* Greys doet de gordijnen dichtquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:01 schreef Merel het volgende:
Ik heb maandag sollicitatiegesprek, en als ik me tegen die tijd weer een beetje helder weer voelen dan moet ik vanavond rustig aan gaan doen denk ik
Maar er komt inderdaad niks op TV, dus dat wordt een avond oude Greysjes kijken
Een rustig avondje op de bank.... Lekker. Dat wordt het hier ook, zoiets, alleen moet ik eerst nog verder met nakijken. Vermoedelijk dus pas na 10en op de bank. Will&Grace-dvd's kijkenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:01 schreef Merel het volgende:
Ik heb maandag sollicitatiegesprek, en als ik me tegen die tijd weer een beetje helder weer voelen dan moet ik vanavond rustig aan gaan doen denk ik
Maar er komt inderdaad niks op TV, dus dat wordt een avond oude Greysjes kijken
We kúnnen natuurlijk afspreken dat je wel een kind mag van me, maar dan moet je wel naar Amsterdam verhuizen!! Een soort compromis, zeg maar!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:02 schreef Greys het volgende:
Co, op dit soort momenten baal ik extra dat we niet dichter bij elkaar wonen, want dan konden we mooi ff naar de film of wat drinken ofzo. Gewoon in ons joggingbroek uiteraard
Huh???? Conleche kijkt naar haar lege glas wodka, ze zou toch gezworen hebben dat Íse een pizza had besteldquote:
Nakijken?? Het is weekend hoor, verboden te werken!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een rustig avondje op de bank.... Lekker. Dat wordt het hier ook, zoiets, alleen moet ik eerst nog verder met nakijken. Vermoedelijk dus pas na 10en op de bank. Will&Grace-dvd's kijken
Ikke ook!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh???? Conleche kijkt naar haar lege glas wodka, ze zou toch gezworen hebben dat Íse een pizza had besteld
* Greys gaat het overwegen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:06 schreef conleche het volgende:
[..]
We kúnnen natuurlijk afspreken dat je wel een kind mag van me, maar dan moet je wel naar Amsterdam verhuizen!! Een soort compromis, zeg maar!!
No way. Wil ik lekker op vakantie kunnen over ruim een maand, dan moet ik nu echt alle weekends doorwerken. Maar dan ben ik daarna 4 weken vrijquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:08 schreef Merel het volgende:
[..]
Nakijken?? Het is weekend hoor, verboden te werken!
Jawel. Zelfs dat zit er dan in.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys gaat het overwegen.
Oppassen zit er niet in dan zeker?
Kán wel, maar dan moet ik me nu alsnog toonbaar zien te maken en daar ben ik nu te lui voorquote:
Have fun!quote:Ik ga zo omkleden en saxofonen. Carnaval zonder alcohol, ook leuk en zeker zo veilig gezien ex komt en ik niet midden in het feestgedruis opeens wil vragen of hij al voor die syftest is geweest.
Oh! Jij moet wel heel veel van mij houden!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel. Zelfs dat zit er dan in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |