waarom denk ik telkens dat je veeeeeeeel ouder bent?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Een grote weelderige bos donkerblond dik haar welteverstaan
smikkelen is geen vervelend woord neequote:
feest van herkenningquote:
Heb je al een bijdrage geleverd dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:45 schreef Muck het volgende:
feest van herkenning
ik geloof dat ik gewoon aan vreselijk veel woorden een hekel heb
Juuquote:Op woensdag 5 november 2008 16:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik moet trouwens weer weg, dansje maken. Tot laters allemaal!![]()
![]()
geef toe, dat zou best stoer zijnquote:
jij ook juuquote:Op woensdag 5 november 2008 16:45 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, ik ga afsluiten en zo treinwaarts.
Tegen de tijd dat Nina aan haar communie toe was heb ik haar de keus gelaten. Meedoen 'voor spek en bonen' of echt, maar dan zou ze gedoopt moeten worden.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben alleen gedoopt, maar dat was ten tijde dat ik nog niet wilsbekwaam was...
In september alquote:Op woensdag 5 november 2008 16:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je al een bijdrage geleverd dan?
Ik was vorig jaar bij een doopdienst voor volwassenen in een baptistenkerkquote:Op woensdag 5 november 2008 16:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Nina aan haar communie toe was heb ik haar de keus gelaten. Meedoen 'voor spek en bonen' of echt, maar dan zou ze gedoopt moeten worden.
Ze wilde 'voor het echie', dus zijn ze toen allevier gelijk door het doopvont getrokken.
Pastoor vond het een feest om ook 's wat grotere kinderen te mogen dopen.
Ik vind het toppie om op papadag een bammetje te eten, met een vriendinnetje na het seksen.quote:
quote:
Ik ben alleen maar gedoopt omdat dat 'zo hoort'...quote:Op woensdag 5 november 2008 16:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Nina aan haar communie toe was heb ik haar de keus gelaten. Meedoen 'voor spek en bonen' of echt, maar dan zou ze gedoopt moeten worden.
Ze wilde 'voor het echie', dus zijn ze toen allevier gelijk door het doopvont getrokken.
Pastoor vond het een feest om ook 's wat grotere kinderen te mogen dopen.
OA, het is uitquote:Op woensdag 5 november 2008 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind het toppie om op papadag een bammetje te eten, met een vriendinnetje na het seksen.
quote:
Vergiftig je MPG niet?quote:
Papadagquote:Op woensdag 5 november 2008 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind het toppie om op papadag een bammetje te eten, met een vriendinnetje na het seksen.
Papadagquote:
Duh, niemand buiten limboland neemt ze aan, ze zijn niet te verstaan.quote:
Opadagquote:
Vaderdagquote:
Ik ken geen andere betekenis van papa?quote:
Nope. Vaderdag is 1 keer per jaar. Papadag is een soort ouderschapsverlof wat door werkende mannen nog weleens misbruikt wordt om 1 dag in de week vrij te nemen. "Weleens van weekend gehoord?" Neequote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:30 schreef Pheno het volgende:
Muck is altijd weg.
Je hebt hoofdpijn van het afkicken, doe s snel een shot caffeine?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:32 schreef Jo0Lz het volgende:
Hoofdpijn. Alweer.
Thee dus maar, weet niet of het nou door de koffie komt of niet..
Ik misbruik het niet. Het valt toevallig precies na het weekend voor mijquote:Op woensdag 5 november 2008 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope. Vaderdag is 1 keer per jaar. Papadag is een soort ouderschapsverlof wat door werkende mannen nog weleens misbruikt wordt om 1 dag in de week vrij te nemen. "Weleens van weekend gehoord?" Nee
Hehe, maar eens wat minderen.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:41 schreef Fha het volgende:
Joolzen
voor je hoofd natuurlijk komt het door de
koffie
![]()
Frits
Ik heb wel wat koffie gehad vandaag hoor. En dat ontrekt vocht van het lichaam, waardoor je hoofdpijn kan krijgen. Vreemd genoeg niet meer koffie gehad dan anders, en al een paar dagen hoofdpijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt hoofdpijn van het afkicken, doe s snel een shot caffeine?
Wat een jeuktermquote:Op woensdag 5 november 2008 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope. Vaderdag is 1 keer per jaar. Papadag is een soort ouderschapsverlof wat door werkende mannen nog weleens misbruikt wordt om 1 dag in de week vrij te nemen. "Weleens van weekend gehoord?" Nee
Als je ineens minder/later koffie gaat drinken kan je daar ook hoofdpijn van krijgen. Denk maar eens aan uitslapen en je eerste caffeineshot later dan normaal krijgenquote:Op woensdag 5 november 2008 18:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb wel wat koffie gehad vandaag hoor. En dat ontrekt vocht van het lichaam, waardoor je hoofdpijn kan krijgen. Vreemd genoeg niet meer koffie gehad dan anders, en al een paar dagen hoofdpijn.
Ze worden in de volksmond zo genoemdquote:Op woensdag 5 november 2008 18:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat een jeukterm. Hier heeft Pat gewoon 'vrije dagen', dat zijn geen 'papadagen' maar dagen dat 'ie toevallig ook in huis rondhangt als de kinderen wakker zijn
.
Ah, afspraak gemaakt?quote:
Heeft hij een fokaccount?quote:Op woensdag 5 november 2008 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, hij wordt over 22 minuten verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |