quote:WTF!@!ef!@tdy Gears of War 2 zojusit op Hardcore uitgespeeld. Was dit het?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsnog een van de beste campaigns die ik ooit heb gespeeld, maar echt. Veel te simpel.
- Shotgun mag wel weer cooler worden.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:32 schreef Viro het volgende:
Ah kijk eens aan, meerdere GoW veteranen die vinden dat GoW2 online verneukt is.
Ik wacht ook wel tot er een patch komt om de bugs etc etc eruithalen
1. Eensquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:38 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
- Shotgun mag wel weer cooler worden.
- Chainsaw minder powerful
- Zoeken in matches mag sneller
- Je eigen gametype/map selecteren die je wilt doen, en niet een vote systeem.
1. Eensquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:48 schreef Viro het volgende:
[..]
1. Eens
2. Eens
3. Eens
4. Eens
5. Stune van Smoke Nade mag minder krachtig.
6. Flamethrower (Multi) mag minder krachtig, ding is te overpowered.
7. Quiten zonder naar Xbox dashboard terug te gaan is triest. Vooral als je met mensen in een party terecht met een crappy verbinding. Eergisteren zat ik met een paar mensen van India in een party, man o man wat een lag.
Als jij de correcte mailadres opzoekt, stuur ik echt wel een mail naar Epic.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:21 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
1. Eens
2. Eens
3. Eens
4. Eens
5. Eens
6. Eens
7. Eens
Sturen we dit lijstje ff naar epic? support@epic.com ofzo ?
Vind jij die zaagbattles leuk dan? En dat blindfiren met je shotgun als je loopt is ook zo debiel, je shotgun mikt naar voren maar de kogels schieten met een hoek van 90-45 graden de grond inquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:38 schreef PP. het volgende:
Jezus, stelletje jankzakken, voor dat matchmaking probleem komt vast wel een patch, verder is GoW2 op elk punt beter dan deel 1, groter, mooier enhorde
zit erin.
Is het serieus zo slechtquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:41 schreef ach het volgende:
[..]
Vind jij die zaagbattles leuk dan? En dat blindfiren met je shotgun als je loopt is ook zo debiel, je shotgun mikt naar voren maar de kogels schieten met een hoek van 90-45 graden de grond in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |