quote:WTF!@!ef!@tdy Gears of War 2 zojusit op Hardcore uitgespeeld. Was dit het?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsnog een van de beste campaigns die ik ooit heb gespeeld, maar echt. Veel te simpel.
- Shotgun mag wel weer cooler worden.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:32 schreef Viro het volgende:
Ah kijk eens aan, meerdere GoW veteranen die vinden dat GoW2 online verneukt is.
Ik wacht ook wel tot er een patch komt om de bugs etc etc eruithalen
1. Eensquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:38 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
- Shotgun mag wel weer cooler worden.
- Chainsaw minder powerful
- Zoeken in matches mag sneller
- Je eigen gametype/map selecteren die je wilt doen, en niet een vote systeem.
1. Eensquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:48 schreef Viro het volgende:
[..]
1. Eens
2. Eens
3. Eens
4. Eens
5. Stune van Smoke Nade mag minder krachtig.
6. Flamethrower (Multi) mag minder krachtig, ding is te overpowered.
7. Quiten zonder naar Xbox dashboard terug te gaan is triest. Vooral als je met mensen in een party terecht met een crappy verbinding. Eergisteren zat ik met een paar mensen van India in een party, man o man wat een lag.
Als jij de correcte mailadres opzoekt, stuur ik echt wel een mail naar Epic.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:21 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
1. Eens
2. Eens
3. Eens
4. Eens
5. Eens
6. Eens
7. Eens
Sturen we dit lijstje ff naar epic? support@epic.com ofzo ?
Vind jij die zaagbattles leuk dan? En dat blindfiren met je shotgun als je loopt is ook zo debiel, je shotgun mikt naar voren maar de kogels schieten met een hoek van 90-45 graden de grond inquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:38 schreef PP. het volgende:
Jezus, stelletje jankzakken, voor dat matchmaking probleem komt vast wel een patch, verder is GoW2 op elk punt beter dan deel 1, groter, mooier enhorde
zit erin.
Is het serieus zo slechtquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:41 schreef ach het volgende:
[..]
Vind jij die zaagbattles leuk dan? En dat blindfiren met je shotgun als je loopt is ook zo debiel, je shotgun mikt naar voren maar de kogels schieten met een hoek van 90-45 graden de grond in
De oude layout is veel te droog en niet van deze tijd, het is ook heel beperkt. Als de nieuwe matchmaking nou snel zou gaan dan zou het iets betekenen. Nu is het waardeloos.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:13 schreef julian6 het volgende:
Ja patch, maar de grote lijnen in dat online systeem gaat niet veranderen hoor. Dat vote-systeem blijft, wat ik heel erg kut vind, ze hadden gewoon bij die oude lay-out moeten blijven.
Idd mee eens.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:32 schreef emokid het volgende:
[..]
De oude layout is veel te droog en niet van deze tijd, het is ook heel beperkt. Als de nieuwe matchmaking nou snel zou gaan dan zou het iets betekenen. Nu is het waardeloos.
Lol. Ja.. net als bij Gears 1quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:09 schreef emokid het volgende:
Epic kennende komen ze snel met een patch, dus geen zorgen.
Dan ben ik even benieuwd, ga je in hardcore meteen down als je een ticker dichtbij kapot schiet? Kan je langer als 2 seconde je kop naar boven steken als er een troika zit te knallen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:00 schreef emokid het volgende:
Wat is er dan precies moeilijk? Zelfs de on-rail stukjes vond ik veel te makkelijk in co-op op Hardcore.
Wow... Die statement rent al crabwalkend over mijn scherm.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:13 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat was er mis aan Gears 1? Die game werkte al als een tiet na de launch.
Waarom denk je dat hij tubgirl heeft gekregen. Omdat hij zo tof is. Nee natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:35 schreef Dancin_Rhino het volgende:
ah die had ik nog niet gevonden, ik hoop dat ze die shit snel op lossen want dit is echt waardeloos,
eerst die cliffie helemaal stoer doen en nu houd zn bek
Kom met argumenten, aan je crabonzin heeft niemand wat.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Wow... Die statement rent al crabwalkend over mijn scherm.
Als je die zin niet snapt heb je gears 1 duidelijk de eerste maanden sinds de launch niet veel online gespeeldquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:38 schreef emokid het volgende:
[..]
Kom met argumenten, aan je crabonzin heeft niemand wat.
Ga je weer hoor, je moet met argumenten komen en anders begin je er niet over. Ik had GoW1 sinds 21 november Emergence Day al elke dag gespeeld, online en offline en ik weet niet waar jij hier over bazelt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je die zin niet snapt heb je gears 1 duidelijk de eerste maanden sinds de launch niet veel online gespeeld
Wat heb je toch een leuk woordgebruikquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:47 schreef emokid het volgende:
[..]
Ga je weer hoor, je moet met argumenten komen en anders begin je er niet over. Ik had GoW1 sinds 21 november Emergence Day al elke dag gespeeld, online en offline en ik weet niet waar jij hier over bazelt.
Was? Wat is er veranderd?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:52 schreef emokid het volgende:
Zegt de meneer met Brute Force 360!! in zijn onderschrift. Bij deze noem ik jou een xbox-nerd. Nog steeds zit je zonder argumenten, GoW1 was de perfecte game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |