Die collectables staan allemaal in je War Journal,quote:Op zondag 16 november 2008 10:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Blijf het enorm vervelend vinden dat ze niet gewoon een lijst maken met alle collectibles op numerieke volgorde en dat je dan kunt zien welke je al hebt gehad. Je komt nu overal van die collectibels tegen maar nooit allemaal. Dan moet je dus straks met een guide alle plekken langs en als er dan niets ligt dan moet je extra goed kijken omdat je niet zeker weet of je verkeerd kijkt of dat je die al hebt.
ik heb ook 2 accounts op mijn xbox maar dat maakt niks uit,quote:Op zondag 16 november 2008 11:15 schreef Sala-adin het volgende:
Damn ik zit dit topic door te lezen en ik lees meerendeel negativiteit over bugs en glitches.
Ik heb trouwens 2 accounts op mijn xbx 1 van mijn broertje en 1 van mij zelf en dan heb je weer die bug dat je progressie gedelete wordt
Ik krijg mijn xbox morgen terug en hopenlijk komt er snel een patch voor deze ongein, weet iemand al mischien wanneer die komt?
Ah fijnquote:Op zondag 16 november 2008 11:34 schreef Wouter2006 het volgende:
Die collectables staan allemaal in je War Journal,
je kan per chapter zien welke je gemist hebt, dus dat moet geen probleem zijn dacht ik zo.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Hier dan een filmpje van Gears of War 2, grafisch vind ik het echt tegenvallen
5 minuten is 4 te langquote:Op zondag 16 november 2008 19:30 schreef emokid het volgende:
Ik heb net twee potjes gedaan, voor het eerst. Beide keren niet langer dan 5 minuten gewacht.
Bepaalde termen moet je niet gaan vertalen. Dan maak je jezelf onverstaanbaar bij mensen die weten waar je het over hebt..... Denk daar maar eens over naquote:Op zondag 16 november 2008 22:42 schreef PP. het volgende:
Vind je dat interessant of intellectueel overkomen, BMH, minimaal één engelstalig woord in bijna elke zin gebruiken?
Had dan wat meer alinea's gemaakt. Dat leest wat makkelijkerquote:Op zondag 16 november 2008 23:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Bepaalde termen moet je niet gaan vertalen. Dan maak je jezelf onverstaanbaar bij mensen die weten waar je het over hebt..... Denk daar maar eens over na
Kluns, dan maak je een active reload. Dan zijn je kogels sterker enzo..quote:Op zondag 16 november 2008 11:26 schreef FJD het volgende:
bij het reloaden blijft vaak je amo-bar knipperen
haha ja idd, heb jij Gears 1 niet gespeeld FJD???quote:Op maandag 17 november 2008 03:27 schreef intraxz het volgende:
Kluns, dan maak je een active reload. Dan zijn je kogels sterker enzo..![]()
Pas nog maar ik hen dat nog nooit gezien. Lekker interessant ook, t ziet er gewoon niet uitquote:Op maandag 17 november 2008 09:36 schreef Wouter2006 het volgende:
haha ja idd, heb jij Gears 1 niet gespeeld FJD???
Ja lekker veel bugs zitten er in. Soms heb je geen wapens maar dat merk je alleen maar omdat mensen niet doodgaan want zelf zie je het niet. Gister kon ik ook geen wapens oppakken dan zag ik alleen een korte flits met X maar het wapen bleef gewoon liggen.quote:Op maandag 17 november 2008 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
Nog zo vaags iets gisteren. Weer lag ofzo? Ik kom met mijn zaagje aanlopen, en ik loop gewoon door die locust heen! Ik weer terug, loop ik er weer doorheen.
Echt vaag. Niks werkte… shotgun niet, zaag niet, toquebow niet.
Dus ben ik maar op mijn span gaan staan met mijn zaag aan, en heb even 5 chainsawbattles gewonnen
a die public achievements zijn nie eens zo moeilijk,quote:Op maandag 17 november 2008 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het kut dat je de online achievements alleen kan halen in public. Met die lag gaat dat nooit lukken... (kutAmerikanen
Gisteren ook tegen fransen en spanjaarden gespeeld... lekkere potjes zonder lag.
Ik dnek dat je het beste 's ochtends vroeg public kan spelen... dan liggen die amerikanen op bed.
Moet je die vent naar de cirkel brengen en dat geldt als 1 meatflag? Of als je hem gepakt heb ?quote:Op maandag 17 november 2008 14:46 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
a die public achievements zijn nie eens zo moeilijk,
behalve de meatflag achievent dan.
ik hoef nog maar 5 meatflags te capturen, maar o o o, wat frustrerend af en toe als
je bijna bij het einde bent met de meatflag en iemand gooit een smoke granaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |