nee een kwartiertje (=2500kills), heb uiteraard ook nog andere dingen te doenquote:Op maandag 24 november 2008 09:58 schreef Dancin_Rhino het volgende:
jij gaat zeker elke dag even 2 uur chapter 5 doen ?
Dat was een verwijzsing naar de 2 dagen achter elkaar. Niet over 12 uurquote:Op maandag 24 november 2008 08:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat jij zegt! Kut Amerikanen!Kut Lag
[..]
Of ik nou 12 uur achter elkaar aan het gamen ben, of ik laat mijn xbox 12 uur aanstaan. Maakt toch niet uit?![]()
clan maat heeft gears 2 al op 1000 geknald eergister. Hij was de hele week vrij.quote:Op maandag 24 november 2008 09:25 schreef Wouter2006 het volgende:
ik heb liever die achievements snel dan zit ik daar niet constant op te letten,
en ik ben achievement hoer
ow ennuh: 80000/100000
zal hem deze week wel halen.
volgens mij is het rondenquote:Op maandag 24 november 2008 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
* 55 rondes in 1 uur. (rondes van 1 minuut)
* 660 rondes in 12 uur
of is het ronden?
Dus je moet je xbox maar 3 x 12 uur aan laten staan. Dan zit je op 1980 rondes.
En ik neem aan dat de meeste ook al veel online heeft gespeeld.Dus kan je de achievement in 3 nachten halen.
ach ja, als je niks te doen hebt en het is kutweer buiten, wat moet je dan he?quote:Op maandag 24 november 2008 10:36 schreef Viro het volgende:
[..]
clan maat heeft gears 2 al op 1000 geknald eergister. Hij was de hele week vrij.
Een leuk spel spelen?quote:Op maandag 24 november 2008 10:45 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ach ja, als je niks te doen hebt en het is kutweer buiten, wat moet je dan he?
jij gaat zeker elke dag even 2 uur multiplayer doen ?quote:Op maandag 24 november 2008 10:51 schreef Dancin_Rhino het volgende:
ik heb die 1999 rondes al bijna zonder dat lame xbox aanzetten en weg gaan, dat is echt voor knuppels
Leer eens Nederlands man, baklap!quote:Op maandag 24 november 2008 10:51 schreef Dancin_Rhino het volgende:
ik heb die 1999 rondes al bijna zonder dat lame xbox aanzetten en weg gaan, dat is echt voor knuppels
Jij heb geen leven, ik dus wel.quote:Op maandag 24 november 2008 10:51 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Sorry dat ik een knuppel ben.quote:Op maandag 24 november 2008 10:51 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ja die heb ik toen bij mijn oude xbox gekregen. Komt hij nu toch goed van pas.quote:Op maandag 24 november 2008 12:12 schreef Reintji het volgende:
Hebben jullie allemaal bekabelde controllers ofzo, mijn doosje gaat gewoon op pauze wanneer de controller uitvalt.
Jij bent echt zo'n kneusje, eerder in dit topic zei je ook al iets van: "horde ronde 50 op insane gehaald, samen met een clanmaat huhuhuhuuu". En dan beschuldig je andere mensen ervan dat ze geen leven hebben?quote:
je kan hem ook aan de charge kit hangen, zo deed ik da.quote:Op maandag 24 november 2008 12:12 schreef Reintji het volgende:
Hebben jullie allemaal bekabelde controllers ofzo, mijn doosje gaat gewoon op pauze wanneer de controller uitvalt.
Die heb ik dus ook niet en ik ga hem ook niet halen ook. Geld uitgeven voor 30 achievement points.quote:Op maandag 24 november 2008 12:22 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
je kan hem ook aan de charge kit hangen, zo deed ik da.
Niet meer gratisquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:27 schreef ach het volgende:
gouden lancer nu gratis:
http://marketplace.xbox.c(...)00-8000-00004d53082d
De meestal heb ik inderdaad in een Local match (tegen mezelf) gehaald.quote:Op maandag 24 november 2008 17:00 schreef Rkatier het volgende:
maar als 50% hem zou halen op de manier van tegen bots vechten dan is het voor mij geen achievement (in letterlijke zin van het woord) om hem te halen. want zo zijn er wel meer achievements te halen (around the world bv)
Alsof het zo moeilijk is om horde uit te spelen. Gewoon security als map kiezen, laser poorten uitzetten, snel naar de overkant rennen, wachten tot laser poorten aan gaan en knallen met die handel. Dan heb je em zo binnen.quote:Op maandag 24 november 2008 12:20 schreef ach het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n kneusje, eerder in dit topic zei je ook al iets van: "horde ronde 50 op insane gehaald, samen met een clanmaat huhuhuhuuu". En dan beschuldig je andere mensen ervan dat ze geen leven hebben?![]()
Ik zit nu op 500 rondes en ik heb eigenlijk amper online gespeeld door die lag en trage matchmaking.. 1999 is niet zo moeilijk
Zodra epic met een patch komt ga ik het weer eens proberen om de public achievements te halen. Moet nu nog king of the hill, meatflag en guardian achievement.quote:Op maandag 24 november 2008 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De meestal heb ik inderdaad in een Local match (tegen mezelf) gehaald.![]()
Alleen de public achievements moet je helaas echt wat voor doen. En dat is echt bagger met die kutlag!
ach kan ook wel zonder patch joh, kan je geen party maken met 5 NL vrienden??quote:Op maandag 24 november 2008 17:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Zodra epic met een patch komt ga ik het weer eens proberen om de public achievements te halen. Moet nu nog king of the hill, meatflag en guardian achievement.
quote:Op maandag 24 november 2008 18:47 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ach kan ook wel zonder patch joh, kan je geen party maken met 5 NL vrienden??
maar waren gister wel geinige potjes, op de lag en chainsaw n00bs na dan!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:59 schreef bigore het volgende:
ik zit al op 4300 kills, dus op 4.3%, gaat lekker snel zo!
ow en voor bigore hebben we gister 4-5 meatflags gehaald, dus ik zal je binnenkort wel ff toevoegen,quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:02 schreef charmed_angel het volgende:
Gisteren zat ik nog maar op 5600 kills.
Gaat niet echt snel dus.
Ze zijn inderdaad niet moeilijk. Alleen jammer dat er amerikanen bestaan met dikke lag. Die het dan wel moeilijk maken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:48 schreef Dancin_Rhino het volgende:
die public archievements zijn ook niet zo moeilijk als je het spel een beetje kan. Ik heb ze al.
wingman is makkelijk als je mij of bigore aan je zijde hebtquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
Tja en de achievements kunnen natuurlijk erg makkelijk zijn als je zelf ook lag heb.
Dus zal Dancin_Rhino zelf ook wel dikke lag veroorzaken en een peen-en-uienverbinding hebben?![]()
Mara ik ga er dit weekend aan werk. Eerst wingman even![]()
nerdje... ik speel waarschijnlijk gewoon stuk beter dan jou, elke keer als jij dood gaat roep je waarschijnlijk dat het door de lag komt .quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
Tja en de achievements kunnen natuurlijk erg makkelijk zijn als je zelf ook lag heb.
Dus zal Dancin_Rhino zelf ook wel dikke lag veroorzaken en een peen-en-uienverbinding hebben?![]()
Mara ik ga er dit weekend aan werk. Eerst wingman even![]()
Nerdquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:30 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
nerdje... ik speel waarschijnlijk gewoon stuk beter dan jou, elke keer als jij dood gaat roep je waarschijnlijk dat het door de lag komt .
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:44 schreef Darow het volgende:
Wat mensen allemaal niet doen om wat gamerpoints, niet normaal.
Eensquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:43 schreef Darow het volgende:
Zo he dat duurde lang....maar liefst 2 berichten voor nodig voordat je reageerd. Plus er is een groot verschil tussen het aan laten staan van je xbox om gamerpoints te halen, of dat je ranked games speelt om zo uiteindelijk tegen de topspelers te kunnen spelen. Voordeel van ranked is ook dat je steeds tegen andere personen speelt die steeds wat anders doen. Anyway ik ga me niet moe maken om dit soort bullshit, als jij het stoer vindt om op die manier je achievements te halen dan feliciteer ik je daarbij en wens ik je veel succes. Keep up the good work!
Er zijn 2 TSM clans.quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
Hey Viro ik heb trouwens een clanmaatje van jou (denk ik) in mijn vriendenlijst zie ik opeens.
TSM Toxic Idiot
Funclan is beter.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Er zijn 2 TSM clans.![]()
TSM Toxic Idiot is lid van The Silent Murderers, deze spelen op ladders etc etc.
Ik ben lid van The Smokers Movement, is een fun clan.
Idd fun clan is altijd relaxed, geen verplichte trainingen enzo. Gewoon met zijn alle knallen, tussendoor snel een joint draaien, stoned gaan spelen. Kortom altijd lachen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Funclan is beter.
Zat vroeger ook in een serieuze clan.
Maar werd gewoon irritant. Je moest om 7 uur verplicht komen oefenen en dat soort crap.
Dus werd een beetje te gek. BLOODPACK zat ik in. Deels engels en deels Nederlands.
Wel veel gelachen ook, zelfs nog een clanparty gehad in Engeland.
Nu zit ik gewoon in een vriendengroepje van 6. We wisten geen naam, dus dan maar SCFje bent Feyenoorder of niet
De restvan de groep is Gorillaz geworden en de andere weer Pshyco Head Hunters (of zoiets). En sommige heten nog steeds Bloodpack.
Maar voor fun spelen is leuker en gezelliger. En je kan dan ook nog eens lekker aangeschoten gaan Gearen.
Ook vaak last van gehad, nooit een partij kunnen winnen met die onzin, speel nu alleen nog maar horde, daarin geen last van vage bugs gelukkig.quote:Op woensdag 26 november 2008 07:03 schreef OMG het volgende:
Gisteravond vond ons wekelijks potje gamen met ongeveer 10 man weer plaats. Voor het eerst nu een paar multiplayer modes gedaan die ik nog niet eerder had gespeeld, zoals King of the Hill en Wingman.
Nu heb ik over Wingman eigenlijk een vraagje. Bij de eerste ronde van Wingman liep ik dus samen met m'n teamgenoot een beetje rond op zoek naar tegenstanders. Al vrij snel kwamen we het eerste duo tegen waarop we op begonnen te schieten. Het eerste wat me opviel was dat m'n ammo niet terugliep en dus op 350 bleef staan. Ik dacht "Oneindig veel ammo? Gaaf!", maar wat ik ook schoot, ik kreeg bijna niemand down met continue schieten.
Het tweede dat me opviel was dat m'n zaag niet wilde zagen. Ik hoorde wel wat geronk, maar ook al stond ik tegen m'n tegenstander aan, dan nog gebeurde er niets. Hoort dit?
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:21 schreef intraxz het volgende:
http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=640626
Te laatJammer dat ze het blindfiren nog niet gefixt hebben.
Liever snel hier een update voor, dat wachten (vooral met 4 man) was echt te erg soms. De gameplay issues komen nog wel, hoop ik.quote:...and have left any potential gameplay issues for a future update
meen je dat nou?? maar 20 minuten voor een game..quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:34 schreef bigore het volgende:
Precies, dat ze doorhebben dat de matchmaking issue een serieuze issue is. Even een paar dagen wachten nog, want gister was echt een drama met matchmaking
dan is het nog de vraag op welke moeilijkheidsgraadquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
Gister Chapter 3 in co-op uitgespeeld.
Klopt het dat de lancer er niet meer bij staat?quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:07 schreef Ash het volgende:
Verschillende winkels:
Gears of War Serie 1 losse figuren, Locust Drone, Marcus Fenix, Augustus Cole en Locust Sniper via Ebay.
Gears of War Serie 2 boxed set, bij www.gameshop.nl
Gears of War Exclusive Anthony Carmine, Exclusive Headshot Locust, Series 2 Theron Gaurd en Series 2 Theron Sentinel bij www.gator.nl
En de Exclusive Lancer ook bij www.gator.nl
Dan is ie waarschijnlijk uitverkocht. Dan zou je ze kunnen mailen of ze hem weer op voorraad krijgen.quote:Op zondag 30 november 2008 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt het dat de lancer er niet meer bij staat?
Ik heb ook eerst de flashbackmap gedownload en daarna de achievement gehaald. Dus daar ligt het niet aan. En anders in Local even elke map een minuutje spelen, splitscreenquote:Op zondag 30 november 2008 12:57 schreef LinQ het volgende:
Zijn er nog meer mensen die de Around the world again achievement niet kunnen krijgen? Bij mij blijft hij namelijk haken op 9/10 en ik weet zeker dat ik alle orginele maps gespeeld heb (en ronde gewonnen). Mijn beste gok is dat het komt dat ik de flashback mappack al had gedownload voor ik ben begonnen met spelen en dit problemen geeft...
Kan ik trouwens de flashback mappack verwijderen en dan later weer downloaden met dezelfde redeemcode?
Iedereen speelt weer Halo3quote:Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Halo 3
2 Gears of War 2
3 CoD: World at War
4 Call of Duty 4
5 GTA IV
6 Fable II
7 Left 4 Dead
8 Madden NFL 09
9 Fallout 3
10 FIFA 09
Nee, ze hebben zwakke plekken en makkelijk te exploiteren onbalansjes eruit gesloopt samen met een brakke matchmaking. Mensen kunnen daar niet tegen want ze moeten aanpassen.quote:Op zondag 30 november 2008 13:19 schreef julian6 het volgende:
Ze hebben de Gears of War experience verneukt![]()
an open letter to Cliff B.
http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=634773
" So the Masterpiece known as GoW1 was an Accident?"
http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=641369
Daarvoor in de plaats nog een brakkere matchmaking waarbij je vaak gematched wordt met mensen van de andere kant van de wereld en dus veel lag. Verder dezelfde glitches als in het vorige deel plus nog een paar (stuk of 10) nieuwe. Een onbruikbare hipfire voor de boomshot en de shotgun en nog een paar ondoordachte veranderingen. Met de gameplay opzich is niets mis, maar ik erger me steeds meer aan deze tekortkomingen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, ze hebben zwakke plekken en makkelijk te exploiteren onbalansjes eruit gesloopt samen met een brakke matchmaking. Mensen kunnen daar niet tegen want ze moeten aanpassen.
Daarentegen laat Epic zich eens te meer kennen door een topic met kritiek domweg te sluiten.
Ik vind het niet zonde. Alleen online is hij wta minder, maar misschien verbeterd dat nog?quote:Op zondag 7 december 2008 16:42 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb nog steeds een cadeaubon van 35 euro voor de free record shop liggen. Is GoW2 al de moeite om te kopen of is het zonde van m'n 20 euro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |