Game onquote:Op donderdag 6 november 2008 00:55 schreef Papabear het volgende:
Ik zat te twijfelen of ik dit onder mijn vaste account zou plaatsen, maar als kloon komt het de geloofwaardigheid ook niet ten goede, dus vooruit dan maar:
Na een huwelijk van bijna 12 jaar hebben mijn vrouw en ik besloten om uit elkaar te gaan. Gelukkig wel met goede verstandhouding, dus geen geruzie. Ik heb alle spullen achtergelaten en dat lijkt me ook niet meer dan logisch, want wat ik meeneem pak ik ook van de kinderen af en dat wilde ik natuurlijk niet.
Inmiddels heb ik een leuk huisje gevonden waar ik sinds 3 weken woon, maar geld voor inboedel is er voorlopig niet i.v.m. de vele kosten. Wel is het huis grotendeels gemeubileerd, dus ik zit gelukkig niet op een tuinstoel met een aardappelkist als tafelZo staat er een bankstel, maar dat zit onder de vlekken (2 x 1 en 1 x 2 zits). De salontafel ziet er nog knap uit, evenals de eethoek.
Alleen missen er nog zaken als beddegoed, handdoeken, tv, video/dvd, koffiezetapparaat, stapelbed, servies, glazen, theedoeken, planten, enz.
Daarom wil ik graag een beroep doen op jullie. Ik kan weinig betalen, dus ik vraag ook niet veel. Zolang het maar knap en schoon is. Ook speelgoed voor de jongens is van harte welkom. Ze zijn 9 en 11 jaar oud en komen hier om het weekend.
Ik heb een auto, dus ik kan het komen ophalen, maar als je in de buurt woont en het wilt komen brengen dan is dat ook prima. De koffie zal dan klaar staan (ouderwets met de hand gezet)![]()
Woonplaats is Hensbroek
Alleen al die treinreis zal een hele happening zijn voor de jongensquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:19 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb btw een verzoek bij mn werk ingediend voor n dinerbon voor 3 personen, treinkaartjes heb ik al geregeldmisschien nog mensen die een bioscoop bon oid kunnen doneren ?
Papabear heeft al een bioscoopbon van mij gekregen (voor 1 persoon)quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:19 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb btw een verzoek bij mn werk ingediend voor n dinerbon voor 3 personen, treinkaartjes heb ik al geregeldmisschien nog mensen die een bioscoop bon oid kunnen doneren ?
Toch zou ik het wel onwijs leuk vinden als juist jij mee gaatquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:25 schreef rudedeltadude het volgende:
wow! hulde! tof hoor!!!
Is de rit van JJH en mij nog wel nodig morgen, zit er iemand bij Haarlem/PB in de buurt die voor vervoer kan zorgen?
bioscoop bon voor 2 personen nogquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:24 schreef iamredleader het volgende:
Zijn er eigenlijk nog wens-lijsten van PB?
Met die donatie van Ikea kan er nu zelfs een jaarabbo voor 3 personen worden gekochtquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bioscoop bon voor 2 personen nog
Of we kunnen met zn alleen gaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Met die donatie van Ikea kan er nu zelfs een jaarabbo voor 3 personen worden gekocht
Dat dus, en ik had al - net als een paar anderen, een stel skeelers aangeboden. Als ik zo boodschappen ga doen, zal ik in de berging kijken. Anders staan ze ook maar te verstoffenquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:24 schreef iamredleader het volgende:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Met die donatie van Ikea kan er nu zelfs een jaarabbo voor 3 personen worden gekocht
Denk dat ie bij Ikea leuk daarvoor kan shoppen en nog wat dringende essentials scoren toch?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:39 schreef Sally het volgende:
En die pet kan mss besteed worden aan een cadeaupas van IKEA/Blokker oid? Of beide
Ik beloof in ieder geval dat ik de nog benodigde spullen bij IKEA zal halenquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Denk dat ie bij Ikea leuk daarvoor kan shoppen en nog wat dringende essentials scoren toch?
Goed ideequote:Op vrijdag 14 november 2008 16:48 schreef QuasaR78 het volgende:
bloem / planten -bakken bijvoorbeeld (of zitten die bij de planten die geschonken worden ?)
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:22 schreef Harajuku. het volgende:
Je had nu eik die bbq moeten hebben om t te vieren![]()
Heb je vanavond feest?
Werkelijk waar, zo geweldig. Ik kan jullie niet genoeg bedanken voor allesquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:57 schreef ElisaB het volgende:
Terugvind(lege)pet
De pet is vandaag geleegd op de bankrekening van JJH. Er zat de bijdrage van 12 Fok!-ers in, en dat was een bedrag van € 310,00 (€ 280 is te zien op de printscreen van mijn bankmutaties, de overige € 30 heb ik erbij gelegd; ik ben dan ook nummer 13. Nummer 14 is nog onderweg):
Ik heb een deel van de gegevens onleesbaar gemaakt, maar als het goed is kan iedereen zijn eigen gift wel terugherkennen (wel ff op klikken natuurlijk):
[ afbeelding ]
Nu is de pet weer leeg
[ afbeelding ]
Pb heeft na bemiddeling door paraponaeen matras gekregen van IKEA
How brilliant is that
Misschien een alarmquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:24 schreef iamredleader het volgende:
Prima, zolang ie maar uit de slaapkamer blijftquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:09 schreef SHE het volgende:
Ik stuur wel een grote neger mee, PB.
Kan ie mooi op je spulletjes passen
Vaatwasser een idee?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Vanavond blijf ik een avondje thuis. Ik heb nog veel huishoudelijk werk te doen (afwas, was, strijkgoed, stofzuigen, enz.).
Dat strijken zal opzich al een feest worden
quote:
Nooit bij stilgestaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:42 schreef Tokamak het volgende:
en nog iets, kantoorbenodigdheden als schaar, nietmasjien, perforator, kladblok etc?
Ik denk dat je spullen mee kunnen liften met Rude, die moet vanuit Zwolle naar Hensbroek. afaik kom je dan langs Utrecht, of ze gaan over de houtdijk bij Lelystad>Enkhuizen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:02 schreef SHE het volgende:
Wat een gekkenhuis
Mocht ik ooit scheiden dan weet ik jullie te vinden !
Maar for now..wie kwam er ook alweer langs Utrecht![]()
Dan kan ik mijn stapel ook in orde maken. Niet dat ik zin heb om te poetsen, maar wel zin om te geven!
Zou wel tof zijn trouwens!quote:
Stuur die brede neger maar naar mij; past ook vast heel goed op mij namelijkquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:09 schreef SHE het volgende:
Ik stuur wel een grote neger mee, PB.
Kan ie mooi op je spulletjes passen
geen probleem, ik rij wel ff via Utregquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik denk dat je spullen mee kunnen liften met Rude, die moet vanuit Zwolle naar Hensbroek. afaik kom je dan langs Utrecht, of ze gaan over de houtdijk bij Lelystad>Enkhuizen.
Stuur je 'm 's morgens dan wel weer op tijd hier naartoe om m'n inboedel te bewaken?quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stuur die brede neger maar naar mij; past ook vast heel goed op mij namelijk
Iedereen is welkom hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:10 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn trouwens!![]()
Een fok-PB-meet bij de Ikea!
@PB: Prima, komen JJH en ik gewoon lekker met ons twee jouw kant op![]()
Ik zal kijken. Als ie té lekker is, dan hou ik 'm (stuur ik jou wel € 2,00).quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:16 schreef Papabear het volgende:
Stuur je 'm 's morgens dan wel weer op tijd hier naartoe om m'n inboedel te bewaken?
goed planquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:37 schreef Lov1 het volgende:
Super dit topic!Hartverwarmend!! Ikea Haarlem al voorgedragen voor een Radar warme douche?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:37 schreef Lov1 het volgende:
Super dit topic!Hartverwarmend!! Ikea Haarlem al voorgedragen voor een Radar warme douche?
een heel goed plan zelfs!!!quote:
hoeveel mis je in het stapelbedproject?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:26 schreef parapono het volgende:
Misschien kan de pet het stapelbedbudget wat ruimer maken, want dat is (door mij) te krap begroot. En wellicht is er in de buurt een kookcursus waar papabear na de feestdagen zijn skillzzz kan opdoen, in de tussentijd kan een kookboek uitkomst brengen. Liefs parapono
Parapono heeft me geld gegeven om een stapelbed te kopen voor de jongens. Die komen volgende week en gaan met me mee naar IKEA (Haarlem uiteraard) om die samen met ze te halen. Mocht die iets duurder uitvallen, dan wordt 'de pet' daar inderdaad voor gebruiktquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:41 schreef swarmahoer het volgende:
wat is t stapelbedproject ook al weer... is me ontschoten
Wat liefquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:11 schreef twentemeisje het volgende:
Papabear: zijn er nog dingen die je nu nodig hebt? Had het er net met mijn vriend nog over, die vroeg of ik al wat namens ons had bijgedragen. Zo leuk hoe dit is gaan leven!!!!
Zover ik weet had hij al een Sony DVD speler.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:03 schreef Wexy het volgende:
weet pb nu al iets over skeelers, beschermers (scheen knie en elleboog) en een dvd speler met dvds?
Klopt inderdaad. En skeelers hebben de jongens allebeiquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:03 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Zover ik weet had hij al een Sony DVD speler.
oke dan laat ik ze op marktplaats staanquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. En skeelers hebben de jongens allebei
Niemand had dat verwacht, maar parapono dacht daar heel anders over en ik heb IKEA Haarlem dus aan de telefoon gehad en we gaan daar morgen naartoequote:Op vrijdag 14 november 2008 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
wow hulde ikea Haarlem, had het echt nooit verwacht
Ik denk dat het ook aan de vorm van ligt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
nouja ik werk er zelf ook en heb al vaak genoeg gezien dat liefdadigheidsdingen keihard worden afgewezen
Inderdaad helemaal mee eens, geen woorden maar.......................................quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:48 schreef liveandlearn het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat als er iemand van degene die PB geholpen hebben zelf eens in de nood komen dat er dan ook weer FOK gebruikers klaar staan.
Wie goed doet, Goed ontmoed![]()
De warme douche van Radar (?) bedoel je?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:41 schreef Bill_E het volgende:
OE ben ik de traagsteben net terug van me werk en maak de 20 over dan is het rijtje kompleet volgens mij
Btw Ik heb altijd een hekel aan de ikea gehad, om hun principe's en manier van handelen. MAar die draai ik nu 180 graden om. Gaat iemand die ikea nog voordragen bij kassa ? Of welk programma was het ook al weer ( ik ken het verder niet echt )
En voor de rest! hart verwarmend allemaal. Heb er tranen van in me ogen gekregen. Dit is nog eens een goede actie. Ik draag deze topic reeks voor als topic van het jaar voor fok!
whehe... ik was je voor met mijn editquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:27 schreef JJH het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/store/haarlem/storeInfo
Dat kreng is gewoon tot 20:00 open zie ik, geen probleem dus.
Prettig om te lezen; dan heb ik de eerste € 310 dus officieel overgedragenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:17 schreef JJH het volgende:
Het geld is trouwens op mijn rekening, ik ga morgenochtend voor vertrek eerst even de automaat van de Rabobank hiet in Zwolle leeghalen.
Ja, ze willen daar graag weten hoe laat we ongeveer zullen arriveren en liefst morgenochtend nog doorgeven. Ik bel ze dus om door te geven dat het tegen 18:00 uur zal worden, dan is er nog wat spelingquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:24 schreef rudedeltadude het volgende:
Moet jij nog concrete afspraken gaan maken met jouw contactpersoon PB?
Ik neem btw een camera mee voor een uitgebreid fotoverslag.
Dat mag u allen verwachten aan het einde van de dag, in dit topic (of deeltje 5 natuurlijk, het gaat ook zo snel)
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Prettig om te lezen; dan heb ik de eerste € 310 dus officieel overgedragen
Wat er nu nog binnenkomt, gaat over enkele dagen rechtstreeks naar Pb (en voor jullie dan weer een screenshotje).
Heer-lijke plannen voor morgen mannen
Ik heb er in ieder geval zin in!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:39 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, ze willen daar graag weten hoe laat we ongeveer zullen arriveren en liefst morgenochtend nog doorgeven. Ik bel ze dus om door te geven dat het tegen 18:00 uur zal worden, dan is er nog wat speling
Veel plezier vanavond en tot morgen dan maar
Dat is echt een ellendeding (lag er ook al toen ik hier kwam wonen) en je voelt de metalen veren ook uitsteken, dus ik kijk echt uit naar morgenquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Veel plezier morgen en "geniet" nog van de laatste nacht op je baggermatras PB
Ik hoopte op wat afdankertjes met m'n eerste post toen ik met de spreekwoordelijke billen bloot ging, maar dit had ik inderdaad nooit verwacht (niemand hier volgens mij). Mijn vrouw heeft het ook voor een deel gelezen en ook zij vind het fantastisch wat iedereen voor me doet.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:30 schreef Dumpiej het volgende:
Onwijs cool hoe iedereen het hier oppakt. Volgens mij is dit niet wat Papabear ervan verwacht had en ik vind het echt top van iedereen die helpt, hulp aanbied en natuurlijk top van de Ikea. Ik heb het topic proberen te volgen echter 43 pagina's vol reacties werd me toch iets teveel om allemaal door te lezen. Kom je eigenlijk nog iets tekort of puilt je huisje/chalet nu uit van spulletjes?
Jij zou gaan zuipen en niet eerder dan morgen reagerenquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:53 schreef rudedeltadude het volgende:
ik hoop nog steeds op een reactie van SHE
Utreg! Reageert eensch!
Hahahha so truequote:Op zaterdag 15 november 2008 03:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jij zou gaan zuipen en niet eerder dan morgen reageren
het is inmiddels morgenquote:Op zaterdag 15 november 2008 03:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jij zou gaan zuipen en niet eerder dan morgen reageren
Die zit morgenochtend middag gewoon naast je in de autoquote:Op zaterdag 15 november 2008 03:06 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
het is inmiddels morgen
en verder: het zuipen is inmiddels gecontinueerd in de kroeg die "thuis" heet
verder: ik hoopte echt op een reactie van SHE, maar aangezien ze onderdeel van de crew is zal dat vast wel goedkomen voor de deadline
huh? gaat SHE mee dan?quote:Op zaterdag 15 november 2008 03:08 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die zit morgenochtend middag gewoon naast je in de auto
Ik had ze net zo hard weer teruggestort.quote:Op zaterdag 15 november 2008 04:42 schreef rudedeltadude het volgende:
Even een verontwaardigingspost:
Hara wilde gisteravond perse mijn reknr hebben voor brandstof, waarvoor ze maximaal 2 euri zou vergoeden....
Blijkbaar heeft ze isdatzo ook opgefokt want beiden hebben 3,21 euro overgemaakt...
Mensen bedankt! Maar toch: rotstreek
Houd je smoelquote:Op zaterdag 15 november 2008 08:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had ze net zo hard weer teruggestort.![]()
Ja, tuurlijk ben ik wakkerquote:Op zaterdag 15 november 2008 09:32 schreef parapono het volgende:
@@@@@@@@@@ mogge papabear al uit de veren@@@@@@@@@@@@ het is al een week geleden dat je @
@@@@@@@@@@ hier was en wat een mooie week! @
@@@@@@@@@@ zet 'm op vandaag en denk om je @
@@@@@@@@@@@@@@@@ rug @@@@@@@@
@@@@@@@@@@ liefs parapono @@@@@@@@@
Vertel mij wat, ik was om 8 uur klaarwakker, na 4,5u slaap.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:28 schreef ElisaB het volgende:
ElisaB is ook wakker
Achterlijk vroeg voor een zaterdag
Het is de opwinding van de dag die komtquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:49 schreef JJH het volgende:
Vertel mij wat, ik was om 8 uur klaarwakker, na 4,5u slaap.![]()
Had ik vroeger wel, de avond voordat we, bij voorbeeldeeld, op vakantie gingen was ik een hel om naar bed en in slaap te krijgen,quote:Het is de opwinding vand e dag die komt
All part of getting oldquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Had ik vroeger wel, de avond voordat we, bij voorbeeldeeld, op vakantie gingen was ik een hel om naar bed en in slaap te krijgen,tegenwoordig heb ik er geen last meer van.
WAT HEY NEEquote:Op zaterdag 15 november 2008 04:42 schreef rudedeltadude het volgende:
Even een verontwaardigingspost:
Hara wilde gisteravond perse mijn reknr hebben voor brandstof, waarvoor ze maximaal 2 euri zou vergoeden....
Blijkbaar heeft ze isdatzo ook opgefokt want beiden hebben 3,21 euro overgemaakt...
Mensen bedankt! Maar toch: rotstreek
Ik voel me zo goedkoopquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
WAT HEY NEE![]()
Ik ben onschuldig![]()
* Isdatzo wijst naar Harajuku.
Ja, zeker wetenquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:31 schreef ElisaB het volgende:
Van alles lijkt me dát nou écht het meeste thuisgevoel geven: je eigen, frisse, lekkere bed!
Geniet man!
(we willen vannacht wel elk uur een update)
Nee joh, ik dacht (hoopte) hardopquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:49 schreef JJH het volgende:
Gaat SHE nog mee? Is er al PM contact geweest tussen beiden?
Ik zal er een een PM-etje aan wagen.
Ik lust alles, ik vind alleen spruitjes vies.quote:Ik zal nog even naar de suup om wat eten/drinken in te slaan. Hebben jullie nog voorkeur?
Goedzo, ik ookquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik lust alles, ik vind alleen spruitjes vies.
WTFquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:26 schreef JJH het volgende:
aaah![]()
Gaaf stel zeg!!
Trouwens ik heb net gepind, en ze hadden alleen nog maar vijfjes...
Geeft toch niks joh. Maandagavond zou ik evt. zelf die kant op kunnen komenquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:01 schreef SHE het volgende:
Ik lees het nu pas !!!
Ben vandaag niet in het Utrechtse; dus dat gaat natuurlijk niet lukken. Waarom heb ik hier gisteren niet gekekendan had ik nog wat kunnen switchen.
Is er een andere optie? Ik kan ze morgen schoonmaken/klaarzetten. En komende week ben ik in principe elke dag wel beschikbaar/thuis.
Twee portemonneesquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:13 schreef swarmahoer het volgende:
rond de 60 briefjes van 5past de portommonee niet meer dicht
helemaal niet.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:18 schreef Papabear het volgende:
JJH en rude zijn hier over ongeveer een half uurtje
Haar thee ook, hoorquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:06 schreef JJH het volgende:
Trouwens, elisa, je koffie is lekker:)
Ohw sorry!quote:
Ach, kost toch maar 2 euroquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:10 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ohw sorry!
We zouden jou ook ophalen, was het niet?
Er komt dus een uitgebreid fotoverslag waar ik zo aan ga beginnenquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:31 schreef parapono het volgende:
Foto's?
Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Geeft toch niks joh. Maandagavond zou ik evt. zelf die kant op kunnen komen
Oequote:Op zaterdag 15 november 2008 20:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Volgens mij is dat goed, lees ik net![]()
Gezellig
*check*quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
OeYou lucky bear!
NIet in dr fotoboek kijken!
De tering zeg, toen ik thuis kwam lag Fok eruit....quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:32 schreef Papabear het volgende:
De heren zijn weer op weg naar het ZwolseHet was een hele belevenis, dat kan ik alvast wel vertellen.
Voor de rest van het verslag heb ik de foto's nodig, dus dat komt zodra ik die heb.
Het matras is er in ieder geval (de HAMNO was er helaas niet meer, dus is het toch de HEDFORS geworden en JJH heeft me het geld overhandigd. Ook daar komen nog foto's van bij het verslag
JJH!quote:Op zaterdag 15 november 2008 23:58 schreef JJH het volgende:
[..]
De tering zeg, toen ik thuis kwam lag Fok eruit....
Rude heeft vanavond nog andere bezigheden, foto's komen morgenmiddag.
We waren trouwens echt een bezienswaardigheid hè.
Er wordt hier al eeuwen geroepen dat er nieuwe servers inmoeten, doe dat dan ook eens.quote:Op zondag 16 november 2008 00:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
JJH!![]()
Fok! ligt er al zo'n beetje uit sinds jullie hier vertrokken en begint het nu net weer een beetje te doen
Laten we beginnen met de jouwequote:Op zondag 16 november 2008 00:02 schreef Harajuku. het volgende:
Rudeleada, foto's willen we
Ik wel, jaquote:Op zondag 16 november 2008 00:24 schreef Harajuku. het volgende:
Je bent al begonnen met je kekke tv
Was je wel van plan je bed uit te komen morgen?quote:
Jawel, maar eerst maar es uitslapenquote:Op zondag 16 november 2008 01:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Was je wel van plan je bed uit te komen morgen?
Er komt toch geen post/pakketdienst
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Er komt dus een uitgebreid fotoverslag waar ik zo aan ga beginnenAlleen zijn rude en JJH nog wel een paar uurtjes onderweg, dus het wordt waarschijnlijk pas vannacht of morgenochtend dat ik het kan plaatsen
laten we niet parapono vergetenquote:Op zondag 16 november 2008 09:22 schreef parapono het volgende:
nu alle "helden" nog op een oor liggen neem ik mijn kans waar om iedereen te bedanken. Rudedeltadude, JJH super echt super lief van jullie. Onwijs( daar komt ohoh) mooie fotos en dat midden in de nacht. LV ik kan geen C5 meer zien rijden zonder aan je te denken;-) aan SHE denk ik in hoofdletters, lief grappig en stoer, is die wasmachine nog bij Isabeau terecht gekomen?
Quasar trok direct de knip, thnx mate, bij jaeuh is het vroeg dag, de planten wachten. Ikea heeft goeie gieters(1¤)voor die groene gasten. Perenijsje stelde direct al n petfonds voor, maar nog te vroeg. Gutz = Glory op muziek en de gulle pcschenker en pet-optopper Hsnijder echt top man!! Bij Ikke40 was t janken, zo lief. Causa n vriendin om te koesteren en alle anderen, ik heb van jullie genoten. En last but not least tata ElisaB stabiel in het hart van de storm, met gereserveerd voor meneer was de toon gezet, een dikke kus terug. En papabear bedankt voor je zuiverheid en optimisme, forever in my heart! Thnx allemaal Parapono
Absoluut, echt gaaf dat verslag en wat er allemaal in zo'n korte tijd geregeld kan worden!quote:
dat dusquote:
VERslapen zelfs, dus dat zegt wel genoegquote:Op zondag 16 november 2008 15:39 schreef Tja... het volgende:
En? Lekker geslapen PB? En voor iedereen die heeft meegeholpen de centjes bij PB te krijgen: super bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op zondag 16 november 2008 18:06 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, ik zocht vanmiddag iets in onze schuur en ik kwam daar nog een GIETIJZEREN-koekenpan tegen. Nog uit militaire dienst.
Die mag je hebben
Dat zijn anders wel de beste (weet je zeker dat het geen wok is?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
't zit tussen koekenpan en wok in denk ik zoquote:Op zondag 16 november 2008 18:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat zijn anders wel de beste (weet je zeker dat het geen wok is?)
Volgens mij ligt 'ie daar wel primaquote:Op zondag 16 november 2008 18:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't zit tussen koekenpan en wok in denk ik zoMaar meer koekenpan hoor, zal morgen ofzo wel eens een foto maken. That is, als ik mezelf er toe kan aanzetten hem weer onder allemaal zooi vandaan te trekken
Behoorlijk alquote:Op zondag 16 november 2008 18:47 schreef Harajuku. het volgende:
Enough is enough eh.
Maar hey Papabear, je bent nu aaaaaaaaardig op weg neem ik aan?
He PB,quote:Op zondag 16 november 2008 18:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
VERslapen zelfs, dus dat zegt wel genoegDaarom moest ik ook als de sodemieter de deur uit vanmorgen. Aan het fotoverslag van rudedeltadude en het bericht van parapono heb ik weinig meer toe te voegen, behalve dat het gisteren geweldig gezellig was met rude en JJH
![]()
Volgende week komt er een (foto-)update van de kinderkamer, die alleen maar mogelijk wordt dankzij jullie geweldenaars![]()
En ik zou bijna ikke40 vergeten de bedanken voor de kerstballen en rvs-koekenpan
Ehh, broodmes/vleesmes (oftewel, een messenset), Campingwasmachine (een normale kan ik hier niet kwijt), kinder-pantoffels maat 32 en 38, kinderkleding, maten 134/140 en 158/164quote:Op zondag 16 november 2008 21:50 schreef mar1m het volgende:
Wat heb je nu nog allemaal nodig pb?
Ik wil wel meehelpen met wat euro's maar waar ga ik die dan naar storneren?
Maar goed dat we ons afspraakje hebben verschoven danquote:Op zondag 16 november 2008 22:30 schreef SHE het volgende:
messen heb ik! en nieuw broodrooster ook, in leuk rvs/zwart design
Je treft het, want we zijn alweer een paar maanden aan het verbouwen dus er komt echt van alles naar boven
Spannendquote:Op zondag 16 november 2008 22:49 schreef SHE het volgende:
Er komt vast nog wel meer naar boven
Vergeet niet dat het ook een beetje eigen bestwil is. Anders had ik ze op marktplaats moeten zetten, moeten onderhandelen, gezeur, mailen, tijd.
Nou, een betere bestemming dan dit kan ik me niet wensen![]()
Hou oud zijn die kinderen ( sorry als ik er overheen heb gelezen ) en zijn het jongens/meisjes?
Moet je ElisaB even PM-en, die is de penningmeesteres.quote:Op zondag 16 november 2008 23:46 schreef mar1m het volgende:
Ik begrijp dat je persoonlijk geen geld aanpakt, maar ik dacht dat er ergens een pet zwaaide waar je wat kon doneren.
Maar die pet gaat niet meer op?
PM ontvangen en geantwoordquote:Op zondag 16 november 2008 23:48 schreef JJH het volgende:
Moet je ElisaB even PM-en, die is de penningmeesteres.
quote:Op zondag 16 november 2008 22:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Spannend![]()
En het zijn 2 jongens van 11 en 9 jaar oud (Patrick en Stefan)
Gistermiddag op MSN via de eee-pc van parapono:
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me ook afquote:Op maandag 17 november 2008 00:34 schreef lennartb.nl het volgende:
Maar wat is dat 'vluggertje dan' daarboven
de sig die jij hebt verzonnen, vrouw!quote:
tact·vol bn, bw met veel tactquote:Op maandag 17 november 2008 12:46 schreef Harajuku. het volgende:
1ge·noeg onbep telw zoveel als nodig is; voldoende: ik heb er (meer dan) ~ van ben het zat
2ge·noeg bw in voldoende mate: groot ~
Die sig staat er al anderhalf jaar ofzo en is niet echt meer van toepassing iddquote:Op maandag 17 november 2008 00:34 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Maar wat is dat 'vluggertje dan' daarboven
Dat muZIEum lijkt me inderdaad een geweldige belevenis, zeker ook voor de jongensquote:Op maandag 17 november 2008 12:40 schreef swarmahoer het volgende:
http://www.muzieum.nl/
dat is naar horen zeggen een aanrader in nijmegen35,60 om met zn 3en te gaan
ik wacht nog steeds op mail terug van mn baas, als dat rond is krijg je de entree voor het museum van mij kado en de treinkaartjes ook en t eten van mn baas dusanders krijg je van mij t eten en moet je t museum maar uit de pet halen ofzo
ikke40 had ook een mooi klein bureau staan, maar helaas geen plek voor. Dus ik laat de pc maar gewoon op de eettafel staanquote:Op maandag 17 november 2008 13:37 schreef jaeuh het volgende:
PB wou je nog een klein computer bureautje hebben? Staat in de weg op het werk, mag je hem woensdag meenemen
Dan hoop ik niet dat je 10 hoog woont.quote:Op maandag 17 november 2008 14:20 schreef jaeuh het volgende:
Dan ga ik hem slopen en naar buiten gooien
Nah doos, ik had hier toch een messenset voor je liggen!quote:Op zondag 16 november 2008 22:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ehh, broodmes/vleesmes (oftewel, een messenset), Campingwasmachine (een normale kan ik hier niet kwijt), kinder-pantoffels maat 32 en 38, kinderkleding, maten 134/140 en 158/164
De jongens hebben bij hun moeder een webcam en ze vinden het leuk om papa ook te kunnen zien, dus zo'n ding zal ik binnenkort ook aan moeten gelovenTosti-apparaat of broodrooster, Kerstboom en/of Kerst-versiersels
![]()
Liever geen geld, maar b.v. een bon voor een tuincentrum (Intratuin) zou super zijn.
quote:Op maandag 17 november 2008 15:02 schreef Causa het volgende:
[..]
Nah doos, ik had hier toch een messenset voor je liggen!
T'is ook niet makkelijk allemaalbij te houdenquote:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)005736565/index.htmlquote:Op maandag 17 november 2008 17:32 schreef swarmahoer het volgende:
alle cams zijn 3-4 werkdagen bij bol.com verder heb ik er geen verstand vaniemand die een redelijke cam heeft gevonden die wél morgen wordt bezorgt ? geef ff de link
ik laat PB hem gewoon slopenquote:Op maandag 17 november 2008 14:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je 10 hoog woont.
Verdorie, mijn edit was net te laat.. zag net pas dat die andere een langere levertijd hadquote:Op maandag 17 november 2008 17:41 schreef swarmahoer het volgende:
die 1e heeft maar usb 1.1 en de 2e ziet er niet uit
bijna een nieuwe camping was machinequote:Op maandag 17 november 2008 19:38 schreef ElisaB het volgende:
Update
De pet heeft weer een bodempje; na bij 4 Fok!-ers te zijn langsgeweest, tellen we € 65,00
[ afbeelding ]
Wie voor a.s. vrijdag nog een bijdrage wil leveren, is van harte welkom in mijn PM
Dat begint best lastig te worden inderdaadquote:Op maandag 17 november 2008 16:16 schreef Causa het volgende:
[..]
T'is ook niet makkelijk allemaalbij te houden
Maar het zou goed kunnen dat ze 'meer' 'tweedehands' zijn dan van She...
Ik denk niet dat ik dat van plan ben neequote:Op maandag 17 november 2008 18:14 schreef MaikelS het volgende:
USB 1.1 is meeeer dan genoeg snelheid voor een simple webcammetje... USB2.0 heeft pas echte invloed als je met een ext hdd gaat werken. Dus bij data kopie.
Misschien dat ik die ook wel nieuw ga halen dan, want die moet eigenlijk wel gewoon goed zijn. Nu doe ik m'n eigen was gewoon in een emmer met biotex, maar straks met de kids erbij denk ik niet dat dat zo geweldig werktquote:Op maandag 17 november 2008 19:49 schreef Bill_E het volgende:
[..]
bijna een nieuwe camping was machine
Hij heeft geen plek voor een wasmachine. Dus dát is het probleemquote:Op maandag 17 november 2008 22:24 schreef MaikelS het volgende:
Btw voor die 325? en 65 euro... kan je toch echt wel een wasmachientje kopen btw.
Ik had het over een camping wasmachientje lieve schatquote:Op maandag 17 november 2008 22:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij heeft geen plek voor een wasmachine. Dus dát is het probleem
Ik ook popjequote:Op maandag 17 november 2008 22:34 schreef MaikelS het volgende:
Ik had het over een camping wasmachientje lieve schat
Klopt. Daar heb je ook helemaal gelijk in. Op een aantal dingen na begint het hier inmiddels echt als een eigen thuis te voelen. Eigenlijk wil ik ook helemaal geen financiële steun, al kan ik dat nog zo goed gebruiken. Ik ben al meer dan gelukkig met alles wat iedereen voor mij en de jongens heeft gedaan.quote:Op maandag 17 november 2008 22:24 schreef MaikelS het volgende:
Btw voor die 325? en 65 euro... kan je toch echt wel een wasmachientje kopen btw. Niet lullig bedoeld verder, ik heb ook mijn steentje bij gedraagt. Vind het een super goed initiatief en top dat PB het lef heeft gehad dit te starten, echter genoeg is genoeg lijkt me...
In een goede 2 weken is hij van zo goed als lege chalet naar een chalet gegaan waar sommige mensen van kunnen dromen. Hij heeft spullen die andere mensen niet eens hebben. Nogmaals het is PB enorm gegund, zijn kinderen en ex vrouw ook natuurlijk. Denk dat als van die 400euro een wasmachientje gekocht is, er nog geld over blijft voor kleding voor zijn kinderen e.d. Denk dat als mensen nog willen helpen zei PB persoonlijk het beste even een PM kunnen sturen of iets dergelijks!
Maar dat doet hij niet zonder iedereen ontzettend te bedanken. En de koffie (Senseo) staat altijd klaar.quote:Op maandag 17 november 2008 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vrijdag sluit de pet, is dit deel vol, en gaat pb gewoon weer zijn wie hij is.
Nou kijk, en dáár zitten we dus allemaal op te wachtenquote:Op maandag 17 november 2008 23:09 schreef MaikelS het volgende:
ToppieLijkt me ook wel lekker voor pb
Gewoon proberen zn leven weer op te pakken.. Ik wil wel voor het topic op slot gaat een overview van je huisje hebben
Gewoon een final shot
Dat gaat dan ook zeer zeker gebeuren, met 'voor en na foto's', dus niet zomaar dit topic op slot gooienquote:Op maandag 17 november 2008 23:09 schreef MaikelS het volgende:
ToppieLijkt me ook wel lekker voor pb
Gewoon proberen zn leven weer op te pakken.. Ik wil wel voor het topic op slot gaat een overview van je huisje hebben
Gewoon een final shot
Dan moet er niet te hard gepost worden hoorquote:Op maandag 17 november 2008 23:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat gaat dan ook zeer zeker gebeuren, met 'voor en na foto's', dus niet zomaar dit topic op slot gooien
Bij deze het verzoek aan iedereen om te voorkomen dat er een [PB #5] komtquote:Op maandag 17 november 2008 23:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan moet er niet te hard gepost worden hoorBij 300 is het automagisch Schluss
Of aan de crew in dit topic vragen om wat reacties te verwijderenquote:Op maandag 17 november 2008 23:40 schreef Papabear het volgende:
[..]
Bij deze het verzoek aan iedereen om te voorkomen dat er een [PB #5] komt
Neuh, die eer is niet voor mij bestemdquote:Op maandag 17 november 2008 23:44 schreef swarmahoer het volgende:
dus ook de lapo overlaten voor papa
Danny?quote:Op maandag 17 november 2008 23:51 schreef JJH het volgende:
Zo komt ie wel vol ja, met al die slowchat. (Ik zei zaterdag al, we moeten een PB slowchat hebben!
Ik vond vanavond je pakje in de brievenbus. Heel erg mooi (ook de toepasselijke kaart)quote:Op zondag 16 november 2008 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Absoluut, echt gaaf dat verslag en wat er allemaal in zo'n korte tijd geregeld kan worden!
Graag gedaan, hopenlijk kun je de boys of jezelf er blij mee maken!quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:51 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik vond vanavond je pakje in de brievenbus. Heel erg mooi (ook de toepasselijke kaart)
Dank je wel!
Ja hoor, we vinden vast wel watquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Graag gedaan, hopenlijk kun je de boys of jezelf er blij mee maken!
Stilletjes? Dan zeg je toch gewoon: Jongens (en meisjes), het is nu mooi geweest..quote:Op maandag 17 november 2008 22:59 schreef Papabear het volgende:
Dus stilletjes hoop ik ook wel dat dit het laaste deel is, want ook hier gaat het leven door natuurlijk.
Dankzij al jullie hulp heb ik nu in ieder geval een eigen stekje en kan ik de jongens zonder enig schaamtegevoel een gezellige, knusse plek bieden. Zonder dit alles zou daar nog een flinke tijd overheen zijn gegaan, dus nogmaals enorm bedankt voor jullie fantastische hulp
Oh dat is echt een heel gaaf kado zeg!quote:Op donderdag 20 november 2008 18:46 schreef swarmahoer het volgende:
papabear: namens mij krijg je een dagje nijmegen aangeboden samen met je kinderen
dat houd in de treinreis, entree voor het muZIEum en een dinerbon bij Café van Buren
dus naast alle andere materiele dingen die je gekregen hebt nu een bijdrage waar je kinderen ook plezier van zullen hebben.
leuke dingen doen is namelijk ook belangrijk als je ouders gescheiden zijn, en k hoop dat ik op deze manier nog hieraan kan bijdragen
Wow, dat is wel heel erg fantastisch swarma! Echt een geweldig kado voor de jongens, vooral voor Stefan natuurlijk, want die is erg audio-visueel ingesteld, maar Patrick en ik zullen natuurlijk ook enorm gaan genieten daar in Nijmegen. Hier maak je ons giga blij meequote:Op donderdag 20 november 2008 18:46 schreef swarmahoer het volgende:
papabear: namens mij krijg je een dagje nijmegen aangeboden samen met je kinderen
dat houd in de treinreis, entree voor het muZIEum en een dinerbon bij Café van Buren
dus naast alle andere materiele dingen die je gekregen hebt nu een bijdrage waar je kinderen ook plezier van zullen hebben.
leuke dingen doen is namelijk ook belangrijk als je ouders gescheiden zijn, en k hoop dat ik op deze manier nog hieraan kan bijdragen
De ramen zijn volgens mij van een soort plexiglas. Ze zijn wel mooi, maar het schoonmaken/lappen is een helquote:Op donderdag 20 november 2008 21:15 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat gezellig daar! Die planten maken het echt af. Mooie ramen sowieso
Zeker weten! En dat brengt me ook meteen op een vraag voor de plantenkenners: De 2 radiatoren zijn behoorlijk breed (drie-dubbel), dus daar zou ik ook planten op kunnen zetten.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:40 schreef Harajuku. het volgende:
Met die planten is het ineens echt stuuuuuuuuukken beter
Sorry sorry! Ik wil heel graag! Komend weekend zit ook alweer volquote:Op donderdag 20 november 2008 22:27 schreef Papabear het volgende:
[..]
![]()
Wanneer komen jij en Swellow nou es een bakkie doen?
Trust me, nepplanten zijn niets voor Papabear, die waardeert 'echt, natuurlijk, geurend, levend...'quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:00 schreef hsnijder het volgende:
Gewoon ergens van die nepplanten halen ! is uitstekend voor een man alleen, tegenwoordig lijken ze net echt
You know mequote:Op vrijdag 21 november 2008 10:28 schreef Causa het volgende:
[..]
Trust me, nepplanten zijn niets voor Papabear, die waardeert 'echt, natuurlijk, geurend, levend...'
Rondom huize PB staan binnenkort allemaal bakjes en emmertjes!quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
You know meEn ik hoor wel wanneer jullie een bezoekje kunnen komen brengen
![]()
Goeie tip Sally, ik ga morgen even bij de Lidl in Heerhugowaard kijken voor de soorten die je opnoemde. En ook bedankt voor de tip voor de palmen, want ik wist niet dat die weinig voeding mogen. Dat wordt dus regenwater opvangen
Hoihoi! Ja, de jongens hebben van ElisaB en pokkehontas een PS2 gekregen. Ze zouden dit weekend hier komen, maar dat hebben we toch maar een weekje opgeschoven omdat er nog het e.e.a. moet gebeuren hier (gereed maken v/d kinderkamer).quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:57 schreef TJDoornbos het volgende:
PB vergeef me dat ik niet elke letter in het topic gelezen heb, want wellicht stond het er al. Klopt het nou dat jou jongens een PS2 hebben?? Heb best wat games waar ik niks mee doe dus er zijn 2 keuzes of ik laat jou wat uitzoeken uit die lijst en ik zet de rest op FOK! Of ik zet ze meteen op FOK!
Vanmiddag is het hele pakket binnen gekomen. Echt super! Volgende week ga ik de afspraken makenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:46 schreef swarmahoer het volgende:
Dat begrijp ik PB. Zal woensdag, dan ben ik vrij, ff kijken welke ik allemaal nooit meer speel!quote:Op zondag 23 november 2008 01:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hoihoi! Ja, de jongens hebben van ElisaB en pokkehontas een PS2 gekregen. Ze zouden dit weekend hier komen, maar dat hebben we toch maar een weekje opgeschoven omdat er nog het e.e.a. moet gebeuren hier (gereed maken v/d kinderkamer).
Games zijn natuurlijk altijd welkom, mits niet al te gewelddadig gezien hun leeftijd (9 en 11 jaar)
De serie is weer compleet?quote:
Geweldig, dank je!quote:Op zondag 23 november 2008 08:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat begrijp ik PB. Zal woensdag, dan ben ik vrij, ff kijken welke ik allemaal nooit meer speel!
Ik zou nu zoveel Fok!ers moeten bedanken dat ik bang ben om er een aantal te vergeten, dus daarom maar zo: Iedereen ENORM BEDANKT voor alles wat jullie voor mij en de jongens hebben gedaan!quote:Op maandag 24 november 2008 20:10 schreef ElisaB het volgende:
Gauw even een berichtje om te melden dat ik de pet zojuist heb omgedraaid; alles wat er inzat is gestort op de rekening van pb
[PB #4] Waar zelfs IKEA een bijdrage levert
Dat was het dan wat mij betreft. Hulde aan een ieder en tot de volgende keigoeije aksie!
De laatste post is wmb voor pb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |