SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet je wel eens iets anders dan snickers twix of andere repen?quote:
zo lelijk ben ik toch nietquote:
Ik ook niet. Vorig jaar september begon ik vol goede moed met danslessen... het zouden er twaalf zijn, maar na zes lessen wist ik gewoon dat ik niet voor dansen in de wieg gelegd ben. Ik vergat de pasjes steeds en ging er na een aantal lessen met tegenzin naartoe. Toen ben ik mijn woensdagavonden maar weer op een andere manier invulling gaan gevenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Galajurk![]()
verkapte ik-kan-niet-ballroom-dansen-post
En daarom is er salsa, voor het gewone volkquote:Op donderdag 6 november 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vorig jaar september begon ik vol goede moed met danslessen... het zouden er twaalf zijn, maar na zes lessen wist ik gewoon dat ik niet voor dansen in de wieg gelegd ben. Ik vergat de pasjes steeds en ging er na een aantal lessen met tegenzin naartoe. Toen ben ik mijn woensdagavonden maar weer op een andere manier invulling gaan geven.
Je Photoshopskillzzz laten toch te wensen over...quote:Op donderdag 6 november 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je een foto van jezelf? Dan Photoshop ik dat ook wel even!
Nee het was uit bewonderingquote:
ik eet nooit twixquote:Op donderdag 6 november 2008 22:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Eet je wel eens iets anders dan snickers twix of andere repen?
Het ging om de impressie, niet om perfectie van het plaatjequote:Op donderdag 6 november 2008 22:11 schreef OA het volgende:
[..]
Je Photoshopskillzzz laten toch te wensen over...
quote:
Waarom zou je geen perfect plaatje maken van een leuke vrouw?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het ging om de impressie, niet om perfectie van het plaatje.
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:14 schreef Ladylike het volgende:
Goedenavond
nog even en ik kan weer naar bed
mijn labjas was ook mooiquote:Op donderdag 6 november 2008 22:11 schreef OA het volgende:
[..]
Je Photoshopskillzzz laten toch te wensen over...
lieverdquote:
Ik mag wel, bedoelde meer dat het alweer bijna bedtijd isquote:Op donderdag 6 november 2008 22:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Slaap lekker
Waarom mag je nog niet naar bed?
Ik draaide mijn knie de vernieling in op het moment dat we dansles gingen nemenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vorig jaar september begon ik vol goede moed met danslessen... het zouden er twaalf zijn, maar na zes lessen wist ik gewoon dat ik niet voor dansen in de wieg gelegd ben. Ik vergat de pasjes steeds en ging er na een aantal lessen met tegenzin naartoe. Toen ben ik mijn woensdagavonden maar weer op een andere manier invulling gaan geven.
En schoon!quote:
Als de meet er ooit gaat komen beloof ik de beste salsa voor beginners workshop ooit te gevenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik draaide mijn knie de vernieling in op het moment dat we dansles gingen nemen. We hebben de grondbeginselen van de quickstep uit een boekje geleerd om het bruiloftsfeest te openen
.
Nooit meer een poging ondernomen welke dans dan ook te leren, jammer wel.
Did it, done it, got the t-shirt. Met ze duiken is nog tofferquote:Op donderdag 6 november 2008 21:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik wil met dolfijnen zwemmen
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als de meet er ooit gaat komen beloof ik de beste salsa voor beginners workshop ooit te geven
iig visueel.quote:
Omdat zelfs de beste Photoshopper de leuke vrouw op die labjasfoto niet nóg leuker had kunnen maken...quote:Op donderdag 6 november 2008 22:14 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom zou je geen perfect plaatje maken van een leuke vrouw?
LIES!!~`!!`1quote:Op donderdag 6 november 2008 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat zelfs de beste Photoshopper de leuke vrouw op die labjasfoto niet nóg leuker had kunnen maken...
Cool. Denk alleen dat ik dan net zo goed naar een dansschool kan gaan, ik doe bijna nooit aan meetsquote:Op donderdag 6 november 2008 22:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als de meet er ooit gaat komen beloof ik de beste salsa voor beginners workshop ooit te geven
dat welquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat zelfs de beste Photoshopper de leuke vrouw op die labjasfoto niet nóg leuker had kunnen maken...
nou dank jequote:
slaap zachtjesquote:
Het gedeelte van de beste photoshopper en iets niet kunnen... daar doel ik op!quote:
Uhuhquote:Op donderdag 6 november 2008 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Liesje leerde Lotje lopen langs de lange Lindelaan.
Die Lies?
Ik denk eerder http://lieveliesjuh.hyves.net/ uit het Br33z4h topic in B&Hquote:Op donderdag 6 november 2008 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Liesje leerde Lotje lopen langs de lange Lindelaan.
Die Lies?
okequote:Op donderdag 6 november 2008 22:28 schreef OA het volgende:
[..]
Het gedeelte van de beste photoshopper en iets niet kunnen... daar doel ik op!
Het onmogelijke kan onmogelijk mogelijk gemaakt worden... zelfs met Photoshop lukt dat nietquote:Op donderdag 6 november 2008 22:28 schreef OA het volgende:
[..]
Het gedeelte van de beste photoshopper en iets niet kunnen... daar doel ik op!
Waarom ben ik nou helemaal niet verbaasdquote:Op donderdag 6 november 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neem, en drink ervanquote:
Tast toequote:Op donderdag 6 november 2008 22:29 schreef Californium het volgende:
[..]
oke
O en MPG!!! thee met vlaai graag
MPGastronomischeTVP!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:28 schreef MPG het volgende:
Ik ben er weer![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk omdat jij mij kentquote:Op donderdag 6 november 2008 22:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou helemaal niet verbaasd
Dat is geen tvpquote:
Thee en vlaai!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is geen tvp![]()
Pak jij nou maar een kop thee en een stuk vlaai.
quote:
* eens isquote:
ssssttt... dat is nog niet vandaagquote:Op donderdag 6 november 2008 22:36 schreef DaMart het volgende:
O ja, en gefeliciteerd met de verloving, MPG!
Er is niet voor niets koffie, thee, vlaai, bier en whisky. Maar dat is niet vanwege een verlovingquote:
Nijmegen meet?quote:
dat is gewoon omdat wij lief zijnquote:Op donderdag 6 november 2008 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is niet voor niets koffie, thee, vlaai, bier en whisky. Maar dat is niet vanwege een verloving.
Ook.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:39 schreef Californium het volgende:
[..]
dat ik gewoon omdat ik wij lief zijn
Iig geen koffiemeetquote:
vertelquote:
Tsk, ontken het maar weerquote:Op donderdag 6 november 2008 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is niet voor niets koffie, thee, vlaai, bier en whisky. Maar dat is niet vanwege een verloving.
een Pheno en Cali meetquote:Op donderdag 6 november 2008 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iig geen koffiemeet
Die gaan nooit door als ik kan.
Zelfs als iedereen kan, gaan de grote KSC-meets niet doorquote:Op donderdag 6 november 2008 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iig geen koffiemeet
Die gaan nooit door als ik kan.
quote:
Jamaar, sssssttt nou... dat is nu nog nietquote:Op donderdag 6 november 2008 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tsk, ontken het maar weer.
Ik heb de foto's van jou op je blote knietjes, terwijl je een leeg plakbandrolletje dat een ring moet voorstellen om Muck's vinger schuift, allang gezien.
jeeeej....gefeliquote:Op donderdag 6 november 2008 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Jamaar, sssssttt nou... dat is nu nog niet....
Ik heb vandaga mijn heftruck certificaat behaald
Tss, ik rijd je er nog uitquote:Op donderdag 6 november 2008 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 november 2008 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
quote:
en het dan gek vinden dat je vitamines niet goed zittenquote:
Als de baas die cursus ook betaaltquote:Op donderdag 6 november 2008 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Wanneer krijg je je typediploma?
Je bent heul niet in Nijmegen nuquote:
feliquote:Op donderdag 6 november 2008 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:43 schreef Pheno het volgende:
Mag je nu ook met zo'n dubbele hef rijden
Die zijn zo liefquote:
ik ben er ooit wel weer een keerquote:
kan nooit een echte james bond zijn, ik las dat ie geeneens om een shaken not stirred drankje vraagt...quote:Op donderdag 6 november 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
Mh, mijn pa wilt naar James Bond. Maar het is een vervolgverhaal van vorig deel en die heb ik nog niet gezienMaar omdat anders niemand mee gaat zal ik me wel opofferen, lampen uit, ogen dicht
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
feli![]()
ik heb dat nooit gehaald, ik had orgeldraaier moeten worden volgens de man met verstand van zaken
katty perryquote:
Ik ken de oude bonds, maar de nieuwere hebben me nooit zo geboeid.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
kan nooit een echte james bond zijn, ik las dat ie geeneens om een shaken not stirred drankje vraagt...
je bent volgens mij echt familiequote:Op donderdag 6 november 2008 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken de oude bonds, maar de nieuwere hebben me nooit zo geboeid.
Sean en Roger waren gewoon de betere, de rest mag hun veters niet eens strikken.
Hoe smaakt dat?quote:
Nee, ik ben niet blauw.quote:
Naar meer, want het is niet genoeg om je maag te vullenquote:
Slaap ze. Ik wil ook wel, maar moet mijn vrouw nog ophalenquote:
Als je genoeg van die Klonkse Tuica naar binnen giet welquote:
Bij mij wel. Ik kan niet meer eten zoals een jaar geleden. Vandaag boerenkool op. 5 aardappelen en ik zit vol. Kenker.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Naar meer, want het is niet genoeg om je maag te vullen.
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij wel. Ik kan niet meer eten zoals een jaar geleden. Vandaag boerenkool op. 5 aardappelen en ik zit vol. Kenker.
die van mij komt net uit de taxi rollen, leuk zo´n diner of moet ik zeggen borrelquote:Op donderdag 6 november 2008 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Naar meer, want het is niet genoeg om je maag te vullen.
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:52 schreef Pheno het volgende:
Why the fuck wint Britney act of 2008?
Andere volgorde lijkt me beterquote:Op donderdag 6 november 2008 22:53 schreef Klonk het volgende:
ik ga maar eens slapen en wat kattenkots opruimen hoor ik net
of is klonkette te enthousiast aan het borrelen geweest?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:53 schreef Klonk het volgende:
ik ga maar eens slapen en wat kattenkots opruimen hoor ik net
Is dat er weer?quote:
Geen idee, ik ben bij seizoen 3quote:
Ik ga met kerst wel even marathonnen.quote:
Whehequote:Op donderdag 6 november 2008 22:55 schreef Muck het volgende:
[..]
of is klonkette te enthousiast aan het borrelen geweest?
welk seizoenquote:
die mensen zijn van rubber, ik zweer het jequote:Op donderdag 6 november 2008 23:00 schreef Pheno het volgende:
So you think you can dance. Ik krijg pijn als ik er naar kijk
Muckie!quote:
Welterustenquote:
Prima!quote:
Heb het wel gehad iddquote:
terug naar de dokter danquote:Op donderdag 6 november 2008 23:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb het wel gehad idd
En mn antibiotica kuur is vandaag afgelopen, zou je toch denken dat het beter moet zijn nu
Kansloos nummer idd van Linda Roos en Jessicaquote:
Eerst ff afwachten hoe het morgen gaat, en dan eventueel maandag gaanquote:
Het nummer op zich is goed voor karaoke avonden in de barquote:Op donderdag 6 november 2008 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kansloos nummer idd van Linda Roos en Jessica![]()
Natte geile neukwijven moeten gewoon zeggen waar het op staat, en niet moeilijk doen
Mits veel bierquote:Op donderdag 6 november 2008 23:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het nummer op zich is goed voor karaoke avonden in de bar
Gratis schnaps zorgt meestal wel voor genoeg deelnemersquote:
Dat is ook goed jaquote:Op donderdag 6 november 2008 23:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gratis schnaps zorgt meestal wel voor genoeg deelnemers
Welterustenquote:
Knuffeltjequote:
Geile wijve tiete knijpe dan komt het ook wel goed hoorquote:
En nog een knuffeltjequote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geile wijve tiete knijpe dan komt het ook wel goed hoor
snap ikquote:Op donderdag 6 november 2008 23:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Eerst ff afwachten hoe het morgen gaat, en dan eventueel maandag gaanIk zeik wel graag maar als ik de dokter niet lastig moet vallen dan doe ik het ook niet.
90's-disco lowlandsquote:
Truste diekquote:Op donderdag 6 november 2008 23:37 schreef dndiek het volgende:
Computer gaat uit
Nog 1 aflevering Lost
en dan slapen
Daar waren beide factoren aanwezig inderdaadquote:
quote:
wat ben je knuffelig vandaagquote:
Nogal jaquote:Op donderdag 6 november 2008 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar waren beide factoren aanwezig inderdaad.
daarna netjes tandjes poetsen he?quote:
quote:
Ja ma Muckquote:
Slaap zacht knuffeltjequote:Op donderdag 6 november 2008 23:37 schreef dndiek het volgende:
Computer gaat uit
Nog 1 aflevering Lost
en dan slapen
dan geef ik hem maar aan mijn vaderquote:Op donderdag 6 november 2008 23:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan snert en koffie hoor
Altijd geweest en altijd zijn zalquote:
Heel goedquote:Op donderdag 6 november 2008 23:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Altijd geweest en altijd zijn zal
BKSCFF! NTB!
Wat brabbel je toch?quote:
B3st C0ff33 Sl0wch4t Fr13nd F0r3v4 !quote:
Met wat moeite maak ik hieruit op dat je wellicht iets bedoelt als: "KSC is de beste, voor altijd vriendjes".quote:Op donderdag 6 november 2008 23:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
B3st C0ff33 Sl0wch4t Fr13nd F0r3v4 !
N13t t3 br3k3n!
Duidelijker?
quote:ik heb een breezer relatie met muck
Helemaal goedquote:Op donderdag 6 november 2008 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Met wat moeite maak ik hieruit op dat je wellicht iets bedoelt als: "KSC is de beste, voor altijd vriendjes".
[..]
Geen idee wat jij denkt natuurlijkquote:.
Als dat maar niet is wat ik denk dat het is.
nee, hij is mijn beste KSC vriendjequote:Op donderdag 6 november 2008 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Met wat moeite maak ik hieruit op dat je wellicht iets bedoelt als: "KSC is de beste, voor altijd vriendjes".
[..]
Ik weet niet wat jij denkt natuurlijkquote:.
Als dat maar niet is wat ik denk dat het is.
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:55 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, hij is mijn beste KSC vriendje
Niet te breken, je weet
[..]
Ik weet niet wat jij denkt natuurlijk
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:00 schreef MPG het volgende:
bij een breezerrelatie denk ik aan het geven van breezer in ruil voor zekere wederdiensten
heidenquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:01 schreef MPG het volgende:
Dan is er niks aan het handje. Ik hoef toch geen snert.
Je snapt wel dat de lat erg hoog ligt als je verteld dat jouw snert kan tippen aan die van je oma hequote:
zoete troepquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Moderne br33z4hs FTW!Mensen die geloven dat alles nog om een flesje kan draaien
hahaha, ja dat snap ikquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je snapt wel dat de lat erg hoog ligt als je verteld dat jouw snert kan tippen aan die van je oma he
quote:
whehe, nee, het waren echt kattenbrokjes en ik hoop dat dat ze in grand cafe centraal iets anders serveren dan felixquote:Op donderdag 6 november 2008 22:55 schreef Muck het volgende:
[..]
of is klonkette te enthousiast aan het borrelen geweest?
Ach, een ervan heeft iig geen ademnood meer.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kansloos nummer idd van Linda Roos en Jessica![]()
Natte geile neukwijven moeten gewoon zeggen waar het op staat, en niet moeilijk doen
ach, als de klanten genoeg gezopen hebben, kunnen ze dat best doenquote:Op vrijdag 7 november 2008 06:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehe, nee, het waren echt kattenbrokjes en ik hoop dat dat ze in grand cafe centraal iets anders serveren dan felix
Wacht maar dat je groot bentquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:15 schreef Muck het volgende:
Veel te vroeg voor Muckies dit, en dan is de syntus ook nog ontregeld
ik ben al 9 jaar 1.63m, dus ik verwacht niet groter te wordenquote:
Kleine.quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben al 9 jaar 1.63m, dus ik verwacht niet groter te worden
ik heb mpg om dat te compenserenquote:
Die wilt mij niet meeten, het watjequote:Op vrijdag 7 november 2008 07:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb mpg om dat te compenseren
Of anders ga ik wel naast DaMart staan
kever... Daar zat gister een vraag over in mijn tentamen. Een bombardeerkever om precies te zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:31 schreef Pheno het volgende:
Zo, telefoon in de lader, want er zal wel gezeurd worden over deadlines en zo
Nog 1 vage kever overen 7 uur om het op te lossen
okee, de tentamens zijn rottig, maar over alle extra vrije uren hoor je mij niet klagen hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:39 schreef Pheno het volgende:
Stage en school is de leukste tijd man. Al die lui die daar altijd over zeuren hoe zwaar tentamenweken zijn e.d.
If only you knew.....Maar ik mag niets zeggen, dus dat doe ik dan ook niet. Daar heb ik voor getekendquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:52 schreef Klonk het volgende:
en kijk eens wat er van je is geworden
beroepspinquin met een prius
whehehe, ik maak uit je posts wel op dat jequote:Op vrijdag 7 november 2008 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
If only you knew.....Maar ik mag niets zeggen, dus dat doe ik dan ook niet. Daar heb ik voor getekend
En het belangrijkst: dat ik werk om te leven en niet andersom.quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehehe, ik maak uit je posts wel op dat je
1: een levensgenieter bent
2: niet dom
3: geen vakkenvuller bent
tuurlijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
En het belangrijkst: dat ik werk om te leven en niet andersom.
Ik wil eigenlijk niet weten hoeveel tijd ik echt werk. Maar he, efficientie mag ook beloond worden
En dan is Amy Winehouse bij je thuis?quote:
Dan ben ik 23quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan is Amy Winehouse bij je thuis?
Gaan we weer BBQ'en?quote:
liever niet denk ik zoquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan is Amy Winehouse bij je thuis?
Die derde foto in die post in dat topic is ergerquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
liever niet denk ik zo![]()
[ afbeelding ]
Toch geen enge ziektes he?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:08 schreef Sjowhan het volgende:
Op werkwerkwerk, aangezien ik ga overdragen, tot vanavond oid
deze bedoel jequote:Op vrijdag 7 november 2008 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die derde foto in die post in dat topic is erger
Ik was net wat aan het AT'en...
Ja, ik hoord ehet al op de radio. Echt, de n00b. Maar he, hij verdient er goed aan.quote:
LLquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:10 schreef Ladylike het volgende:
Goede morgen
Nieuwe ronde, nieuwe kansen
eers koffie
jaquote:
we posten net wat NSFW junkfoto's.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:12 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen theeliefhebbers en koffiejunks.
Helemaal dom is die jongen toch niet...quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik hoord ehet al op de radio. Echt, de n00b. Maar he, hij verdient er goed aan.
mietje, ik heb een paar jaar geleden in Duitsland midden in de winter staan grillen, briljantquote:
als wij junks zijn wie is dan de KSC Amy Winehousequote:Op vrijdag 7 november 2008 08:12 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen theeliefhebbers en koffiejunks.
MPG toch?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
als wij junks zijn wie is dan de KSC Amy Winehouse
Fhaquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
Fha heeft meer met gezond eten als snickers en twixquote:
Dat zijn ze wel jaquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Hopen dat de Thaise regering wat makkelijker is met het opsluiten van mensen
same here.. met wat vrienden in dikke kleding in de tuinquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
mietje, ik heb een paar jaar geleden in Duitsland midden in de winter staan grillen, briljantbier, braadworst een grill en een kampvuur
Goed terugleesvoer voor hemquote:
over opsluiten gesproken, zag vanmorgen op het bbc nieuws dat ze ergens voor de kust van ierland een jacht met een ton aan drugs hebben gepakt, straatwaarde een half miljardquote:
Muck is de enige die muziek maakt hè... maar om haar met Amy Jankhuis te vergelijken gaat mij wel wat verquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
Volgens mij is er al een tijdje een verdrag: je mag je straf hier uitzitten, maar je moet wel even daar zitten voordat je dat kan aanvragen. Dit omdat Thailand de straffen hier nogal mild vindt (no shit).quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Heel mooi, hij kan beter daar in de cel zitten dan hier
Fuck, daar gaan mijn inkomsten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
over opsluiten gesproken, zag vanmorgen op het bbc nieuws dat ze ergens voor de kust van ierland een jacht met een ton aan drugs hebben gepakt, straatwaarde een half miljard
Ik hoop dat ze de aanvraag " vergeten" en hij daar lang mag wachtenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij is er al een tijdje een verdrag: je mag je straf hier uitzitten, maar je moet wel even daar zitten voordat je dat kan aanvragen. Dit omdat Thailand de straffen hier nogal mild vindt (no shit).
wie was dat ook alweer met die neusdruppelsnuiverijquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck is de enige die muziek maakt hè... maar om haar met Amy Jankhuis te vergelijken gaat mij wel wat ver.
Ach, ik denk dat hij hier in prison ook geen leven heeft, medegevangenen zullen hem het leven ook wel zuurmakenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de aanvraag " vergeten" en hij daar lang mag wachten
quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
wie was dat ook alweer met die neusdruppelsnuiverij
Hij is net niet sig waardig.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:23 schreef Klonk het volgende:
Dus hierbij democratisch besloten Jort ´Winehouse´ K
Dat valt wel mee. Die lui hier zijn fraudegastjes die graag in hun "cel" met vloerverwarming op hun sony playstation aan het gamen zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat hij hier in prison ook geen leven heeft, medegevangenen zullen hem het leven ook wel zuurmaken
Troost je, die van mij zijn ook niet zo heel denderendquote:
Die van mij wel, immer.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Troost je, die van mij zijn ook niet zo heel denderend
quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:25 schreef JortK het volgende:
Jezus: http://www.timesonline.co(...)a/article5099581.ece
Kwalitietspost zijn geen kwaliteitspost Jort.quote:
Nee, Jezus had weer andere problemen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:25 schreef JortK het volgende:
Jezus: http://www.timesonline.co(...)a/article5099581.ece
ja, hij wou ook wel eens lekker zwemmen, beetje duiken enzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, Jezus had weer andere problemen.
En elke keer mislukte dat. En niet dat het in wijn veranderde, nee, gewoon doen alsof het beton is.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, hij wou ook wel eens lekker zwemmen, beetje duiken enzo
En dan de vries willen omleggen. De n00b.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:28 schreef JortK het volgende:
Telegraaf: http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_val__.html?p=2,1
quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:41 schreef Californium het volgende:
Dadelijk maar eens naar werk op aan
Ik werk vandaag lekker thuis!quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:41 schreef Californium het volgende:
Mart
![]()
Dadelijk maar eens naar werk op aan
quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:46 schreef DaMart het volgende:
Ik ga trouwens eens een kop thee zetten. Nog meer liefhebbers?
ik pasquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:46 schreef DaMart het volgende:
Ik ga trouwens eens een kop thee zetten. Nog meer liefhebbers?
Dan kun je het beter wel zelf houden... elke keer dat ik wel koffie in huis had, was er niemand die het dronk en kon het een maand na de houdbaarheidsdatum weggegooid worden... dus koop ik het gewoon niet meerquote:
Raider!quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
Fha heeft meer met gezond eten als snickers en twix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |