Niet meer gratisquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:27 schreef ach het volgende:
gouden lancer nu gratis:
http://marketplace.xbox.c(...)00-8000-00004d53082d
De meestal heb ik inderdaad in een Local match (tegen mezelf) gehaald.quote:Op maandag 24 november 2008 17:00 schreef Rkatier het volgende:
maar als 50% hem zou halen op de manier van tegen bots vechten dan is het voor mij geen achievement (in letterlijke zin van het woord) om hem te halen. want zo zijn er wel meer achievements te halen (around the world bv)
Alsof het zo moeilijk is om horde uit te spelen. Gewoon security als map kiezen, laser poorten uitzetten, snel naar de overkant rennen, wachten tot laser poorten aan gaan en knallen met die handel. Dan heb je em zo binnen.quote:Op maandag 24 november 2008 12:20 schreef ach het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n kneusje, eerder in dit topic zei je ook al iets van: "horde ronde 50 op insane gehaald, samen met een clanmaat huhuhuhuuu". En dan beschuldig je andere mensen ervan dat ze geen leven hebben?![]()
Ik zit nu op 500 rondes en ik heb eigenlijk amper online gespeeld door die lag en trage matchmaking.. 1999 is niet zo moeilijk
Zodra epic met een patch komt ga ik het weer eens proberen om de public achievements te halen. Moet nu nog king of the hill, meatflag en guardian achievement.quote:Op maandag 24 november 2008 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De meestal heb ik inderdaad in een Local match (tegen mezelf) gehaald.![]()
Alleen de public achievements moet je helaas echt wat voor doen. En dat is echt bagger met die kutlag!
ach kan ook wel zonder patch joh, kan je geen party maken met 5 NL vrienden??quote:Op maandag 24 november 2008 17:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Zodra epic met een patch komt ga ik het weer eens proberen om de public achievements te halen. Moet nu nog king of the hill, meatflag en guardian achievement.
quote:Op maandag 24 november 2008 18:47 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ach kan ook wel zonder patch joh, kan je geen party maken met 5 NL vrienden??
maar waren gister wel geinige potjes, op de lag en chainsaw n00bs na dan!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:59 schreef bigore het volgende:
ik zit al op 4300 kills, dus op 4.3%, gaat lekker snel zo!
ow en voor bigore hebben we gister 4-5 meatflags gehaald, dus ik zal je binnenkort wel ff toevoegen,quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:02 schreef charmed_angel het volgende:
Gisteren zat ik nog maar op 5600 kills.
Gaat niet echt snel dus.
Ze zijn inderdaad niet moeilijk. Alleen jammer dat er amerikanen bestaan met dikke lag. Die het dan wel moeilijk maken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:48 schreef Dancin_Rhino het volgende:
die public archievements zijn ook niet zo moeilijk als je het spel een beetje kan. Ik heb ze al.
wingman is makkelijk als je mij of bigore aan je zijde hebtquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
Tja en de achievements kunnen natuurlijk erg makkelijk zijn als je zelf ook lag heb.
Dus zal Dancin_Rhino zelf ook wel dikke lag veroorzaken en een peen-en-uienverbinding hebben?![]()
Mara ik ga er dit weekend aan werk. Eerst wingman even![]()
nerdje... ik speel waarschijnlijk gewoon stuk beter dan jou, elke keer als jij dood gaat roep je waarschijnlijk dat het door de lag komt .quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
Tja en de achievements kunnen natuurlijk erg makkelijk zijn als je zelf ook lag heb.
Dus zal Dancin_Rhino zelf ook wel dikke lag veroorzaken en een peen-en-uienverbinding hebben?![]()
Mara ik ga er dit weekend aan werk. Eerst wingman even![]()
Nerdquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:30 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
nerdje... ik speel waarschijnlijk gewoon stuk beter dan jou, elke keer als jij dood gaat roep je waarschijnlijk dat het door de lag komt .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |