Ja, maar hij is wel van goud hoor!quote:Op vrijdag 14 november 2008 06:52 schreef OMG het volgende:
Gisteravond voor het eerst eens horde gespeeld. We zijn blijven steken bij wave 18. Daar ging uiteindelijk één van ons drieën down, iemand anders zocht hem op om te reviven en ging vervolgens zelf ook down.
O, eindelijk ook m'n gouden lancer gebruikt. Wat ziet dat ding er belachelijk fout uit. Fantastisch.
Dat is leuk als je offline splitscreen iets wil ondernemen, ben je meteen je achievements kwijtquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:53 schreef Wouter2006 het volgende:
Er is ook een glitch dat als je met 2 accounts speelt op 1 xbox dat die alle progress reset,
dus alle kills, rondes, collectibles enz enz.
Dus pas op met 2 accounts
bron:
http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=104487
nou ja, de achievements kan je niet kwijtraken, die staan op je gamertag, wel de progression ervanquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:35 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat is leuk als je offline splitscreen iets wil ondernemen, ben je meteen je achievements kwijt![]()
Lekker bezig daar bij Epic
Ik verwoorde het verkeerd klopt, maar dan nog slecht dat je de progression kwijtraakt. Ik was van plan in deze dagen lekker offline tegen me zus tekeer te gaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:43 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
nou ja, de achievements kan je niet kwijtraken, die staan op je gamertag, wel de progression ervan
want dat staat op je HD als het goed is.
hehe, dat wordt dus echt bots dan of misschien als ze met een guest account inlogt en niet met haarquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:56 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik verwoorde het verkeerd klopt, maar dan nog slecht dat je de progression kwijtraakt. Ik was van plan in deze dagen lekker offline tegen me zus tekeer te gaan
Als ik dat doe wordt ik bikkelhard afgestraftquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:26 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
hehe, dat wordt dus echt bots dan of misschien als ze met een guest account inlogt en niet met haar
eigen account dat je het dan niet kwijtraakt.
Ennuh, wil beetje rustig aan tegen je zusje he![]()
![]()
Dude, i wish i had a sister like you havequote:Op vrijdag 14 november 2008 11:51 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Als ik dat doe wordt ik bikkelhard afgestraftHet is geen type sims
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
ik geloof dat dit het wel was ja, was best grappig om op de vis te lopen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:42 schreef bigore het volgende:
Gister het stuk gespeeld op insane met die grote vis, die mot je dan 3 granaten in z'n bakkes gooien. Was toch weer een lachwekkend potje spelen, de hoeveelheid bugs was gewoon lachwekkend hoog. En wat voor bugs!
- Spontaan kunnen lopen op de vis
- vast blijven zitten op een willekeurige plek
- Vliegen in de lucht terwijl het voor de andere coop speler er normaal uit lijkt te zien
- Niet kunnen zagen van de tentakels
- Het wel kunnen zagen van de tentakels maar er gebeurd niets.
- Door de tentakels heen kunnen lopen
Verdere bugs die ik ben tegengekomen:
- De vijand niet kunnen zien
- Spontaan van het vlot afdonderen waar je op vaart
- Spontaan omhoog vliegen van het vlot.
- Spontaan over een muurtje heen springen zonder op een knop te rammen
- Iemand down schieten en vervolgens gaat deze persoon in de stand staan alsof je um als meatshield gebruikt.
Ben ik nog wat vergeten Wouter?
Waar was dit? Ik dacht eerst ook dat dit een bug was maar die "Skanton" ofzo (die lange gasten die heen en weer springen) die reviven locust die down liggen van afstand.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:42 schreef bigore het volgende:
- Iemand down schieten en vervolgens gaat deze persoon in de stand staan alsof je um als meatshield gebruikt.
Ben ik nog wat vergeten Wouter?
Kantus bedoel je?quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:22 schreef ach het volgende:
[..]
Waar was dit? Ik dacht eerst ook dat dit een bug was maar die "Skanton" ofzo (die lange gasten die heen en weer springen) die reviven locust die down liggen van afstand.
tja, het is geen Fifa hé.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Niet meteen boos worden jongens...
Maar net voor het eerst Gears 2 gespeeld, en ik dacht hmm is dit het nou grafisch ?
Kleurenbalans vind ik persoonlijk minder dan in deel 1 lijkt het wel.
En online zo lang voor er een game was
Owja, fuckin' geniaal voorbeeld. een youtube filmpje, hoogstwaarschijnlijk met een mobiele telefoon opgenomen van 2 meter afstand van een tv.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Hier dan een filmpje van Gears of War 2, grafisch vind ik het echt tegenvallen
Wat had je dan verwacht? vrolijke kleuren enzo of een stad van het niveau GTA IV?quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:25 schreef jorienvdherik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:38 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? vrolijke kleuren enzo of een stad van het niveau GTA IV?
Fifa is bv ook nog altijd waardeloos als je naar het publiek in de stadions kijkt. Zo kun je alle games wel afzeikenMoet zeggen dat ik het nu wel mee vind vallen na 10 potjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb gewoon een lijstje uitgeprint waar ze liggen, scheelt me weer om zelf te zoekenquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:29 schreef OMG het volgende:
Voor de verzamelwaarde vandaag eens zo'n mooie guide gekocht. Daarnaast wil ik ooit wel al die collectibles vinden, maar ik vertik het ze zelf allemaal te gaan ontdekken..
Blijf het enorm vervelend vinden dat ze niet gewoon een lijst maken met alle collectibles op numerieke volgorde en dat je dan kunt zien welke je al hebt gehad. Je komt nu overal van die collectibels tegen maar nooit allemaal. Dan moet je dus straks met een guide alle plekken langs en als er dan niets ligt dan moet je extra goed kijken omdat je niet zeker weet of je verkeerd kijkt of dat je die al hebt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:54 schreef Wouter2006 het volgende:
ik heb gewoon een lijstje uitgeprint waar ze liggen, scheelt me weer om zelf te zoeken
Die collectables staan allemaal in je War Journal,quote:Op zondag 16 november 2008 10:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Blijf het enorm vervelend vinden dat ze niet gewoon een lijst maken met alle collectibles op numerieke volgorde en dat je dan kunt zien welke je al hebt gehad. Je komt nu overal van die collectibels tegen maar nooit allemaal. Dan moet je dus straks met een guide alle plekken langs en als er dan niets ligt dan moet je extra goed kijken omdat je niet zeker weet of je verkeerd kijkt of dat je die al hebt.
ik heb ook 2 accounts op mijn xbox maar dat maakt niks uit,quote:Op zondag 16 november 2008 11:15 schreef Sala-adin het volgende:
Damn ik zit dit topic door te lezen en ik lees meerendeel negativiteit over bugs en glitches.
Ik heb trouwens 2 accounts op mijn xbx 1 van mijn broertje en 1 van mij zelf en dan heb je weer die bug dat je progressie gedelete wordt
Ik krijg mijn xbox morgen terug en hopenlijk komt er snel een patch voor deze ongein, weet iemand al mischien wanneer die komt?
Ah fijnquote:Op zondag 16 november 2008 11:34 schreef Wouter2006 het volgende:
Die collectables staan allemaal in je War Journal,
je kan per chapter zien welke je gemist hebt, dus dat moet geen probleem zijn dacht ik zo.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:25 schreef jorienvdherik het volgende:
5 minuten is 4 te langquote:Op zondag 16 november 2008 19:30 schreef emokid het volgende:
Ik heb net twee potjes gedaan, voor het eerst. Beide keren niet langer dan 5 minuten gewacht.
Bepaalde termen moet je niet gaan vertalen. Dan maak je jezelf onverstaanbaar bij mensen die weten waar je het over hebt..... Denk daar maar eens over naquote:Op zondag 16 november 2008 22:42 schreef PP. het volgende:
Vind je dat interessant of intellectueel overkomen, BMH, minimaal één engelstalig woord in bijna elke zin gebruiken?
Had dan wat meer alinea's gemaakt. Dat leest wat makkelijkerquote:Op zondag 16 november 2008 23:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Bepaalde termen moet je niet gaan vertalen. Dan maak je jezelf onverstaanbaar bij mensen die weten waar je het over hebt..... Denk daar maar eens over na
Kluns, dan maak je een active reload. Dan zijn je kogels sterker enzo..quote:Op zondag 16 november 2008 11:26 schreef FJD het volgende:
bij het reloaden blijft vaak je amo-bar knipperen
haha ja idd, heb jij Gears 1 niet gespeeld FJD???quote:Op maandag 17 november 2008 03:27 schreef intraxz het volgende:
Kluns, dan maak je een active reload. Dan zijn je kogels sterker enzo..![]()
Pas nog maar ik hen dat nog nooit gezien. Lekker interessant ook, t ziet er gewoon niet uitquote:Op maandag 17 november 2008 09:36 schreef Wouter2006 het volgende:
haha ja idd, heb jij Gears 1 niet gespeeld FJD???
Ja lekker veel bugs zitten er in. Soms heb je geen wapens maar dat merk je alleen maar omdat mensen niet doodgaan want zelf zie je het niet. Gister kon ik ook geen wapens oppakken dan zag ik alleen een korte flits met X maar het wapen bleef gewoon liggen.quote:Op maandag 17 november 2008 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
Nog zo vaags iets gisteren. Weer lag ofzo? Ik kom met mijn zaagje aanlopen, en ik loop gewoon door die locust heen! Ik weer terug, loop ik er weer doorheen.
Echt vaag. Niks werkte… shotgun niet, zaag niet, toquebow niet.
Dus ben ik maar op mijn span gaan staan met mijn zaag aan, en heb even 5 chainsawbattles gewonnen
a die public achievements zijn nie eens zo moeilijk,quote:Op maandag 17 november 2008 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het kut dat je de online achievements alleen kan halen in public. Met die lag gaat dat nooit lukken... (kutAmerikanen
Gisteren ook tegen fransen en spanjaarden gespeeld... lekkere potjes zonder lag.
Ik dnek dat je het beste 's ochtends vroeg public kan spelen... dan liggen die amerikanen op bed.
Moet je die vent naar de cirkel brengen en dat geldt als 1 meatflag? Of als je hem gepakt heb ?quote:Op maandag 17 november 2008 14:46 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
a die public achievements zijn nie eens zo moeilijk,
behalve de meatflag achievent dan.
ik hoef nog maar 5 meatflags te capturen, maar o o o, wat frustrerend af en toe als
je bijna bij het einde bent met de meatflag en iemand gooit een smoke granaat![]()
nee helaas moet je hem echt naar de cirkel brengen en daar 5-10 seconden blijven staanquote:Op maandag 17 november 2008 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet je die vent naar de cirkel brengen en dat geldt als 1 meatflag? Of als je hem gepakt heb ?
Zijn wel moeilijk vind ik, heb steeds dikke lag.
Voeg me maar toe. 'Dutch Mayhem' Ik moet ook nog op insane beginnen.quote:Op maandag 17 november 2008 10:19 schreef emokid het volgende:
Mijn GoW buddy heeft de game alweer verkocht voor COD5Ik zoek dus iemand om Insane uit te spelen, ik kan haast elke avond vanaf 6/7 uur wel, tot.. laat denk ik. Wie?
bron:quote:If you have played online competitive multiplayer inGears of War 2, you know about the matchmaking issues that are currently affecting the game. After Microsoft and Epic Games announced they were aware of this problem and were working on a solution, now Senior Producer Rod Fergusson addresses the issue while provides some temporal workarounds until the dev team finds a definitive solution:
Hi all,
We're aware that some folks are experiencing longer-than-ideal wait times while using the skill-based Public matchmaking in Gears 2 multiplayer. We're working on some solutions but it's a complicated issue as there isn't any one problem; it's a combination of factors. Clearly, scale is one of them as we've had millions of successful matches played online so far, however a small percentage of players are having issues, which is unacceptable. We're working closely with Microsoft to address the matchmaking issues, I promise you that it is our #1 priority, and we hope to have an update soon.
In the meantime, I would like to suggest some workarounds:
If you're experiencing long delays (longer than 2 minutes) or you're seeing your matchmaking search restarting over and over again, please try a different playlist as that indicates a possible population issue with the currently selected one.
The problem seems to be heightened for parties of 1 and parties of 4 so please try to invite at least one friend into your party before matchmaking. And of course the fastest way to play is to have a full 5 person party before looking for a match since you won't have to find any teammates beforehand. Fortunately our new "What's Up" feature makes finding Friends who're playing Gears 2 online easier.
Also, after a match, if you'd like to continue to play with the 9 people you just played with, simply press Y to look at the previous match stats and press X to invite them all to your party so you can continue to play in a Private match if they accept. Private matches, while not arbitrated, gives you the flexibility to set exactly which map and mode you want to play along with customizing other aspects of the game.
And as always, please ensure that your router is set correctly so that your NAT is considered "Open" by Xbox LIVE as "Moderate" and "Strict" NATs make Xbox LIVE matchmaking more difficult. There are many guides available online to walk you through the process of correctly configuring your router for Xbox LIVE so I won't go into the specific details here.
Also, in case you're curious, a few interesting facts about Gears 2 multiplayer so far:
* Almost 3 million multiplayer matches (excluding Private) have been played.
* Almost 1 million screenshot photos have been uploaded to gearsofwar.com
* The most popular multiplayer mode is Horde.
* The most popular multiplayer map across all modes is River.
* The most lethal weapon is the Gnasher shotgun with almost 29% of all kills.
Again, I apologize for any issues you may be having and I hope the above workarounds give you a better experience until we are able to correct the issues we're seeing.
Thanks,
Rod.
I seriously doubt that.quote:* The most lethal weapon is the Gnasher shotgun with almost 29% of all kills.
ja nou ja, ik gebruik nu altijd weer de shotgun hoor, tis ff doorhebben hoe je hem moet gebruiken.quote:
Ik ook dat het hem dat meer is, mensen willen toch terug naar shotgun en proberen net zo lang tot ze er wel mee overweg kunnen. Ik wil juist wat meer gaan varieren in GoW1 was ik voornamelijk shotgun, en nu ik gisteren aardig overweg kon met torquebow wil ik dat wel vaker proberenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:55 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ja nou ja, ik gebruik nu altijd weer de shotgun hoor, tis ff doorhebben hoe je hem moet gebruiken.
Ik merk ook dat ik veel meer shotgun gevechten heb.
Lancer, hakken en zagen hierquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:55 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik merk ook dat ik veel meer shotgun gevechten heb.
Wees blij.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:34 schreef Sala-adin het volgende:
Wtf, ik heb mijn golden lancer niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Reintji op 19-11-2008 09:34:33 ]
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:27 schreef ach het volgende:
gouden lancer nu gratis:
http://marketplace.xbox.c(...)00-8000-00004d53082d
gratis hope runs deep thema:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:27 schreef ach het volgende:
gouden lancer nu gratis:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm, seriously 2.0 teller staat nu op 1200+, hoe de f$%^ga je die ooit halen... 24/7 horde? Zou er bijna scheel van worden.
Edit: aftitelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eitje, act 5 chapter 5quote:Op zondag 23 november 2008 15:01 schreef Reintji het volgende:
Hmm, seriously 2.0 teller staat nu op 1200+, hoe de f$%^ga je die ooit halen... 24/7 horde? Zou er bijna scheel van worden.
ik kan je op zich wel helpen als je echt problemen hebt ermee..quote:Op zondag 23 november 2008 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ben bezig met 1999 rounds... Ben al over de helft
Daarna ga ik aan Seriously 2.0 werken. act 5 chapter 5
heb de achievement van King of the Hill eindelijk binnen. Nu de rest online nog. Maar gaat zo bagger met die lag. En ben gewoon niet goed in Capture the meatflag![]()
private match met 9 bots.quote:Op zondag 23 november 2008 23:14 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik kan je op zich wel helpen als je echt problemen hebt ermee..
hoe doe jij 1999??
ik heb gewoon 4 nachten mijn xbox aangelaten en de computer laten spelen
online spelen is een ramp als je met kut amerikanen in 1 lobby terecht komt. Dan liever de hele nacht me xbox aan laten en de bots alle werk laten doen dan dat ik met hoere amerikanen speel. Denken ze dat ze heel goed zijn omdat ze mijn team makkelijk killen. Ja hallo wij spelen met dikke lag.quote:Op maandag 24 november 2008 00:21 schreef PP. het volgende:
Jezus, alsof je die achievement niet vanzelf krijgt door gewoon vaak online te spelen.
Dat is echt treurigquote:Op maandag 24 november 2008 00:03 schreef Viro het volgende:
[..]
private match met 9 bots.
ik heb em letterlijk 2 dagen aan laten staan. Heb nu 1600 rondes gehad.
En dat voor 30 points, jemig. Nu maar hopen dat je xbox ondertussen niet half gaar is van binnenquote:Op maandag 24 november 2008 00:03 schreef Viro het volgende:
[..]
private match met 9 bots.
ik heb em letterlijk 2 dagen aan laten staan. Heb nu 1600 rondes gehad.
Local, warzone, 9 bots, 5 rondes, day one. En als ik wat anders te doen heb (waasen, strijken etc), aan laten staan en de computer laten spelen. Altijd gelijk spel. Ik weet niet op hoeveel rondes ik nu zit.quote:Op zondag 23 november 2008 23:14 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik kan je op zich wel helpen als je echt problemen hebt ermee..
hoe doe jij 1999??
ik heb gewoon 4 nachten mijn xbox aangelaten en de computer laten spelen
Wat jij zegt! Kut Amerikanen!quote:Op maandag 24 november 2008 00:30 schreef Viro het volgende:
[..]
online spelen is een ramp als je met kut amerikanen in 1 lobby terecht komt. Dan liever de hele nacht me xbox aan laten en de bots alle werk laten doen dan dat ik met hoere amerikanen speel. Denken ze dat ze heel goed zijn omdat ze mijn team makkelijk killen. Ja hallo wij spelen met dikke lag.
Of ik nou 12 uur achter elkaar aan het gamen ben, of ik laat mijn xbox 12 uur aanstaan. Maakt toch niet uit?quote:Op maandag 24 november 2008 07:23 schreef Rkatier het volgende:
[..]
En dat voor 30 points, jemig. Nu maar hopen dat je xbox ondertussen niet half gaar is van binnen
Ik ben niet echt een achievement hoer. Maar deze leken mij zo makkelijk, du sik dahct ik wil gewoon 1000 hebben! Dus nu doe ik er alles aan om 1000 te krijgen. En hetzelfde met fable 2, daar wil ik ook gewoon 1000 halen.quote:Op maandag 24 november 2008 09:25 schreef Wouter2006 het volgende:
ik heb liever die achievements snel dan zit ik daar niet constant op te letten,
en ik ben achievement hoer
ow ennuh: 80000/100000
zal hem deze week wel halen.
ook treurigquote:Op maandag 24 november 2008 09:25 schreef Wouter2006 het volgende:
ik heb liever die achievements snel dan zit ik daar niet constant op te letten,
en ik ben achievement hoer
ow ennuh: 80000/100000
zal hem deze week wel halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |