Ok, dat wist ik niet....quote:Op woensdag 5 november 2008 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Zodat ik een reden heb om geld uit te geven aan dvds
Maar ik heb toch geen geld, dus eigenlijk mogen ze wel weer leuke films gaan doen...quote:
Die moet ik ook nog een keer downloaden kopenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog een keer downloaden kopen
Ik heb net de demo gedownload en na een uurtje de boel verkennen, weet ik gewoon dat dit weer een verslavend spel wordtquote:
valt inderdaad op!quote:Op woensdag 5 november 2008 21:48 schreef dndiek het volgende:
Waarom zijn er de laatste tijd zoveel van die suffe films op tv?
Gelukkig is het dans maand (oid) op net5, dan kunnen we voor de duizendste keer "genieten" van grease achtige "klassiekers"quote:Op woensdag 5 november 2008 22:03 schreef Muck het volgende:
[..]
valt inderdaad op!
echt ubertrieste troep![]()
ja, geweldigquote:Op woensdag 5 november 2008 22:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Gelukkig is het dans maand (oid) op net5, dan kunnen we voor de duizendste keer "genieten" van grease achtige "klassiekers"
WMzquote:
quote:
quote:
Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig al om 9 uur gaan neuken slapenquote:
watjes!quote:Op woensdag 5 november 2008 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig al om 9 uur gaan neuken slapen.
truste diekquote:Op donderdag 6 november 2008 00:03 schreef dndiek het volgende:
Zal ik dan ook nog maar ff zeggen dat ik ga slapen![]()
Zou ik willen niet aan moeten denkenquote:Op woensdag 5 november 2008 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig al om 9 uur gaan neuken slapen.
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:03 schreef dndiek het volgende:
Zal ik dan ook nog maar ff zeggen dat ik ga slapen![]()
ik maak het niet veel later meer vandaag hoor, morgen tentamen labrekenenquote:Op donderdag 6 november 2008 00:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zou ik willen niet aan moeten denkenGaan jullie nou weer het licht uitdoen hier?
Klinkt interresantquote:Op donderdag 6 november 2008 00:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ik maak het niet veel later meer vandaag hoor, morgen tentamen labrekenen
is het ook welquote:Op donderdag 6 november 2008 00:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klinkt interresantSlaap vast lekker dan en succes morgen
Slaap z8 allebei, BKSCFF! NTB!quote:
Jammerquote:Op donderdag 6 november 2008 00:33 schreef Californium het volgende:
hij is al opik wil nog een stukk.......
![]()
hij was lekkkkkkkerrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |