abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63504357
ik ga echt niet meer terug naar deel1,

deel 2 is veel vetter vind ik.
pi_63504409
Dat kan ook maar ik speel liever public omdat je rank hiervan omhoog gaat en je meestal tegen een beter team speelt. Dit zit goed in elkaar ALS je geen lag hebt.

Hier een handige link naar hoe het hele rank gebeuren werkt:
http://www.xbox360fanboy.(...)ng-system-explained/

En hier de ranks die er zijn:

Iemand al zon ster tegengekomen?
pi_63505055
Nee niet tegengekomen. Maar wel erg vaak Rank 4.
ik zit nu op rank 2.
pi_63505138
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:44 schreef Darow het volgende:
Wat mensen allemaal niet doen om wat gamerpoints, niet normaal.
Maar wel alleen maar public willen spelen omdat je dan een rank omhoog kan gaan Dat is precies hetzelfde
pi_63505395
Zo he dat duurde lang....maar liefst 2 berichten voor nodig voordat je reageerd. Plus er is een groot verschil tussen het aan laten staan van je xbox om gamerpoints te halen, of dat je ranked games speelt om zo uiteindelijk tegen de topspelers te kunnen spelen. Voordeel van ranked is ook dat je steeds tegen andere personen speelt die steeds wat anders doen. Anyway ik ga me niet moe maken om dit soort bullshit, als jij het stoer vindt om op die manier je achievements te halen dan feliciteer ik je daarbij en wens ik je veel succes. Keep up the good work!
pi_63505666

Zoveel gamerpoints heb ik niet hoor Ik wil alleen met Gears 2 en Fable 1000 punten halen
Vind ik leuk.
pi_63506316
Laat iedereen het gewoon lekker op zijn eigen manier doen.
pi_63508159
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 13:43 schreef Darow het volgende:
Zo he dat duurde lang....maar liefst 2 berichten voor nodig voordat je reageerd. Plus er is een groot verschil tussen het aan laten staan van je xbox om gamerpoints te halen, of dat je ranked games speelt om zo uiteindelijk tegen de topspelers te kunnen spelen. Voordeel van ranked is ook dat je steeds tegen andere personen speelt die steeds wat anders doen. Anyway ik ga me niet moe maken om dit soort bullshit, als jij het stoer vindt om op die manier je achievements te halen dan feliciteer ik je daarbij en wens ik je veel succes. Keep up the good work!
Eens
En toen werd het huilen
Xbox360 gamertag : Buffeljezus
pi_63509271
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
Hey Viro ik heb trouwens een clanmaatje van jou (denk ik) in mijn vriendenlijst zie ik opeens.
TSM Toxic Idiot
Er zijn 2 TSM clans.
TSM Toxic Idiot is lid van The Silent Murderers, deze spelen op ladders etc etc.
Ik ben lid van The Smokers Movement, is een fun clan.
pi_63510756
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:58 schreef Viro het volgende:

[..]

Er zijn 2 TSM clans.
TSM Toxic Idiot is lid van The Silent Murderers, deze spelen op ladders etc etc.
Ik ben lid van The Smokers Movement, is een fun clan.
Funclan is beter.
Zat vroeger ook in een serieuze clan.

Maar werd gewoon irritant. Je moest om 7 uur verplicht komen oefenen en dat soort crap.
Dus werd een beetje te gek. BLOODPACK zat ik in. Deels engels en deels Nederlands.
Wel veel gelachen ook, zelfs nog een clanparty gehad in Engeland.

Nu zit ik gewoon in een vriendengroepje van 6. We wisten geen naam, dus dan maar SCF je bent Feyenoorder of niet

De restvan de groep is Gorillaz geworden en de andere weer Pshyco Head Hunters (of zoiets). En sommige heten nog steeds Bloodpack.

Maar voor fun spelen is leuker en gezelliger. En je kan dan ook nog eens lekker aangeschoten gaan Gearen.
pi_63514594
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:41 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Funclan is beter.
Zat vroeger ook in een serieuze clan.

Maar werd gewoon irritant. Je moest om 7 uur verplicht komen oefenen en dat soort crap.
Dus werd een beetje te gek. BLOODPACK zat ik in. Deels engels en deels Nederlands.
Wel veel gelachen ook, zelfs nog een clanparty gehad in Engeland.

Nu zit ik gewoon in een vriendengroepje van 6. We wisten geen naam, dus dan maar SCF je bent Feyenoorder of niet

De restvan de groep is Gorillaz geworden en de andere weer Pshyco Head Hunters (of zoiets). En sommige heten nog steeds Bloodpack.

Maar voor fun spelen is leuker en gezelliger. En je kan dan ook nog eens lekker aangeschoten gaan Gearen.
Idd fun clan is altijd relaxed, geen verplichte trainingen enzo. Gewoon met zijn alle knallen, tussendoor snel een joint draaien, stoned gaan spelen. Kortom altijd lachen.
pi_63527357
Gisteravond vond ons wekelijks potje gamen met ongeveer 10 man weer plaats. Voor het eerst nu een paar multiplayer modes gedaan die ik nog niet eerder had gespeeld, zoals King of the Hill en Wingman.

Nu heb ik over Wingman eigenlijk een vraagje. Bij de eerste ronde van Wingman liep ik dus samen met m'n teamgenoot een beetje rond op zoek naar tegenstanders. Al vrij snel kwamen we het eerste duo tegen waarop we op begonnen te schieten. Het eerste wat me opviel was dat m'n ammo niet terugliep en dus op 350 bleef staan. Ik dacht "Oneindig veel ammo? Gaaf!", maar wat ik ook schoot, ik kreeg bijna niemand down met continue schieten.
Het tweede dat me opviel was dat m'n zaag niet wilde zagen. Ik hoorde wel wat geronk, maar ook al stond ik tegen m'n tegenstander aan, dan nog gebeurde er niets. Hoort dit?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_63527962
quote:
Op woensdag 26 november 2008 07:03 schreef OMG het volgende:
Gisteravond vond ons wekelijks potje gamen met ongeveer 10 man weer plaats. Voor het eerst nu een paar multiplayer modes gedaan die ik nog niet eerder had gespeeld, zoals King of the Hill en Wingman.

Nu heb ik over Wingman eigenlijk een vraagje. Bij de eerste ronde van Wingman liep ik dus samen met m'n teamgenoot een beetje rond op zoek naar tegenstanders. Al vrij snel kwamen we het eerste duo tegen waarop we op begonnen te schieten. Het eerste wat me opviel was dat m'n ammo niet terugliep en dus op 350 bleef staan. Ik dacht "Oneindig veel ammo? Gaaf!", maar wat ik ook schoot, ik kreeg bijna niemand down met continue schieten.
Het tweede dat me opviel was dat m'n zaag niet wilde zagen. Ik hoorde wel wat geronk, maar ook al stond ik tegen m'n tegenstander aan, dan nog gebeurde er niets. Hoort dit?
Ook vaak last van gehad, nooit een partij kunnen winnen met die onzin, speel nu alleen nog maar horde, daarin geen last van vage bugs gelukkig.
pi_63570109
Hey all,

I’m happy to announce that this morning, at 3:40 AM PST, we released a title update that should help with the current matchmaking issues. In order to get the update out as quickly as possible, we focused just on immediate infrastructure issues and have left any potential gameplay issues for a future update. Here’s what’s in today’s title update:

* Adjustments to make Public matchmaking faster, especially in the single player party and the four player party case. Some of these adjustments should be felt immediately and some will play out over several days as our update enables us to reduce player segmentation by reducing the number of servers required to do matchmaking. This will increase the number of possible matches available for you to join.
* A tweak that should prevent us from losing some of our additional detailed stats data that we gather for gearsofwar.com. Due to the large number of concurrent matches, our stats gathering servers were not able to collect data for every single match played. The Xbox LIVE leaderboards are 100% accurate but our existing stats web pages may have some missing data prior to the update.
* A fix to address the issue where some players were unable to start the story-based campaign if Xbox LIVE was down or unavailable.

Something to keep in mind, if you have been playing Gears 2 since the title update was made available, then you will need to restart the game in order to be prompted for the update. If you don’t do this, then a situation will occur where people without the update will not be able to match make with people who have the update. This has nothing to do with the game or this update in particular, just the way the title update system works.

We want to thank everyone for their patience during this time and we will continue to monitor the situation. We’re hopeful that the matchmaking issues we’ve seen up till now are a thing of the past.

Thanks,

Rod.
pi_63570214
http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=640626

Te laat Jammer dat ze het blindfiren nog niet gefixt hebben.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_63570665
quote:
Op donderdag 27 november 2008 17:21 schreef intraxz het volgende:
http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=640626

Te laat Jammer dat ze het blindfiren nog niet gefixt hebben.
quote:
...and have left any potential gameplay issues for a future update
Liever snel hier een update voor, dat wachten (vooral met 4 man) was echt te erg soms. De gameplay issues komen nog wel, hoop ik.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_63570901
Ik ben ook blij dat ze het een beetje splitsen.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_63586277
Precies, dat ze doorhebben dat de matchmaking issue een serieuze issue is. Even een paar dagen wachten nog, want gister was echt een drama met matchmaking
pi_63586305
Gister Chapter 3 in co-op uitgespeeld.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_63586645
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 08:34 schreef bigore het volgende:
Precies, dat ze doorhebben dat de matchmaking issue een serieuze issue is. Even een paar dagen wachten nog, want gister was echt een drama met matchmaking
meen je dat nou?? maar 20 minuten voor een game..
pi_63588096
Nou, het mooie was dan dat je 20 minuten moet wachten, je dan eindelijk mag gamen met maar 4 seconde lag!

En als je helemaal geluk had, werd je er gewoon na een aantal rondes uitgeflikkerd! Maar als je echt de grootste geluksvogel bent, dan werd je er al uitgeflikkerd voordat je uberhaupt kon spelen!
pi_63588199
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
Gister Chapter 3 in co-op uitgespeeld.
dan is het nog de vraag op welke moeilijkheidsgraad
pi_63591720
Het is er eerlijk gezegt nog niet echt beter opgeworden, bij call of duty waw wacht ik op zn hoogst 2 minuten.
En toen werd het huilen
Xbox360 gamertag : Buffeljezus
  zaterdag 29 november 2008 @ 13:16:02 #274
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_63617864
Wat GoW Merchandise binnen gekregen:

BOOM:

COG Tags:

Delta Squad:

1:1 replica Lancer

"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  zaterdag 29 november 2008 @ 13:38:15 #275
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63618202
En hoe is de update?
Nu zouden er geen probs moeten zijn online
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')