Maar goed dat we ons afspraakje hebben verschoven danquote:Op zondag 16 november 2008 22:30 schreef SHE het volgende:
messen heb ik! en nieuw broodrooster ook, in leuk rvs/zwart design
Je treft het, want we zijn alweer een paar maanden aan het verbouwen dus er komt echt van alles naar boven
Spannendquote:Op zondag 16 november 2008 22:49 schreef SHE het volgende:
Er komt vast nog wel meer naar boven
Vergeet niet dat het ook een beetje eigen bestwil is. Anders had ik ze op marktplaats moeten zetten, moeten onderhandelen, gezeur, mailen, tijd.
Nou, een betere bestemming dan dit kan ik me niet wensen![]()
Hou oud zijn die kinderen ( sorry als ik er overheen heb gelezen ) en zijn het jongens/meisjes?
Moet je ElisaB even PM-en, die is de penningmeesteres.quote:Op zondag 16 november 2008 23:46 schreef mar1m het volgende:
Ik begrijp dat je persoonlijk geen geld aanpakt, maar ik dacht dat er ergens een pet zwaaide waar je wat kon doneren.
Maar die pet gaat niet meer op?
PM ontvangen en geantwoordquote:Op zondag 16 november 2008 23:48 schreef JJH het volgende:
Moet je ElisaB even PM-en, die is de penningmeesteres.
quote:Op zondag 16 november 2008 22:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Spannend![]()
En het zijn 2 jongens van 11 en 9 jaar oud (Patrick en Stefan)
Gistermiddag op MSN via de eee-pc van parapono:
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me ook afquote:Op maandag 17 november 2008 00:34 schreef lennartb.nl het volgende:
Maar wat is dat 'vluggertje dan' daarboven
de sig die jij hebt verzonnen, vrouw!quote:
tact·vol bn, bw met veel tactquote:Op maandag 17 november 2008 12:46 schreef Harajuku. het volgende:
1ge·noeg onbep telw zoveel als nodig is; voldoende: ik heb er (meer dan) ~ van ben het zat
2ge·noeg bw in voldoende mate: groot ~
Die sig staat er al anderhalf jaar ofzo en is niet echt meer van toepassing iddquote:Op maandag 17 november 2008 00:34 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Maar wat is dat 'vluggertje dan' daarboven
Dat muZIEum lijkt me inderdaad een geweldige belevenis, zeker ook voor de jongensquote:Op maandag 17 november 2008 12:40 schreef swarmahoer het volgende:
http://www.muzieum.nl/
dat is naar horen zeggen een aanrader in nijmegen35,60 om met zn 3en te gaan
ik wacht nog steeds op mail terug van mn baas, als dat rond is krijg je de entree voor het museum van mij kado en de treinkaartjes ook en t eten van mn baas dusanders krijg je van mij t eten en moet je t museum maar uit de pet halen ofzo
ikke40 had ook een mooi klein bureau staan, maar helaas geen plek voor. Dus ik laat de pc maar gewoon op de eettafel staanquote:Op maandag 17 november 2008 13:37 schreef jaeuh het volgende:
PB wou je nog een klein computer bureautje hebben? Staat in de weg op het werk, mag je hem woensdag meenemen
Dan hoop ik niet dat je 10 hoog woont.quote:Op maandag 17 november 2008 14:20 schreef jaeuh het volgende:
Dan ga ik hem slopen en naar buiten gooien
Nah doos, ik had hier toch een messenset voor je liggen!quote:Op zondag 16 november 2008 22:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ehh, broodmes/vleesmes (oftewel, een messenset), Campingwasmachine (een normale kan ik hier niet kwijt), kinder-pantoffels maat 32 en 38, kinderkleding, maten 134/140 en 158/164
De jongens hebben bij hun moeder een webcam en ze vinden het leuk om papa ook te kunnen zien, dus zo'n ding zal ik binnenkort ook aan moeten gelovenTosti-apparaat of broodrooster, Kerstboom en/of Kerst-versiersels
![]()
Liever geen geld, maar b.v. een bon voor een tuincentrum (Intratuin) zou super zijn.
quote:Op maandag 17 november 2008 15:02 schreef Causa het volgende:
[..]
Nah doos, ik had hier toch een messenset voor je liggen!
T'is ook niet makkelijk allemaalbij te houdenquote:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)005736565/index.htmlquote:Op maandag 17 november 2008 17:32 schreef swarmahoer het volgende:
alle cams zijn 3-4 werkdagen bij bol.com verder heb ik er geen verstand vaniemand die een redelijke cam heeft gevonden die wél morgen wordt bezorgt ? geef ff de link
ik laat PB hem gewoon slopenquote:Op maandag 17 november 2008 14:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je 10 hoog woont.
Verdorie, mijn edit was net te laat.. zag net pas dat die andere een langere levertijd hadquote:Op maandag 17 november 2008 17:41 schreef swarmahoer het volgende:
die 1e heeft maar usb 1.1 en de 2e ziet er niet uit
bijna een nieuwe camping was machinequote:Op maandag 17 november 2008 19:38 schreef ElisaB het volgende:
Update
De pet heeft weer een bodempje; na bij 4 Fok!-ers te zijn langsgeweest, tellen we € 65,00
[ afbeelding ]
Wie voor a.s. vrijdag nog een bijdrage wil leveren, is van harte welkom in mijn PM
Dat begint best lastig te worden inderdaadquote:Op maandag 17 november 2008 16:16 schreef Causa het volgende:
[..]
T'is ook niet makkelijk allemaalbij te houden
Maar het zou goed kunnen dat ze 'meer' 'tweedehands' zijn dan van She...
Ik denk niet dat ik dat van plan ben neequote:Op maandag 17 november 2008 18:14 schreef MaikelS het volgende:
USB 1.1 is meeeer dan genoeg snelheid voor een simple webcammetje... USB2.0 heeft pas echte invloed als je met een ext hdd gaat werken. Dus bij data kopie.
Misschien dat ik die ook wel nieuw ga halen dan, want die moet eigenlijk wel gewoon goed zijn. Nu doe ik m'n eigen was gewoon in een emmer met biotex, maar straks met de kids erbij denk ik niet dat dat zo geweldig werktquote:Op maandag 17 november 2008 19:49 schreef Bill_E het volgende:
[..]
bijna een nieuwe camping was machine
Hij heeft geen plek voor een wasmachine. Dus dát is het probleemquote:Op maandag 17 november 2008 22:24 schreef MaikelS het volgende:
Btw voor die 325? en 65 euro... kan je toch echt wel een wasmachientje kopen btw.
Ik had het over een camping wasmachientje lieve schatquote:Op maandag 17 november 2008 22:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij heeft geen plek voor een wasmachine. Dus dát is het probleem
Ik ook popjequote:Op maandag 17 november 2008 22:34 schreef MaikelS het volgende:
Ik had het over een camping wasmachientje lieve schat
Klopt. Daar heb je ook helemaal gelijk in. Op een aantal dingen na begint het hier inmiddels echt als een eigen thuis te voelen. Eigenlijk wil ik ook helemaal geen financiële steun, al kan ik dat nog zo goed gebruiken. Ik ben al meer dan gelukkig met alles wat iedereen voor mij en de jongens heeft gedaan.quote:Op maandag 17 november 2008 22:24 schreef MaikelS het volgende:
Btw voor die 325? en 65 euro... kan je toch echt wel een wasmachientje kopen btw. Niet lullig bedoeld verder, ik heb ook mijn steentje bij gedraagt. Vind het een super goed initiatief en top dat PB het lef heeft gehad dit te starten, echter genoeg is genoeg lijkt me...
In een goede 2 weken is hij van zo goed als lege chalet naar een chalet gegaan waar sommige mensen van kunnen dromen. Hij heeft spullen die andere mensen niet eens hebben. Nogmaals het is PB enorm gegund, zijn kinderen en ex vrouw ook natuurlijk. Denk dat als van die 400euro een wasmachientje gekocht is, er nog geld over blijft voor kleding voor zijn kinderen e.d. Denk dat als mensen nog willen helpen zei PB persoonlijk het beste even een PM kunnen sturen of iets dergelijks!
Maar dat doet hij niet zonder iedereen ontzettend te bedanken. En de koffie (Senseo) staat altijd klaar.quote:Op maandag 17 november 2008 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vrijdag sluit de pet, is dit deel vol, en gaat pb gewoon weer zijn wie hij is.
Nou kijk, en dáár zitten we dus allemaal op te wachtenquote:Op maandag 17 november 2008 23:09 schreef MaikelS het volgende:
ToppieLijkt me ook wel lekker voor pb
Gewoon proberen zn leven weer op te pakken.. Ik wil wel voor het topic op slot gaat een overview van je huisje hebben
Gewoon een final shot
Dat gaat dan ook zeer zeker gebeuren, met 'voor en na foto's', dus niet zomaar dit topic op slot gooienquote:Op maandag 17 november 2008 23:09 schreef MaikelS het volgende:
ToppieLijkt me ook wel lekker voor pb
Gewoon proberen zn leven weer op te pakken.. Ik wil wel voor het topic op slot gaat een overview van je huisje hebben
Gewoon een final shot
Dan moet er niet te hard gepost worden hoorquote:Op maandag 17 november 2008 23:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat gaat dan ook zeer zeker gebeuren, met 'voor en na foto's', dus niet zomaar dit topic op slot gooien
Bij deze het verzoek aan iedereen om te voorkomen dat er een [PB #5] komtquote:Op maandag 17 november 2008 23:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan moet er niet te hard gepost worden hoorBij 300 is het automagisch Schluss
Of aan de crew in dit topic vragen om wat reacties te verwijderenquote:Op maandag 17 november 2008 23:40 schreef Papabear het volgende:
[..]
Bij deze het verzoek aan iedereen om te voorkomen dat er een [PB #5] komt
Neuh, die eer is niet voor mij bestemdquote:Op maandag 17 november 2008 23:44 schreef swarmahoer het volgende:
dus ook de lapo overlaten voor papa
Danny?quote:Op maandag 17 november 2008 23:51 schreef JJH het volgende:
Zo komt ie wel vol ja, met al die slowchat. (Ik zei zaterdag al, we moeten een PB slowchat hebben!
Ik vond vanavond je pakje in de brievenbus. Heel erg mooi (ook de toepasselijke kaart)quote:Op zondag 16 november 2008 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Absoluut, echt gaaf dat verslag en wat er allemaal in zo'n korte tijd geregeld kan worden!
Graag gedaan, hopenlijk kun je de boys of jezelf er blij mee maken!quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:51 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik vond vanavond je pakje in de brievenbus. Heel erg mooi (ook de toepasselijke kaart)
Dank je wel!
Ja hoor, we vinden vast wel watquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Graag gedaan, hopenlijk kun je de boys of jezelf er blij mee maken!
Stilletjes? Dan zeg je toch gewoon: Jongens (en meisjes), het is nu mooi geweest..quote:Op maandag 17 november 2008 22:59 schreef Papabear het volgende:
Dus stilletjes hoop ik ook wel dat dit het laaste deel is, want ook hier gaat het leven door natuurlijk.
Dankzij al jullie hulp heb ik nu in ieder geval een eigen stekje en kan ik de jongens zonder enig schaamtegevoel een gezellige, knusse plek bieden. Zonder dit alles zou daar nog een flinke tijd overheen zijn gegaan, dus nogmaals enorm bedankt voor jullie fantastische hulp
Oh dat is echt een heel gaaf kado zeg!quote:Op donderdag 20 november 2008 18:46 schreef swarmahoer het volgende:
papabear: namens mij krijg je een dagje nijmegen aangeboden samen met je kinderen
dat houd in de treinreis, entree voor het muZIEum en een dinerbon bij Café van Buren
dus naast alle andere materiele dingen die je gekregen hebt nu een bijdrage waar je kinderen ook plezier van zullen hebben.
leuke dingen doen is namelijk ook belangrijk als je ouders gescheiden zijn, en k hoop dat ik op deze manier nog hieraan kan bijdragen
Wow, dat is wel heel erg fantastisch swarma! Echt een geweldig kado voor de jongens, vooral voor Stefan natuurlijk, want die is erg audio-visueel ingesteld, maar Patrick en ik zullen natuurlijk ook enorm gaan genieten daar in Nijmegen. Hier maak je ons giga blij meequote:Op donderdag 20 november 2008 18:46 schreef swarmahoer het volgende:
papabear: namens mij krijg je een dagje nijmegen aangeboden samen met je kinderen
dat houd in de treinreis, entree voor het muZIEum en een dinerbon bij Café van Buren
dus naast alle andere materiele dingen die je gekregen hebt nu een bijdrage waar je kinderen ook plezier van zullen hebben.
leuke dingen doen is namelijk ook belangrijk als je ouders gescheiden zijn, en k hoop dat ik op deze manier nog hieraan kan bijdragen
De ramen zijn volgens mij van een soort plexiglas. Ze zijn wel mooi, maar het schoonmaken/lappen is een helquote:Op donderdag 20 november 2008 21:15 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat gezellig daar! Die planten maken het echt af. Mooie ramen sowieso
Zeker weten! En dat brengt me ook meteen op een vraag voor de plantenkenners: De 2 radiatoren zijn behoorlijk breed (drie-dubbel), dus daar zou ik ook planten op kunnen zetten.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:40 schreef Harajuku. het volgende:
Met die planten is het ineens echt stuuuuuuuuukken beter
Sorry sorry! Ik wil heel graag! Komend weekend zit ook alweer volquote:Op donderdag 20 november 2008 22:27 schreef Papabear het volgende:
[..]
![]()
Wanneer komen jij en Swellow nou es een bakkie doen?
Trust me, nepplanten zijn niets voor Papabear, die waardeert 'echt, natuurlijk, geurend, levend...'quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:00 schreef hsnijder het volgende:
Gewoon ergens van die nepplanten halen ! is uitstekend voor een man alleen, tegenwoordig lijken ze net echt
You know mequote:Op vrijdag 21 november 2008 10:28 schreef Causa het volgende:
[..]
Trust me, nepplanten zijn niets voor Papabear, die waardeert 'echt, natuurlijk, geurend, levend...'
Rondom huize PB staan binnenkort allemaal bakjes en emmertjes!quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
You know meEn ik hoor wel wanneer jullie een bezoekje kunnen komen brengen
![]()
Goeie tip Sally, ik ga morgen even bij de Lidl in Heerhugowaard kijken voor de soorten die je opnoemde. En ook bedankt voor de tip voor de palmen, want ik wist niet dat die weinig voeding mogen. Dat wordt dus regenwater opvangen
Hoihoi! Ja, de jongens hebben van ElisaB en pokkehontas een PS2 gekregen. Ze zouden dit weekend hier komen, maar dat hebben we toch maar een weekje opgeschoven omdat er nog het e.e.a. moet gebeuren hier (gereed maken v/d kinderkamer).quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:57 schreef TJDoornbos het volgende:
PB vergeef me dat ik niet elke letter in het topic gelezen heb, want wellicht stond het er al. Klopt het nou dat jou jongens een PS2 hebben?? Heb best wat games waar ik niks mee doe dus er zijn 2 keuzes of ik laat jou wat uitzoeken uit die lijst en ik zet de rest op FOK! Of ik zet ze meteen op FOK!
Vanmiddag is het hele pakket binnen gekomen. Echt super! Volgende week ga ik de afspraken makenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:46 schreef swarmahoer het volgende:
Dat begrijp ik PB. Zal woensdag, dan ben ik vrij, ff kijken welke ik allemaal nooit meer speel!quote:Op zondag 23 november 2008 01:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hoihoi! Ja, de jongens hebben van ElisaB en pokkehontas een PS2 gekregen. Ze zouden dit weekend hier komen, maar dat hebben we toch maar een weekje opgeschoven omdat er nog het e.e.a. moet gebeuren hier (gereed maken v/d kinderkamer).
Games zijn natuurlijk altijd welkom, mits niet al te gewelddadig gezien hun leeftijd (9 en 11 jaar)
De serie is weer compleet?quote:
Geweldig, dank je!quote:Op zondag 23 november 2008 08:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat begrijp ik PB. Zal woensdag, dan ben ik vrij, ff kijken welke ik allemaal nooit meer speel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |