quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:44 schreef Darow het volgende:
Wat mensen allemaal niet doen om wat gamerpoints, niet normaal.
Eensquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:43 schreef Darow het volgende:
Zo he dat duurde lang....maar liefst 2 berichten voor nodig voordat je reageerd. Plus er is een groot verschil tussen het aan laten staan van je xbox om gamerpoints te halen, of dat je ranked games speelt om zo uiteindelijk tegen de topspelers te kunnen spelen. Voordeel van ranked is ook dat je steeds tegen andere personen speelt die steeds wat anders doen. Anyway ik ga me niet moe maken om dit soort bullshit, als jij het stoer vindt om op die manier je achievements te halen dan feliciteer ik je daarbij en wens ik je veel succes. Keep up the good work!
Er zijn 2 TSM clans.quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
Hey Viro ik heb trouwens een clanmaatje van jou (denk ik) in mijn vriendenlijst zie ik opeens.
TSM Toxic Idiot
Funclan is beter.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Er zijn 2 TSM clans.![]()
TSM Toxic Idiot is lid van The Silent Murderers, deze spelen op ladders etc etc.
Ik ben lid van The Smokers Movement, is een fun clan.
Idd fun clan is altijd relaxed, geen verplichte trainingen enzo. Gewoon met zijn alle knallen, tussendoor snel een joint draaien, stoned gaan spelen. Kortom altijd lachen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Funclan is beter.
Zat vroeger ook in een serieuze clan.
Maar werd gewoon irritant. Je moest om 7 uur verplicht komen oefenen en dat soort crap.
Dus werd een beetje te gek. BLOODPACK zat ik in. Deels engels en deels Nederlands.
Wel veel gelachen ook, zelfs nog een clanparty gehad in Engeland.
Nu zit ik gewoon in een vriendengroepje van 6. We wisten geen naam, dus dan maar SCFje bent Feyenoorder of niet
De restvan de groep is Gorillaz geworden en de andere weer Pshyco Head Hunters (of zoiets). En sommige heten nog steeds Bloodpack.
Maar voor fun spelen is leuker en gezelliger. En je kan dan ook nog eens lekker aangeschoten gaan Gearen.
Ook vaak last van gehad, nooit een partij kunnen winnen met die onzin, speel nu alleen nog maar horde, daarin geen last van vage bugs gelukkig.quote:Op woensdag 26 november 2008 07:03 schreef OMG het volgende:
Gisteravond vond ons wekelijks potje gamen met ongeveer 10 man weer plaats. Voor het eerst nu een paar multiplayer modes gedaan die ik nog niet eerder had gespeeld, zoals King of the Hill en Wingman.
Nu heb ik over Wingman eigenlijk een vraagje. Bij de eerste ronde van Wingman liep ik dus samen met m'n teamgenoot een beetje rond op zoek naar tegenstanders. Al vrij snel kwamen we het eerste duo tegen waarop we op begonnen te schieten. Het eerste wat me opviel was dat m'n ammo niet terugliep en dus op 350 bleef staan. Ik dacht "Oneindig veel ammo? Gaaf!", maar wat ik ook schoot, ik kreeg bijna niemand down met continue schieten.
Het tweede dat me opviel was dat m'n zaag niet wilde zagen. Ik hoorde wel wat geronk, maar ook al stond ik tegen m'n tegenstander aan, dan nog gebeurde er niets. Hoort dit?
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:21 schreef intraxz het volgende:
http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=640626
Te laatJammer dat ze het blindfiren nog niet gefixt hebben.
Liever snel hier een update voor, dat wachten (vooral met 4 man) was echt te erg soms. De gameplay issues komen nog wel, hoop ik.quote:...and have left any potential gameplay issues for a future update
meen je dat nou?? maar 20 minuten voor een game..quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:34 schreef bigore het volgende:
Precies, dat ze doorhebben dat de matchmaking issue een serieuze issue is. Even een paar dagen wachten nog, want gister was echt een drama met matchmaking
dan is het nog de vraag op welke moeilijkheidsgraadquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
Gister Chapter 3 in co-op uitgespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |