Helemaal goedquote:Op woensdag 5 november 2008 16:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klinkt... katholiek? Denk ik?
Wat moet je doen dan?
En 5 jaar later denk je "waarom heb ik dat gedaan?!"quote:Op woensdag 5 november 2008 16:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Helemaal goed.
Groep 8 (Nina dus), gaat vormsel doen.
Officieel: Ooit heeft u uw kind laten dopen. Nu is de tijd om aan het kind zélf te vragen of het het daarmee eens is.
In de praktijk betekent het vooral geklets over normen en waarden en dergelijke.
Klinkt goedquote:Op woensdag 5 november 2008 16:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Helemaal goed.
Groep 8 (Nina dus), gaat vormsel doen.
Officieel: Ooit heeft u uw kind laten dopen. Nu is de tijd om aan het kind zélf te vragen of het het daarmee eens is.
In de praktijk betekent het vooral geklets over normen en waarden en dergelijke.
Mosterd, maaltijd, mag ik effe vangenquote:
quote:
Dat is het voor mij ook iddquote:Op woensdag 5 november 2008 16:14 schreef Muck het volgende:
[..]
wooo, dat klinkt als laaaaaang geleden
diekquote:Op woensdag 5 november 2008 16:21 schreef dndiek het volgende:
Volgende keer maar niet meer zo lang naar de verkiezingen kijken
Helemaal niks mis mee inderdaadquote:Op woensdag 5 november 2008 16:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klinkt goedHaal het katholieke weg en laat iedereen dat maar met zn kinderen doen
Als MPG z'n sla-fantasie voortzet wel ja...quote:Muck... ik hoor dat je weer op de markt bent?
Zo beter?quote:
Ik ben afvallig katholiekquote:Op woensdag 5 november 2008 16:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat is het voor mij ook idd. Voor Pat (die ons voor dit onzalige klusje heeft opgegeven
), is het allemaal nieuw, die is niet katholiek of wat dan ook....
Ik heb besloten dat maar niet te doen.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:23 schreef Muck het volgende:
[..]
diek
[..]
Helemaal niks mis mee inderdaad
[..]
Als MPG z'n sla-fantasie voortzet wel ja...
Ik wel alle drie.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:26 schreef dndiek het volgende:
Ik ben niet gedoopt, geen communie en geen vormsel gedaan
* KapiteinGasthof weer in de rij staan gaatquote:Op woensdag 5 november 2008 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat maar niet te doen.
Die slaaj blijft maar fijn op MPwerk.
Ik zal er straks naar kijken, als ik thuis ben.quote:
Mwah, geloof dat het vooral een kwestie is van 'iedereen doet het' (hoewel dat toen ik vormsel deed niet het geval was). Ben er ook niks slechter van geworden iigquote:Op woensdag 5 november 2008 16:21 schreef Muck het volgende:
[..]
En 5 jaar later denk je "waarom heb ik dat gedaan?!"
Wil je die kale vent ook uit de OP halen dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal er straks naar kijken, als ik thuis ben.
kuukquote:
ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof weer in de rij staan gaat
Nee, slechter ben ik er zeker niet van gewordenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Mwah, geloof dat het vooral een kwestie is van 'iedereen doet het' (hoewel dat toen ik vormsel deed niet het geval was). Ben er ook niks slechter van geworden iig.
Caliquote:
Als je doelt op ome koffiebuzz, is het antwoord NEE.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wil je die kale vent ook uit de OP halen dan?
kale vent?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wil je die kale vent ook uit de OP halen dan?
Helemaal niet verkeerd idd. Vorige keer hebben we het o.a. over 'waarde' van dingen gehad en dan vooral dat sommige dingen niet in geld uit te drukken zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klinkt goedHaal het katholieke weg en laat iedereen dat maar met zn kinderen doen
Muck... ik hoor dat je weer op de markt bent?
Door wie vervangen we die kale dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je doelt op ome koffiebuzz, is het antwoord NEE.
Die andere wil ik wel doen.
mooi welquote:Op woensdag 5 november 2008 16:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Helemaal niet verkeerd idd. Vorige keer hebben we het o.a. over 'waarde' van dingen gehad en dan vooral dat sommige dingen niet in geld uit te drukken zijn.
Had zelfs even een 'da's mijn kind' momentje toen ze de vraag moesten beantwoorden wat ze het allerliefst zouden willen. De anderen hadden allemaal spelcomputers, dagjes uit en alleen maar doen waar je zin in hebt en Nina zei 'Ik zou het liefste willen dat er een medicijn gevonden wordt dat kanker geneest
'.
Moet ik er wel bijzeggen dat de dochter van mijn zus leukemie heeft gehad en Nina daar dus behoorlijk mee bezig is geweest....
Ik ga ook niet elke week hoor (zelfs niet eens per maand).quote:Op woensdag 5 november 2008 16:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben afvallig katholiek
Gedoopt, communie, vormsel...
en nu al sinds de begrafenis van mijn opa (8 jaar geleden) al niet meer in de kerk geweest
Door mij met haar of door nixquote:Op woensdag 5 november 2008 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Door wie vervangen we die kale dan?
Wat liefquote:Op woensdag 5 november 2008 16:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Helemaal niet verkeerd idd. Vorige keer hebben we het o.a. over 'waarde' van dingen gehad en dan vooral dat sommige dingen niet in geld uit te drukken zijn.
Had zelfs even een 'da's mijn kind' momentje toen ze de vraag moesten beantwoorden wat ze het allerliefst zouden willen. De anderen hadden allemaal spelcomputers, dagjes uit en alleen maar doen waar je zin in hebt en Nina zei 'Ik zou het liefste willen dat er een medicijn gevonden wordt dat kanker geneest
'.
Moet ik er wel bijzeggen dat de dochter van mijn zus leukemie heeft gehad en Nina daar dus behoorlijk mee bezig is geweest....
quote:
quote:
Ik ben alleen gedoopt, maar dat was ten tijde dat ik nog niet wilsbekwaam was...quote:
Nixx post hier niet eens...quote:Op woensdag 5 november 2008 16:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Door mij met haar of door nix
Ik sta alleen met kerst herrie te schoppen in de hervormde kerkquote:Op woensdag 5 november 2008 16:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga ook niet elke week hoor (zelfs niet eens per maand).
Dit jaar hebben we het vormsel van Nina en de communie van Romek.
Doe niet zo gek!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Door mij met haar of door nix
J3 w33t tog w4t mii b3do3ltquote:
Obelix Antonius?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben alleen gedoopt, maar dat was ten tijde dat ik nog niet wilsbekwaam was...
Een grote weelderige bos donkerblond dik haar welteverstaanquote:Op woensdag 5 november 2008 16:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik sta alleen met kerst herrie te schoppen in de hervormde kerk
lees: ik speel er trompet vanwege de geweldige akoestiek
[..]
Doe niet zo gek!
Heb jij haar?
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:41 schreef Muck het volgende:
Oh, Mart?
Ik moet een beetje huilen om dit topic
Irritante woorden
quote:Smikkelen
Hoezo?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:41 schreef Muck het volgende:
Oh, Mart?
Ik moet een beetje huilen om dit topic
Irritante woorden
quote:
Je wiskunde- en talenknobbel zitten een beetje in de knoopquote:Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
J3 w33t tog w4t mii b3do3lt
waarom denk ik telkens dat je veeeeeeeel ouder bent?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Een grote weelderige bos donkerblond dik haar welteverstaan
smikkelen is geen vervelend woord neequote:
feest van herkenningquote:
Heb je al een bijdrage geleverd dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:45 schreef Muck het volgende:
feest van herkenning
ik geloof dat ik gewoon aan vreselijk veel woorden een hekel heb
Juuquote:Op woensdag 5 november 2008 16:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik moet trouwens weer weg, dansje maken. Tot laters allemaal!![]()
![]()
geef toe, dat zou best stoer zijnquote:
jij ook juuquote:Op woensdag 5 november 2008 16:45 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, ik ga afsluiten en zo treinwaarts.
Tegen de tijd dat Nina aan haar communie toe was heb ik haar de keus gelaten. Meedoen 'voor spek en bonen' of echt, maar dan zou ze gedoopt moeten worden.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben alleen gedoopt, maar dat was ten tijde dat ik nog niet wilsbekwaam was...
In september alquote:Op woensdag 5 november 2008 16:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je al een bijdrage geleverd dan?
Ik was vorig jaar bij een doopdienst voor volwassenen in een baptistenkerkquote:Op woensdag 5 november 2008 16:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Nina aan haar communie toe was heb ik haar de keus gelaten. Meedoen 'voor spek en bonen' of echt, maar dan zou ze gedoopt moeten worden.
Ze wilde 'voor het echie', dus zijn ze toen allevier gelijk door het doopvont getrokken.
Pastoor vond het een feest om ook 's wat grotere kinderen te mogen dopen.
Ik vind het toppie om op papadag een bammetje te eten, met een vriendinnetje na het seksen.quote:
quote:
Ik ben alleen maar gedoopt omdat dat 'zo hoort'...quote:Op woensdag 5 november 2008 16:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Nina aan haar communie toe was heb ik haar de keus gelaten. Meedoen 'voor spek en bonen' of echt, maar dan zou ze gedoopt moeten worden.
Ze wilde 'voor het echie', dus zijn ze toen allevier gelijk door het doopvont getrokken.
Pastoor vond het een feest om ook 's wat grotere kinderen te mogen dopen.
OA, het is uitquote:Op woensdag 5 november 2008 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind het toppie om op papadag een bammetje te eten, met een vriendinnetje na het seksen.
quote:
Vergiftig je MPG niet?quote:
Papadagquote:Op woensdag 5 november 2008 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind het toppie om op papadag een bammetje te eten, met een vriendinnetje na het seksen.
Papadagquote:
Duh, niemand buiten limboland neemt ze aan, ze zijn niet te verstaan.quote:
Opadagquote:
Vaderdagquote:
Ik ken geen andere betekenis van papa?quote:
Nope. Vaderdag is 1 keer per jaar. Papadag is een soort ouderschapsverlof wat door werkende mannen nog weleens misbruikt wordt om 1 dag in de week vrij te nemen. "Weleens van weekend gehoord?" Neequote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:30 schreef Pheno het volgende:
Muck is altijd weg.
Je hebt hoofdpijn van het afkicken, doe s snel een shot caffeine?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:32 schreef Jo0Lz het volgende:
Hoofdpijn. Alweer.
Thee dus maar, weet niet of het nou door de koffie komt of niet..
Ik misbruik het niet. Het valt toevallig precies na het weekend voor mijquote:Op woensdag 5 november 2008 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope. Vaderdag is 1 keer per jaar. Papadag is een soort ouderschapsverlof wat door werkende mannen nog weleens misbruikt wordt om 1 dag in de week vrij te nemen. "Weleens van weekend gehoord?" Nee
Hehe, maar eens wat minderen.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:41 schreef Fha het volgende:
Joolzen
voor je hoofd natuurlijk komt het door de
koffie
![]()
Frits
Ik heb wel wat koffie gehad vandaag hoor. En dat ontrekt vocht van het lichaam, waardoor je hoofdpijn kan krijgen. Vreemd genoeg niet meer koffie gehad dan anders, en al een paar dagen hoofdpijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt hoofdpijn van het afkicken, doe s snel een shot caffeine?
Wat een jeuktermquote:Op woensdag 5 november 2008 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope. Vaderdag is 1 keer per jaar. Papadag is een soort ouderschapsverlof wat door werkende mannen nog weleens misbruikt wordt om 1 dag in de week vrij te nemen. "Weleens van weekend gehoord?" Nee
Als je ineens minder/later koffie gaat drinken kan je daar ook hoofdpijn van krijgen. Denk maar eens aan uitslapen en je eerste caffeineshot later dan normaal krijgenquote:Op woensdag 5 november 2008 18:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb wel wat koffie gehad vandaag hoor. En dat ontrekt vocht van het lichaam, waardoor je hoofdpijn kan krijgen. Vreemd genoeg niet meer koffie gehad dan anders, en al een paar dagen hoofdpijn.
Ze worden in de volksmond zo genoemdquote:Op woensdag 5 november 2008 18:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat een jeukterm. Hier heeft Pat gewoon 'vrije dagen', dat zijn geen 'papadagen' maar dagen dat 'ie toevallig ook in huis rondhangt als de kinderen wakker zijn
.
Ah, afspraak gemaakt?quote:
Heeft hij een fokaccount?quote:Op woensdag 5 november 2008 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, hij wordt over 22 minuten verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |