abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63864600
pi_63864655
Waar dit echt deeltje 3 is, want vorige topic was uiteraard deeltje 2

Gears Of War 2 blijft een vet spel, ondanks ik toch nog vaak moet wachten in de matchmaking.
  maandag 8 december 2008 @ 23:04:21 #3
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_63864677
quote:
150 euro
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_63864686
Als iemand gears2 schoenen van Globe wil kopen, maat 44, let me know!
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_63864727
Hoe tof het spel ook is, ik zou dan echt nooit op zulke schoenen gaan lopen,
dat is meer voor nerds..
pi_63864785
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:04 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

150 euro
Dat is inspelen op marktplaats niveau

Hoog beginnen!

Ze gingen voor 100eu en zijn nu bijna niet meer te krijgen dus wat de gek ervoor wil geven...

Als iemand ze echt graag wil begin ik met zo'n prijs, bieden staat vrij!
pi_63864859
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:05 schreef Wouter2006 het volgende:
Hoe tof het spel ook is, ik zou dan echt nooit op zulke schoenen gaan lopen,
dat is meer voor nerds..
Ik ben niet eens zo'n fan van t spel, maar ik vind t wel hele mooie schoenen. Het nerd gebeuren maakt me niet zoveel uit, als ze mijn maat waren had ik ze zelf gedragen.
pi_63864987
tvp en zulks, zijn we eindelijk van die debiele sub-titel af.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_63865096
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:13 schreef PP. het volgende:
tvp en zulks, zijn we eindelijk van die debiele sub-titel af.
hou op hou op, heb me er 1 heel topic aan ge-ergerd

meningen horen niet thuis in een titel, maar in een post

[ Bericht 12% gewijzigd door Wouter2006 op 08-12-2008 23:28:29 ]
pi_63865416
tvp!!
  dinsdag 9 december 2008 @ 00:19:44 #12
44855 Rkatier
Si vis pacem, para bellum
pi_63867001
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:17 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
meningen horen niet thuis in een titel, maar in een post
Amen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
pi_63869348
Onzin, ik ben er ook echt gewoon zwaar in teleurgesteld, ik speelde best wel fanatiek gears 1 maar gears 2 vind ik mp echt lame.
En toen werd het huilen
Xbox360 gamertag : Buffeljezus
pi_63870610
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 07:44 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Onzin, ik ben er ook echt gewoon zwaar in teleurgesteld, ik speelde best wel fanatiek gears 1 maar gears 2 vind ik mp echt lame.
hoe kan dat dan?
ik speelde ook fanatiek GOW1 maar ik vind deel 2 veel leuker spelen,
op de bugs en de vacuum zaag na dan.
pi_63873773
Gears schoenen voor 150 Triest

Ze stonden voor 89 euro op internet.
pi_63874575
Stonden ja, wie weet geeft iemand het ervoor, er zijn gekkere dingen gebeurd. Is niet mn min. Prijs ofzo. Kijk voor de grap eens in de honderden marktplaats topics hier op fok dan zie je dat niveau wel

Voor de helft mag iemand ze hebben naar als ik ze er voor 75 op zet gaan mensen beginnen met 10euro bieden, nu misschien met 20.
pi_63899984
jeej er komt een update
En toen werd het huilen
pi_63900746
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:58 schreef lennartb.nl het volgende:
Stonden ja, wie weet geeft iemand het ervoor, er zijn gekkere dingen gebeurd. Is niet mn min. Prijs ofzo. Kijk voor de grap eens in de honderden marktplaats topics hier op fok dan zie je dat niveau wel

Voor de helft mag iemand ze hebben naar als ik ze er voor 75 op zet gaan mensen beginnen met 10euro bieden, nu misschien met 20.
http://www.acmetrendz.com(...)7f37aab04e2084fdad13

Nieuw 100 euro
pi_63900936
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:54 schreef Dancin_Rhino het volgende:
jeej er komt een update
meer info is geen overbodige luxe

De baas van Epic Games, Mark Rein, heeft op het forum van Epic laten weten dat er wordt gewerkt aan een nieuwe Gears of War 2-patch. De patch zal de matchmaking-problemen moeten oplossen. Het komt namelijk soms voor dat je een lange tijd in de matchmaking zit zonder dat je daadwerkelijk in een spel terecht komt.

Naast deze bug worden ook andere kleine foutjes uit de game gehaald. Wanneer we de patch precies kunnen verwachten is echter nog een mysterie.

http://www.insidegamer.nl(...)met-GOW-2-patch.html
pi_63900967
Gears of War 3 al in de maak
Gerucht | 10 december 2008 - In de meest recente editie van het Amerikaanse tijdschrift EGM is een gerucht geplaatst dat Cliff Blezinski en zijn vrienden al bezig zijn aan het derde deel van Gears of War voor Xbox 360. De Unreal III-engine zal wederom getweakt worden en er zou een nieuwe co-op voor vijf spelers toegevoegd worden. Naast dit gerucht is ook bekendgemaakt dat Epic aan een nieuwe horrortitel werkt, die voor meerdere platformen ontwikkeld wordt.

Dat Gears of War een trilogie zou worden, was natuurlijk allang bekend. Het derde deel van de game wordt ergens in het najaar van 2010 verwacht. Tot die tijd kunnen mensen genieten van Gears of War 2, wat ook een prima spel geworden is.

bron:
http://www.insidegamer.nl(...)3-al-in-de-maak.html
pi_63901518
Ik heb t spel ongeveer twee uur gespeeld. Iedereen is er zo enthousiast over.

Ik vind het spel wel mooi gemaakt, dat wel. Alleen alles gaat zo traaáág Het lijkt wel alsof het spel is slow motion gaat. De tegenstanders komen bijna huppelend naar je toe Ook vind ik de besturing niet snel. Zelfs op de hoogste sensitiviteit.

Ik hou meer van de wat snellere actie
  zondag 14 december 2008 @ 01:03:47 #22
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_63998606
Nou niet alleen de besturing is snel.

Heb dit spel gisteren gekocht en wat een grap zeg als je online wilt. Ik heb deze avond wel geteld 5 potjes kunnen spelen, waarvan 3 potjes met 2 seconde lag (andere 2 was ik de host). De matchmaking is ontiegelijk traag, en de random host selectie is helemaal om te janken

Cliffy B mag van mij aan een hoge boom worden opgeknoopt met z'n smoesjes zoals "30% minder lag dan in GoW1", ja we merken het

Waarschijnlijk komen de Epic fanboys me nu flamberen want die hebben nooit ergens last van, die verwijs ik graag door naar de geweldige epic forums die vol met klachten staat: http://forums.epicgames.com/forumdisplay.php?f=356
Op elke fokker past een bril.
pi_63998990
Heb de game al drie weken niet opgepakt, iets houdt mij tegen. Heb ook niet na de update geprobeerd of het nog wat is geworden, ik ben na al die jaren een beetje Gears moe lijkt het wel..
pi_63999308
quote:
Op zondag 14 december 2008 01:03 schreef Catch_me het volgende:
Nou niet alleen de besturing is snel.

Heb dit spel gisteren gekocht en wat een grap zeg als je online wilt. Ik heb deze avond wel geteld 5 potjes kunnen spelen, waarvan 3 potjes met 2 seconde lag (andere 2 was ik de host). De matchmaking is ontiegelijk traag, en de random host selectie is helemaal om te janken

Cliffy B mag van mij aan een hoge boom worden opgeknoopt met z'n smoesjes zoals "30% minder lag dan in GoW1", ja we merken het

Waarschijnlijk komen de Epic fanboys me nu flamberen want die hebben nooit ergens last van, die verwijs ik graag door naar de geweldige epic forums die vol met klachten staat: http://forums.epicgames.com/forumdisplay.php?f=356
Ik was een fan.. Nu al bijna niet meer. Ik speelde nr1 elke dag wel, maar nr2 eigenlijk nooit meer. Er is gewoon geen reet meer aan. Ik ben weer een beetje nr1 aan het doen weer.

Morgen komt er een announcement over gow2, ik hoop dat het een patch is. Ik hoef geen nieuwe maps of campain zooi.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_64002951
quote:
Op zondag 14 december 2008 01:28 schreef emokid het volgende:
Heb de game al drie weken niet opgepakt, iets houdt mij tegen. Heb ook niet na de update geprobeerd of het nog wat is geworden, ik ben na al die jaren een beetje Gears moe lijkt het wel..
Ik heb precies het zelfde, het is gewoon een normaal spel geworden in plaats van top spel.
En toen werd het huilen
pi_64003003
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:09 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Ik ben niet eens zo'n fan van t spel, maar ik vind t wel hele mooie schoenen. Het nerd gebeuren maakt me niet zoveel uit, als ze mijn maat waren had ik ze zelf gedragen.
Vallen ze groot of klein, heb zelf namelijk 42-43 maar ik vind ze wel erg dope, als ze nou wat kleiner vallen wil ik er wel ff over na denken.
Past mooi bij me Gears muts en Gears tshirt
pi_64003053
quote:
Op zondag 14 december 2008 11:59 schreef Markster het volgende:

[..]

Vallen ze groot of klein, heb zelf namelijk 42-43 maar ik vind ze wel erg dope, als ze nou wat kleiner vallen wil ik er wel ff over na denken.
Past mooi bij me Gears muts en Gears tshirt
Ze vallen volgens mij wel een beetje groot, zijn erg breed iig. Als je in de buurt van Groningen woont kan je ze altijd ff komen passen.
  zondag 14 december 2008 @ 20:13:56 #28
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_64013232
Wat ik ook wel geestig vind is dat Epic de quit knop in de multiplayer heeft weggehaald

Als ik eindelijk in een potje zit, is het eerste wat ik doe 2 shotgun shells op een muur schieten. Bevalt de lag me niet ---> sign out --> sign in, en binnen 15 tellen zit je alweer in de matchmaking opzoek naar een hopelijk fatsoenlijke match, sukkels !
pi_64014850
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:13 schreef Catch_me het volgende:
Wat ik ook wel geestig vind is dat Epic de quit knop in de multiplayer heeft weggehaald

Als ik eindelijk in een potje zit, is het eerste wat ik doe 2 shotgun shells op een muur schieten. Bevalt de lag me niet ---> sign out --> sign in, en binnen 15 tellen zit je alweer in de matchmaking opzoek naar een hopelijk fatsoenlijke match, sukkels !
hiermee moet je wel oppassen.

Er is een glitch dat als je signed out doet en weer signed in dat je al je progress verliest,
dus alle kills enz.
pi_64017501
Ik speel het spel nauwelijks. Singleplayer is fucking briljant (op hardcore uitgespeeld), maar online gebeuren is gewoon brak. Hopen dat de nieuwe patch veel oplost.
pi_64019228
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:13 schreef Catch_me het volgende:

Dat is dus uren zoeken
En toen werd het huilen
pi_64022689
Het zijn 3 nieuwe maps voor 800 punten Ze willen wel snel van hun franchise af daar bij ms en epic.
pi_64026038
idd intraxz,

hier wat aanvullende info:

Er is vanaf vandaag downloadbare content beschikbaar voor Gears of War 2 op de Xbox 360. De content zal onder de naam Combustible op Marketplace staan. De DLC zal bestaan uit drie verschillende mappen: Flood, Gold Rush en Fuel Station. Voor 800 Microsoft Points( 10 euro) zal de map pack verkrijgbaar zijn.

Ook is het bekend wat voor eigenschappen de mappen hebben. Net als bij de Avalanchemap waar de sneeuw om de zoveel tijd naar beneden komt, zal in Flood het water telkens een stukje hoger gaan staan. Wat natuurlijk voor hectische momenten zorgt. Bij Gold Rush zal het meer om de sluiproutes gaan. Waar je bij een map zoals Gridlock direct naar het einde kan sprinten, zullen er hier verschillende wegen zijn om bij je tegenstander te komen. Fuel Station zal bij iedereen die deel één heeft bekend zijn. Zoals de naam al zegt, gaat het hier om een benzinestation. Het grote verschil nu zal zijn dat er nog meer dingen kunnen exploderen.
pi_64026755
Lijkt me coole maps, ik ga ze even op horde proberen , maar ik haat wel die 800 points
En toen werd het huilen
  maandag 15 december 2008 @ 11:44:59 #35
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_64027053
Je moet die shit juist boycotten man.

Eerst betaalde content en daarna misschien een update die de kapotte multiplayer fixed? Dacht het even niet, dit is een dikke middelvinger van Epic naar hun spelers
pi_64027161
Boycotten die shit. Laten ze eerst maar de Multiplayer verbeteren want dit is troep. Jammer hoor, GoW1 was online echt super maar dit is pure shit. Oprotten met je 800 points, die shit hadden ze al zeker af toen ze de game releasde. Doe het dan gratis omdat de Multiplayer toch zo pauper is.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_64028014
Alsof hun dat wat uit maakt
En toen werd het huilen
  maandag 15 december 2008 @ 12:29:25 #38
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_64028131
Door mensen zoals jij blijven dit soort oplichterij praktijken in stand aangezien ze er keer op keer mee wegkomen.

Mij maakt het verder ook niet uit, van mij en mijn vriendengroep zien ze geen cent meer
pi_64029622
Eerst een patch waardoor ik fatsoenlijk een game kan joinen, dan pas overweeg ik dat mappack te kopen.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_64031632
Ik heb halo3 al herontdekt.
pi_64032435
En nog geld vragen voor een map die in deel 1 zit.
  maandag 15 december 2008 @ 16:04:36 #42
44855 Rkatier
pi_64033269
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:33 schreef magnifor het volgende:
En nog geld vragen voor een map die in deel 1 zit.
Dat dacht ik ook, maar ik heb hem gespeeld. [s]Er zit toch echt verschillen[/s Ze lijken op de verste verte niet op elkaar. De layout van de map niet, het tankstation zelf niet. Het is een heavy weapon map (geen sniper te vinden) Ik snap best dat je zo denkt want op het filmpje lijkt het zo. Maar als je hem eenmaal speelt is het totaal iets anders.

Edit: ik heb hem ff weer gespeeld, daarna me tekst ff aangepast

[ Bericht 32% gewijzigd door Rkatier op 15-12-2008 16:26:44 ]
last.fm
pi_64033769
Er zit ook een map in van de pc versie van gears 1. Ze hadden ze gewoon klaarliggen.
  maandag 15 december 2008 @ 16:27:58 #44
44855 Rkatier
pi_64033884
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:23 schreef intraxz het volgende:
Er zit ook een map in van de pc versie van gears 1. Ze hadden ze gewoon klaarliggen.
Ik heb de pc versie nooit gespeeld, dus dat weet ik niet
last.fm
  maandag 15 december 2008 @ 17:33:14 #45
44855 Rkatier
pi_64035437

Ik weet dat de qualiteit niet super is. Verder is de onderste helft van een splitscreen. Zodat ik 'rustig' kon opnemen hoe de level fuel station eruit ziet. Ik moest wel beetje haasten omdat de fotocamera alleen maar korte filmpjes toestaat. Maar nu heb je hopelijk een beetje een idee hoe het eruit ziet.
last.fm
pi_64036865
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:03 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Ze vallen volgens mij wel een beetje groot, zijn erg breed iig. Als je in de buurt van Groningen woont kan je ze altijd ff komen passen.
Als jij een tank V-power ( ) voor me tankt kom ik ze passen

oftewel, nee niet in de buurt (lelystad)
pi_64037081
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:42 schreef Markster het volgende:

[..]

Als jij een tank V-power ( ) voor me tankt kom ik ze passen

oftewel, nee niet in de buurt (lelystad)
Dan ben ik bang dat t m niet wordt
pi_64040471
ik heb ze net allemaal gespeeld:

Fuel Station: best coole map, heeft ook niks met Fuel Depot te maken.
Gold Rush: tot nu toe vind ik dit de mindere misschien omdat ik zoveel lag had
Flood: Beste map van deze pack vind ik, speelt lekker weg.
pi_64040528
Gears of War 1 minstens anderhalf jaar intensief gespeeld online.

Gears of War 2 heb ik nu al 3 weken niet gespeeld Tis gewoon onaantrekkelijk geworden
pi_64041148
Tja, eigenlijk vind ik Gears of War 2 beter dan deel 1 Want ik vond de MP in Gears 1 niet interresant maar nu vind ik die Horde mode erg leuk met splitscreen en online(tegelijk ). Hiernaast speel ik splitscreen coöp en die is ook alleen verbeterd En binnenkort ga ik met twee schermen spelen met 4 man en een aantal bots(ook een vette optie )
en dan die wapens en moves

Kortom: Gears of War 2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')