quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:42 schreef ikdenkkris het volgende:
Ik weet wel waar ik binnen kom vallen. Stripteases.
Welkom!quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:42 schreef ikdenkkris het volgende:
Ik weet wel waar ik binnen kom vallen. Stripteases.
Ja maar, ja maar... dan zien jullie meteen al die spekkies..quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En nieuwelingen moeten eerst!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Anosmie op 04-11-2008 21:58:20 ]Fok!bejaarde
en hier en daar n likkie schoenpoets voor een lekker kleurtje.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:54 schreef Laureline het volgende:
Behoorlijk bling! Doe je dan ook je haar nog als de Supremes?
Of laklaarzen tot je liezen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Platje flatjes? killer heels?
Jah. Daar ben ik nog niet helemaal uit.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:56 schreef Greys het volgende:
Oh wat een gaaf jurkje!
Wat voor schoenen doe je er onder?
Ik wil er eigenlijk zo'n leatherlook legging onder en dan zwarte killer heels.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Platje flatjes? killer heels?
Discobalschoenen!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:01 schreef ikdenkkris het volgende:
Of gewoon de trend voortzetten?
[ afbeelding ]
Nee! gaaf! Die kan je halen bij American Apparel Rdam/Adamquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:02 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk zo'n leatherlook legging onder en dan zwarte killer heels.
Of zou dat stom zijn?
Dus het kan wel? Of werkt het alleen met afroquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
volgens mij droeg beyonce in deze film ook zo iets
[ afbeelding ]
Love itquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee! gaaf! Die kan je halen bij American Apparel Rdam/Adam
Die heten volgens mij treggings.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:07 schreef ikdenkkris het volgende:
Grote tas is ook té he?
[ afbeelding ]
Yups! Die bedoel ik. Die rechtsonder, de gladde versie, vind ik mooi.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Graag gedaan! Ze zijn vast ook wel bij de H&M Divided te vinden voor el cheapo, maar dat weet ik niet 100% zeker. In Rdam hangen ze sowieso.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:11 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Yups! Die bedoel ik. Die rechtsonder, de gladde versie, vind ik mooi.
American Apparel staat genoteerd.Thanx PF!
Maar je zocht toch nog een cadeautje voor je vriendje? Als je hem nu een sexy zelfgechoreografeerd bubblingachtig dansje geeft op de muziek van je zelfgebrande CD.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dezeMaar ik ga nooit naar foute dance feesten
Gaaf!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
-plaatje-
Ik wil dezeMaar ik ga nooit naar foute dance feesten
Vind die ook stoer maar zal ze maar niet proberen aan te trekkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is die linker niet Anna van Van del tot moDEL?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Met dit "badpak"er bij
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:12 schreef Esse_est het volgende:
[ afbeelding ]
Geef jezelf kado.
En Anosmie, kep de foto gemist maar ik heb wel een idee denk ik... heb je een speciaal feest?
Jup.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:16 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Is die linker niet Anna van Van del tot moDEL?
Tof!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Graag gedaan! Ze zijn vast ook wel bij de H&M Divided te vinden voor el cheapo, maar dat weet ik niet 100% zeker. In Rdam hangen ze sowieso.
Mijn spekkies zijn hier ook al langs gekomen!quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:47 schreef ikdenkkris het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... dan zien jullie meteen al die spekkies..
Die is gewoon te koop hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]![]()
Ik ga meteen een paar meter lint halen
!!!
Het feestje heeft als thema 'Bling-Bling'. En ik heb bling.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:12 schreef Esse_est het volgende:
[ afbeelding ]
Geef jezelf kado.
En Anosmie, kep de foto gemist maar ik heb wel een idee denk ik... heb je een speciaal feest?
Toch mooi om te zien dat al die weken intensieve training ook echt resultaat hebben gehad.quote:
Die foto's zijn van voor haar deelname.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:20 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Toch mooi om te zien dat al die weken intensieve training ook echt resultaat hebben gehad.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn kadotip:
[ afbeelding ]
Daar kwam mijn vriend vanmiddag mee thuis, en hij zit nu al úúren te knutselen. Hij mag niet Gestoord worden.
Oh. Dan neem ik het terug.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Die foto's zijn van voor haar deelname.
Ik word altijd raar aangekeken als ik schattig en infantiel doe....quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:30 schreef Isegrim het volgende:
De mijne doet nooit van die schattige infantiele dingen. In onze relatie ben ik het die regelmatig schattige infantiele dingen doet.
Argh! Voedselindoctrinatie!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:47 schreef Laureline het volgende:
En ontopic: heeft iemand Radar gezien gisteren? Het gaat over de 2 x per week vis, met alle nadelen en gifstoffen van dien. En!!! We zien aan het eind van de uitzending een heuse voedingscentrummaffiameneer! Die zich hopeloos klemlult! En het blijkt dat achter het Voedingscentrum nog een ander orgaan zit, de Gezondheidsraad! Het is nog groter dan we dachten! *insert spooky muziekje*
Haha, zoals?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:30 schreef Isegrim het volgende:
De mijne doet nooit van die schattige infantiele dingen. In onze relatie ben ik het die regelmatig schattige infantiele dingen doet.
Er zitten geen poppetjes bij, ik heb het net nog gevraagd. Hij liet me net trots de achterkant van de Batmobiel zien, hij draaide ergens aan en toen draaiden er rode plastic 'takjes' rond. Ik zo: "is dat vuur?". Vriend: "Natúúrlijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:40 schreef Laureline het volgende:
Wat schattig, cinnamongirl! Heeft hij er ook de juiste Poppetjes bij?
Ik 'win' nooit iets op ebay, een paar maanden geleden tevergeefs geprobeerd op ebay een lego Star Wars poppetje van Yoda voor ons kind te bemachtigen. Nou, dat lukt je dus echt niet onder de 45 euro hè![]()
Ja, en die zitten achter dat achterlijke 'Kies Bewust'-logo.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:47 schreef Laureline het volgende:
En ontopic: heeft iemand Radar gezien gisteren? Het gaat over de 2 x per week vis, met alle nadelen en gifstoffen van dien. En!!! We zien aan het eind van de uitzending een heuse voedingscentrummaffiameneer! Die zich hopeloos klemlult! En het blijkt dat achter het Voedingscentrum nog een ander orgaan zit, de Gezondheidsraad! Het is nog groter dan we dachten! *insert spooky muziekje*
Hier staan er tientallen miniatuur VW kevertjes op de vensterbankquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Haha, zoals?
En ik dacht dat alle mannen grote kinderen waren! Vrouwen overigens vaak ook hoor, maar dan op een andere manier. En de allerergsten willen baby's als het ultieme speelgoed![]()
[..]
Er zitten geen poppetjes bij, ik heb het net nog gevraagd. Hij liet me net trots de achterkant van de Batmobiel zien, hij draaide ergens aan en toen draaiden er rode plastic 'takjes' rond. Ik zo: "is dat vuur?". Vriend: "Natúúrlijk. Het is de Batmobiel!"
Dit ding was trouwens 95 euro, en nu in de aanbieding voor 25 euro, dat is dan nog niet eens duur.
Ik hoop niet dattie hem in de huiskamer wil, naast zijn robot zeker
Dat heb ik ook. Ben zowaar een tikje nerveus!quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:22 schreef Greys het volgende:
Ik ben een beetje nerveus om te gaan slapen, dan word ik morgen wakker en dan weten we zomaar ineens wie de belangrijkste man van de wereld is gewordenBelachelijk he?
Ik kan het niet opbrengen om vannacht te blijven kijken, maar het liefst zou ik het wel willen doen. Heb het idee dat ik een belangrijk stuk historie mis als ik ga slapen
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier staan er tientallen miniatuur VW kevertjes op de vensterbank
Ooooh....dat kan ik me voorstellen. Het in elkaar zetten is cruciaal voor de gadgetbeleving! Vergelijk het met het zetten van een tattoo. Dat moet ook gewoon pijn doen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:10 schreef ColdFeet het volgende:
Cinnamon, ik heb mijjn inmiddels echtgenoot ooit hevig vertoornd door zijn model-19e-eeuwse-vliegtuig van lego zonder hem erbij in elkaar te zetten, zo uit de doos
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:24 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Ach, zolang het geen bierreclameborden zijn met licht erachter met een diameter van pak 'm beet 40 cm, is het wel best. Niet dat mijn vent zoiets ooit heeft gehad hoor
Oh gelukkig, ik dacht al dat ik een beetje een neuroot was ofzo, dat ik zenuwachtig benquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ben zowaar een tikje nerveus!
Nee hoor. Wij beseffen dat het een historische dag/nacht is en wordt. We voelen de spanning gewoon heel goed aan. Toch ga ik er niet voor opblijven, hoewel ik nu wel even aan CNN ben vastgekleefd nog.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht al dat ik een beetje een neuroot was ofzo, dat ik zenuwachtig ben![]()
Ik sprak vandaag iemand die zei 'Wat hebben wij daar nou mee te maken, het is Amerika, geen Nederland'quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee hoor. Wij beseffen dat het een historische dag/nacht is en wordt. We voelen de spanning gewoon heel goed aan. Toch ga ik er niet voor opblijven, hoewel ik nu wel even aan CNN ben vastgekleefd nog.
My thoughts exactly....quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is een globaal historische gebeurtenis.
Ik hoop maar dat hij lang genoeg zal leven om echt een verschil te kunnen maken.
Ga je wel altijd plassen na de sex? (sorry moet altijd aan die tip denken als ik blaasontsteking hoor)quote:Op woensdag 5 november 2008 00:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:Ik heb weer een blaasontsteking
Iets zodat je kan verkomen dat het weer gebeurt?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
hm, niet altijd. Maar ik ben er geloof ik al achter waar het door komt.
Vind je de vriend in kwestie echt tof, of vind je het enkel leuk om de faghag uit te hangen?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:15 schreef kwakveense het volgende:
ik blijf op, tot ik straks omval op de bank. met popcorn en een gay-friend
Ja!! Op de site van CNN kan je het wel een beetje per staat volgen. Zelfs in Kentucky (een republikeinse staat bij uitstek) staan ze nu vrijwel gelijk! Ik ben dat geouwehoer nu ook wel zat, ik wil net als bij het songfestival een puntentellingquote:Op woensdag 5 november 2008 00:58 schreef Mini_rulez het volgende:
* Mini_rulez kijkt naar de NOS.
Nu mogen ze wel een keer met een exit poll komen...
En ik een tentamen morgen hebquote:Op woensdag 5 november 2008 01:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Als dit nog lang duurt ben ik morgenochtend helemaal dood.
Ach ja, dit wordt later vast zo'n moment, "waar was jij toen de eerste zwarte president gekozen werd?" Dan kan ik tenminste aan mijn kinderen vertellen hoe ik in mijn studententijd een nacht doorgehaald heb om dat moment mee te maken terwijl ik de ochtend erna een presentatie moest geven.
Ze hadden voorspeld dat het misschien al vroeg bekend zou zijn dus ik dacht, ik blijf wel even op. Tot nu toe valt het tegen, maarja, nu wil ik ook niet het beslissende moment missen.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:12 schreef Isabeau het volgende:
Je kan ook gaan slapen en morgen vroeg opstaan
Ja precies dat om half 3 toch wel al iets te weten maar goed mijn tentamen is pas om 18.00 uur dus kan nog genoeg lerenquote:Op woensdag 5 november 2008 01:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ze hadden voorspeld dat het misschien al vroeg bekend zou zijn dus ik dacht, ik blijf wel even op. Tot nu toe valt het tegen, maarja, nu wil ik ook niet het beslissende moment missen.
Bovendien heb ik tot 0.30 aan de presentatie gewerkt en heb ik nu al zo veel koffie op dat ik voorlopig toch wel wakker ben.
ik vind m echt heel tof! wij zijn samen heerlijk bourgondisch en kijken graag samen tv. suf he?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind je de vriend in kwestie echt tof, of vind je het enkel leuk om de faghag uit te hangen?
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 5 november 2008 06:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben blij dat het niet McCain is. Of ik ook blij ben dat het wél Obama is, valt nog te bezien. Over vier jaar laat ik het weten.
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 5 november 2008 08:48 schreef motorbloempje het volgende:
en hier ook lijstjes posten natuurlijk
mijn lijstje voor vandaag:
O: twee knackebrod runderrookvlees
T: 2 mandarijntjes
L: twee boterhammen slankie smeerkaas
T: appel/banaan
D: thaise groene curry met kip en groenten
A: kroegentocht
Dat zou handig zijn, maar niet als je thuis woont en niet zelf kooktquote:Op woensdag 5 november 2008 09:00 schreef motorbloempje het volgende:
misschien is het wel verstandig om te gaan 'plannen'
dus elke dag voor jezelf gaan bedenken wat je gaat eten (gezond en met ritme natuurlijk) en je dan daar aan houden, zodat je niet voor verrassingen komt te staan, zeg maarzo kun je wel alles in de hand houden en een keertje iets anders is ook écht niet erg, maar misschien wel een fijne leidraad?
Lunch deze week ook niet altijd, omdat ik nu tentamens heb eet ik ook met mijn ouders mee en daarom is het al 2x soep geworden (wat natuurlijk niet slecht is maar dat wist ik niet van te voren)quote:Op woensdag 5 november 2008 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, je avondeten vul je gewoon in als 'avondeten', maar ontbijt en lunch en tussendoortjes kun je toch wel zelf bepalen?
Het is even wennen hoor, dat vooruit denken, vooral op drukke dagen en in weken met iets minder regelmaat, maar het helpt mij écht heel erg
Ik kan het niet beter verwoorden. Ik ben zéér benieuwd.quote:Op woensdag 5 november 2008 06:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben blij dat het niet McCain is. Of ik ook blij ben dat het wél Obama is, valt nog te bezien. Over vier jaar laat ik het weten.
Kritisch heurquote:Op woensdag 5 november 2008 09:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan het niet beter verwoorden. Ik ben zéér benieuwd.
Ik heb nu een broek aan die ik altijd net een beetje te strak vond zitten. Nu zit 'ie als gegotenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Maar ik heb wel het idee dat ik wat makkelijker mijn broeken in begin te komen.
herkenbaar, maar wel fijn vind ik ook tegelijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mijn eetlijstjes zijn een beetje boring, zit weinig verandering in.
Maar ik heb wel het idee dat ik wat makkelijker mijn broeken in begin te komen.
Van dat aspect word ik inderdaad heel blij en ik bén ook heel erg blij dat hij het geworden is. Ik hoop alleen dat hij er ook echt wat van kan maken!quote:Op woensdag 5 november 2008 09:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kritisch heur. Ik zat net niet te janken voor de tv
. Het zou natuurlijk fijn zijn als Obama een geweldige president wordt, maar ook als hij het verprutst (wat me sterk lijkt, eigenlijk
miss ben ik ook wel te naïef) heeft hij het onmogelijke mogelijk gemaakt: als zwarte man president worden van de US. Wie had ooit gedacht dat dat zou kunnen?
Ik zit me nu wel steeds af te vragen of Hillary Clinton ook van McCain gewonnen had als zij de democratische kandidaat was geweest. Zinloos, want dat zullen we nooit weten.
Nee, lekker juist! Kun je je lepel rechtop zetten?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Bah, ik heb mjin brinta te dik gemaakt en dat is smerig.
Ik heb mijn weegschaal terug op zolder gezet, vorige week was ik 73,7 en gister 76,4 terwijl ik wel weer in broeken van 4 jaar terug pas...Ik ga wel uit van mijn kleding en hoe ik er uit zie, daar word ik veel blijer van!quote:Op woensdag 5 november 2008 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb nu een broek aan die ik altijd net een beetje te strak vond zitten. Nu zit 'ie als gegoten. En het scheelt maar 1 tot 1,5 kg ofzo. Ik blijf nu wel hangen op 74,5, maar goed, ik val vanzelf wel weer af. Ik ben iig niet meer boven de 75 kg geweest de laatste dagen en dat is al heel fijn
.
Wat ben je klef ineensquote:
Het probleem is dat ik alleen volle melk heb (mijn supermarkt koopt standaard te weinig zuivel in) en da's dan weer niet goed natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:25 schreef Esse_est het volgende:
@Betonbrinta: extra warme melk bij doen, VMW, dat kan toch wel?
Ik ga zonder weegschaal snel struisvogelgedrag vertonen. Bovendien bedriegen mijn ogen mij soms. Wel grappig: Met elk grammetje dat eraf gaat zie ik m'n lovehandles slinkenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:25 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Ik heb mijn weegschaal terug op zolder gezet, vorige week was ik 73,7 en gister 76,4 terwijl ik wel weer in broeken van 4 jaar terug pas...Ik ga wel uit van mijn kleding en hoe ik er uit zie, daar word ik veel blijer van!
Denk dat je dan in elk geval tot drie uur vanmiddag vol zitquote:Op woensdag 5 november 2008 09:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik alleen volle melk heb (mijn supermarkt koopt standaard te weinig zuivel in) en da's dan weer niet goed natuurlijk.
Maar ik heb het weggekregen, met enige moeite.
Die dagen heb ik niet want Mirena. Ik denk dat ie gewoon een beetje dement is, ofzo.quote:Drie kilo verschil binnen een week?
Dan komen je chocoladedagen er zeker aan.
Scheelt bij mij ook altijd een paar kilo.
Heb de laatste dag wel meer dan ooit terug gedacht aan geschiedenislessenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kritisch heur. Ik zat net niet te janken voor de tv
. Het zou natuurlijk fijn zijn als Obama een geweldige president wordt, maar ook als hij het verprutst (wat me sterk lijkt, eigenlijk
miss ben ik ook wel te naïef) heeft hij het onmogelijke mogelijk gemaakt: als zwarte man president worden van de US. Wie had ooit gedacht dat dat zou kunnen?
Ja, die afspraak met die vriend van me heeft echt wonderen gedaan. Heb even al mijn gedachten op een rijtje kunnen zetten zonder dat 'ie meteen zei wat ik moest doen (zoals alle anderen altijd doenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
je zat wat in de put maandag, dus ik was benieuwd of je alweer een touwladdertje gevonden had?
fijnquote:Op woensdag 5 november 2008 09:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, die afspraak met die vriend van me heeft echt wonderen gedaan. Heb even al mijn gedachten op een rijtje kunnen zetten zonder dat 'ie meteen zei wat ik moest doen (zoals alle anderen altijd doen, hij ként mij gewoon en weet precies hoe ik reageer
) en ik kwam heerlijk opgeruimd thuis. Dus ik ben nu weer helemaal
.
Ik ook hoor, maar minder dan eerst. Ik bedoel de spekkies op m'n heupen. Echt lelijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
wat heeft iedereen toch met kuiltjes![]()
lovehandles heb ik nog steeds in grote mate
Als mijnquote:Op woensdag 5 november 2008 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb van mijn vent maandag een boekje overpoepen (stoelgang)
gehad
![]()
allemaal spreekwoorden en gezegden met 'piesen, poepen, kakken en schijten' erin![]()
Vooral heel leuk als je net aan het ontbijten bentquote:Op woensdag 5 november 2008 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb van mijn vent maandag een boekje overpoepen (stoelgang)
gehad
![]()
allemaal spreekwoorden en gezegden met 'piesen, poepen, kakken en schijten' erin![]()
Nee ben daar net teveel een meisje-meisje voorquote:Op woensdag 5 november 2008 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
wánt? het is toch hilarisch?
ik was aan de schijterij en hij was bij de Slegte en zag dit boek staan
prachtig!
Hahaha, dan is het inderdaad wel leukquote:Op woensdag 5 november 2008 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
wánt? het is toch hilarisch?
ik was aan de schijterij en hij was bij de Slegte en zag dit boek staan
prachtig!
Grapje neem ik aanquote:Op woensdag 5 november 2008 09:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als mijndat deed zou hij meteen niet meer mijn
zijn
OMGquote:Op woensdag 5 november 2008 09:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat wel maar hij zou zeker een maand geen sex krijgen
De liefde zit heel diepquote:
Kont.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:50 schreef cyclechick het volgende:
Waar hebben jullie dan kuiltjes? Vast niet in je wangen?
Daar heb je toch zelf ook niks aan.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat wel maar hij zou zeker een maand geen sex krijgen
Andijviestampot in de ochtend?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De liefde zit heel diep
Ik heb net mijn andijviestamppot op, yummie!Even kijken of ik nog zin heb in een toetje.
Zijn dat dan de momenten dat jij kiest voor stomende sex?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar heb je toch zelf ook niks aan.
Kom op, ik snap dat je het geen leuk cadeautje zou vinden, het past niet echt bij jou. Maar zulke 'sancties'.. Wacht maar tot je samen op vakantie bent en jullie allebei diarree hebben ofzo
ja, ik eet de afgelopen weken elke ochtend warmquote:
Ja geilquote:Op woensdag 5 november 2008 09:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zijn dat dan de momenten dat jij kiest voor stomende sex?![]()
Ja, nu ik het nog eens lees....wat zijn er toch rare mensen hèquote:Op woensdag 5 november 2008 09:55 schreef ColdFeet het volgende:
Zijn dat dan de momenten dat jij kiest voor stomende sex?![]()
Ik denk dat Ewelina het over putjes heeft. Dat is wat andersquote:Op woensdag 5 november 2008 09:52 schreef cyclechick het volgende:Kuiltjes in je kont door het afvallen..
hmm geloof niet dat ik die wil
Ik zag het idd laatst bij iemand in het zwembad. Volgens mij is het net als kuiltjes in je wangen: lang niet iedereen heeft ze. Ik niet, iig.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ewelina het over putjes heeft. Dat is wat anders.
Ik heb het over de kuiltjes boven je kont. Links en rechts. Je voelt ze ook zitten als het goed is. Echt een holte.
Die kuiltjes bedoel ik ook! Ik heb geen putjes in mijn kontquote:Op woensdag 5 november 2008 09:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ewelina het over putjes heeft. Dat is wat anders.
Ik heb het over de kuiltjes boven je kont. Links en rechts. Je voelt ze ook zitten als het goed is. Echt een holte.
Dan moet je niet zeggen dat je kuiltjes in je kont hebt. Of zit jij anatomisch anders in elkaar dan de normale mens?quote:Op woensdag 5 november 2008 10:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die kuiltjes bedoel ik ook! Ik heb geen putjes in mijn kont![]()
Als Zij een paar dagen niks laat horen ga ik voor straf op offline staan op MSN of ik block haar en ik neem me voor om zelf ook een week niks te laten horen. Maar dat lukt me toch nooit en er is een goede kans dat ze niks merkt, terwijl ik me constant zit op te vretenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:04 schreef vamperotica het volgende:
Ik snap dat ook niet hoor....
Vrouwen die roepen dat "ie" dan zus en zo lang geen sex krijgt!
Je bereikt er 2 dingen mee:quote:Op woensdag 5 november 2008 10:04 schreef vamperotica het volgende:
Tis me nu geheel en al duidelijk. Volgens mij heb ik ze niet, maar ik vind het wel mooiquote:Op woensdag 5 november 2008 10:05 schreef Ewelina het volgende:
Hmmm, goed lopende zin heb ik geformuleerd zie ik nu
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat ze nachtdienst heeft gehad.
Nee, dat vind ik ook raar. Hoewel ik wel echt een afkeer heb van goedmaaksex... Dus in geval van ruzie geen sexquote:Op woensdag 5 november 2008 10:04 schreef vamperotica het volgende:
Je benadeelt jezelf ook nog eens omdat 2-3x per week seks domweg gezond is voor jezelfquote:Op woensdag 5 november 2008 10:08 schreef Ewelina het volgende:
Je bereikt er 2 dingen mee:
1) je benadeelt jezelf
2) hij zal op den duur wegrennen
Ruzie, goedmaken en dán sex. Zo hoort het ookquote:Op woensdag 5 november 2008 10:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook raar. Hoewel ik wel echt een afkeer heb van goedmaaksex... Dus in geval van ruzie geen sex
Ja.. Dat zei doctor Oz ( of zoiets) gister ook alquote:Op woensdag 5 november 2008 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je benadeelt jezelf ook nog eens omdat 2-3x per week seks domweg gezond is voor jezelf
Dat zou ik zelf ook niet kunnen volhouden hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 09:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar heb je toch zelf ook niks aan.
Kom op, ik snap dat je het geen leuk cadeautje zou vinden, het past niet echt bij jou. Maar zulke 'sancties'.. Wacht maar tot je samen op vakantie bent en jullie allebei diarree hebben ofzo
Je moet het ook niet serieus nemenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:04 schreef vamperotica het volgende:
Wij hebben nooit ruzie, denken jullie nu nog dat hij weg gaat rennenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ruzie, goedmaken en dán sex. Zo hoort het ook
Echt vreselijk, sex als je eigenlijk nog een beetje verdrietig bentquote:Op woensdag 5 november 2008 10:19 schreef vamperotica het volgende:Ik vind het juist wel wat hebben... Sex als ik een beetje kwaad op 'm ben!
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
JEEJ!! Ik heb net met m'n consulent werk gesproken en ik hoef niet meer terug te komen. We houden op afstand contact. Hij merkt dat het weinig zinvol is voor mij om hier te zijn en ik doe zelf genoeg moeite om aan werk te komen etc. Joepie! Ik ben echt blij
.
Nooit ruzie?quote:Op woensdag 5 november 2008 10:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wij hebben nooit ruzie, denken jullie nu nog dat hij weg gaat rennen![]()
Dus zo pak je dat aan!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die kuiltjes bedoel ik ook! Ik heb geen putjes in mijn kont![]()
Super!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
JEEJ!! Ik heb net met m'n consulent werk gesproken en ik hoef niet meer terug te komen. We houden op afstand contact. Hij merkt dat het weinig zinvol is voor mij om hier te zijn en ik doe zelf genoeg moeite om aan werk te komen etc. Joepie! Ik ben echt blij
.
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt vreselijk, sex als je eigenlijk nog een beetje verdrietig bent
Goed nieuws!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
.
Nee, zijn bijna nu een jaar samen en zelfs nog niet zoiets als woorden gehadquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
.
Ik kijk altijd raar op van dat soort dingen, maar wel fijn voor jullie danquote:Op woensdag 5 november 2008 10:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee, zijn bijna nu een jaar samen en zelfs nog niet zoiets als woorden gehad
We zijn kennelijk niet de types als je die bij elkaar zet om ruzie te krijgen
Ja, alleen hebben we dus ook geen goedmaaksexquote:Op woensdag 5 november 2008 10:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kijk altijd raar op van dat soort dingen, maar wel fijn voor jullie dan![]()
Ik en mijn ex hadden ook noooooit ruziequote:Op woensdag 5 november 2008 10:30 schreef Miss_S het volgende:
Nee, zijn bijna nu een jaar samen en zelfs nog niet zoiets als woorden gehad
We zijn kennelijk niet de types als je die bij elkaar zet om ruzie te krijgen
Tja....daar zal ik maar niet op reageren hequote:Op woensdag 5 november 2008 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik en mijn ex hadden ook noooooit ruzie
En ik dacht dat dat iets goeds was
*aftel tot ergens januari*quote:Op woensdag 5 november 2008 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je benadeelt jezelf ook nog eens omdat 2-3x per week seks domweg gezond is voor jezelf
Ach nou ja, inmiddels denk ik dat echt alles kapot kan en er nooit garanties zijn. Ook al denk je de beste en meest solide relatie van iedereen te hebben, Wel of geen ruzie maken zal er wel bar weinig mee te maken hebbenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:38 schreef Miss_S het volgende:
Tja....daar zal ik maar niet op reageren he
Alles kan, maar vertrouw toch wel op mijn mensenkennisquote:Op woensdag 5 november 2008 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach nou ja, inmiddels denk ik dat echt alles kapot kan en er nooit garanties zijn. Ook al denk je de beste en meest solide relatie van iedereen te hebben, Wel of geen ruzie maken zal er wel bar weinig mee te maken hebben
Edit laat maar: verder gelezen.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
wat heeft iedereen toch met kuiltjes![]()
lovehandles heb ik nog steeds in grote mate
Ik dacht ook altijd dat als het uit zou gaan ik dan diegene was die de relatie zou verbreken want hij aanbad mequote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef Miss_S het volgende:
Alles kan, maar vertrouw toch wel op mijn mensenkennisen ga van het beste uit
Als iemand iets fout doet in deze relatie zal ik het zijn
O wat leuk!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:30 schreef ikdenkkris het volgende:
[..]
Super!
Is het trouwens overal in Nederland zo slecht gesteld met de banen voor een afgestudeerd neerlandica, of vooral in het noorden?
*Ikdenkkris studeert ook Nederlandse Taal en Cultuur en is eigenlijk een beetje bang voor de banenmarkt geworden.
Gaat helemaal goed komenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat als het uit zou gaan ik dan diegene was die de relatie zou verbreken want hij aanbad meEn je moet altijd van het beste uit gaan
![]()
Tussenschoolse opvang is bij ons ook altijd opzoek naar vrijwilligers, ook vaak veel allochtone kinderen dus dan zou je dat kunnen oefenenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben thuis. Een uur eerder dan anders dus.
Ik ga morgen eens kijken of ik tot de tijd dat ik echt werk heb wat vrijwilligerswerk kan doen. Thuiszitten staat ook niet goed op je cv natuurlijk. Bovendien komen de muren binnen 2 dagen op me af als ik thuis blijf rondhangen.
Hebben jullie nog suggesties wat vrijwilligerswerk betreft? Het is het leukst als het iets is wat met mijn opleiding te maken heeft (buitenlanders helpen met hun Nederlands oid), maar iets anders, zoals in een asiel, is ook goed.
[..]
géén idee! Kom daar echt nooitquote:Op woensdag 5 november 2008 11:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Moblo (of iemand anders van de RU) enig idee welk gebouw EL2.54 ? op de site staat alleen Erasmuslaan maar welk gebouw niet....
Waarom was dat niet goed dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik en mijn ex hadden ook noooooit ruzie
En ik dacht dat dat iets goeds was
Heb net maar gewoon op google gezochtquote:Op woensdag 5 november 2008 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
géén idee! Kom daar echt nooit
Tweedejaars in Leiden.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben thuis. Een uur eerder dan anders dus.
Ik ga morgen eens kijken of ik tot de tijd dat ik echt werk heb wat vrijwilligerswerk kan doen. Thuiszitten staat ook niet goed op je cv natuurlijk. Bovendien komen de muren binnen 2 dagen op me af als ik thuis blijf rondhangen.
Hebben jullie nog suggesties wat vrijwilligerswerk betreft? Het is het leukst als het iets is wat met mijn opleiding te maken heeft (buitenlanders helpen met hun Nederlands oid), maar iets anders, zoals in een asiel, is ook goed.
[..]
O wat leuk!. Dan ben je de derde in dit topic. DevilsAndDust studeert ook Nederlands. In welk jaar zit je? En aan welke uni studeer je het?
Ik wil je niet bang praten, maar het is wel een beetje terecht dat je bang bent voor de arbeidsmarkt. De concurrentie is moordend en het is niet zo eenvoudig om als afgestudeerd neerlandicus ergens aan de bak te komen. Dat geldt zeker voor banen die aansluiten op je opleiding. Maar je kunt hier zelf wel wat invloed op uitoefenen. Nml door tijdens je studie al wat onbetaald of betaald schrijfwerk te doen. Probeer ook een stage te regelen, dat kan ook helpen.
Weet je al wat je na je studie zou willen doen? Probeer je vakkenpakket daar dan zoveel mogelijk op af te stemmen. Als je bijvoorbeeld als tekstschrijver of webredacteur aan de slag zou willen gaan, dan moet je kijken of je vakken bij communicatiewetenschap of journalistiek kunt volgen.
Ik zoek overigens ook in de Randstad naar werk, maar ook daar heb ik niet veel succes. Ik heb niet zoveel ervaring en op elke vacature waar ik op reageer, reageren 200 journalisten die meer ervaring hebben dan ik + nog eens zoveel letterenstudenten die in hetzelfde schuitje zitten als ik.
Omdat het blijkbaar geen garantie is dat je bij elkaar blijft.quote:
Kunnen we daaruit concluderen dat Nederlands dus geen goede studie voor de lijn is?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik dacht dat Isegrim ook Neerlandica was?
Klopt.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:14 schreef Miss_S het volgende:
Heb net maar gewoon op google gezochten ik ga er vanuit dat het Erasmusgebouw is....(beetje lullig als het tentamen daar niet blijkt te zijn)
Been there, done that.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat het blijkbaar geen garantie is dat je bij elkaar blijft.
En het was later wel eens fijn geweest als ik echt boos had kunnen worden, maar het zat er niet in.
Vanaf nu kijk ik anders naar airbags...quote:Op woensdag 5 november 2008 10:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb geen 'sips'. Ik vind het altijd wel heel erg sexy en vrouwelijk staan bij anderen!
Ik denk soms weleens dat ik de enige ben die af en toe zo lekker onredelijk allemaal opgekropte frustraties eruit gooitquote:Op woensdag 5 november 2008 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Been there, done that.
Ze maakten bij hem thuis geen ruzie, dat was zo naar voor de sfeer.![]()
Brrrr...
Gewoon af en toe eens even flink knetteren de lucht zo lekker klaren.
Niet dat ik het leuk vind hoor, maar soms is het even niet zo pais en vree.![]()
Ik snap het ook niet, maar het is toch zo.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik begrijp niet waarom je met WO Nederlandse Taal- en letterkunde geen werk kan vinden.
Dat vertelde Aventura idd al eens, maar mijn ervaringen zijn toch anders. Toch denk ik dat ik, als ik eenmaal wat meer ervaring heb opgedaan, wel gemakkelijker aan de bak zal komen. Ervaring is altijd een bitch, welke studie je ook gedaan hebt.quote:Ik ken veel broodschrijvers, die hebben nog nooit een dag zonder werk gezeten! Eentje werkt freelance en schrijft o.a. voor een dagblad, Aventura mijn zus werkt als copywriter (beiden HBO journalistiek gestudeerd) en vrienden van me werken inmiddels samen freelance als tekstschrijvers...en die laatsten hebben geeneens Nederlands/journalistiek gestudeerd! Ik heb zelf ook geen Nederlands gestudeerd, maar heb wel eens een tijdje gewerkt als redacteur en heb weleens wat gepubliceerd...
Ik heb meer richting westen de lands wel contacten in die branchequote:Op woensdag 5 november 2008 11:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik woon in de regio Groningen en ik zou het idd het leukst vinden om iets met mensen te doen, allochtonen helpen met hun Nederlands ofzo. Ik ga morgen uitgebreid op zoek.
In het westen neem ik aan?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik begrijp niet waarom je met WO Nederlandse Taal- en letterkunde geen werk kan vinden. Heeft de opleiding soms een slechte reputatie bij werkgevers?
Ik ken veel broodschrijvers, die hebben nog nooit een dag zonder werk gezeten! Eentje werkt freelance en schrijft o.a. voor een dagblad, Aventura mijn zus werkt als copywriter (beiden HBO journalistiek gestudeerd) en vrienden van me werken inmiddels samen freelance als tekstschrijvers...en die laatsten hebben geeneens Nederlands/journalistiek gestudeerd! Ik heb zelf ook geen Nederlands gestudeerd, maar heb wel eens een tijdje gewerkt als redacteur en heb weleens wat gepubliceerd...
Klopt, dit speelt zich af in de Randstad: Amsterdam, Leiden, 't Gooi.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
In het westen neem ik aan?
Ze zoeken altijd iemand <25 met minimaal 10 jaar werkervaringquote:Op woensdag 5 november 2008 11:37 schreef Viking84 het volgende:
Dat vertelde Aventura idd al eens, maar mijn ervaringen zijn toch anders. Toch denk ik dat ik, als ik eenmaal wat meer ervaring heb opgedaan, wel gemakkelijker aan de bak zal komen. Ervaring is altijd een bitch, welke studie je ook gedaan hebt.
Haha. Zo begon ik ook met m'n studie Nederlands: "Ik wil later romanschrijfster worden." Maar zoals je zelf al zegt: de kans dat dat lukt is heel klein. Dan moet je wel een groot talent zijnquote:Op woensdag 5 november 2008 11:23 schreef ikdenkkris het volgende:
[..]
Tweedejaars in Leiden.
Ik vraag me echter af of het alleen op het schrijfvlak is. Ik wil namelijk absoluut de journalistiek niet in en teksten verzorgen past me ook niet. Ik zou heel graag schrijven, maar dan wel romans. Dus dat wil ik na mijn studie zeker gaan proberen, maar daar pin ik me niet op vast. De kans dat ik daar m'n brood mee ga verdienen is miniem. Ik wil in ieder geval de lerarenopleiding erbij gaan doen (moet eerlijk zeggen dat ik me er nog niet echt in verdiept heb hoe dat zit) en het onderwijs in maar dat lijkt me niet iets wat ik m'n hele leven wil doen.
Maar een stage regelen is inderdaad een heel goed plan. Ik denk dat ik toch maar eens goed m'n best ga doen om een netwerk op te bouwen. Misschien dat ik daar later nog wat aan heb.
Ik zie het wel. Ik studeer in ieder geval iets wat ik heel erg leuk vind en daar gaat het me nu om.![]()
Vrijwilligerswerk kan ik zo snel niets verzinnen wat aansluit. Lastig.
O, dat zal er vast mee te maken hebbenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Klopt, dit speelt zich af in de Randstad: Amsterdam, Leiden, 't Gooi.
[..]
Ze zoeken altijd iemand <25 met minimaal 10 jaar werkervaring
Misschien ziet men de Neerlandicus ook wel als een stoffige onderzoeker, een theoreticus, die eigenlijk niets liever wil dan romans schrijven, en geen kaas heeft gegeten van nieuwe technologieen.
HBO journalistiek heeft toch een wat dynamischer imago (werken met nieuwe media etc.).
Geef eens een voorbeeld? Of PM eens een opgave?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:03 schreef Miss_S het volgende:
Iemand nog tips over hoe ik positief of negatief lineair kan vinden met epsilon? Ik begrijp de begrippen maar zie het niet in de cijfertjeswanneer iets positief of negatief samenhangt
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld? Of PM eens een opgave?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is de Erasmus laagbouw. Je moet gewoon het Erasmusgebouw in en naar de 2e verdieping. Dan loop je naar dat gedeelte boven de refter (staat ook aangegeven welke lokalen daar zitten). Daar zit bijv. ook de Rode Laars.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen![]()
Moblo (of iemand anders van de RU) enig idee welk gebouw EL2.54 ? op de site staat alleen Erasmuslaan maar welk gebouw niet....
Dat wil ik altijd, maar dat durf ik nooit in gezelschap. Alleen gooi ik wel eens wat tegen de muur, maar dan alleen als ik weet dat het niet stuk kanquote:Op woensdag 5 november 2008 12:21 schreef SHE het volgende:
Ik gooi met servies,
Epsilon: verschil tussen te vergelijken percentagesquote:Op woensdag 5 november 2008 12:23 schreef Viking84 het volgende:
Wat is Epsilon nou weer dan?. Heb je dat bij statistiek gehad ofzo? Ik heb ook statistiek gehad, maar ik heb daar nog nooit van gehoord...
Braafjequote:Op woensdag 5 november 2008 12:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat wil ik altijd, maar dat durf ik nooit in gezelschap. Alleen gooi ik wel eens wat tegen de muur, maar dan alleen als ik weet dat het niet stuk kan.
Nee, slim. Want ik moet het toch zelf opruimenquote:
Wat zijn we weer lollig hèquote:Op woensdag 5 november 2008 12:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
@Viking: de Ikea kun je straks echt niet meer over het hoofd zien.
Leg dat 's uit? Volgens mij gingen wel meer mensen moorkoppen eten met hetzelfde idee, maar ik zie dat helemaal niet zo: waarom zou ie wit van binnen zijn?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:40 schreef kwakveense het volgende:
moorkop (obama: bruin van buiten, wit van binnen),
OBAMAAAA!!!quote:
Hee, thanks, wat een goede tips.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:37 schreef kwakveense het volgende:
@ ikdenkkris: Leiden! hoi! (ik heb mn kantoor in t gebouw van nederlands maar hoor bij Engels)
-heel verhaal dat veel te lang is om te quoten-
Wat een feestje zal dat daar zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:49 schreef kwakveense het volgende:
haha, ik zit naast ariane van santen en ton van der wouden ;-) en ik heet geen robin
Over feestjes gesprokenquote:Op woensdag 5 november 2008 12:49 schreef Anosmie het volgende:
Ik ben ook heel slecht in boos worden, maar als je me eenmaal zo ver hebt. Berg je dan maar. Dan wordt het rood voor mn ogen en tier en raas ik als een banshee. En dan krijg je ook alles te horen wat me al sinds de kleutertijd over jou dwarszit.
hahaha niet in 1 kantoor hoor! t is wel gezellig, af en toe bij de printer als we elkaars printjes eruit vissenquote:Op woensdag 5 november 2008 12:50 schreef ikdenkkris het volgende:
[..]
Wat een feestje zal dat daar zijn.
Eczeem al weg? Tof he, wat een beetje ontspanning met een mens kan doenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:00 schreef kwakveense het volgende:
jeumig man, ik heb helemaal energie teveel! en vrolijk bij t leven....
Ik zou ook nooit met servies gaan gooien. Vind het doodzonde om dingen kapot te gooien. M'n eigen dingen, that is, maar iets van Mark kapot gooien doe ik ook maar niet, want ik weet zeker dat 'ie dan laaiend wordtquote:Op woensdag 5 november 2008 13:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Haha, als ik ga gillen en met servies ga smijten, dan wil mijn vriend niks meer met me te maken hebben denk ik
Vind het zelf eigenlijk ook wel erg labiel en geschift gedrag! Maar goed; je bent temeramentvol of je bent het niet!!!
Je moet het natuurlijk niet elke week doenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Haha, als ik ga gillen en met servies ga smijten, dan wil mijn vriend niks meer met me te maken hebben denk ik
Vind het zelf eigenlijk ook wel erg labiel en geschift gedrag! Maar goed; je bent temperamentvol of je bent het niet!!!
Het zou me wel opluchten denk ik, lekker dingen stukmaken!
jupquote:Op woensdag 5 november 2008 13:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eczeem al weg? Tof he, wat een beetje ontspanning met een mens kan doen
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gisteren was een wazige dag. Maarrrr het is klaar! Crematie is achter de rug, het ging netjes en goed, er zijn geen stomme/onware dingen gezegd en zelfs ik heb iets kunnen zeggen zonder dat mijn stem al te veel trilde!(al trilde ie wel, maar dat terzijde). In de avond had ik een concert (hadden al kaartjes en dacht afleiding = goed!) en dat was ook erg gaaf. Was om 3 uur thuis ongeveer, maar was wel Zen
![]()
Gut, niet erg aardig om daar overheen te lezenquote:
Wat zij zegt dusquote:Op woensdag 5 november 2008 13:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gut, niet erg aardig om daar overheen te lezen
Maria, fijn dat het goed is gegaan en je nog steeds rustig bent
Bijzondere combi MariaEnzo! Bijzonder dat je uberhaupt hebt besloten nog iets te zeggen. Was het wel fijn met je zus en je mama samen? Sterkte de komende tijd en dieet ze maar weer!quote:Op woensdag 5 november 2008 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gisteren was een wazige dag. Maarrrr het is klaar! Crematie is achter de rug, het ging netjes en goed, er zijn geen stomme/onware dingen gezegd en zelfs ik heb iets kunnen zeggen zonder dat mijn stem al te veel trilde!(al trilde ie wel, maar dat terzijde). In de avond had ik een concert (hadden al kaartjes en dacht afleiding = goed!) en dat was ook erg gaaf. Was om 3 uur thuis ongeveer, maar was wel Zen
![]()
Mooie afsluiter... Dat concert!quote:Op woensdag 5 november 2008 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
OBAMAAAA!!!*komt binnenvallen* Jeuj, ik heb weer een sprankje hoop voor Amerika!
Alles goed hier?Heb wel een beetje terug gelezen maar nog niet alles.
![]()
Dieettechnisch waren afgelopen dagen rampzalig (chocola! Hamburger! Chocolaaa!) dus nu weer met frisse moed beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |