Klopt het dat de lancer er niet meer bij staat?quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:07 schreef Ash het volgende:
Verschillende winkels:
Gears of War Serie 1 losse figuren, Locust Drone, Marcus Fenix, Augustus Cole en Locust Sniper via Ebay.
Gears of War Serie 2 boxed set, bij www.gameshop.nl
Gears of War Exclusive Anthony Carmine, Exclusive Headshot Locust, Series 2 Theron Gaurd en Series 2 Theron Sentinel bij www.gator.nl
En de Exclusive Lancer ook bij www.gator.nl
Dan is ie waarschijnlijk uitverkocht. Dan zou je ze kunnen mailen of ze hem weer op voorraad krijgen.quote:Op zondag 30 november 2008 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt het dat de lancer er niet meer bij staat?
Ik heb ook eerst de flashbackmap gedownload en daarna de achievement gehaald. Dus daar ligt het niet aan. En anders in Local even elke map een minuutje spelen, splitscreenquote:Op zondag 30 november 2008 12:57 schreef LinQ het volgende:
Zijn er nog meer mensen die de Around the world again achievement niet kunnen krijgen? Bij mij blijft hij namelijk haken op 9/10 en ik weet zeker dat ik alle orginele maps gespeeld heb (en ronde gewonnen). Mijn beste gok is dat het komt dat ik de flashback mappack al had gedownload voor ik ben begonnen met spelen en dit problemen geeft...
Kan ik trouwens de flashback mappack verwijderen en dan later weer downloaden met dezelfde redeemcode?
Iedereen speelt weer Halo3quote:Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Halo 3
2 Gears of War 2
3 CoD: World at War
4 Call of Duty 4
5 GTA IV
6 Fable II
7 Left 4 Dead
8 Madden NFL 09
9 Fallout 3
10 FIFA 09
Nee, ze hebben zwakke plekken en makkelijk te exploiteren onbalansjes eruit gesloopt samen met een brakke matchmaking. Mensen kunnen daar niet tegen want ze moeten aanpassen.quote:Op zondag 30 november 2008 13:19 schreef julian6 het volgende:
Ze hebben de Gears of War experience verneukt![]()
an open letter to Cliff B.
http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=634773
" So the Masterpiece known as GoW1 was an Accident?"
http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=641369
Daarvoor in de plaats nog een brakkere matchmaking waarbij je vaak gematched wordt met mensen van de andere kant van de wereld en dus veel lag. Verder dezelfde glitches als in het vorige deel plus nog een paar (stuk of 10) nieuwe. Een onbruikbare hipfire voor de boomshot en de shotgun en nog een paar ondoordachte veranderingen. Met de gameplay opzich is niets mis, maar ik erger me steeds meer aan deze tekortkomingen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, ze hebben zwakke plekken en makkelijk te exploiteren onbalansjes eruit gesloopt samen met een brakke matchmaking. Mensen kunnen daar niet tegen want ze moeten aanpassen.
Daarentegen laat Epic zich eens te meer kennen door een topic met kritiek domweg te sluiten.
Ik vind het niet zonde. Alleen online is hij wta minder, maar misschien verbeterd dat nog?quote:Op zondag 7 december 2008 16:42 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb nog steeds een cadeaubon van 35 euro voor de free record shop liggen. Is GoW2 al de moeite om te kopen of is het zonde van m'n 20 euro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |