ik ben al 9 jaar 1.63m, dus ik verwacht niet groter te wordenquote:
Kleine.quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben al 9 jaar 1.63m, dus ik verwacht niet groter te worden
ik heb mpg om dat te compenserenquote:
Die wilt mij niet meeten, het watjequote:Op vrijdag 7 november 2008 07:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb mpg om dat te compenseren
Of anders ga ik wel naast DaMart staan
kever... Daar zat gister een vraag over in mijn tentamen. Een bombardeerkever om precies te zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:31 schreef Pheno het volgende:
Zo, telefoon in de lader, want er zal wel gezeurd worden over deadlines en zo
Nog 1 vage kever overen 7 uur om het op te lossen
okee, de tentamens zijn rottig, maar over alle extra vrije uren hoor je mij niet klagen hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:39 schreef Pheno het volgende:
Stage en school is de leukste tijd man. Al die lui die daar altijd over zeuren hoe zwaar tentamenweken zijn e.d.
If only you knew.....Maar ik mag niets zeggen, dus dat doe ik dan ook niet. Daar heb ik voor getekendquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:52 schreef Klonk het volgende:
en kijk eens wat er van je is geworden
beroepspinquin met een prius
whehehe, ik maak uit je posts wel op dat jequote:Op vrijdag 7 november 2008 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
If only you knew.....Maar ik mag niets zeggen, dus dat doe ik dan ook niet. Daar heb ik voor getekend
En het belangrijkst: dat ik werk om te leven en niet andersom.quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehehe, ik maak uit je posts wel op dat je
1: een levensgenieter bent
2: niet dom
3: geen vakkenvuller bent
tuurlijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
En het belangrijkst: dat ik werk om te leven en niet andersom.
Ik wil eigenlijk niet weten hoeveel tijd ik echt werk. Maar he, efficientie mag ook beloond worden
En dan is Amy Winehouse bij je thuis?quote:
Dan ben ik 23quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan is Amy Winehouse bij je thuis?
Gaan we weer BBQ'en?quote:
liever niet denk ik zoquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan is Amy Winehouse bij je thuis?
Die derde foto in die post in dat topic is ergerquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
liever niet denk ik zo![]()
[ afbeelding ]
Toch geen enge ziektes he?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:08 schreef Sjowhan het volgende:
Op werkwerkwerk, aangezien ik ga overdragen, tot vanavond oid
deze bedoel jequote:Op vrijdag 7 november 2008 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die derde foto in die post in dat topic is erger
Ik was net wat aan het AT'en...
Ja, ik hoord ehet al op de radio. Echt, de n00b. Maar he, hij verdient er goed aan.quote:
LLquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:10 schreef Ladylike het volgende:
Goede morgen
Nieuwe ronde, nieuwe kansen
eers koffie
jaquote:
we posten net wat NSFW junkfoto's.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:12 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen theeliefhebbers en koffiejunks.
Helemaal dom is die jongen toch niet...quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik hoord ehet al op de radio. Echt, de n00b. Maar he, hij verdient er goed aan.
mietje, ik heb een paar jaar geleden in Duitsland midden in de winter staan grillen, briljantquote:
als wij junks zijn wie is dan de KSC Amy Winehousequote:Op vrijdag 7 november 2008 08:12 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen theeliefhebbers en koffiejunks.
MPG toch?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
als wij junks zijn wie is dan de KSC Amy Winehouse
Fhaquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
als wij junks zijn wie is dan de KSC Amy Winehouse
Fha heeft meer met gezond eten als snickers en twixquote:
Dat zijn ze wel jaquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Hopen dat de Thaise regering wat makkelijker is met het opsluiten van mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |