over de vloer komt zegt ook dat 't allemaal heel anders is in 't echt
Ja doei.
pi_63246585
Plankjes . Ik heb mijn vader de verkeerde kleur laten kopen dus nu moet ik wachten tot hij hem geruild heeft, of een pokke-eind naar de praxis fietsen.

Succes morgen Moblo!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63246782
Voor Merel.
Kun je iig kwijt of het een plezierig of onplezierig ei is?

Vast succes voor morgen Moblo!
Ik vind de zevenheuvelenweg met de bus al heel vermoeidend, dus RESPECT.
  zaterdag 15 november 2008 @ 17:21:12 #164
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63246822
Merel, . Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe kwak haar date is! Ik heb net even gewinkeld voor sinterklaascadeuatjes. Daarvoor niet geslaagd, wel een neiuwe portomonnee voor mezelf gekocht.

En besloten dat ik 90% zeker ben dat ik een MacBook ga kopen...Een rib uit m'n lijf, maar met verjaardagskosten en een verwachte grote belastingteruggave volgend jaar moet het lukken. Wel spannend, zo'n grote uitgave..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_63246842
Ik winkel op internet voor mn sinterklaaskadootjes!
Had voor niemand nog wat.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63246864
whehe

hm... net mn tomaatjes uit de oven gehaald, even 2 gesnaaid

zijn nu nog heel even onder de grill en dan zijn ze klaar
Ja doei.
pi_63246919
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Leuk .
Zit dat plankje wel stevig genoeg voor de magnetron?
Dat merken we vanzelf. Nah, het is een muur van keihard beton en ik heb er goede pluggen in zitten. En zo zwaar is die magnetron niet; de boeken zijn zwaarder.
pi_63246931
Ik heb zin in Griek... En bbq... en chinees ( die spekkedingen jammie) chocola en ijs en en en Veel!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63246976
de tomaatjes zijn overigens een variant op de Moonblush Tomatoes van Nigella, want die mogen een hele nacht of dag in de oven nagaren zeg maar

Dus ik heb ze gewoon een half uurtje op 200 gezet en daarna nog even onder de grill dus en staan ze nu na te garen in de oven totdat er is.

Wat ik heb gedaan zijn dus de tomaatjes (cherry heb ik nu, roma kan ook) halveren en in een ovenschaal leggen.
Hier een mengsel van olijfolie, suiker, zout en gedroogde tijm overheen gooien

erg tasty
Ja doei.
pi_63247543
Goedenavond dames!

Ik heb vanavond een personeelsfeest, we gaan lasergame en daarna Amerikaans buffet, al heb ik geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen. Erg gezond zal het wel niet zijn.

Ik wil ook weten hoe kwaks date was!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63247557
Da's min of meer hetzelfde concept als die tomaatjes van DE, toch?
pi_63247725
Bureau is ook klaar.

Opgeruimd staat netjes.
pi_63247734
OMG die lamp lijkt wel een kernexplosie.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 18:02:52 #174
163650 Greys
pi_63247741
Kwak, laat ons nou niet zo lang in spanning!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63247840
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:02 schreef Isegrim het volgende:
OMG die lamp lijkt wel een kernexplosie.
Hahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')