same here.. met wat vrienden in dikke kleding in de tuinquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
mietje, ik heb een paar jaar geleden in Duitsland midden in de winter staan grillen, briljantbier, braadworst een grill en een kampvuur
Goed terugleesvoer voor hemquote:
over opsluiten gesproken, zag vanmorgen op het bbc nieuws dat ze ergens voor de kust van ierland een jacht met een ton aan drugs hebben gepakt, straatwaarde een half miljardquote:
Muck is de enige die muziek maakt hè... maar om haar met Amy Jankhuis te vergelijken gaat mij wel wat verquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
als wij junks zijn wie is dan de KSC Amy Winehouse
Volgens mij is er al een tijdje een verdrag: je mag je straf hier uitzitten, maar je moet wel even daar zitten voordat je dat kan aanvragen. Dit omdat Thailand de straffen hier nogal mild vindt (no shit).quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Heel mooi, hij kan beter daar in de cel zitten dan hier
Fuck, daar gaan mijn inkomsten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
over opsluiten gesproken, zag vanmorgen op het bbc nieuws dat ze ergens voor de kust van ierland een jacht met een ton aan drugs hebben gepakt, straatwaarde een half miljard
Ik hoop dat ze de aanvraag " vergeten" en hij daar lang mag wachtenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij is er al een tijdje een verdrag: je mag je straf hier uitzitten, maar je moet wel even daar zitten voordat je dat kan aanvragen. Dit omdat Thailand de straffen hier nogal mild vindt (no shit).
wie was dat ook alweer met die neusdruppelsnuiverijquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck is de enige die muziek maakt hè... maar om haar met Amy Jankhuis te vergelijken gaat mij wel wat ver.
Ach, ik denk dat hij hier in prison ook geen leven heeft, medegevangenen zullen hem het leven ook wel zuurmakenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de aanvraag " vergeten" en hij daar lang mag wachten
quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
wie was dat ook alweer met die neusdruppelsnuiverij
Hij is net niet sig waardig.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:23 schreef Klonk het volgende:
Dus hierbij democratisch besloten Jort ´Winehouse´ K
Dat valt wel mee. Die lui hier zijn fraudegastjes die graag in hun "cel" met vloerverwarming op hun sony playstation aan het gamen zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat hij hier in prison ook geen leven heeft, medegevangenen zullen hem het leven ook wel zuurmaken
Troost je, die van mij zijn ook niet zo heel denderendquote:
Die van mij wel, immer.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Troost je, die van mij zijn ook niet zo heel denderend
quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:25 schreef JortK het volgende:
Jezus: http://www.timesonline.co(...)a/article5099581.ece
Kwalitietspost zijn geen kwaliteitspost Jort.quote:
Nee, Jezus had weer andere problemen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:25 schreef JortK het volgende:
Jezus: http://www.timesonline.co(...)a/article5099581.ece
ja, hij wou ook wel eens lekker zwemmen, beetje duiken enzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, Jezus had weer andere problemen.
En elke keer mislukte dat. En niet dat het in wijn veranderde, nee, gewoon doen alsof het beton is.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, hij wou ook wel eens lekker zwemmen, beetje duiken enzo
En dan de vries willen omleggen. De n00b.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:28 schreef JortK het volgende:
Telegraaf: http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_val__.html?p=2,1
quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:41 schreef Californium het volgende:
Dadelijk maar eens naar werk op aan
Ik werk vandaag lekker thuis!quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:41 schreef Californium het volgende:
Mart
![]()
Dadelijk maar eens naar werk op aan
quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:46 schreef DaMart het volgende:
Ik ga trouwens eens een kop thee zetten. Nog meer liefhebbers?
ik pasquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:46 schreef DaMart het volgende:
Ik ga trouwens eens een kop thee zetten. Nog meer liefhebbers?
Dan kun je het beter wel zelf houden... elke keer dat ik wel koffie in huis had, was er niemand die het dronk en kon het een maand na de houdbaarheidsdatum weggegooid worden... dus koop ik het gewoon niet meerquote:
Raider!quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
Fha heeft meer met gezond eten als snickers en twix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |