Helemaal goedquote:Op woensdag 5 november 2008 16:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klinkt... katholiek? Denk ik?
Wat moet je doen dan?
En 5 jaar later denk je "waarom heb ik dat gedaan?!"quote:Op woensdag 5 november 2008 16:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Helemaal goed.
Groep 8 (Nina dus), gaat vormsel doen.
Officieel: Ooit heeft u uw kind laten dopen. Nu is de tijd om aan het kind zélf te vragen of het het daarmee eens is.
In de praktijk betekent het vooral geklets over normen en waarden en dergelijke.
Klinkt goedquote:Op woensdag 5 november 2008 16:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Helemaal goed.
Groep 8 (Nina dus), gaat vormsel doen.
Officieel: Ooit heeft u uw kind laten dopen. Nu is de tijd om aan het kind zélf te vragen of het het daarmee eens is.
In de praktijk betekent het vooral geklets over normen en waarden en dergelijke.
Mosterd, maaltijd, mag ik effe vangenquote:
quote:
Dat is het voor mij ook iddquote:Op woensdag 5 november 2008 16:14 schreef Muck het volgende:
[..]
wooo, dat klinkt als laaaaaang geleden
diekquote:Op woensdag 5 november 2008 16:21 schreef dndiek het volgende:
Volgende keer maar niet meer zo lang naar de verkiezingen kijken
Helemaal niks mis mee inderdaadquote:Op woensdag 5 november 2008 16:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klinkt goedHaal het katholieke weg en laat iedereen dat maar met zn kinderen doen
Als MPG z'n sla-fantasie voortzet wel ja...quote:Muck... ik hoor dat je weer op de markt bent?
Zo beter?quote:
Ik ben afvallig katholiekquote:Op woensdag 5 november 2008 16:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat is het voor mij ook idd. Voor Pat (die ons voor dit onzalige klusje heeft opgegeven
), is het allemaal nieuw, die is niet katholiek of wat dan ook....
Ik heb besloten dat maar niet te doen.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:23 schreef Muck het volgende:
[..]
diek
[..]
Helemaal niks mis mee inderdaad
[..]
Als MPG z'n sla-fantasie voortzet wel ja...
Ik wel alle drie.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:26 schreef dndiek het volgende:
Ik ben niet gedoopt, geen communie en geen vormsel gedaan
* KapiteinGasthof weer in de rij staan gaatquote:Op woensdag 5 november 2008 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat maar niet te doen.
Die slaaj blijft maar fijn op MPwerk.
Ik zal er straks naar kijken, als ik thuis ben.quote:
Mwah, geloof dat het vooral een kwestie is van 'iedereen doet het' (hoewel dat toen ik vormsel deed niet het geval was). Ben er ook niks slechter van geworden iigquote:Op woensdag 5 november 2008 16:21 schreef Muck het volgende:
[..]
En 5 jaar later denk je "waarom heb ik dat gedaan?!"
Wil je die kale vent ook uit de OP halen dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal er straks naar kijken, als ik thuis ben.
kuukquote:
ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof weer in de rij staan gaat
Nee, slechter ben ik er zeker niet van gewordenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Mwah, geloof dat het vooral een kwestie is van 'iedereen doet het' (hoewel dat toen ik vormsel deed niet het geval was). Ben er ook niks slechter van geworden iig.
Caliquote:
Als je doelt op ome koffiebuzz, is het antwoord NEE.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wil je die kale vent ook uit de OP halen dan?
kale vent?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wil je die kale vent ook uit de OP halen dan?
Helemaal niet verkeerd idd. Vorige keer hebben we het o.a. over 'waarde' van dingen gehad en dan vooral dat sommige dingen niet in geld uit te drukken zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klinkt goedHaal het katholieke weg en laat iedereen dat maar met zn kinderen doen
Muck... ik hoor dat je weer op de markt bent?
Door wie vervangen we die kale dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je doelt op ome koffiebuzz, is het antwoord NEE.
Die andere wil ik wel doen.
mooi welquote:Op woensdag 5 november 2008 16:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Helemaal niet verkeerd idd. Vorige keer hebben we het o.a. over 'waarde' van dingen gehad en dan vooral dat sommige dingen niet in geld uit te drukken zijn.
Had zelfs even een 'da's mijn kind' momentje toen ze de vraag moesten beantwoorden wat ze het allerliefst zouden willen. De anderen hadden allemaal spelcomputers, dagjes uit en alleen maar doen waar je zin in hebt en Nina zei 'Ik zou het liefste willen dat er een medicijn gevonden wordt dat kanker geneest
'.
Moet ik er wel bijzeggen dat de dochter van mijn zus leukemie heeft gehad en Nina daar dus behoorlijk mee bezig is geweest....
Ik ga ook niet elke week hoor (zelfs niet eens per maand).quote:Op woensdag 5 november 2008 16:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben afvallig katholiek
Gedoopt, communie, vormsel...
en nu al sinds de begrafenis van mijn opa (8 jaar geleden) al niet meer in de kerk geweest
Door mij met haar of door nixquote:Op woensdag 5 november 2008 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Door wie vervangen we die kale dan?
Wat liefquote:Op woensdag 5 november 2008 16:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Helemaal niet verkeerd idd. Vorige keer hebben we het o.a. over 'waarde' van dingen gehad en dan vooral dat sommige dingen niet in geld uit te drukken zijn.
Had zelfs even een 'da's mijn kind' momentje toen ze de vraag moesten beantwoorden wat ze het allerliefst zouden willen. De anderen hadden allemaal spelcomputers, dagjes uit en alleen maar doen waar je zin in hebt en Nina zei 'Ik zou het liefste willen dat er een medicijn gevonden wordt dat kanker geneest
'.
Moet ik er wel bijzeggen dat de dochter van mijn zus leukemie heeft gehad en Nina daar dus behoorlijk mee bezig is geweest....
quote:
quote:
Ik ben alleen gedoopt, maar dat was ten tijde dat ik nog niet wilsbekwaam was...quote:
Nixx post hier niet eens...quote:Op woensdag 5 november 2008 16:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Door mij met haar of door nix
Ik sta alleen met kerst herrie te schoppen in de hervormde kerkquote:Op woensdag 5 november 2008 16:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga ook niet elke week hoor (zelfs niet eens per maand).
Dit jaar hebben we het vormsel van Nina en de communie van Romek.
Doe niet zo gek!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Door mij met haar of door nix
J3 w33t tog w4t mii b3do3ltquote:
Obelix Antonius?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben alleen gedoopt, maar dat was ten tijde dat ik nog niet wilsbekwaam was...
Een grote weelderige bos donkerblond dik haar welteverstaanquote:Op woensdag 5 november 2008 16:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik sta alleen met kerst herrie te schoppen in de hervormde kerk
lees: ik speel er trompet vanwege de geweldige akoestiek
[..]
Doe niet zo gek!
Heb jij haar?
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:41 schreef Muck het volgende:
Oh, Mart?
Ik moet een beetje huilen om dit topic
Irritante woorden
quote:Smikkelen
Hoezo?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:41 schreef Muck het volgende:
Oh, Mart?
Ik moet een beetje huilen om dit topic
Irritante woorden
quote:
Je wiskunde- en talenknobbel zitten een beetje in de knoopquote:Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
J3 w33t tog w4t mii b3do3lt
waarom denk ik telkens dat je veeeeeeeel ouder bent?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Een grote weelderige bos donkerblond dik haar welteverstaan
smikkelen is geen vervelend woord neequote:
feest van herkenningquote:
Heb je al een bijdrage geleverd dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:45 schreef Muck het volgende:
feest van herkenning
ik geloof dat ik gewoon aan vreselijk veel woorden een hekel heb
Juuquote:Op woensdag 5 november 2008 16:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik moet trouwens weer weg, dansje maken. Tot laters allemaal!![]()
![]()
geef toe, dat zou best stoer zijnquote:
jij ook juuquote:Op woensdag 5 november 2008 16:45 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, ik ga afsluiten en zo treinwaarts.
Tegen de tijd dat Nina aan haar communie toe was heb ik haar de keus gelaten. Meedoen 'voor spek en bonen' of echt, maar dan zou ze gedoopt moeten worden.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben alleen gedoopt, maar dat was ten tijde dat ik nog niet wilsbekwaam was...
In september alquote:Op woensdag 5 november 2008 16:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je al een bijdrage geleverd dan?
Ik was vorig jaar bij een doopdienst voor volwassenen in een baptistenkerkquote:Op woensdag 5 november 2008 16:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Nina aan haar communie toe was heb ik haar de keus gelaten. Meedoen 'voor spek en bonen' of echt, maar dan zou ze gedoopt moeten worden.
Ze wilde 'voor het echie', dus zijn ze toen allevier gelijk door het doopvont getrokken.
Pastoor vond het een feest om ook 's wat grotere kinderen te mogen dopen.
Ik vind het toppie om op papadag een bammetje te eten, met een vriendinnetje na het seksen.quote:
quote:
Ik ben alleen maar gedoopt omdat dat 'zo hoort'...quote:Op woensdag 5 november 2008 16:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Nina aan haar communie toe was heb ik haar de keus gelaten. Meedoen 'voor spek en bonen' of echt, maar dan zou ze gedoopt moeten worden.
Ze wilde 'voor het echie', dus zijn ze toen allevier gelijk door het doopvont getrokken.
Pastoor vond het een feest om ook 's wat grotere kinderen te mogen dopen.
OA, het is uitquote:Op woensdag 5 november 2008 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind het toppie om op papadag een bammetje te eten, met een vriendinnetje na het seksen.
quote:
Vergiftig je MPG niet?quote:
Papadagquote:Op woensdag 5 november 2008 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind het toppie om op papadag een bammetje te eten, met een vriendinnetje na het seksen.
Papadagquote:
Duh, niemand buiten limboland neemt ze aan, ze zijn niet te verstaan.quote:
Opadagquote:
Vaderdagquote:
Ik ken geen andere betekenis van papa?quote:
Nope. Vaderdag is 1 keer per jaar. Papadag is een soort ouderschapsverlof wat door werkende mannen nog weleens misbruikt wordt om 1 dag in de week vrij te nemen. "Weleens van weekend gehoord?" Neequote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:30 schreef Pheno het volgende:
Muck is altijd weg.
Je hebt hoofdpijn van het afkicken, doe s snel een shot caffeine?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:32 schreef Jo0Lz het volgende:
Hoofdpijn. Alweer.
Thee dus maar, weet niet of het nou door de koffie komt of niet..
Ik misbruik het niet. Het valt toevallig precies na het weekend voor mijquote:Op woensdag 5 november 2008 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope. Vaderdag is 1 keer per jaar. Papadag is een soort ouderschapsverlof wat door werkende mannen nog weleens misbruikt wordt om 1 dag in de week vrij te nemen. "Weleens van weekend gehoord?" Nee
Hehe, maar eens wat minderen.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:41 schreef Fha het volgende:
Joolzen
voor je hoofd natuurlijk komt het door de
koffie
![]()
Frits
Ik heb wel wat koffie gehad vandaag hoor. En dat ontrekt vocht van het lichaam, waardoor je hoofdpijn kan krijgen. Vreemd genoeg niet meer koffie gehad dan anders, en al een paar dagen hoofdpijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt hoofdpijn van het afkicken, doe s snel een shot caffeine?
Wat een jeuktermquote:Op woensdag 5 november 2008 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope. Vaderdag is 1 keer per jaar. Papadag is een soort ouderschapsverlof wat door werkende mannen nog weleens misbruikt wordt om 1 dag in de week vrij te nemen. "Weleens van weekend gehoord?" Nee
Als je ineens minder/later koffie gaat drinken kan je daar ook hoofdpijn van krijgen. Denk maar eens aan uitslapen en je eerste caffeineshot later dan normaal krijgenquote:Op woensdag 5 november 2008 18:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb wel wat koffie gehad vandaag hoor. En dat ontrekt vocht van het lichaam, waardoor je hoofdpijn kan krijgen. Vreemd genoeg niet meer koffie gehad dan anders, en al een paar dagen hoofdpijn.
Ze worden in de volksmond zo genoemdquote:Op woensdag 5 november 2008 18:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat een jeukterm. Hier heeft Pat gewoon 'vrije dagen', dat zijn geen 'papadagen' maar dagen dat 'ie toevallig ook in huis rondhangt als de kinderen wakker zijn
.
Ah, afspraak gemaakt?quote:
Heeft hij een fokaccount?quote:Op woensdag 5 november 2008 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, hij wordt over 22 minuten verwacht
Och, ik heb dat niet echt nodigquote:
Ik heb net afgewassen.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:36 schreef DR34M3R het volgende:
Zo. En nu aan de afwas, was en strijk. Blergh. Liefhebbers?
Het is dat ik andere dingen gepland heb, maar andersquote:Op woensdag 5 november 2008 19:36 schreef DR34M3R het volgende:
Nee, maar je mag dat van mij ook nog wel even doenquote:Op woensdag 5 november 2008 19:36 schreef DR34M3R het volgende:
Daar sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 5 november 2008 19:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee, maar je mag dat van mij ook nog wel even doen
Wie/wat ligt waar in?quote:
Iemand, ergens.quote:
Right.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee, maar je mag dat van mij ook nog wel even doen
Ik dnek dat hij er wel bang voor was.quote:
Left.quote:
Dan meld ook niet dat ie er in ligt.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Left.
Nee, iets wat ik niet op fok ga melden.
Verkeerde account, gewoon kut dus.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan meld ook niet dat ie er in ligt.
Is iedereen weer blij.
is.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dnek dat hij er wel bang voor was.
Wanneer is die Joran-hype nou eindelijk eens overquote:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij niet vrolijk bent vandaagquote:Op woensdag 5 november 2008 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan meld ook niet dat ie er in ligt.
Is iedereen weer blij.
Nimmer.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer is die Joran-hype nou eindelijk eens over![]()
![]()
?
Ah well.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij niet vrolijk bent vandaag.
Misschien dat hij sla in bed probeerde te maken, maar dat er een spruit uit kwam.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien dat hij sla in bed probeerde te maken, maar dat er een spruit uit kwam.
Correcte impressie.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Loos gezwets in de ruimte. Het enige zinnige was die ene dag, over financial management.quote:
Feliquote:Op woensdag 5 november 2008 20:00 schreef Fha het volgende:
een 8 voor een van mn tentamens
van de andere twee wil ik het cijfer liever niet weten geloof ik![]()
Behalve zo rond post 298quote:
Ik las tepelquote:Op woensdag 5 november 2008 20:36 schreef Fha het volgende:
Zit ik heerlijk ijs te eten.. breekt mn lepel
* Fha bespringt LLquote:
hallow lieverd !!quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 20:39 schreef Ladylike het volgende:
hallow lieverd !!
* LL knuffelt Fha en laat niet meer los
Alles goed met jou?![]()
![]()
![]()
![]()
Het was gelukkig niet mn tepelquote:
enenen?quote:Op woensdag 5 november 2008 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Mortgage advisr jus leevz de bilding
Ik ben even offline, morgen weer online vanuit m'n nieuwe huisjequote:
Ik woon wel op 13 hoog momenteel jaquote:Op woensdag 5 november 2008 20:47 schreef Klonk het volgende:
ligt er aan of de beste man nu dood op de stoep ligt of via de reguliere weg het pand heeft verlaten
Haaaiquote:
wat gaan we doen schat?quote:Op woensdag 5 november 2008 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Mortgage advisr jus leevz de bilding
quote:Op woensdag 5 november 2008 20:45 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
Het was gelukkig niet mn tepelen verder gaat het hier ook wel prima
Hoe is het met jou?
een herman broodje dusquote:Op woensdag 5 november 2008 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik woon wel op 13 hoog momenteel ja
Nee, kopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 5 november 2008 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, kopenIk kom bij Fha op schoot wonen
![]()
Al jaloers?
nee hoor ik woon namelijk met fha samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh trio![]()
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 5 november 2008 20:52 schreef Fha het volgende:
Theeik heb nieuwe smaakjes gekocht dus eindelijk niet meer alleen citroen
quote:Op woensdag 5 november 2008 20:53 schreef Ladylike het volgende:
nee hoor ik woon namelijk met fha samen
Oeh trio![]()
Als je mee wilt doen is het geen trio meerquote:
Wel mensquote:
ik zag utquote:Op woensdag 5 november 2008 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel mensIk heb me net aangemeld
![]()
speciaal
voor
jou
Echt verbazingwekkend is het niet heh?quote:Op woensdag 5 november 2008 21:13 schreef Klonk het volgende:
LL is weer online en het gaat over sex
tof
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:13 schreef Klonk het volgende:
tof
quote:
waarom poep je? :pquote:
Sex op de WC?quote:Op woensdag 5 november 2008 21:13 schreef Klonk het volgende:
tof
Omdat het niet gezond is om er mee rond te blijven lopenquote:
Ophouden is slecht voor je inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat het niet gezond is om er mee rond te blijven lopen.
En daar krijg je buikpijn vanquote:Op woensdag 5 november 2008 21:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Ophouden is slecht voor je inderdaad.
kan....quote:
sex met kleine kinderen moet daar lukken, of een orgie met david de de kabouterquote:Op woensdag 5 november 2008 21:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Beetje improviseren kun je toch wel?
Nu je het zegt.. ik moet het thuis ook niet proberen.. das echt sex OP de wcquote:
een inspirerend donker nauw knus holletjequote:
Wie?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer is die Joran-hype nou eindelijk eens over![]()
![]()
?
\quote:Op woensdag 5 november 2008 21:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. ik moet het thuis ook niet proberen.. das echt sex OP de wc
shit hokquote:Op woensdag 5 november 2008 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een inspirerend donker nauw knus holletje
Ik kan meteen de trap op lopenquote:Op woensdag 5 november 2008 21:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
\
bij ons is het sex op de wc en de rest in de hal
dan moet ik een lul van een meter of twee hebben die het hoekje om kanquote:
Letter poepen!quote:Op woensdag 5 november 2008 21:19 schreef Klonk het volgende:
en poepen is lekker, weinig beter dan tevreden in de pot kijken naar de bruine hoop die je net hebt geproduceerd
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan moet ik een lul van een meter of twee hebben die het hoekje om kan
liever jij dan ik! succesquote:
Ja je bent trots op ons?quote:Op woensdag 5 november 2008 21:32 schreef Muck het volgende:
ik kom even kijken en het gaat weer eens over poep en sex
love you guys
Paperquote:
Ho bleeed! afblijven!quote:
Slaap lekkerquote:
Zodat ik een reden heb om geld uit te geven aan dvdsquote:Op woensdag 5 november 2008 21:48 schreef dndiek het volgende:
Waarom zijn er de laatste tijd zoveel van die suffe films op tv?
Ok, dat wist ik niet....quote:Op woensdag 5 november 2008 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Zodat ik een reden heb om geld uit te geven aan dvds
Maar ik heb toch geen geld, dus eigenlijk mogen ze wel weer leuke films gaan doen...quote:
Die moet ik ook nog een keer downloaden kopenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog een keer downloaden kopen
Ik heb net de demo gedownload en na een uurtje de boel verkennen, weet ik gewoon dat dit weer een verslavend spel wordtquote:
valt inderdaad op!quote:Op woensdag 5 november 2008 21:48 schreef dndiek het volgende:
Waarom zijn er de laatste tijd zoveel van die suffe films op tv?
Gelukkig is het dans maand (oid) op net5, dan kunnen we voor de duizendste keer "genieten" van grease achtige "klassiekers"quote:Op woensdag 5 november 2008 22:03 schreef Muck het volgende:
[..]
valt inderdaad op!
echt ubertrieste troep![]()
ja, geweldigquote:Op woensdag 5 november 2008 22:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Gelukkig is het dans maand (oid) op net5, dan kunnen we voor de duizendste keer "genieten" van grease achtige "klassiekers"
WMzquote:
quote:
quote:
Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig al om 9 uur gaan neuken slapenquote:
watjes!quote:Op woensdag 5 november 2008 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig al om 9 uur gaan neuken slapen.
truste diekquote:Op donderdag 6 november 2008 00:03 schreef dndiek het volgende:
Zal ik dan ook nog maar ff zeggen dat ik ga slapen![]()
Zou ik willen niet aan moeten denkenquote:Op woensdag 5 november 2008 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig al om 9 uur gaan neuken slapen.
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:03 schreef dndiek het volgende:
Zal ik dan ook nog maar ff zeggen dat ik ga slapen![]()
ik maak het niet veel later meer vandaag hoor, morgen tentamen labrekenenquote:Op donderdag 6 november 2008 00:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zou ik willen niet aan moeten denkenGaan jullie nou weer het licht uitdoen hier?
Klinkt interresantquote:Op donderdag 6 november 2008 00:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ik maak het niet veel later meer vandaag hoor, morgen tentamen labrekenen
is het ook welquote:Op donderdag 6 november 2008 00:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klinkt interresantSlaap vast lekker dan en succes morgen
Slaap z8 allebei, BKSCFF! NTB!quote:
Jammerquote:Op donderdag 6 november 2008 00:33 schreef Californium het volgende:
hij is al opik wil nog een stukk.......
![]()
hij was lekkkkkkkerrrrrr
Dan maak je zin! Ban wat KLB relschoppers of zo.quote:
Goede instelling!quote:Op donderdag 6 november 2008 07:36 schreef Pheno het volgende:
Ik heb overigens wel zin. Deadlines
En gewoon rustig aan doen omdat deadlines er toch maar zijn om overschreden te worden
Wat willen ze anders doen? Het hele project van maanden maar laten cancellen op een weekje of zoquote:
Koffiefok!kenquote:Op donderdag 6 november 2008 08:01 schreef Pheno het volgende:
Kut, ik ga de deadline wel halen. Vandaag nog. Oh noes, een dag over. What to do?
quote:Op donderdag 6 november 2008 08:01 schreef Pheno het volgende:
Kut, ik ga de deadline wel halen. Vandaag nog. Oh noes, een dag over. What to do?
BKSCFF! NTB!quote:
EN met Alberto natuurlijkquote:Op donderdag 6 november 2008 08:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Meteen stoppen met werken voor vandaag en een dagje de eendjes gaan voeren samen met de andere oudjes in het park
Albertoquote:
nog steeds?quote:
ik heb me vanmorgen uit bed moeten slepen om vervolgens een kleine eeuw onder de douche te gaan staan.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:49 schreef DaMart het volgende:
Mijn startmotor hapert vanochtend.
hier ook geen overlegquote:Op donderdag 6 november 2008 09:02 schreef OA het volgende:
Zo, geen overleg vandaag.. laat ik eens wat gaan doen
Succes vast met je tentamen muckiequote:Op donderdag 6 november 2008 09:06 schreef Muck het volgende:
[..]
hier ook geen overleg
Koffie met klasgenoot, tentamen, koffie met klasgenoot, huiswaarts
brrr!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:05 schreef Klonk het volgende:
ik word dadelijk zeker wakker, moet even naar zolder, klinkt niet spannend is het wel, via een klein wankel vlizo trapje wat gedeeltelijk boven het gewone trapgat hangt en dan een koude zolder op
Phquote:Op donderdag 6 november 2008 09:08 schreef Pheno het volgende:
WatjesGewoon om 5:20 opstaan, 2 minuten douchen, 22 minuten scheren etc. Auto in en om 7:00 op het werk. Wakker worden door een drankje
thanks!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Succes vast met je tentamen muckie![]()
Maagdenvlizo?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:09 schreef Muck het volgende:
[..]
brrr!
Reminds me... Mijn ex kwam er op zijn 28e achter dat vlizo voor vliering/zolder staat
's ochtends scherenquote:Op donderdag 6 november 2008 09:08 schreef Pheno het volgende:
WatjesGewoon om 5:20 opstaan, 2 minuten douchen, scheren etc. Auto in en om 7:00 op het werk. Wakker worden door een drankje
zoals?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:11 schreef Muck het volgende:
[..]
's ochtends scheren
Ik heb wel wat beters te doen!
* OA leert weer eens wat...quote:Op donderdag 6 november 2008 09:09 schreef Muck het volgende:
[..]
brrr!
Reminds me... Mijn ex kwam er op zijn 28e achter dat vlizo voor vliering/zolder staat
Jij loopt de hele dag met snor en baard rond?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:11 schreef Muck het volgende:
[..]
's ochtends scheren
Ik heb wel wat beters te doen!
Snoepert!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maagdenvlizo?![]()
Nooit gewetendat dat voor Maagdenzolder staat, waar kan ik me aanmelden
geluktquote:Op donderdag 6 november 2008 09:09 schreef Muck het volgende:
[..]
brrr!
Bij dezen heb ik op mijn 28e voor het eerst kennisgemaakt met het begrip vlizo!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:09 schreef Muck het volgende:
[..]
brrr!
Zie fobo...quote:Op donderdag 6 november 2008 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij loopt de hele dag met snor en baard rond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |