abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62912826

Het vorige deel: Slank de herfst in # 297 met schoonouders en croissantjes
Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 50% gewijzigd door Laureline op 03-11-2008 17:42:49 ]
pi_62912844
Wat ik nog wilde zeggen in het vorige topic maar niet mocht:

Oh, even als toevoeging, de bereidingstijd mag niet te lang zijn want ik moet zaterdag nog gewoon de hele dag werken en als ik thuis kom is iedereen er waarschijnlijk al. .

En ik ben een kookkluns dus zet er bij moeilijke dingen even bij wat het is en hoe je het maakt? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_62912885
Gevulde eieren Ultiem truttig en toch best lekker
pi_62912919
Komkommer gevuld met tonijn nog gezond ook.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62912958
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:35 schreef Laureline het volgende:

[..]

Veel turks brood halen en zelf lekkere smeersels maken! Humus, rode tapenade, guacemole..
pi_62913371
Bah, waarom kan ik zulke dingen niet gewoon zelf verzinnen en waarom voelt het als enorm veel werk? Een goede huisvrouw schuilt er helaas niet in mij.

Moet die avond ook nog voor een man of 8 koken! .
pi_62913392
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
Gevulde eieren Ultiem truttig en toch best lekker
Eieren gevuld met wat? .
pi_62913561
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:59 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Eieren gevuld met wat? .
Gewoon klassiek: dooiers prakken met mayo en peper en zout en er veel fijngeknipte bieslook of dille doordoen? Of een meer fancy variant met kerrie en geroosterde paprika, of met vis, of, of....

Voor 8 man koken: gewoon stamppot rauwe andijvie. 's morgens vast de aardappels schillen en onder water zetten, en dan terwijl ze koken wat spekjes lekker uitbakken.
pi_62913667
TVP. Ondanks de regen toch best wel blij naar huis gereden
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62913777
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Gewoon klassiek: dooiers prakken met mayo en peper en zout en er veel fijngeknipte bieslook of dille doordoen? Of een meer fancy variant met kerrie en geroosterde paprika, of met vis, of, of....

Voor 8 man koken: gewoon stamppot rauwe andijvie. 's morgens vast de aardappels schillen en onder water zetten, en dan terwijl ze koken wat spekjes lekker uitbakken.
Ik heb even gegoogeld en dat ziet er wel uit als iets wat ik kan (al had ik wel steeds in m'n hoofd dat je de eieren in de breedte doormidden snijdt )! Ik heb alleen geen slagroomspuit, die wordt overal genoemd, zou het ergens anders ook mee werken?
pi_62913784
En dan laat ik m'n vriend lekker aardappelen schillen.
pi_62913902
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:11 schreef Ewelina het volgende:
TVP. Ondanks de regen toch best wel blij naar huis gereden
Zien jullie? Zij heeft het ook!
pi_62914013
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:19 schreef Laureline het volgende:

[..]

Zien jullie? Zij heeft het ook!
Ja, ik heb een prettig gesprek gehad met de docente over mijn onderzoeksopzet. Ze vond 'm heel goed, alleen moest ik de vraagstelling een beetje aanscherpen.
pi_62914056
en toch ga ik heel eigenwijs het linkje geven van de komkommer/tonijn hapjes gewoon omdat het lekker én verantwoord is

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62914159
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:24 schreef DarkElf het volgende:
en toch ga ik heel eigenwijs het linkje geven van de komkommer/tonijn hapjes gewoon omdat het lekker én verantwoord is

Maar ik lust geen tonijn. . Als je nog iets anders hebt, of misschien een vulling zonder vis die wel kan, laat het alsjeblieft weten!
  maandag 3 november 2008 @ 18:36:12 #16
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62914330
goedenavond

kom ook ff weer een TVP plaatsen.. druk druk druk

maar vanmorgen 73,8 kg

en ik heb vandaag kleren gepast, en ik heb inmiddels maat 38 en zelfs maat 36 past (zit alleen nog niet heel erg mooi )

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_62914435
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Maar ik lust geen tonijn. . Als je nog iets anders hebt, of misschien een vulling zonder vis die wel kan, laat het alsjeblieft weten!
ja das wel lastig ja ..

warme hapjes

koude hapjes

Misschien kan je daar iets mee?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 3 november 2008 @ 18:42:25 #18
331 Merel
Be here now.
pi_62914475
Heb je eigenlijk een streefgewicht waar je nog naartoe werkt BJ? Of stop je pas met afvallen als je onzichtbaar bent geworden? Echt knap dat het nog steeds zo goed gaat

Net belde bedrijf nummer twee of ik langs wilde komen voor een gesprek Klinkt als een iets minder interessante functie, maar even praten kan geen kwaad...
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62914561
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:40 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja das wel lastig ja ..

warme hapjes

koude hapjes

Misschien kan je daar iets mee?
Thanks! . En ik heb een variant van gevulde komkommer gevonden die me wel lekker lijkt, dus je hebt me geïnspireerd. .
  maandag 3 november 2008 @ 18:46:51 #20
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62914569
@merel

ik had als streef 75 kg, maar had nog wat vetjes... en nu is het doel om die nog weg te krijgen... ik denk dat ik tussen de 70 en 72 kg prima zit....:)

(hoewel het zo ook best prima is hoor)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_62914693
Leuke TT.
*Happy Suus meldt*
  maandag 3 november 2008 @ 18:53:27 #22
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62914700
Zo. Terug van een dag op de uni. Ze verwachten dat we voor 1 blok een stuk of 10 boeken gaan kopen, niet dus.

Ik wou gaan hardlopen vanavond, maar toen kreeg ik een lekke band en het is koud en donker. Morgenochtend naar de uni lopen, dus dat is genoeg beweging..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_62914794
Sasha is echt extreem aanhankelijk nu Ze wil alleen maar aandacht van me en ligt continu voor me te kroelen op haar rug En maar spinnen

Waarschijnlijk wil ze de gemiste aandacht van gister, toen ze heel lang bang heeft zitten piepen, inhalen
pi_62914837
@DaD:
Wat betreft hapjes: Een grote bak knoflooksaus met (turks) brood is simpel en doet het altijd goed.
En misschien gehaktballetjes en pindasaus?

Of moet het fancy zijn?
pi_62914878
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
@DaD:
Wat betreft hapjes: Een grote bak knoflooksaus met (turks) brood is simpel en doet het altijd goed.
En misschien gehaktballetjes en pindasaus?

Of moet het fancy zijn?
Oh nee, het hoeft helemaal niet fancy te zijn! Die gehaktballetjes klinken juist heel simpel doch lekker, goed idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')