*rent naar Boristopic*quote:Op zaterdag 15 november 2008 @ 15:52 schreef Greys het volgende:
MissBliss, check het Boris topic even. Die foto met die scheur open in de ren![]()
SHE, ik heb trek in allerlei zoetig vreetwerk nu
En eigenlijk ook in hartig
Oeh! Ik heb nog zalmwraps met roomkaas van de visboer
*noteert*quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:35 schreef cyclechick het volgende:
OMG ik ben echt de grootse kneus in de keuken die er bestaat.
Ik wilde chocolade laten smelten, au bain marie, maar dat lukte niet, dus toen deed ik het alsnog in de magnetron met als gevolg dat het aanbranddeEn toen moest ik weer nieuwe kopen.
Nog niet helemaal gelukt zoals ik wilde, maar het resultaat is wel lekker: chocomousse, met stukjes chocola(omdat de de slagroom waarschijnlijk niet in de koelkast moest, waardoor de chocola gelijk weer stolde toen ik ze samenvoegde. Anyway, tis nu klaar en de ravage in de keuken is ook weer weg. Er zat echt overal chocola, zelfs in m'n haren en op de bovenste keukenkastjes
Ik heb een paar maanden geleden een geweldige hamerboor gekocht bij de Lidl. Deze week hadden ze 'm weer. Van Parkside.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:50 schreef cyclechick het volgende:
Staat leuk die plankjes!
Ik zou er eigenlijk ook eentje in de keuken moeten doen, alleen heb ik n heel harde muur, dus moet ik een betonboor hebben. Ach wie weet.. ooit...
Leukquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:38 schreef Isegrim het volgende:
De plank hangt.
[ afbeelding ]
En gister had ik al een plank voor de magnetron opgehangen, wegens ruimtegebrek in de keuken:
[ afbeelding ]
Ik dacht twee planken nodig te hebben voor mijn kookboeken, maar één plank is ruim voldoende, dus ik heb er eentje over. Ik denk dat ik die boven mijn bureau ga hangen zodat ik er mijn mappen en papieren enzo op kwijt kan, dan wordt mijn bureau niet zo'n zootje.
ik weetquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is irl donkerder dan op de foto. Rood en foto's gaat slecht samen.
Dat merken we vanzelf.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk.
Zit dat plankje wel stevig genoeg voor de magnetron?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:02 schreef Isegrim het volgende:
OMG die lamp lijkt wel een kernexplosie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |