Heel goedquote:Op donderdag 6 november 2008 23:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Altijd geweest en altijd zijn zal
BKSCFF! NTB!
Wat brabbel je toch?quote:
B3st C0ff33 Sl0wch4t Fr13nd F0r3v4 !quote:
Met wat moeite maak ik hieruit op dat je wellicht iets bedoelt als: "KSC is de beste, voor altijd vriendjes".quote:Op donderdag 6 november 2008 23:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
B3st C0ff33 Sl0wch4t Fr13nd F0r3v4 !
N13t t3 br3k3n!
Duidelijker?
quote:ik heb een breezer relatie met muck
Helemaal goedquote:Op donderdag 6 november 2008 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Met wat moeite maak ik hieruit op dat je wellicht iets bedoelt als: "KSC is de beste, voor altijd vriendjes".
[..]
Geen idee wat jij denkt natuurlijkquote:.
Als dat maar niet is wat ik denk dat het is.
nee, hij is mijn beste KSC vriendjequote:Op donderdag 6 november 2008 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Met wat moeite maak ik hieruit op dat je wellicht iets bedoelt als: "KSC is de beste, voor altijd vriendjes".
[..]
Ik weet niet wat jij denkt natuurlijkquote:.
Als dat maar niet is wat ik denk dat het is.
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:55 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, hij is mijn beste KSC vriendje
Niet te breken, je weet
[..]
Ik weet niet wat jij denkt natuurlijk
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:00 schreef MPG het volgende:
bij een breezerrelatie denk ik aan het geven van breezer in ruil voor zekere wederdiensten
heidenquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:01 schreef MPG het volgende:
Dan is er niks aan het handje. Ik hoef toch geen snert.
Je snapt wel dat de lat erg hoog ligt als je verteld dat jouw snert kan tippen aan die van je oma hequote:
zoete troepquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Moderne br33z4hs FTW!Mensen die geloven dat alles nog om een flesje kan draaien
hahaha, ja dat snap ikquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je snapt wel dat de lat erg hoog ligt als je verteld dat jouw snert kan tippen aan die van je oma he
quote:
whehe, nee, het waren echt kattenbrokjes en ik hoop dat dat ze in grand cafe centraal iets anders serveren dan felixquote:Op donderdag 6 november 2008 22:55 schreef Muck het volgende:
[..]
of is klonkette te enthousiast aan het borrelen geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |