150 euroquote:Op maandag 8 december 2008 16:20 schreef lennartb.nl het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)177fa81a80f5f96f841b
Dat is inspelen op marktplaats niveauquote:
Ik ben niet eens zo'n fan van t spel, maar ik vind t wel hele mooie schoenen. Het nerd gebeuren maakt me niet zoveel uit, als ze mijn maat waren had ik ze zelf gedragen.quote:Op maandag 8 december 2008 23:05 schreef Wouter2006 het volgende:
Hoe tof het spel ook is, ik zou dan echt nooit op zulke schoenen gaan lopen,
dat is meer voor nerds..
hou op hou op, heb me er 1 heel topic aan ge-ergerdquote:Op maandag 8 december 2008 23:13 schreef PP. het volgende:
tvp en zulks, zijn we eindelijk van die debiele sub-titel af.
Amenquote:Op maandag 8 december 2008 23:17 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
meningen horen niet thuis in een titel, maar in een post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
hoe kan dat dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 07:44 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Onzin, ik ben er ook echt gewoon zwaar in teleurgesteld, ik speelde best wel fanatiek gears 1 maar gears 2 vind ik mp echt lame.
http://www.acmetrendz.com(...)7f37aab04e2084fdad13quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:58 schreef lennartb.nl het volgende:
Stonden ja, wie weet geeft iemand het ervoor, er zijn gekkere dingen gebeurd. Is niet mn min. Prijs ofzo. Kijk voor de grap eens in de honderden marktplaats topics hier op fok dan zie je dat niveau wel
Voor de helft mag iemand ze hebben naar als ik ze er voor 75 op zet gaan mensen beginnen met 10euro bieden, nu misschien met 20.
meer info is geen overbodige luxequote:Op woensdag 10 december 2008 10:54 schreef Dancin_Rhino het volgende:
jeej er komt een update
Ik was een fan.. Nu al bijna niet meer.quote:Op zondag 14 december 2008 01:03 schreef Catch_me het volgende:
Nou niet alleen de besturing is snel.
Heb dit spel gisteren gekocht en wat een grap zeg als je online wilt. Ik heb deze avond wel geteld 5 potjes kunnen spelen, waarvan 3 potjes met 2 seconde lag (andere 2 was ik de host). De matchmaking is ontiegelijk traag, en de random host selectie is helemaal om te janken
Cliffy B mag van mij aan een hoge boom worden opgeknoopt met z'n smoesjes zoals "30% minder lag dan in GoW1", ja we merken het
Waarschijnlijk komen de Epic fanboys me nu flamberen want die hebben nooit ergens last van, die verwijs ik graag door naar de geweldige epic forums die vol met klachten staat: http://forums.epicgames.com/forumdisplay.php?f=356
Ik heb precies het zelfde, het is gewoon een normaal spel geworden in plaats van top spel.quote:Op zondag 14 december 2008 01:28 schreef emokid het volgende:
Heb de game al drie weken niet opgepakt, iets houdt mij tegen. Heb ook niet na de update geprobeerd of het nog wat is geworden, ik ben na al die jaren een beetje Gears moe lijkt het wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |