Dan maak je zin! Ban wat KLB relschoppers of zo.quote:
Goede instelling!quote:Op donderdag 6 november 2008 07:36 schreef Pheno het volgende:
Ik heb overigens wel zin. Deadlines
En gewoon rustig aan doen omdat deadlines er toch maar zijn om overschreden te worden
Wat willen ze anders doen? Het hele project van maanden maar laten cancellen op een weekje of zoquote:
Koffiefok!kenquote:Op donderdag 6 november 2008 08:01 schreef Pheno het volgende:
Kut, ik ga de deadline wel halen. Vandaag nog. Oh noes, een dag over. What to do?
quote:Op donderdag 6 november 2008 08:01 schreef Pheno het volgende:
Kut, ik ga de deadline wel halen. Vandaag nog. Oh noes, een dag over. What to do?
BKSCFF! NTB!quote:
EN met Alberto natuurlijkquote:Op donderdag 6 november 2008 08:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Meteen stoppen met werken voor vandaag en een dagje de eendjes gaan voeren samen met de andere oudjes in het park
Albertoquote:
nog steeds?quote:
ik heb me vanmorgen uit bed moeten slepen om vervolgens een kleine eeuw onder de douche te gaan staan.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:49 schreef DaMart het volgende:
Mijn startmotor hapert vanochtend.
hier ook geen overlegquote:Op donderdag 6 november 2008 09:02 schreef OA het volgende:
Zo, geen overleg vandaag.. laat ik eens wat gaan doen
Succes vast met je tentamen muckiequote:Op donderdag 6 november 2008 09:06 schreef Muck het volgende:
[..]
hier ook geen overleg
Koffie met klasgenoot, tentamen, koffie met klasgenoot, huiswaarts
brrr!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:05 schreef Klonk het volgende:
ik word dadelijk zeker wakker, moet even naar zolder, klinkt niet spannend is het wel, via een klein wankel vlizo trapje wat gedeeltelijk boven het gewone trapgat hangt en dan een koude zolder op
Phquote:Op donderdag 6 november 2008 09:08 schreef Pheno het volgende:
WatjesGewoon om 5:20 opstaan, 2 minuten douchen, 22 minuten scheren etc. Auto in en om 7:00 op het werk. Wakker worden door een drankje
thanks!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Succes vast met je tentamen muckie![]()
Maagdenvlizo?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:09 schreef Muck het volgende:
[..]
brrr!
Reminds me... Mijn ex kwam er op zijn 28e achter dat vlizo voor vliering/zolder staat
's ochtends scherenquote:Op donderdag 6 november 2008 09:08 schreef Pheno het volgende:
WatjesGewoon om 5:20 opstaan, 2 minuten douchen, scheren etc. Auto in en om 7:00 op het werk. Wakker worden door een drankje
zoals?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:11 schreef Muck het volgende:
[..]
's ochtends scheren
Ik heb wel wat beters te doen!
* OA leert weer eens wat...quote:Op donderdag 6 november 2008 09:09 schreef Muck het volgende:
[..]
brrr!
Reminds me... Mijn ex kwam er op zijn 28e achter dat vlizo voor vliering/zolder staat
Jij loopt de hele dag met snor en baard rond?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:11 schreef Muck het volgende:
[..]
's ochtends scheren
Ik heb wel wat beters te doen!
Snoepert!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maagdenvlizo?![]()
Nooit gewetendat dat voor Maagdenzolder staat, waar kan ik me aanmelden
geluktquote:Op donderdag 6 november 2008 09:09 schreef Muck het volgende:
[..]
brrr!
Bij dezen heb ik op mijn 28e voor het eerst kennisgemaakt met het begrip vlizo!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:09 schreef Muck het volgende:
[..]
brrr!
Zie fobo...quote:Op donderdag 6 november 2008 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij loopt de hele dag met snor en baard rond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |