MPGastronomischeTVP!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:28 schreef MPG het volgende:
Ik ben er weer![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk omdat jij mij kentquote:Op donderdag 6 november 2008 22:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou helemaal niet verbaasd
Dat is geen tvpquote:
Thee en vlaai!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is geen tvp![]()
Pak jij nou maar een kop thee en een stuk vlaai.
quote:
* eens isquote:
ssssttt... dat is nog niet vandaagquote:Op donderdag 6 november 2008 22:36 schreef DaMart het volgende:
O ja, en gefeliciteerd met de verloving, MPG!
Er is niet voor niets koffie, thee, vlaai, bier en whisky. Maar dat is niet vanwege een verlovingquote:
Nijmegen meet?quote:
dat is gewoon omdat wij lief zijnquote:Op donderdag 6 november 2008 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is niet voor niets koffie, thee, vlaai, bier en whisky. Maar dat is niet vanwege een verloving.
Ook.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:39 schreef Californium het volgende:
[..]
dat ik gewoon omdat ik wij lief zijn
Iig geen koffiemeetquote:
vertelquote:
Tsk, ontken het maar weerquote:Op donderdag 6 november 2008 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is niet voor niets koffie, thee, vlaai, bier en whisky. Maar dat is niet vanwege een verloving.
een Pheno en Cali meetquote:Op donderdag 6 november 2008 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iig geen koffiemeet
Die gaan nooit door als ik kan.
Zelfs als iedereen kan, gaan de grote KSC-meets niet doorquote:Op donderdag 6 november 2008 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iig geen koffiemeet
Die gaan nooit door als ik kan.
quote:
Jamaar, sssssttt nou... dat is nu nog nietquote:Op donderdag 6 november 2008 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tsk, ontken het maar weer.
Ik heb de foto's van jou op je blote knietjes, terwijl je een leeg plakbandrolletje dat een ring moet voorstellen om Muck's vinger schuift, allang gezien.
jeeeej....gefeliquote:Op donderdag 6 november 2008 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Jamaar, sssssttt nou... dat is nu nog niet....
Ik heb vandaga mijn heftruck certificaat behaald
Tss, ik rijd je er nog uitquote:Op donderdag 6 november 2008 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 november 2008 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
quote:
en het dan gek vinden dat je vitamines niet goed zittenquote:
Als de baas die cursus ook betaaltquote:Op donderdag 6 november 2008 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Wanneer krijg je je typediploma?
Je bent heul niet in Nijmegen nuquote:
feliquote:Op donderdag 6 november 2008 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:43 schreef Pheno het volgende:
Mag je nu ook met zo'n dubbele hef rijden
Die zijn zo liefquote:
ik ben er ooit wel weer een keerquote:
kan nooit een echte james bond zijn, ik las dat ie geeneens om een shaken not stirred drankje vraagt...quote:Op donderdag 6 november 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
Mh, mijn pa wilt naar James Bond. Maar het is een vervolgverhaal van vorig deel en die heb ik nog niet gezienMaar omdat anders niemand mee gaat zal ik me wel opofferen, lampen uit, ogen dicht
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
feli![]()
ik heb dat nooit gehaald, ik had orgeldraaier moeten worden volgens de man met verstand van zaken
katty perryquote:
Ik ken de oude bonds, maar de nieuwere hebben me nooit zo geboeid.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
kan nooit een echte james bond zijn, ik las dat ie geeneens om een shaken not stirred drankje vraagt...
je bent volgens mij echt familiequote:Op donderdag 6 november 2008 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken de oude bonds, maar de nieuwere hebben me nooit zo geboeid.
Sean en Roger waren gewoon de betere, de rest mag hun veters niet eens strikken.
Hoe smaakt dat?quote:
Nee, ik ben niet blauw.quote:
Naar meer, want het is niet genoeg om je maag te vullenquote:
Slaap ze. Ik wil ook wel, maar moet mijn vrouw nog ophalenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |