Trusten!quote:Op zondag 16 november 2008 00:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga maar eens naar bed denk ik.Ik heb vannacht het hele bed voor mezelf want heiden6 blijft bij een vriend in Haarlem slapen. Soms vind ik dat echt heerlijk, een heel tweepersoons bed voor mezelf. Lekker breeduit liggen.
Was ie niet leuk dan?quote:Op zondag 16 november 2008 @ 00:00 schreef Greys het volgende:
En dan ineens merk je hoe sneu je leven is als Fok plat ligt op een zaterdagavond![]()
[..]
Het stomme was dat ik bij die titel Knocked Up nog helemaal niet dacht () aan het feit dat die film nog wel eens zou kunnen gaan over zwanger zijn en babies enzo. Film gedownload, eerste tien minuten, toen doorgescrolld naar het einde. The end. Oke. Dat hebben we ook weer gehad.
Die baby aan het einde was wel ubercute
Wow, je kasten zijn al ingericht!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:31 schreef kwakveense het volgende:
[..]
JAAAAAAa sorry! ik was effe aan t verhuizen vandaag
inmiddels zit ik in deze staat te wachten op mn spare ribs (want gas nog niet goed kunnen aansluiten en vandaag niks gegeten)
[ afbeelding ]
Date was heel heel heel leuk![]()
even spannend met elkaar ontmoeten, leuke film, en toen naar n café....leuk gekletsts met toenemende spannign maar beetje twijfelen allebei...en toen zoende hij me ineens midden in een zinen toen hebben we heeeeeeel genant zitten zoenen in t café...
zucht... nog even bij hem thuis geweest maar we hebben ons expres een beetje ingehouden... knuffelen+ zeg maar... ook heel fijn...fijn gelegen en gekletst enzo over helemaal niks.... t klikt echt heel goed
ik ben blij./.... en zo leif dat jullie allemaal aan me gedacht bhebben!!
Holly Hobby!! Ken je die niet?quote:Op zondag 16 november 2008 00:40 schreef SHE het volgende:
Ja, die Ria heeft het weer eens niet getroffen.
En ik ben bang voor holly bobby.
Die kleine stukjes die ik er van gezien heb waren best leukquote:Op zondag 16 november 2008 00:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Was ie niet leuk dan?
Ik heb hem ook net gedownload namelijk
Volgens mij heet ze Angéla en omdat er nog een Angela inzat, hebben ze haar Sjeel genoemd. Ofzo.quote:Op zondag 16 november 2008 @ 00:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb trouwens altijd begrepen dat dat blonde wicht van de dollende Dots 'Sjeel' heet.
Nu staat er op de website Chela. Euh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |