quote:WTF!@!ef!@tdy Gears of War 2 zojusit op Hardcore uitgespeeld. Was dit het?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsnog een van de beste campaigns die ik ooit heb gespeeld, maar echt. Veel te simpel.
- Shotgun mag wel weer cooler worden.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:32 schreef Viro het volgende:
Ah kijk eens aan, meerdere GoW veteranen die vinden dat GoW2 online verneukt is.
Ik wacht ook wel tot er een patch komt om de bugs etc etc eruithalen
1. Eensquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:38 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
- Shotgun mag wel weer cooler worden.
- Chainsaw minder powerful
- Zoeken in matches mag sneller
- Je eigen gametype/map selecteren die je wilt doen, en niet een vote systeem.
1. Eensquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:48 schreef Viro het volgende:
[..]
1. Eens
2. Eens
3. Eens
4. Eens
5. Stune van Smoke Nade mag minder krachtig.
6. Flamethrower (Multi) mag minder krachtig, ding is te overpowered.
7. Quiten zonder naar Xbox dashboard terug te gaan is triest. Vooral als je met mensen in een party terecht met een crappy verbinding. Eergisteren zat ik met een paar mensen van India in een party, man o man wat een lag.
Als jij de correcte mailadres opzoekt, stuur ik echt wel een mail naar Epic.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:21 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
1. Eens
2. Eens
3. Eens
4. Eens
5. Eens
6. Eens
7. Eens
Sturen we dit lijstje ff naar epic? support@epic.com ofzo ?
Vind jij die zaagbattles leuk dan? En dat blindfiren met je shotgun als je loopt is ook zo debiel, je shotgun mikt naar voren maar de kogels schieten met een hoek van 90-45 graden de grond inquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:38 schreef PP. het volgende:
Jezus, stelletje jankzakken, voor dat matchmaking probleem komt vast wel een patch, verder is GoW2 op elk punt beter dan deel 1, groter, mooier enhorde
zit erin.
Is het serieus zo slechtquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:41 schreef ach het volgende:
[..]
Vind jij die zaagbattles leuk dan? En dat blindfiren met je shotgun als je loopt is ook zo debiel, je shotgun mikt naar voren maar de kogels schieten met een hoek van 90-45 graden de grond in
De oude layout is veel te droog en niet van deze tijd, het is ook heel beperkt. Als de nieuwe matchmaking nou snel zou gaan dan zou het iets betekenen. Nu is het waardeloos.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:13 schreef julian6 het volgende:
Ja patch, maar de grote lijnen in dat online systeem gaat niet veranderen hoor. Dat vote-systeem blijft, wat ik heel erg kut vind, ze hadden gewoon bij die oude lay-out moeten blijven.
Idd mee eens.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:32 schreef emokid het volgende:
[..]
De oude layout is veel te droog en niet van deze tijd, het is ook heel beperkt. Als de nieuwe matchmaking nou snel zou gaan dan zou het iets betekenen. Nu is het waardeloos.
Lol. Ja.. net als bij Gears 1quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:09 schreef emokid het volgende:
Epic kennende komen ze snel met een patch, dus geen zorgen.
Dan ben ik even benieuwd, ga je in hardcore meteen down als je een ticker dichtbij kapot schiet? Kan je langer als 2 seconde je kop naar boven steken als er een troika zit te knallen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:00 schreef emokid het volgende:
Wat is er dan precies moeilijk? Zelfs de on-rail stukjes vond ik veel te makkelijk in co-op op Hardcore.
Wow... Die statement rent al crabwalkend over mijn scherm.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:13 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat was er mis aan Gears 1? Die game werkte al als een tiet na de launch.
Waarom denk je dat hij tubgirl heeft gekregen. Omdat hij zo tof is. Nee natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:35 schreef Dancin_Rhino het volgende:
ah die had ik nog niet gevonden, ik hoop dat ze die shit snel op lossen want dit is echt waardeloos,
eerst die cliffie helemaal stoer doen en nu houd zn bek
Kom met argumenten, aan je crabonzin heeft niemand wat.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Wow... Die statement rent al crabwalkend over mijn scherm.
Als je die zin niet snapt heb je gears 1 duidelijk de eerste maanden sinds de launch niet veel online gespeeldquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:38 schreef emokid het volgende:
[..]
Kom met argumenten, aan je crabonzin heeft niemand wat.
Ga je weer hoor, je moet met argumenten komen en anders begin je er niet over. Ik had GoW1 sinds 21 november Emergence Day al elke dag gespeeld, online en offline en ik weet niet waar jij hier over bazelt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je die zin niet snapt heb je gears 1 duidelijk de eerste maanden sinds de launch niet veel online gespeeld
Wat heb je toch een leuk woordgebruikquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:47 schreef emokid het volgende:
[..]
Ga je weer hoor, je moet met argumenten komen en anders begin je er niet over. Ik had GoW1 sinds 21 november Emergence Day al elke dag gespeeld, online en offline en ik weet niet waar jij hier over bazelt.
Was? Wat is er veranderd?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:52 schreef emokid het volgende:
Zegt de meneer met Brute Force 360!! in zijn onderschrift. Bij deze noem ik jou een xbox-nerd. Nog steeds zit je zonder argumenten, GoW1 was de perfecte game.
Nee, maar als ik nu moest kiezen tussen gow1 of gow2 zou ik voor gow1 gaan omdat dat veel relaxter speelde, vind gow2 maar halo3-achtig tot nu toe.quote:
De engine is bagger omdat jij het spel verpeste voor anderen? I see. Net als een mama peper de schuld geeft omdat peper het eten ze scherp maakt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:37 schreef ach het volgende:
Ik vond dat crabwalken altijd wel tof omdat het zo makkelijk te doen wasEn ook die zaag-shotgun zodat als je iemand ging zagen hij helemaal niet meer kon bewegen
Jammer dat die er uit is. Alles kon ook gewoon via een bepaalde knoppencombinatie die unreal engine is echt bagger
hahahah wat een losers, ik vind het nog afzichtelijk ding ookquote:
ehm nee, omdat door naar achter te springen je in een verkeerde animatie state terecht komt, dit niet gedetecteerd wordt door de server en dit blijkbaar niet te fixen valt omdat dit al 2 jaar lang kan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:42 schreef BMH het volgende:
[..]
De engine is bagger omdat jij het spel verpeste voor anderen? I see. Net als een mama peper de schuld geeft omdat peper het eten ze scherp maakt.
Ik heb 'm ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:40 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
hahahah wat een losers, ik vind het nog afzichtelijk ding ook
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:07 schreef Catch_me het volgende:
Dit spel is poep man blij dat ik hem niet gekocht heb:
Hoe weet je dat dan, als je hem niet hebt?quote:-Duidelijk host advantage
-Matchmaking die zuigt
-Gare animaties waar je onsterfelijk bent
-Zelfde glitches die ook in GoW1 zaten![]()
-Cliffy B met z'n lelijke kop en z'n hype niet waarmaakt
Is een 9.4 (afgerond) tegenwoordig slecht ofzo? Heb ik iets gemist?quote:Gears of War 2 93.7%
Net alsof een cijfer dat wordt gegeven door een blad/site tegenwoordig nog iets zegt.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is een 9.4 (afgerond) tegenwoordig slecht ofzo? Heb ik iets gemist??
Het is een gemiddelde van alle reviews pannenkoek.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Net alsof een cijfer dat wordt gegeven door een blad/site tegenwoordig nog iets zegt.
Ik vond GoW 1 al een ontiegelijk schijtspel, snap echt niet wat daar nou zo leuk aan is. Deeltje 2 hoor ik veel meer negativiteit dan deeltje 1, dus waarschijnlijk zou ik mij daarmee nieteens een half uurtje kunnen vermaken.
Nee, zeker niet. Maar jij vind, omdat het spel een gemiddelde krijgt van een 9,4, dat niemand het een klotespel mag vinden. Dat gaat natuurlijk ook nergens over.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is een gemiddelde van alle reviews pannenkoek..
Maar goed, iedereen heeft het fout en jij met je subjectieve mening hebt gelijk.?
Hoezo, je kan ook wel degelijk een objectieve mening ergens over hebben hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 09:57 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Maar jij vind, omdat het spel een gemiddelde krijgt van een 9,4, dat niemand het een klotespel mag vinden. Dat gaat natuurlijk ook nergens over.
ps: subjectieve mening, beetje dubbelop
En wie bepaalde net dan dat mijn mening subjectief was?quote:Op woensdag 12 november 2008 09:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo, je kan ook wel degelijk een objectieve mening ergens over hebben hoor.
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
En wie bepaalde net dan dat mijn mening subjectief was?
Dat zinnetjequote:Ik vond GoW 1 al een ontiegelijk schijtspel, snap echt niet wat daar nou zo leuk aan is.
En zo is weer elke mening, die volgens jouw definitie een mening is, een subjectieve mening. Klaarquote:
Heb je het spel? Heb je het spel uitgespeeld?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
En zo is weer elke mening, die volgens jouw definitie een mening is, een subjectieve mening. Klaar![]()
Verder ontopic (over dit schijtspel)
AC: Xbox 360 82.4%quote:Op woensdag 12 november 2008 10:43 schreef Catch_me het volgende:
Mwah de gamespers gaf AC en FC2 bijv ook hoge cijfers, zijn dat ook zulke goede games dan?
Feit is dat de heer cliffy b in elke interview zei dat de multiplay ubertje vet zou worden en dat de campaign oh zo meeslepend zou worden.
Jammer dat hoe slecht GoW1 online soms was beter is dan deel 2 en dat in de campaign het Carmine grapje allang niet meer leuk is
Net zoals deel 1 die maandenlang op de eerste plek stond van meest gespeelde spel op Live?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:49 schreef McGilles het volgende:
Gears of War is gewoon zo'n spel wat heel veel mensen deze maand spelen, maar over 2 maanden nog door een handje vol mensen word gespeeld.
Kan je nagaan, er was geen media hype en nog kan de game de verwachtingen niet namaken...quote:Op woensdag 12 november 2008 10:38 schreef emokid het volgende:
Gears of War 2 is gewoon een kankerfantastisch spel. Omdat ze deze ene keer geen uitgebreide promotie hebben voorbereid, is het ineens "hype niet waarmaken". Als je zo graag games in bushokjes en tv-commercials wilt zien moet je maar Sims spelen.
Waar heb je het over? Ik snap je inderdaad niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:52 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Kan je nagaan, er was geen media hype en nog kan de game de verwachtingen niet namaken...
Je snapt t niet denk ik, of wel?
Waar haal je het in godsnaam vandaan dat de hype niet is waargemaakt?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:52 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Kan je nagaan, er was geen media hype en nog kan de game de verwachtingen niet namaken...
Puur in context van emo's reactie.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waar haal je het in godsnaam vandaan dat de hype niet is waargemaakt?.
Ondanks dat de hype kleiner is, wordt alsnog gezegd dat het spel dit niet waar maakt volgens velen.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:52 schreef emokid het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik snap je inderdaad niet.
Het spijt maar ik vind Bad company niet het goede voorbeeld van goede servers, wat een goed systeem is /was dat van call of duty 4 je zat binnen een minuut in een game en je had bijna nooit lag.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:56 schreef Catch_me het volgende:
Als dit spel dedicated servers had had ik hem denk ik wel gehaald. Daarom vind ik het jammer dat Epic weer de makkelijke uitweg heeft gekozen om maar alles door de de spelers te laten hosten. De techniek is er, de servers bestaan: kijk maar naar BF bad company.
Een van de grootste minpunten is gewoon dat je vaak met amerikanen zit opgescheept die een stront verbinding hebben. Het verbaast me dan ook altijd dat er mensen zijn die beweren nergens last van te hebben en nooit lag hebben.
Geen media hype? Dat dit spel geen advertentie in de telegraaf nodig is om goed te verkopen wil nog niet zeggen dat d'r geen hype was.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:52 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
als ik ergens lag heb is dat BF wel, ik kan 9 van de 10 keer neit sniperen, zo gauw ik inzoom begint de jamesbond theme :S oftewel: kijk ik naar links of rechts gaat de circel van de scope mee maar de rest blijft staan.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:56 schreef Catch_me het volgende:
Als dit spel dedicated servers had had ik hem denk ik wel gehaald. Daarom vind ik het jammer dat Epic weer de makkelijke uitweg heeft gekozen om maar alles door de de spelers te laten hosten. De techniek is er, de servers bestaan: kijk maar naar BF bad company.
Een van de grootste minpunten is gewoon dat je vaak met amerikanen zit opgescheept die een stront verbinding hebben. Het verbaast me dan ook altijd dat er mensen zijn die beweren nergens last van te hebben en nooit lag hebben.
Het gaat hier over de xbox he, ik heb bijna nooit lag gehad bij call of duty 4 op de boxquote:Op woensdag 12 november 2008 11:53 schreef Catch_me het volgende:
Servers < > matchmaking
Maar Cod4 is net zo laggy als GoW hoor, dat je het niet ziet omdat het client side is is wat anders. Raad je aan om Cod4 op de pc met een ping van 5 ms te spelen en dan op de xbox, dan zie je het grote verschil.
Eens.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:57 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Het gaat hier over de xbox he, ik heb bijna nooit lag gehad bij call of duty 4 op de box
Dat systeem was fantastisch
De onzin in deze post is bizar.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:15 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ondanks dat de hype kleiner is, wordt alsnog gezegd dat het spel dit niet waar maakt volgens velen.
De hype is klein gehouden om te zorgen dat de eventuele teleurstellingen minder zouden zijn.
Als een game dan nog tegenvalt, is dit een grotere domper. Dat bedoel ik.
Ja, maar hij is wel van goud hoor!quote:Op vrijdag 14 november 2008 06:52 schreef OMG het volgende:
Gisteravond voor het eerst eens horde gespeeld. We zijn blijven steken bij wave 18. Daar ging uiteindelijk één van ons drieën down, iemand anders zocht hem op om te reviven en ging vervolgens zelf ook down.
O, eindelijk ook m'n gouden lancer gebruikt. Wat ziet dat ding er belachelijk fout uit. Fantastisch.
Dat is leuk als je offline splitscreen iets wil ondernemen, ben je meteen je achievements kwijtquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:53 schreef Wouter2006 het volgende:
Er is ook een glitch dat als je met 2 accounts speelt op 1 xbox dat die alle progress reset,
dus alle kills, rondes, collectibles enz enz.
Dus pas op met 2 accounts
bron:
http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=104487
nou ja, de achievements kan je niet kwijtraken, die staan op je gamertag, wel de progression ervanquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:35 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat is leuk als je offline splitscreen iets wil ondernemen, ben je meteen je achievements kwijt![]()
Lekker bezig daar bij Epic
Ik verwoorde het verkeerd klopt, maar dan nog slecht dat je de progression kwijtraakt. Ik was van plan in deze dagen lekker offline tegen me zus tekeer te gaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:43 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
nou ja, de achievements kan je niet kwijtraken, die staan op je gamertag, wel de progression ervan
want dat staat op je HD als het goed is.
hehe, dat wordt dus echt bots dan of misschien als ze met een guest account inlogt en niet met haarquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:56 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik verwoorde het verkeerd klopt, maar dan nog slecht dat je de progression kwijtraakt. Ik was van plan in deze dagen lekker offline tegen me zus tekeer te gaan
Als ik dat doe wordt ik bikkelhard afgestraftquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:26 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
hehe, dat wordt dus echt bots dan of misschien als ze met een guest account inlogt en niet met haar
eigen account dat je het dan niet kwijtraakt.
Ennuh, wil beetje rustig aan tegen je zusje he![]()
![]()
Dude, i wish i had a sister like you havequote:Op vrijdag 14 november 2008 11:51 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Als ik dat doe wordt ik bikkelhard afgestraftHet is geen type sims
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
ik geloof dat dit het wel was ja, was best grappig om op de vis te lopen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:42 schreef bigore het volgende:
Gister het stuk gespeeld op insane met die grote vis, die mot je dan 3 granaten in z'n bakkes gooien. Was toch weer een lachwekkend potje spelen, de hoeveelheid bugs was gewoon lachwekkend hoog. En wat voor bugs!
- Spontaan kunnen lopen op de vis
- vast blijven zitten op een willekeurige plek
- Vliegen in de lucht terwijl het voor de andere coop speler er normaal uit lijkt te zien
- Niet kunnen zagen van de tentakels
- Het wel kunnen zagen van de tentakels maar er gebeurd niets.
- Door de tentakels heen kunnen lopen
Verdere bugs die ik ben tegengekomen:
- De vijand niet kunnen zien
- Spontaan van het vlot afdonderen waar je op vaart
- Spontaan omhoog vliegen van het vlot.
- Spontaan over een muurtje heen springen zonder op een knop te rammen
- Iemand down schieten en vervolgens gaat deze persoon in de stand staan alsof je um als meatshield gebruikt.
Ben ik nog wat vergeten Wouter?
Waar was dit? Ik dacht eerst ook dat dit een bug was maar die "Skanton" ofzo (die lange gasten die heen en weer springen) die reviven locust die down liggen van afstand.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:42 schreef bigore het volgende:
- Iemand down schieten en vervolgens gaat deze persoon in de stand staan alsof je um als meatshield gebruikt.
Ben ik nog wat vergeten Wouter?
Kantus bedoel je?quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:22 schreef ach het volgende:
[..]
Waar was dit? Ik dacht eerst ook dat dit een bug was maar die "Skanton" ofzo (die lange gasten die heen en weer springen) die reviven locust die down liggen van afstand.
tja, het is geen Fifa hé.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Niet meteen boos worden jongens...
Maar net voor het eerst Gears 2 gespeeld, en ik dacht hmm is dit het nou grafisch ?
Kleurenbalans vind ik persoonlijk minder dan in deel 1 lijkt het wel.
En online zo lang voor er een game was
Owja, fuckin' geniaal voorbeeld. een youtube filmpje, hoogstwaarschijnlijk met een mobiele telefoon opgenomen van 2 meter afstand van een tv.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Hier dan een filmpje van Gears of War 2, grafisch vind ik het echt tegenvallen
Wat had je dan verwacht? vrolijke kleuren enzo of een stad van het niveau GTA IV?quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:25 schreef jorienvdherik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:38 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? vrolijke kleuren enzo of een stad van het niveau GTA IV?
Fifa is bv ook nog altijd waardeloos als je naar het publiek in de stadions kijkt. Zo kun je alle games wel afzeikenMoet zeggen dat ik het nu wel mee vind vallen na 10 potjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb gewoon een lijstje uitgeprint waar ze liggen, scheelt me weer om zelf te zoekenquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:29 schreef OMG het volgende:
Voor de verzamelwaarde vandaag eens zo'n mooie guide gekocht. Daarnaast wil ik ooit wel al die collectibles vinden, maar ik vertik het ze zelf allemaal te gaan ontdekken..
Blijf het enorm vervelend vinden dat ze niet gewoon een lijst maken met alle collectibles op numerieke volgorde en dat je dan kunt zien welke je al hebt gehad. Je komt nu overal van die collectibels tegen maar nooit allemaal. Dan moet je dus straks met een guide alle plekken langs en als er dan niets ligt dan moet je extra goed kijken omdat je niet zeker weet of je verkeerd kijkt of dat je die al hebt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:54 schreef Wouter2006 het volgende:
ik heb gewoon een lijstje uitgeprint waar ze liggen, scheelt me weer om zelf te zoeken
Die collectables staan allemaal in je War Journal,quote:Op zondag 16 november 2008 10:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Blijf het enorm vervelend vinden dat ze niet gewoon een lijst maken met alle collectibles op numerieke volgorde en dat je dan kunt zien welke je al hebt gehad. Je komt nu overal van die collectibels tegen maar nooit allemaal. Dan moet je dus straks met een guide alle plekken langs en als er dan niets ligt dan moet je extra goed kijken omdat je niet zeker weet of je verkeerd kijkt of dat je die al hebt.
ik heb ook 2 accounts op mijn xbox maar dat maakt niks uit,quote:Op zondag 16 november 2008 11:15 schreef Sala-adin het volgende:
Damn ik zit dit topic door te lezen en ik lees meerendeel negativiteit over bugs en glitches.
Ik heb trouwens 2 accounts op mijn xbx 1 van mijn broertje en 1 van mij zelf en dan heb je weer die bug dat je progressie gedelete wordt
Ik krijg mijn xbox morgen terug en hopenlijk komt er snel een patch voor deze ongein, weet iemand al mischien wanneer die komt?
Ah fijnquote:Op zondag 16 november 2008 11:34 schreef Wouter2006 het volgende:
Die collectables staan allemaal in je War Journal,
je kan per chapter zien welke je gemist hebt, dus dat moet geen probleem zijn dacht ik zo.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:25 schreef jorienvdherik het volgende:
5 minuten is 4 te langquote:Op zondag 16 november 2008 19:30 schreef emokid het volgende:
Ik heb net twee potjes gedaan, voor het eerst. Beide keren niet langer dan 5 minuten gewacht.
Bepaalde termen moet je niet gaan vertalen. Dan maak je jezelf onverstaanbaar bij mensen die weten waar je het over hebt..... Denk daar maar eens over naquote:Op zondag 16 november 2008 22:42 schreef PP. het volgende:
Vind je dat interessant of intellectueel overkomen, BMH, minimaal één engelstalig woord in bijna elke zin gebruiken?
Had dan wat meer alinea's gemaakt. Dat leest wat makkelijkerquote:Op zondag 16 november 2008 23:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Bepaalde termen moet je niet gaan vertalen. Dan maak je jezelf onverstaanbaar bij mensen die weten waar je het over hebt..... Denk daar maar eens over na
Kluns, dan maak je een active reload. Dan zijn je kogels sterker enzo..quote:Op zondag 16 november 2008 11:26 schreef FJD het volgende:
bij het reloaden blijft vaak je amo-bar knipperen
haha ja idd, heb jij Gears 1 niet gespeeld FJD???quote:Op maandag 17 november 2008 03:27 schreef intraxz het volgende:
Kluns, dan maak je een active reload. Dan zijn je kogels sterker enzo..![]()
Pas nog maar ik hen dat nog nooit gezien. Lekker interessant ook, t ziet er gewoon niet uitquote:Op maandag 17 november 2008 09:36 schreef Wouter2006 het volgende:
haha ja idd, heb jij Gears 1 niet gespeeld FJD???
Ja lekker veel bugs zitten er in. Soms heb je geen wapens maar dat merk je alleen maar omdat mensen niet doodgaan want zelf zie je het niet. Gister kon ik ook geen wapens oppakken dan zag ik alleen een korte flits met X maar het wapen bleef gewoon liggen.quote:Op maandag 17 november 2008 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
Nog zo vaags iets gisteren. Weer lag ofzo? Ik kom met mijn zaagje aanlopen, en ik loop gewoon door die locust heen! Ik weer terug, loop ik er weer doorheen.
Echt vaag. Niks werkte… shotgun niet, zaag niet, toquebow niet.
Dus ben ik maar op mijn span gaan staan met mijn zaag aan, en heb even 5 chainsawbattles gewonnen
a die public achievements zijn nie eens zo moeilijk,quote:Op maandag 17 november 2008 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het kut dat je de online achievements alleen kan halen in public. Met die lag gaat dat nooit lukken... (kutAmerikanen
Gisteren ook tegen fransen en spanjaarden gespeeld... lekkere potjes zonder lag.
Ik dnek dat je het beste 's ochtends vroeg public kan spelen... dan liggen die amerikanen op bed.
Moet je die vent naar de cirkel brengen en dat geldt als 1 meatflag? Of als je hem gepakt heb ?quote:Op maandag 17 november 2008 14:46 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
a die public achievements zijn nie eens zo moeilijk,
behalve de meatflag achievent dan.
ik hoef nog maar 5 meatflags te capturen, maar o o o, wat frustrerend af en toe als
je bijna bij het einde bent met de meatflag en iemand gooit een smoke granaat![]()
nee helaas moet je hem echt naar de cirkel brengen en daar 5-10 seconden blijven staanquote:Op maandag 17 november 2008 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet je die vent naar de cirkel brengen en dat geldt als 1 meatflag? Of als je hem gepakt heb ?
Zijn wel moeilijk vind ik, heb steeds dikke lag.
Voeg me maar toe. 'Dutch Mayhem' Ik moet ook nog op insane beginnen.quote:Op maandag 17 november 2008 10:19 schreef emokid het volgende:
Mijn GoW buddy heeft de game alweer verkocht voor COD5Ik zoek dus iemand om Insane uit te spelen, ik kan haast elke avond vanaf 6/7 uur wel, tot.. laat denk ik. Wie?
bron:quote:If you have played online competitive multiplayer inGears of War 2, you know about the matchmaking issues that are currently affecting the game. After Microsoft and Epic Games announced they were aware of this problem and were working on a solution, now Senior Producer Rod Fergusson addresses the issue while provides some temporal workarounds until the dev team finds a definitive solution:
Hi all,
We're aware that some folks are experiencing longer-than-ideal wait times while using the skill-based Public matchmaking in Gears 2 multiplayer. We're working on some solutions but it's a complicated issue as there isn't any one problem; it's a combination of factors. Clearly, scale is one of them as we've had millions of successful matches played online so far, however a small percentage of players are having issues, which is unacceptable. We're working closely with Microsoft to address the matchmaking issues, I promise you that it is our #1 priority, and we hope to have an update soon.
In the meantime, I would like to suggest some workarounds:
If you're experiencing long delays (longer than 2 minutes) or you're seeing your matchmaking search restarting over and over again, please try a different playlist as that indicates a possible population issue with the currently selected one.
The problem seems to be heightened for parties of 1 and parties of 4 so please try to invite at least one friend into your party before matchmaking. And of course the fastest way to play is to have a full 5 person party before looking for a match since you won't have to find any teammates beforehand. Fortunately our new "What's Up" feature makes finding Friends who're playing Gears 2 online easier.
Also, after a match, if you'd like to continue to play with the 9 people you just played with, simply press Y to look at the previous match stats and press X to invite them all to your party so you can continue to play in a Private match if they accept. Private matches, while not arbitrated, gives you the flexibility to set exactly which map and mode you want to play along with customizing other aspects of the game.
And as always, please ensure that your router is set correctly so that your NAT is considered "Open" by Xbox LIVE as "Moderate" and "Strict" NATs make Xbox LIVE matchmaking more difficult. There are many guides available online to walk you through the process of correctly configuring your router for Xbox LIVE so I won't go into the specific details here.
Also, in case you're curious, a few interesting facts about Gears 2 multiplayer so far:
* Almost 3 million multiplayer matches (excluding Private) have been played.
* Almost 1 million screenshot photos have been uploaded to gearsofwar.com
* The most popular multiplayer mode is Horde.
* The most popular multiplayer map across all modes is River.
* The most lethal weapon is the Gnasher shotgun with almost 29% of all kills.
Again, I apologize for any issues you may be having and I hope the above workarounds give you a better experience until we are able to correct the issues we're seeing.
Thanks,
Rod.
I seriously doubt that.quote:* The most lethal weapon is the Gnasher shotgun with almost 29% of all kills.
ja nou ja, ik gebruik nu altijd weer de shotgun hoor, tis ff doorhebben hoe je hem moet gebruiken.quote:
Ik ook dat het hem dat meer is, mensen willen toch terug naar shotgun en proberen net zo lang tot ze er wel mee overweg kunnen. Ik wil juist wat meer gaan varieren in GoW1 was ik voornamelijk shotgun, en nu ik gisteren aardig overweg kon met torquebow wil ik dat wel vaker proberenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:55 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ja nou ja, ik gebruik nu altijd weer de shotgun hoor, tis ff doorhebben hoe je hem moet gebruiken.
Ik merk ook dat ik veel meer shotgun gevechten heb.
Lancer, hakken en zagen hierquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:55 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik merk ook dat ik veel meer shotgun gevechten heb.
Wees blij.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:34 schreef Sala-adin het volgende:
Wtf, ik heb mijn golden lancer niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Reintji op 19-11-2008 09:34:33 ]
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:27 schreef ach het volgende:
gouden lancer nu gratis:
http://marketplace.xbox.c(...)00-8000-00004d53082d
gratis hope runs deep thema:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:27 schreef ach het volgende:
gouden lancer nu gratis:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm, seriously 2.0 teller staat nu op 1200+, hoe de f$%^ga je die ooit halen... 24/7 horde? Zou er bijna scheel van worden.
Edit: aftitelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eitje, act 5 chapter 5quote:Op zondag 23 november 2008 15:01 schreef Reintji het volgende:
Hmm, seriously 2.0 teller staat nu op 1200+, hoe de f$%^ga je die ooit halen... 24/7 horde? Zou er bijna scheel van worden.
ik kan je op zich wel helpen als je echt problemen hebt ermee..quote:Op zondag 23 november 2008 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ben bezig met 1999 rounds... Ben al over de helft
Daarna ga ik aan Seriously 2.0 werken. act 5 chapter 5
heb de achievement van King of the Hill eindelijk binnen. Nu de rest online nog. Maar gaat zo bagger met die lag. En ben gewoon niet goed in Capture the meatflag![]()
private match met 9 bots.quote:Op zondag 23 november 2008 23:14 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik kan je op zich wel helpen als je echt problemen hebt ermee..
hoe doe jij 1999??
ik heb gewoon 4 nachten mijn xbox aangelaten en de computer laten spelen
online spelen is een ramp als je met kut amerikanen in 1 lobby terecht komt. Dan liever de hele nacht me xbox aan laten en de bots alle werk laten doen dan dat ik met hoere amerikanen speel. Denken ze dat ze heel goed zijn omdat ze mijn team makkelijk killen. Ja hallo wij spelen met dikke lag.quote:Op maandag 24 november 2008 00:21 schreef PP. het volgende:
Jezus, alsof je die achievement niet vanzelf krijgt door gewoon vaak online te spelen.
Dat is echt treurigquote:Op maandag 24 november 2008 00:03 schreef Viro het volgende:
[..]
private match met 9 bots.
ik heb em letterlijk 2 dagen aan laten staan. Heb nu 1600 rondes gehad.
En dat voor 30 points, jemig. Nu maar hopen dat je xbox ondertussen niet half gaar is van binnenquote:Op maandag 24 november 2008 00:03 schreef Viro het volgende:
[..]
private match met 9 bots.
ik heb em letterlijk 2 dagen aan laten staan. Heb nu 1600 rondes gehad.
Local, warzone, 9 bots, 5 rondes, day one. En als ik wat anders te doen heb (waasen, strijken etc), aan laten staan en de computer laten spelen. Altijd gelijk spel. Ik weet niet op hoeveel rondes ik nu zit.quote:Op zondag 23 november 2008 23:14 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik kan je op zich wel helpen als je echt problemen hebt ermee..
hoe doe jij 1999??
ik heb gewoon 4 nachten mijn xbox aangelaten en de computer laten spelen
Wat jij zegt! Kut Amerikanen!quote:Op maandag 24 november 2008 00:30 schreef Viro het volgende:
[..]
online spelen is een ramp als je met kut amerikanen in 1 lobby terecht komt. Dan liever de hele nacht me xbox aan laten en de bots alle werk laten doen dan dat ik met hoere amerikanen speel. Denken ze dat ze heel goed zijn omdat ze mijn team makkelijk killen. Ja hallo wij spelen met dikke lag.
Of ik nou 12 uur achter elkaar aan het gamen ben, of ik laat mijn xbox 12 uur aanstaan. Maakt toch niet uit?quote:Op maandag 24 november 2008 07:23 schreef Rkatier het volgende:
[..]
En dat voor 30 points, jemig. Nu maar hopen dat je xbox ondertussen niet half gaar is van binnen
Ik ben niet echt een achievement hoer. Maar deze leken mij zo makkelijk, du sik dahct ik wil gewoon 1000 hebben! Dus nu doe ik er alles aan om 1000 te krijgen. En hetzelfde met fable 2, daar wil ik ook gewoon 1000 halen.quote:Op maandag 24 november 2008 09:25 schreef Wouter2006 het volgende:
ik heb liever die achievements snel dan zit ik daar niet constant op te letten,
en ik ben achievement hoer
ow ennuh: 80000/100000
zal hem deze week wel halen.
ook treurigquote:Op maandag 24 november 2008 09:25 schreef Wouter2006 het volgende:
nee een kwartiertje (=2500kills), heb uiteraard ook nog andere dingen te doenquote:Op maandag 24 november 2008 09:58 schreef Dancin_Rhino het volgende:
jij gaat zeker elke dag even 2 uur chapter 5 doen ?
Dat was een verwijzsing naar de 2 dagen achter elkaar. Niet over 12 uurquote:Op maandag 24 november 2008 08:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat jij zegt! Kut Amerikanen!Kut Lag
[..]
Of ik nou 12 uur achter elkaar aan het gamen ben, of ik laat mijn xbox 12 uur aanstaan. Maakt toch niet uit?![]()
clan maat heeft gears 2 al op 1000 geknald eergister. Hij was de hele week vrij.quote:Op maandag 24 november 2008 09:25 schreef Wouter2006 het volgende:
volgens mij is het rondenquote:Op maandag 24 november 2008 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
* 55 rondes in 1 uur. (rondes van 1 minuut)
* 660 rondes in 12 uur
of is het ronden?
Dus je moet je xbox maar 3 x 12 uur aan laten staan. Dan zit je op 1980 rondes.
En ik neem aan dat de meeste ook al veel online heeft gespeeld.Dus kan je de achievement in 3 nachten halen.
ach ja, als je niks te doen hebt en het is kutweer buiten, wat moet je dan he?quote:Op maandag 24 november 2008 10:36 schreef Viro het volgende:
[..]
clan maat heeft gears 2 al op 1000 geknald eergister. Hij was de hele week vrij.
Een leuk spel spelen?quote:Op maandag 24 november 2008 10:45 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ach ja, als je niks te doen hebt en het is kutweer buiten, wat moet je dan he?
jij gaat zeker elke dag even 2 uur multiplayer doen ?quote:Op maandag 24 november 2008 10:51 schreef Dancin_Rhino het volgende:
ik heb die 1999 rondes al bijna zonder dat lame xbox aanzetten en weg gaan, dat is echt voor knuppels
Leer eens Nederlands man, baklap!quote:Op maandag 24 november 2008 10:51 schreef Dancin_Rhino het volgende:
ik heb die 1999 rondes al bijna zonder dat lame xbox aanzetten en weg gaan, dat is echt voor knuppels
Jij heb geen leven, ik dus wel.quote:Op maandag 24 november 2008 10:51 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Sorry dat ik een knuppel ben.quote:Op maandag 24 november 2008 10:51 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ja die heb ik toen bij mijn oude xbox gekregen. Komt hij nu toch goed van pas.quote:Op maandag 24 november 2008 12:12 schreef Reintji het volgende:
Hebben jullie allemaal bekabelde controllers ofzo, mijn doosje gaat gewoon op pauze wanneer de controller uitvalt.
Jij bent echt zo'n kneusje, eerder in dit topic zei je ook al iets van: "horde ronde 50 op insane gehaald, samen met een clanmaat huhuhuhuuu". En dan beschuldig je andere mensen ervan dat ze geen leven hebben?quote:
je kan hem ook aan de charge kit hangen, zo deed ik da.quote:Op maandag 24 november 2008 12:12 schreef Reintji het volgende:
Hebben jullie allemaal bekabelde controllers ofzo, mijn doosje gaat gewoon op pauze wanneer de controller uitvalt.
Die heb ik dus ook niet en ik ga hem ook niet halen ook. Geld uitgeven voor 30 achievement points.quote:Op maandag 24 november 2008 12:22 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
je kan hem ook aan de charge kit hangen, zo deed ik da.
Niet meer gratisquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:27 schreef ach het volgende:
gouden lancer nu gratis:
De meestal heb ik inderdaad in een Local match (tegen mezelf) gehaald.quote:Op maandag 24 november 2008 17:00 schreef Rkatier het volgende:
maar als 50% hem zou halen op de manier van tegen bots vechten dan is het voor mij geen achievement (in letterlijke zin van het woord) om hem te halen. want zo zijn er wel meer achievements te halen (around the world bv)
Alsof het zo moeilijk is om horde uit te spelen. Gewoon security als map kiezen, laser poorten uitzetten, snel naar de overkant rennen, wachten tot laser poorten aan gaan en knallen met die handel. Dan heb je em zo binnen.quote:Op maandag 24 november 2008 12:20 schreef ach het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n kneusje, eerder in dit topic zei je ook al iets van: "horde ronde 50 op insane gehaald, samen met een clanmaat huhuhuhuuu". En dan beschuldig je andere mensen ervan dat ze geen leven hebben?![]()
Ik zit nu op 500 rondes en ik heb eigenlijk amper online gespeeld door die lag en trage matchmaking.. 1999 is niet zo moeilijk
Zodra epic met een patch komt ga ik het weer eens proberen om de public achievements te halen. Moet nu nog king of the hill, meatflag en guardian achievement.quote:Op maandag 24 november 2008 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De meestal heb ik inderdaad in een Local match (tegen mezelf) gehaald.![]()
Alleen de public achievements moet je helaas echt wat voor doen. En dat is echt bagger met die kutlag!
ach kan ook wel zonder patch joh, kan je geen party maken met 5 NL vrienden??quote:Op maandag 24 november 2008 17:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Zodra epic met een patch komt ga ik het weer eens proberen om de public achievements te halen. Moet nu nog king of the hill, meatflag en guardian achievement.
quote:Op maandag 24 november 2008 18:47 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ach kan ook wel zonder patch joh, kan je geen party maken met 5 NL vrienden??
maar waren gister wel geinige potjes, op de lag en chainsaw n00bs na dan!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:59 schreef bigore het volgende:
ik zit al op 4300 kills, dus op 4.3%, gaat lekker snel zo!
ow en voor bigore hebben we gister 4-5 meatflags gehaald, dus ik zal je binnenkort wel ff toevoegen,quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:02 schreef charmed_angel het volgende:
Gisteren zat ik nog maar op 5600 kills.
Gaat niet echt snel dus.
Ze zijn inderdaad niet moeilijk. Alleen jammer dat er amerikanen bestaan met dikke lag. Die het dan wel moeilijk maken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:48 schreef Dancin_Rhino het volgende:
die public archievements zijn ook niet zo moeilijk als je het spel een beetje kan. Ik heb ze al.
wingman is makkelijk als je mij of bigore aan je zijde hebtquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
Tja en de achievements kunnen natuurlijk erg makkelijk zijn als je zelf ook lag heb.
Dus zal Dancin_Rhino zelf ook wel dikke lag veroorzaken en een peen-en-uienverbinding hebben?![]()
Mara ik ga er dit weekend aan werk. Eerst wingman even![]()
nerdje... ik speel waarschijnlijk gewoon stuk beter dan jou, elke keer als jij dood gaat roep je waarschijnlijk dat het door de lag komt .quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
Tja en de achievements kunnen natuurlijk erg makkelijk zijn als je zelf ook lag heb.
Dus zal Dancin_Rhino zelf ook wel dikke lag veroorzaken en een peen-en-uienverbinding hebben?![]()
Mara ik ga er dit weekend aan werk. Eerst wingman even![]()
Nerdquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:30 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
nerdje... ik speel waarschijnlijk gewoon stuk beter dan jou, elke keer als jij dood gaat roep je waarschijnlijk dat het door de lag komt .
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:44 schreef Darow het volgende:
Wat mensen allemaal niet doen om wat gamerpoints, niet normaal.
Eensquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:43 schreef Darow het volgende:
Zo he dat duurde lang....maar liefst 2 berichten voor nodig voordat je reageerd. Plus er is een groot verschil tussen het aan laten staan van je xbox om gamerpoints te halen, of dat je ranked games speelt om zo uiteindelijk tegen de topspelers te kunnen spelen. Voordeel van ranked is ook dat je steeds tegen andere personen speelt die steeds wat anders doen. Anyway ik ga me niet moe maken om dit soort bullshit, als jij het stoer vindt om op die manier je achievements te halen dan feliciteer ik je daarbij en wens ik je veel succes. Keep up the good work!
Er zijn 2 TSM clans.quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
Hey Viro ik heb trouwens een clanmaatje van jou (denk ik) in mijn vriendenlijst zie ik opeens.
TSM Toxic Idiot
Funclan is beter.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Er zijn 2 TSM clans.![]()
TSM Toxic Idiot is lid van The Silent Murderers, deze spelen op ladders etc etc.
Ik ben lid van The Smokers Movement, is een fun clan.
Idd fun clan is altijd relaxed, geen verplichte trainingen enzo. Gewoon met zijn alle knallen, tussendoor snel een joint draaien, stoned gaan spelen. Kortom altijd lachen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Funclan is beter.
Zat vroeger ook in een serieuze clan.
Maar werd gewoon irritant. Je moest om 7 uur verplicht komen oefenen en dat soort crap.
Dus werd een beetje te gek. BLOODPACK zat ik in. Deels engels en deels Nederlands.
Wel veel gelachen ook, zelfs nog een clanparty gehad in Engeland.
Nu zit ik gewoon in een vriendengroepje van 6. We wisten geen naam, dus dan maar SCFje bent Feyenoorder of niet
De restvan de groep is Gorillaz geworden en de andere weer Pshyco Head Hunters (of zoiets). En sommige heten nog steeds Bloodpack.
Maar voor fun spelen is leuker en gezelliger. En je kan dan ook nog eens lekker aangeschoten gaan Gearen.
Ook vaak last van gehad, nooit een partij kunnen winnen met die onzin, speel nu alleen nog maar horde, daarin geen last van vage bugs gelukkig.quote:Op woensdag 26 november 2008 07:03 schreef OMG het volgende:
Gisteravond vond ons wekelijks potje gamen met ongeveer 10 man weer plaats. Voor het eerst nu een paar multiplayer modes gedaan die ik nog niet eerder had gespeeld, zoals King of the Hill en Wingman.
Nu heb ik over Wingman eigenlijk een vraagje. Bij de eerste ronde van Wingman liep ik dus samen met m'n teamgenoot een beetje rond op zoek naar tegenstanders. Al vrij snel kwamen we het eerste duo tegen waarop we op begonnen te schieten. Het eerste wat me opviel was dat m'n ammo niet terugliep en dus op 350 bleef staan. Ik dacht "Oneindig veel ammo? Gaaf!", maar wat ik ook schoot, ik kreeg bijna niemand down met continue schieten.
Het tweede dat me opviel was dat m'n zaag niet wilde zagen. Ik hoorde wel wat geronk, maar ook al stond ik tegen m'n tegenstander aan, dan nog gebeurde er niets. Hoort dit?
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:21 schreef intraxz het volgende:
http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=640626
Te laatJammer dat ze het blindfiren nog niet gefixt hebben.
Liever snel hier een update voor, dat wachten (vooral met 4 man) was echt te erg soms. De gameplay issues komen nog wel, hoop ik.quote:...and have left any potential gameplay issues for a future update
meen je dat nou?? maar 20 minuten voor een game..quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:34 schreef bigore het volgende:
Precies, dat ze doorhebben dat de matchmaking issue een serieuze issue is. Even een paar dagen wachten nog, want gister was echt een drama met matchmaking
dan is het nog de vraag op welke moeilijkheidsgraadquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
Gister Chapter 3 in co-op uitgespeeld.
Klopt het dat de lancer er niet meer bij staat?quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:07 schreef Ash het volgende:
Verschillende winkels:
Gears of War Serie 1 losse figuren, Locust Drone, Marcus Fenix, Augustus Cole en Locust Sniper via Ebay.
Gears of War Serie 2 boxed set, bij www.gameshop.nl
Gears of War Exclusive Anthony Carmine, Exclusive Headshot Locust, Series 2 Theron Gaurd en Series 2 Theron Sentinel bij www.gator.nl
En de Exclusive Lancer ook bij www.gator.nl
Dan is ie waarschijnlijk uitverkocht. Dan zou je ze kunnen mailen of ze hem weer op voorraad krijgen.quote:Op zondag 30 november 2008 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt het dat de lancer er niet meer bij staat?
Ik heb ook eerst de flashbackmap gedownload en daarna de achievement gehaald. Dus daar ligt het niet aan. En anders in Local even elke map een minuutje spelen, splitscreenquote:Op zondag 30 november 2008 12:57 schreef LinQ het volgende:
Zijn er nog meer mensen die de Around the world again achievement niet kunnen krijgen? Bij mij blijft hij namelijk haken op 9/10 en ik weet zeker dat ik alle orginele maps gespeeld heb (en ronde gewonnen). Mijn beste gok is dat het komt dat ik de flashback mappack al had gedownload voor ik ben begonnen met spelen en dit problemen geeft...
Kan ik trouwens de flashback mappack verwijderen en dan later weer downloaden met dezelfde redeemcode?
Iedereen speelt weer Halo3quote:Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Halo 3
2 Gears of War 2
3 CoD: World at War
4 Call of Duty 4
5 GTA IV
6 Fable II
7 Left 4 Dead
8 Madden NFL 09
9 Fallout 3
10 FIFA 09
Nee, ze hebben zwakke plekken en makkelijk te exploiteren onbalansjes eruit gesloopt samen met een brakke matchmaking. Mensen kunnen daar niet tegen want ze moeten aanpassen.quote:Op zondag 30 november 2008 13:19 schreef julian6 het volgende:
Ze hebben de Gears of War experience verneukt![]()
an open letter to Cliff B.
http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=634773
" So the Masterpiece known as GoW1 was an Accident?"
http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=641369
Daarvoor in de plaats nog een brakkere matchmaking waarbij je vaak gematched wordt met mensen van de andere kant van de wereld en dus veel lag. Verder dezelfde glitches als in het vorige deel plus nog een paar (stuk of 10) nieuwe. Een onbruikbare hipfire voor de boomshot en de shotgun en nog een paar ondoordachte veranderingen. Met de gameplay opzich is niets mis, maar ik erger me steeds meer aan deze tekortkomingen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, ze hebben zwakke plekken en makkelijk te exploiteren onbalansjes eruit gesloopt samen met een brakke matchmaking. Mensen kunnen daar niet tegen want ze moeten aanpassen.
Daarentegen laat Epic zich eens te meer kennen door een topic met kritiek domweg te sluiten.
Ik vind het niet zonde. Alleen online is hij wta minder, maar misschien verbeterd dat nog?quote:Op zondag 7 december 2008 16:42 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb nog steeds een cadeaubon van 35 euro voor de free record shop liggen. Is GoW2 al de moeite om te kopen of is het zonde van m'n 20 euro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |