* Greys doet de gordijnen dichtquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:01 schreef Merel het volgende:
Ik heb maandag sollicitatiegesprek, en als ik me tegen die tijd weer een beetje helder weer voelen dan moet ik vanavond rustig aan gaan doen denk ik
Maar er komt inderdaad niks op TV, dus dat wordt een avond oude Greysjes kijken
Een rustig avondje op de bank.... Lekker. Dat wordt het hier ook, zoiets, alleen moet ik eerst nog verder met nakijken. Vermoedelijk dus pas na 10en op de bank. Will&Grace-dvd's kijkenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:01 schreef Merel het volgende:
Ik heb maandag sollicitatiegesprek, en als ik me tegen die tijd weer een beetje helder weer voelen dan moet ik vanavond rustig aan gaan doen denk ik
Maar er komt inderdaad niks op TV, dus dat wordt een avond oude Greysjes kijken
We kúnnen natuurlijk afspreken dat je wel een kind mag van me, maar dan moet je wel naar Amsterdam verhuizen!! Een soort compromis, zeg maar!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:02 schreef Greys het volgende:
Co, op dit soort momenten baal ik extra dat we niet dichter bij elkaar wonen, want dan konden we mooi ff naar de film of wat drinken ofzo. Gewoon in ons joggingbroek uiteraard
Huh???? Conleche kijkt naar haar lege glas wodka, ze zou toch gezworen hebben dat Íse een pizza had besteldquote:
Nakijken?? Het is weekend hoor, verboden te werken!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een rustig avondje op de bank.... Lekker. Dat wordt het hier ook, zoiets, alleen moet ik eerst nog verder met nakijken. Vermoedelijk dus pas na 10en op de bank. Will&Grace-dvd's kijken
Ikke ook!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh???? Conleche kijkt naar haar lege glas wodka, ze zou toch gezworen hebben dat Íse een pizza had besteld
* Greys gaat het overwegen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:06 schreef conleche het volgende:
[..]
We kúnnen natuurlijk afspreken dat je wel een kind mag van me, maar dan moet je wel naar Amsterdam verhuizen!! Een soort compromis, zeg maar!!
No way. Wil ik lekker op vakantie kunnen over ruim een maand, dan moet ik nu echt alle weekends doorwerken. Maar dan ben ik daarna 4 weken vrijquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:08 schreef Merel het volgende:
[..]
Nakijken?? Het is weekend hoor, verboden te werken!
Jawel. Zelfs dat zit er dan in.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys gaat het overwegen.
Oppassen zit er niet in dan zeker?
Kán wel, maar dan moet ik me nu alsnog toonbaar zien te maken en daar ben ik nu te lui voorquote:
Have fun!quote:Ik ga zo omkleden en saxofonen. Carnaval zonder alcohol, ook leuk en zeker zo veilig gezien ex komt en ik niet midden in het feestgedruis opeens wil vragen of hij al voor die syftest is geweest.
Oh! Jij moet wel heel veel van mij houden!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel. Zelfs dat zit er dan in.
Om zo'n post van jou zit ík dan weer te gieren. Geweldig mens ben je ookquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:02 schreef Greys het volgende:
Over speciale woorden gesproken, Co... ik noem de poezenkoekjes nu ook 'krakjes'.
Het ging zomaar vanzelf![]()
Zelfs Heer G noemt ze nu zo!
Ik zou vanavond meegaan naar een optreden van jeweets, maar dat bedacht ik me vanmiddag pas en toen had ik geen zin meer om te gaan douchen en tutten en fohnen en omkleden (andere volgorde natuurlijk) en heb ik het maar afgezegd. En daar heb ik nu een beetje spijt van
Dus OF ik gooi er na het badderen een heel seizoen Sex and The City tegenaan, OF ik ga heel de avond jullie zitten vervelen op Fok, OF een combi van die twee, OF ik bedenk me zo nog een leuke wijvenfilm.
Co, op dit soort momenten baal ik extra dat we niet dichter bij elkaar wonen, want dan konden we mooi ff naar de film of wat drinken ofzo. Gewoon in ons joggingbroek uiteraard
mortadella? Bedoel je niet mozzarella?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:10 schreef Merel het volgende:
Met mortadella en paprika en ui en artisjokken
O ik had de green mile niet zien staan! Is echt een héle goede film!!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben pas bij afl. 5 van S4 van Greys. Maar vanavond komt er zat op tv. Denk dat ik eerst even Paul de Leeuw kijk en daarna The Green Mile. Nooit gezien, boek wel gelezen...heel indrukwekkend!
Second thatquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:46 schreef conleche het volgende:
[..]
O ik had de green mile niet zien staan! Is echt een héle goede film!!!
Ohhhhhhh ik ben jaloers op je, omdat je The Green Mile als film nog nooit gezien hebt!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben pas bij afl. 5 van S4 van Greys. Maar vanavond komt er zat op tv. Denk dat ik eerst even Paul de Leeuw kijk en daarna The Green Mile. Nooit gezien, boek wel gelezen...heel indrukwekkend!
Heb je About a boy al eens gezien?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhh ik ben jaloers op je, omdat je The Green Mile als film nog nooit gezien hebt!
Ik heb hem al vier keer gezien ofzo. Een vijfde keer is me dan net teveel van het goede
Ik wil hem ook weer voor het eerst zien!
Niemand een tip voor een leuke wijvenfilm in de lijn van Music and Lyrics, Love Actually, dat soort meuk?
Ik geloof dat jij alles al hebt gezien in dat genre!! Hoe is die met die actrice van Greys? Die blonde? Knocked up oid?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhh ik ben jaloers op je, omdat je The Green Mile als film nog nooit gezien hebt!
Ik heb hem al vier keer gezien ofzo. Een vijfde keer is me dan net teveel van het goede
Ik wil hem ook weer voor het eerst zien!
Niemand een tip voor een leuke wijvenfilm in de lijn van Music and Lyrics, Love Actually, dat soort meuk?
Join us kneuzenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:48 schreef SHE het volgende:
Dus uitgaan zit er ook niet meer in vanavond.
Ja! De ergste film met Hugh Grant wat mij betreftquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je About a boy al eens gezien?
Ik ken met Izzy alleen 27 Dresses! Maar ik ga eens imdb-en naar meer films.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij alles al hebt gezien in dat genre!! Hoe is die met die actrice van Greys? Die blonde? Knocked up oid?
Ik bestel gewoon nooit pizzaquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:53 schreef Merel het volgende:
Ach, Vik weet niet wat mortadella is? Daar zou ik ook een "" achter kunnen zetten, maar dat vind ik dan weer niet zo aardig..
quote:Maak kennis met Iris (Kate Winslet) en Amanda (Cameron Diaz), twee totaal verschillende vrouwen met totaal verschillende levens. De een woont in een romantische Engelse cottage, de andere in een chique buurt in Hollywood. Ze hebben maar een ding gemeen: hun eeuwige pech met mannen. Wanhopig op zoek naar een vlucht uit hun leventje, ontmoeten ze elkaar op het internet en besluiten ze, impulsief, van huis te ruilen. Beiden vinden ze wat ze nooit hadden verwacht ooit nog te vinden: een nieuwe liefde. Ze komen er achter dat een verandering van adres daadwerkelijk je leven kan veranderen.
Flashdancequote:Op zaterdag 15 november 2008 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Join us kneuzen
En gil mij even een wijvenfilm waarin gejengeld, gebekt, geneukt, gelachen en gejankt wordt.
Ik zoek er zo eentje
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:01 schreef Greys het volgende:
Waar moet ik dan op zoeken Vik? Izzie's vajayjay?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik heb geen idee waar je 't over hebt. Ik weet dat je veel met me bezig bent (
), maar je bedoelt nu toch echt iemand anders
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |