SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet je wel eens iets anders dan snickers twix of andere repen?quote:
zo lelijk ben ik toch nietquote:
Ik ook niet. Vorig jaar september begon ik vol goede moed met danslessen... het zouden er twaalf zijn, maar na zes lessen wist ik gewoon dat ik niet voor dansen in de wieg gelegd ben. Ik vergat de pasjes steeds en ging er na een aantal lessen met tegenzin naartoe. Toen ben ik mijn woensdagavonden maar weer op een andere manier invulling gaan gevenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Galajurk![]()
verkapte ik-kan-niet-ballroom-dansen-post
En daarom is er salsa, voor het gewone volkquote:Op donderdag 6 november 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vorig jaar september begon ik vol goede moed met danslessen... het zouden er twaalf zijn, maar na zes lessen wist ik gewoon dat ik niet voor dansen in de wieg gelegd ben. Ik vergat de pasjes steeds en ging er na een aantal lessen met tegenzin naartoe. Toen ben ik mijn woensdagavonden maar weer op een andere manier invulling gaan geven.
Je Photoshopskillzzz laten toch te wensen over...quote:Op donderdag 6 november 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je een foto van jezelf? Dan Photoshop ik dat ook wel even!
Nee het was uit bewonderingquote:
ik eet nooit twixquote:Op donderdag 6 november 2008 22:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Eet je wel eens iets anders dan snickers twix of andere repen?
Het ging om de impressie, niet om perfectie van het plaatjequote:Op donderdag 6 november 2008 22:11 schreef OA het volgende:
[..]
Je Photoshopskillzzz laten toch te wensen over...
quote:
Waarom zou je geen perfect plaatje maken van een leuke vrouw?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het ging om de impressie, niet om perfectie van het plaatje.
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:14 schreef Ladylike het volgende:
Goedenavond
nog even en ik kan weer naar bed
mijn labjas was ook mooiquote:Op donderdag 6 november 2008 22:11 schreef OA het volgende:
[..]
Je Photoshopskillzzz laten toch te wensen over...
lieverdquote:
Ik mag wel, bedoelde meer dat het alweer bijna bedtijd isquote:Op donderdag 6 november 2008 22:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Slaap lekker
Waarom mag je nog niet naar bed?
Ik draaide mijn knie de vernieling in op het moment dat we dansles gingen nemenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vorig jaar september begon ik vol goede moed met danslessen... het zouden er twaalf zijn, maar na zes lessen wist ik gewoon dat ik niet voor dansen in de wieg gelegd ben. Ik vergat de pasjes steeds en ging er na een aantal lessen met tegenzin naartoe. Toen ben ik mijn woensdagavonden maar weer op een andere manier invulling gaan geven.
En schoon!quote:
Als de meet er ooit gaat komen beloof ik de beste salsa voor beginners workshop ooit te gevenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik draaide mijn knie de vernieling in op het moment dat we dansles gingen nemen. We hebben de grondbeginselen van de quickstep uit een boekje geleerd om het bruiloftsfeest te openen
.
Nooit meer een poging ondernomen welke dans dan ook te leren, jammer wel.
Did it, done it, got the t-shirt. Met ze duiken is nog tofferquote:Op donderdag 6 november 2008 21:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik wil met dolfijnen zwemmen
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als de meet er ooit gaat komen beloof ik de beste salsa voor beginners workshop ooit te geven
iig visueel.quote:
Omdat zelfs de beste Photoshopper de leuke vrouw op die labjasfoto niet nóg leuker had kunnen maken...quote:Op donderdag 6 november 2008 22:14 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom zou je geen perfect plaatje maken van een leuke vrouw?
LIES!!~`!!`1quote:Op donderdag 6 november 2008 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat zelfs de beste Photoshopper de leuke vrouw op die labjasfoto niet nóg leuker had kunnen maken...
Cool. Denk alleen dat ik dan net zo goed naar een dansschool kan gaan, ik doe bijna nooit aan meetsquote:Op donderdag 6 november 2008 22:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als de meet er ooit gaat komen beloof ik de beste salsa voor beginners workshop ooit te geven
dat welquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat zelfs de beste Photoshopper de leuke vrouw op die labjasfoto niet nóg leuker had kunnen maken...
nou dank jequote:
slaap zachtjesquote:
Het gedeelte van de beste photoshopper en iets niet kunnen... daar doel ik op!quote:
Uhuhquote:Op donderdag 6 november 2008 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Liesje leerde Lotje lopen langs de lange Lindelaan.
Die Lies?
Ik denk eerder http://lieveliesjuh.hyves.net/ uit het Br33z4h topic in B&Hquote:Op donderdag 6 november 2008 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Liesje leerde Lotje lopen langs de lange Lindelaan.
Die Lies?
okequote:Op donderdag 6 november 2008 22:28 schreef OA het volgende:
[..]
Het gedeelte van de beste photoshopper en iets niet kunnen... daar doel ik op!
Het onmogelijke kan onmogelijk mogelijk gemaakt worden... zelfs met Photoshop lukt dat nietquote:Op donderdag 6 november 2008 22:28 schreef OA het volgende:
[..]
Het gedeelte van de beste photoshopper en iets niet kunnen... daar doel ik op!
Waarom ben ik nou helemaal niet verbaasdquote:Op donderdag 6 november 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neem, en drink ervanquote:
Tast toequote:Op donderdag 6 november 2008 22:29 schreef Californium het volgende:
[..]
oke
O en MPG!!! thee met vlaai graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |