quote:Op maandag 3 november 2008 17:35 schreef Laureline het volgende:
[..]
Veel turks brood halen en zelf lekkere smeersels maken! Humus, rode tapenade, guacemole..
Eieren gevuld met wat?quote:Op maandag 3 november 2008 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
Gevulde eierenUltiem truttig en toch best lekker
Gewoon klassiek: dooiers prakken met mayo en peper en zout en er veel fijngeknipte bieslook of dille doordoen? Of een meer fancy variant met kerrie en geroosterde paprika, of met vis, of, of....quote:
Ik heb even gegoogeld en dat ziet er wel uit als iets wat ik kan (al had ik wel steeds in m'n hoofd dat je de eieren in de breedte doormidden snijdtquote:Op maandag 3 november 2008 18:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gewoon klassiek: dooiers prakken met mayo en peper en zout en er veel fijngeknipte bieslook of dille doordoen? Of een meer fancy variant met kerrie en geroosterde paprika, of met vis, of, of....
Voor 8 man koken: gewoon stamppot rauwe andijvie. 's morgens vast de aardappels schillen en onder water zetten, en dan terwijl ze koken wat spekjes lekker uitbakken.
Zien jullie? Zij heeft het ook!quote:Op maandag 3 november 2008 18:11 schreef Ewelina het volgende:
TVP. Ondanks de regen toch best wel blij naar huis gereden
Ja, ik heb een prettig gesprek gehad met de docente over mijn onderzoeksopzet. Ze vond 'm heel goed, alleen moest ik de vraagstelling een beetje aanscherpen.quote:
Maar ik lust geen tonijn.quote:Op maandag 3 november 2008 18:24 schreef DarkElf het volgende:
en toch ga ik heel eigenwijs het linkje geven van de komkommer/tonijn hapjesgewoon omdat het lekker én verantwoord is
quote:Op maandag 3 november 2008 18:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar ik lust geen tonijn.. Als je nog iets anders hebt, of misschien een vulling zonder vis die wel kan, laat het alsjeblieft weten!
Thanks!quote:Op maandag 3 november 2008 18:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]ja das wel lastig ja ..
warme hapjes
koude hapjes
Misschien kan je daar iets mee?
Oh nee, het hoeft helemaal niet fancy te zijn! Die gehaktballetjes klinken juist heel simpel doch lekker, goed idee.quote:Op maandag 3 november 2008 18:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
@DaD:
Wat betreft hapjes: Een grote bak knoflooksaus met (turks) brood is simpel en doet het altijd goed.
En misschien gehaktballetjes en pindasaus?
Of moet het fancy zijn?
Wij zetten altijd gewoon toastjes met kant-en-klaar saladedingen (eiersalade, rundersalade, kipkerrie etc) neer. Stuk brie en filet american erbij, chips voor de kids en klaarquote:Op maandag 3 november 2008 17:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bah, waarom kan ik zulke dingen niet gewoon zelf verzinnen en waarom voelt het als enorm veel werk? Een goede huisvrouw schuilt er helaas niet in mij.
Moet die avond ook nog voor een man of 8 koken!.
quote:Op maandag 3 november 2008 16:31 schreef SHE het volgende:
Ik heb het niet zo op die veredelde zandbakken.wintersport
quote:Op maandag 3 november 2008 19:27 schreef Mini_rulez het volgende:
In dezelfde categorie als gevulde eieren: rolletjes met asperges in ham of augurk in cervelaat doen het bij ons ook altijd goed, of minicroissantjes met knakworstjes erin (die Kwak ook al heeft genoemd, zie ik nu). Zoals je hoort is mijn familie van de oudhollandsche hapjes.
Olijven zijn ook altijd goed, die zijn ook nog best dieettechnisch verantwoord. Minder verantwoord maar wel lekker en makkelijk: tortillachips met guacamole of van die rode dipsaus uit een potje.
Wat is er trouwens mis met het ouderwetse toastje?
quote:Op maandag 3 november 2008 21:05 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb me gisteren zelfs gesneden omdat er zo'n scherp mes van een bord afviel tegen mijn vinger.
Vervelend he, gewend zijn aan botte messenquote:Op maandag 3 november 2008 20:45 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb al wat zitten googelen, maar met weinig resultaat;
We hebben echte keukenmessen gekocht, maar ik heb al bijna vier keer stukken vinger afgehakt omdat die krengen zo retescherp zijn. Bestaat er zoiets als een cursus veilig snijden met een scherp mes?.
Oh, jawel hoor. Als je je vingers gewoon rond buigt en ze op een oppervlak neerzet, kun je toch best een beetje kracht uitoefenen? Niet enorm veel, maar genoeg om iets vast te houden.quote:Op maandag 3 november 2008 21:09 schreef Merel het volgende:
Ik snap niet hoe je iets vast kunt houden met gebogen vingertoppen, dan heb je toch geen grip?
Na het eeuwige geklooi met aardappelschilmesjes van de Xenos is het toch wel een verademing. Het is dus toch mogelijk om uien klein te snijden, en kruiden fijn. Ik dacht dat dat echt alleen voor keukengoeroes wasquote:Op maandag 3 november 2008 21:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vervelend he, gewend zijn aan botte messen. Mijn broertje had ons mes (zonder mij te waarschuwen) geslepen ... meteen een snee in mn vinger, want ik sneed stokbrood altijd tot het mes net mn vinger raakt
. En toen kregen we een nieuw mes, ik dacht: "ha die ziet er niet zo scherp uit". Weer een snee erbij
.
"SOG SOG SOG"
Dat kun jij ook niet!quote:Op maandag 3 november 2008 20:36 schreef cyclechick het volgende:
Ow 1 keer was genoeg.. Weet niet hoe ik er 1 weg moet halen :S?
Plaatje doet het nietquote:Op maandag 3 november 2008 21:30 schreef ColdFeet het volgende:
Wat voor messen heb je uberhaupt gekocht?
Hee, die heb ik ook, de viersterren-serie! Vind ze heel fijn. Ik heb twee koksmessen (16 en 24), een vleesmes en de schaar.quote:Op maandag 3 november 2008 21:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet.
Hier staat de set, wij hebben 7 delig.
http://www.kookwinkel.nl/cms,17305,Zwilling.asp
Ik geef toch de voorkeur aan grote messen die nét niet scherp genoeg zijn. Of een waarschuwing voordat ik ze aanraakquote:Op maandag 3 november 2008 21:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Na het eeuwige geklooi met aardappelschilmesjes van de Xenos is het toch wel een verademing. Het is dus toch mogelijk om uien klein te snijden, en kruiden fijn. Ik dacht dat dat echt alleen voor keukengoeroes was.
Ik weet het niet hoor, maar ik maak de messen eerst schoon voordat ik ze erin terugzetquote:Op maandag 3 november 2008 21:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is het trouwens waar dat in zo'n blok vaak de engste/smerigste schimmels zitten, omdat mensen vergeten ze schoon te maken?
Omdat je het dan niet hoeft weg te leggen, ik vind zo'n scherp mes op het aanrecht ook eng!quote:Op maandag 3 november 2008 22:07 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Waarom zou je vergeten om een mes schoon te maken? Je moet toch afwassen als je gekookt hebt.
Kim en al haar vriendenquote:
Dat dusquote:Op maandag 3 november 2008 22:08 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Omdat je het dan niet hoeft weg te leggen, ik vind zo'n scherp mes op het aanrecht ook eng!
Tevens tvp.
Nee, maar ook niet meer gezocht eerlijk gezegd.quote:Op maandag 3 november 2008 22:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kim en al haar vrienden
Afijn, ik zal eens kijken of ik ergens in een kookboek instructies kan vinden. Of heb je inmiddels al iets gevonden?
Met dat soort spul moet je vaak je vinger heel even in het potje dippen, zo min mogelijk op je handen. Je handen tegen elkaar wrijven en dan vooral in je punten uitwrijven..quote:Op maandag 3 november 2008 21:19 schreef k_i_m het volgende:
Ah! Kan je dan de volgende keer vragen of je het ook moet uitspoelen?.
Jezus Viking, je kan toch wel een beetje moreel flexibel doen? Je definitieve sexuele geaardheid wordt toch pas duidelijk op je 35equote:Op maandag 3 november 2008 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Heerlijke vent!. Als ik niet lesbisch was werd ik haske verliefd op hem
.
.
O spannend, nog een paar jaar om de beest uit te hangen dus!quote:Op maandag 3 november 2008 23:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Je definitieve sexuele geaardheid wordt toch pas duidelijk op je 35e![]()
Oh, het is niet zo dat ik denk: 'O, wat is 'ie leuk! Ik wil hem!' en dan: 'O nee, ik ben lesbisch, dus dat kan niet'. Zo werkt dat natuurlijk nietquote:Op maandag 3 november 2008 23:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Jezus Viking, je kan toch wel een beetje moreel flexibel doen? Je definitieve sexuele geaardheid wordt toch pas duidelijk op je 35e![]()
De dame zag er niet uit als mij, m'n vriend ken je niet, en toch denk je dat wij het waren?quote:Op maandag 3 november 2008 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook weer terug van eten en drinken en het was zó gezellig! Heerlijke vent!. Als ik niet lesbisch was werd ik haske verliefd op hem
.
Ik ben nu een beetje aangeschoten dus voordat ik gekke dingen ga zeggen ga ik maar even wat anders doen.
Heb ik trouwens DaD + wederhelft zien lopen op het Zuiderdiep daarnet? Zal wel niet, want de dame in kwestie zag er niet helemaal uit als DaD, maar ik twijfel toch een beetje.
Het klinkt best debiel iddquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De dame zag er niet uit als mij, m'n vriend ken je niet, en toch denk je dat wij het waren?. Maar nee, we waren het niet.
.
Zou het door het weer komen.....quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:20 schreef Viking84 het volgende:
Zeg, wat zijn jullie een saaie mutsen vanochtend.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:33 schreef Viking84 het volgende:
Nog een vacature gevonden waar ik op ga reageren. Maar niet vandaag, want vandaag ben ik bluh. Morgen
.
Jah, hier is het ook al zo mistig! Niks aan als de wereld zo grijs en ondoorzichtig is..quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan de overkant hier niet eens zien, zo mistig is het
wel lekker gedouched net, was erin gedaan
knackebrodjes op, en dan zodadelijk maar eens richting uni
Nou, wat let je?quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moet ik als ava hebben.
Ik vind bewegende plaatjes een beetje teveel afleiden eigenlijk. Maar miss doe ik 't wel (een tijdje).quote:
Ik kijk alleen maar uit naar stokbrood, dus elke vrijdag avondquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:25 schreef Esse_est het volgende:
Ik vind brood zooooooo lekker... zit elke dag uit te kijken naar de lunch als ik mijn broodje pindakaas mag.
Neuropsychologie, maar ik wil heel graag klaar zijn, (ben ik hopelijk in Maart) en dan sportpsychologie gaan studerenquote:
Fijn toch? (neem aan dat dit goed is?) Lekker van genieten!quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:34 schreef kwakveense het volgende:78,7 bizar!! gisteren dus echt een raar omhoogschommeltje
Sportpsychologie klinkt inderdaad wel erg leukquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Neuropsychologie, maar ik wil heel graag klaar zijn, (ben ik hopelijk in Maart) en dan sportpsychologie gaan studeren
cd'squote:Op dinsdag 4 november 2008 10:35 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb gisteravond allemaal mooie liedjes op youtube zitten luisteren en mezelf daarna twee cds (of met 's?) cadeau gedaan van Yann Tiersen![]()
Zoooooo ontzettend mooi vind ik dat, kijk er al helemaal naar uit, dat ze straks op de mat liggen
Het lijkt me heerlijk, om voor mijn beroep me in de wereld der sporters te begeven. Lekker inspirerende omgeving, haal ik altijd heel veel energie uit!quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Sportpsychologie klinkt inderdaad wel erg leuk
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
cd's.
Wat is sportpsychologie nu weer?.
Dat klinkt niet suf, begrijp het helemaalquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:40 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Het lijkt me heerlijk, om voor mijn beroep me in de wereld der sporters te begeven. Lekker inspirerende omgeving, haal ik altijd heel veel energie uit!Ik vind het ook altijd fijn om in de sportschool te zijn, ook al ben ik er niet eens om te sporten (of klinkt dat heel suf?
)
Wat doe je zelf? (werken, studeren?)
Het gras is altijd groener bij de buren, Saskiaquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat klinkt niet suf, begrijp het helemaal
Ik studeer Pedagogische Wetenschappen (en werk in de naschoolse opvang) maar als ik dit zo hoor had ik misschien toch nog beter rond moeten kijkenookal bevalt dit ook goed
Zeker met mijn tuinquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener bij de buren, Saskia.
Leuke muziek is dat hèquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:35 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb gisteravond allemaal mooie liedjes op youtube zitten luisteren en mezelf daarna twee cds (of met 's?) cadeau gedaan van Yann Tiersen![]()
Zoooooo ontzettend mooi vind ik dat, kijk er al helemaal naar uit, dat ze straks op de mat liggen
Zondag heeft ze foto's op hyves gezet, dus toen leefde ze in ieder geval nogquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:41 schreef Viking84 het volgende:
Het is inmiddels dinsdag en Greys heeft zich nog niet gemeld. Of heb ik ergens overheen gelezen? Ik hoop dat alles goed is met haar...
Ik ken het probleem. Maar ook zonder zin kun je leren, huppa aan de slag!quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zeker met mijn tuinmaar nee zat vandaag eigenlijk te bedenken hoe goed deze opleiding mij bevalt dus dat is wel positief
Nu alleen nog even zin maken om te gaan leren
Jeetje, maakt drie kilo zoveel uit? voorlopig even een riem dragen, en of goed dooreten zodat je weer in de grotere broeken past, of nog even streng zijn en dan zitten die andere broeken weer perfectquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Leuke muziek is dat hè
[..]
Zondag heeft ze foto's op hyves gezet, dus toen leefde ze in ieder geval nog
Ik heb een broekenprobleemIk heb alleen broeken die goed zitten als ik 3 kilo zwaarder ben en broeken die goed zitten als ik 3 kilo lichter ben. Ik heb geen enkele broek die nú goed zit!
Dat heb ik ook een tijdje gehad! Mijn lievelingsspijkerbroek zat toen echt lelijk. Zo half baggy. Nu zit hij helemaal baggy en dat kan wél weer! Ik heb nu officieel maat 36 van broek! Had ik toch niet kunnen denken, nu bijna 2 jaar geleden!quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:58 schreef Merel het volgende:
Ik heb een broekenprobleemIk heb alleen broeken die goed zitten als ik 3 kilo zwaarder ben en broeken die goed zitten als ik 3 kilo lichter ben. Ik heb geen enkele broek die nú goed zit!
Pulp Fiction in de polderquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:03 schreef k_i_m het volgende:
Als er iemand nog een baan zoekt?
http://www.speurders.nl/overzicht/banen/personen-gevraagd-voor-het-innen-van-achterstallige-leningen-43280672.html?fh_view_size=40&fh_start_index=40&q=hilversum.
Ja daarom vroeg ik het ook omdat de onderwerpen bekend voor kwamenquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:58 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Maar ook zonder zin kun je leren, huppa aan de slag!![]()
Wat leuk, ik werk namelijk in een buitenschoolse opvang (sinds kort) Is dat dan hetzelfde?
Dan zal alle stof die ik nu heb voor dit vak, jou ook wel bekend in de oren klinken.. (Kinder neuropsychologie) Neem aan dat je bij pedagogische wetenschappen ook wel wat van de ontwikkeling (en wat er mis kan gaan) krijgt?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:05 schreef Viking84 het volgende:Mevrouw heeft pas eind deze maand weer een vrij weekend. Stelde ik gisteren voor om een keer op een avond af te spreken, volgende week ofzo, dat ik dan even een keer die kant op kom, mailt ze net terug dat ze de komende weken ook 's avonds vol zit. Daar baal ik stevig van.
Getrouwde vrouwen, begin er nooit aan.
Lichtpuntje is dat ze wel weer naar Groningen komt next time, dus ik hoef dan niet te treinen.
Alleen naschoolse opvang. Van half 2 tot 6. En in de vakanties kun je hele dagen draaien, lekker uren maken! (mijn eerste dag was van 8 tot 17.00. Toen was ik best uitgeput door al die kindersquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik het ook omdat de onderwerpen bekend voor kwamen
en buitenschoolse opvang is hetzelfde, doe je dan voor- tussen- of naschoolse opvang? (ik doe het alle 3 en net wanneer mijn rooster het toelaat)
Wist je dat van tevoren?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:08 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Mannen die al 12 jaar in een relatie zitten, ook niet aan beginnen! Ik heb 'm net vorige week gezegd dat ik 'm niet meer hoef te zien. Ik wil alleen nog mannen zonder grote hindernissen/problemen/vrouwen
Hier zijn de vakantiedagen van 8.00 tot 18.00 en dat 5 dagen dan ben je wel dood jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:11 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Alleen naschoolse opvang. Van half 2 tot 6. En in de vakanties kun je hele dagen draaien, lekker uren maken! (mijn eerste dag was van 8 tot 17.00. Toen was ik best uitgeput door al die kinders![]()
En nu ga ik weer studeren!
Als je het tegen mij hebt: zij gaat niet vreemd; d'r vent is keurig op de hoogtequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:15 schreef k_i_m het volgende:
Goddamn, met mannen/vrouwen die vreemdgaan aanpappen en dan zeiken dat ze geen tijd voor je hebben. Seriously. Wat dacht je dan?
Lang verhaal, eerst niet, daarna wel... Ik wil ook niet teveel details op internet zetten, wie weet wie er allemal meeleest... Maar de eerste 2x dat ik hem zag wist ik het niet. Toen boos geworden, ervan uit gegaan dat ik hem niet meer zou zien. Toch weer contact gekregen, liet hij weten dat hij een break had met zn partner om na te denken wat hij wil.... Soort van affaire geworden, maar na 2 maanden weet hij nog steeds niet wat hij wil en ik weet het wel: Of hem blijven zien en verliefd kunnen worden, maar dan moet er ook een kans zijn dat hij ook voor mij wil gaan. Maar dat kan dus niet, en dan heb ik liever helemaal geen contact, en ook geen gebroken hart straks.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wist je dat van tevoren?
Overigens heeft die van mij ook twee kinderen, dus dat maakt het alweer lastiger. Als zij een avond niks heeft, is haar wederhelft weg en moet zij thuisblijven voor de kiddo's.
Nog een half uurtje, dan mag ik weer weg.
Nou en, je komt toch altijd op de tweede plaats, dus het effect is precies hetzelfdequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je het tegen mij hebt: zij gaat niet vreemd; d'r vent is keurig op de hoogte.
Is vreemdgaan dan alleen maar als de ander er niets van af weet?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je het tegen mij hebt: zij gaat niet vreemd; d'r vent is keurig op de hoogte.
Dat boeit me niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:17 schreef k_i_m het volgende:
Nou en, je komt toch altijd op de tweede plaats, dus het effect is precies hetzelfde.
Anders is het toch gewoon een open relatie?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Is vreemdgaan dan alleen maar als de ander er niets van af weet?
Volgens de Van Dale niet, maar ik vind van welquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Is vreemdgaan dan alleen maar als de ander er niets van af weet?
Hele wijze woorden, maar soms loopt het toch even anders dan je gepland hadquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:20 schreef k_i_m het volgende:
Je zou gewoon helemaal niet met een vrouw met partner en/of kinderen moeten willen aanpappen.
Dat zei ik ook altijdquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat boeit me niet.
Wat me wel boeit is dat het door de afstand en die kiddo's niet zo eenvoudig is om wat af te spreken en ik zou haar wat vaker willen zien dan nu het geval is. En ik zou nooit met een vrouw aanpappen die haar man willens en wetens bedondert.
Ja, dat klinkt wel logischquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:20 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Anders is het toch gewoon een open relatie?
Ik vind vreemdgaan wel als de ander er niets van weet (op het moment dat het gebeurt.. achteraf vertellen is natuurlijk leuk, maar dan was het wel nog steeds vreemdgaan)
Yep, dat wil ik ookquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd![]()
Het leven loopt soms raar..
Maar wil je dan niet liever iemand die helemaal van jou is? Voor jou gaat en tijd voor je maakt, en waar je altijd van opaan kunt?
Nooit te laat om er één te kweken hoor. Maar het was geen oordeel, het was meer een luide verzuchting in geschreven vorm. Als je ballen genoeg hebt om elke keer over hetzelfde te blijven zeiken zonder er wat aan te doen, heb je ook ballen genoeg om er wél wat aan te doen. Óf om het niet belangrijk genoeg meer te vinden om over te zeiken. Win-win, welke je ook kiestquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hele wijze woorden, maar soms loopt het toch even anders dan je gepland had.
ergo: ik heb geen ruggegraat
Zeg, je hoeft niet te reageren hèquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nooit te laat om er één te kweken hoor. Maar het was geen oordeel, het was meer een luide verzuchting in geschreven vorm. Als je ballen genoeg hebt om elke keer over hetzelfde te blijven zeiken zonder er wat aan te doen, heb je ook ballen genoeg om er wél wat aan te doen. Óf om het niet belangrijk genoeg meer te vinden om over te zeiken. Win-win, welke je ook kiest.
Hmm persoonlijk geloof ik niet dat je er nu open voor kunt staan, als je nog in deze situatie verwikkeld bent.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep, dat wil ik ook. Maar ze liggen niet voor het oprapen ofzo, zeker niet met mijn wensenlijstje
. Dus ik vind het wel prima zoals het nu is. Ik ga van 'niks' naar 'af en toe' en dat is al heel wat
. Intussen houd ik gewoon m'n ogen open en ik loop vanzelf wel tegen een vrouw aan die helemaal voor mij gaat
. Op dit moment vervult Mark die rol
.
En, is ze dat waard?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar goed, ik wilde al voorstellen om erover op te houden, want ik word kribbig.
Dat is natuurlijk het belangrijkstequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:29 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Als je voor jezelf maar het gevoel hebt dat het goed voor je is, en je er iets positiefs aan over houdt (meer dan wanneer je hiermee zou stoppen)
Ja, wat kut hèquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bah, ik had een boek besteld, wordt m'n bestelling geannuleerd. Probeer ik het ergens anders, óveral dat boek uitverkocht. Nu moet ik het tweedehands kopen..
Ik vind het vreselijk om boeken tweedehands te moeten kopen. Als je een boek koopt moet het nog stug zijn en naar nieuw papier ruiken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, wat kut hè. Dat heb ik ook regelmatig gehad
.
Ik kocht m'n boeken ook altijd nieuwquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk om boeken tweedehands te moeten kopen. Als je een boek koopt moet het nog stug zijn en naar nieuw papier ruiken..
Nee, dat boek ken ik niet. Orlanda Lie is natuurlijk wel een grote bekende op dat gebied, dus je zult je er geen buil aan vallen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kocht m'n boeken ook altijd nieuw.
Ken jij dat boek over Artesliteratuur van Orlanda Lie? Zo ja, is het wat? Het lijkt mij nml wel interessant, als middeleeuwenfreak. Soms vraag ik me af waarom ik niet verder ben gegaan met middelnederlands, maar ja, vind daar maar eens een baan mee. De meeste werkgevers hebben geen idee wat taalbeheersing precies inhoudt, maar ze gaan er wel vanuit dat het 'iets is met schrijven', dus dat is dan wel weer makkelijk als je wilt solliciteren naar een schrijfbaan.
Ik specialiseer me in de richting historische letterkunde, dus ik werk altijd met heel oude werken. Mijn eigen boeken daarentegen moeten spiksplintertjenieuw zijn. Best gek.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:09 schreef marsterretje het volgende:
Nee man, heerlijk, een beetje door de Slegtes van het land lopen streunen op weg naar een verstopt pareltje.
Vooral met ouwe briefjes van vorige eigenaars en data van aanschaf daarop. Maarja, ik ben dan ook wel vintage-o-fiel geloof ik
Of met het originele sinterklaasgedichtje nog in het ongelezen boek.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:09 schreef marsterretje het volgende:
Nee man, heerlijk, een beetje door de Slegtes van het land lopen streunen op weg naar een verstopt pareltje.
Vooral met ouwe briefjes van vorige eigenaars en data van aanschaf daarop. Maarja, ik ben dan ook wel vintage-o-fiel geloof ik
Ah, that reminds me: verlanglijst maken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Of met het originele sinterklaasgedichtje nog in het ongelezen boek.
Uggs bijvoorbeeld, die zijn zo lekker warm schijntquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:27 schreef AKnynke het volgende:
moet je warmere schoenen aantrekken CF!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:41 schreef Viking84 het volgende:
Het is inmiddels dinsdag en Greys heeft zich nog niet gemeld. Of heb ik ergens overheen gelezen? Ik hoop dat alles goed is met haar...
geborduurde? picca?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wil die zandkleurige geborduurde uggs
Met zakkies erom ga ik op m'n bekHet is hier weer een kliederboel
In general of qua neukmateriaal?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:52 schreef SHE het volgende:
Ik vind getrouwde mensen zo oninteressant.
En uggs zijn lekker warmpies
Je doet je naam in ieder geval eer aan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:24 schreef ColdFeet het volgende:
Stelletje mutsen, kom eens door met dat medelevenMijn tenen vriezen er zowat af
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:44 schreef ColdFeet het volgende:
Greysebeeb! WBHeb je echt een vies-bruin kleurtje?
Ik vind hem maar raarquote:
Moet even als reactie een gedicht posten, 1 van de weinige die me wat doen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:09 schreef marsterretje het volgende:
Ik zou niet weten waar ik die moest halen. En ach, ik ben over iets meer dan een half uurtje klaar hier. Volgende keer nog een ochtend werk, en dan ben ik weer haal met meten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:42 schreef Laureline het volgende:
Welkom terug Greys!
En ColdFeet: kan je geen bontzooltjes in je laarzen doen? Had ik ook altijd in mijn rubberlaarzen in Rusland, isoleert perfect!
Gewoon bij zo'n schoenenzaak toch! Of de schaatswinkel, zijn ze wel smalletjes. Ik vind dat echt het armetierigste gevoel dat er is, koude voeten *ril*. Nee, ik had jarenlang familie in St Petersburgquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik die moest halen. En ach, ik ben over iets meer dan een half uurtje klaar hier. Volgende keer nog een ochtend werk, en dan ben ik weer haal met meten.
Heb je in Rusland gewoond?
Ik ben echt heel erg benieuwd wat je hiermee bedoelt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:50 schreef ColdFeet het volgende:
en dan ben ik weer haal met meten.
Mogelijke kandidaat voor het originele taalfoutentopic?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg benieuwd wat je hiermee bedoelt.
Klaarquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg benieuwd wat je hiermee bedoelt.
Ah, dat doe ik echt bijna nooit. Zelfs niet die leuke van Vivi over hoe ze eruit ziet met bruin haarquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mogelijke kandidaat voor het originele taalfoutentopic?.
werkt dat ook in gympen? Dan kan ik het ook wel gebruiken, heb nu al last van altijd koude voeten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:56 schreef Laureline het volgende:
[..]
Gewoon bij zo'n schoenenzaak toch! Of de schaatswinkel, zijn ze wel smalletjes. Ik vind dat echt het armetierigste gevoel dat er is, koude voeten *ril*. Nee, ik had jarenlang familie in St Petersburg, nu helaas niet meer.
Je moet dan je voeten op de grond doen, dan komen je benen wat omhoog en lijken ze extra dunquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem maar raarHet loopt onder mijn borsten eerst zo rechtdoor en dan zakt het ineens naar beneden
Klopt dat wel?
En de boobs vallen zo leuk uit elkaar als je ligt en de benen lijken ineens platter en dikker en die putjes en... en.... maar verder vond ik hem wel grappig
Oeh goeie tip! Waar haal je die?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:42 schreef Laureline het volgende:
Welkom terug Greys!
En ColdFeet: kan je geen bontzooltjes in je laarzen doen? Had ik ook altijd in mijn rubberlaarzen in Rusland, isoleert perfect!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:51 schreef conleche het volgende:
(o wat is ze weer grappig die conleche met d'r pies en poep grappies....)
Je hebt gelijk. Ik stop met zeiken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:24 schreef loveli het volgende:
WB Greys, maar niet meteen zeuren over anderhalf putje hoor.
Good zo! Want die foto isquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik stop met zeiken.
Co zou bijna lesbo voor me worden en die heeft altijd gelijk, dus dan ziet het er vast goed uit![]()
Uhm.. beetje oosters achtig waar het vakje voor je borst iets te klein was? of is dat die met die dieren?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:59 schreef Miss_S het volgende:
Oja ik heb nog een vraag, kunnen jullie nog mijn zwarte jurk met grote gekleurde bloemen herinneren?
Past dat in een bruiloft thema 'feestelijke kleuren' ?
Welke maat heb jij nu?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Kim
van EDCop de site van Esprit staan nog een heleboel mooie jeans
ik heb zelf net weer eentje besteld met een flare-fit
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:51 schreef conleche het volgende:
Greyss!! Damn, you sekseh mothafucka,Ik zou d'r spontaan lesbo van worden.
Chapeau!quote:Ik heb 7k gerend
En dat ik er keihard om moest lachen, wat zegt dat over mij?quote:en m'n hachee staat te pruttelen (en wij waarschijnlijk ook vanavond, o wat is ze weer grappig die conleche met d'r pies en poep grappies....)
Hollen dan!quote:Nee, ik heb nog geen wodka op. Moet eerst nog even naar de GB (is Belgische AH)
Ik heb de foto gevondenquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Uhm.. beetje oosters achtig waar het vakje voor je borst iets te klein was? of is dat die met die dieren?
foto??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:05 schreef loveli het volgende:
Van mij mag je iets fleurigers aantrekken. Leuk jurkje, maar niet feestelijk genoeg gekleurd.
En die ik van jou had was 34 toch?? Zou ik de 30 dan ook passen? Of moet ik 31?quote:
quote:
Ik zit een beetje met de maten te stoeien op de site. We hebben hier wel een EDC winkel in het dorp waar ik al even gespiekt heb. Maar daar hebben ze niet de broeken die op de site staanquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
poehh.. ik weet het niet... die broek was volgens mij 42 lengte 35 (dus modemaat....)
ik denk dat je het beste beide maten kan bestellen? en dr dan eentje weer terugsturen? je hebt toch geen verzendkosten....
doe ik wel vaker bij esprit. bestel gewoon alles in 2 maten en houd hetgeen het beste zit
Dat moet wel lukkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat jurkje is leuk, Miss_S. Heb je geen felrode pumps en een knalgroen/geel vestje voor erop ofzo? Dan ben je wel feestelijk zat, hoor.
Moet wel op letten dat het niet bij het thema 'fout' gaat horenquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
en rode plastic armbanden of zo
Ik verlangde er vanochtend zo naar, dat ik het als ontbijt had en vervolgens bijna over mijn nek ging, want ik was niet meer gewend aan zulk stevig kauwvoedselquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:25 schreef Esse_est het volgende:
Ik vind brood zooooooo lekker... zit elke dag uit te kijken naar de lunch als ik mijn broodje pindakaas mag.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:13 schreef ColdFeet het volgende:Vanuit het lab. Het is hier een tyfusherrie en ik heb het koud
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb de foto gevondenIk zou bij feestelijke kleuren iets superfels aan doen, geen combinatie met overwegend zwart. Jij hebt toch veel van die knalkleurtjes? Zou ik zoiets doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Desnoods zo'n knalkleurtje eroverheen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Komt het zo duidelijk over?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:03 schreef Greys het volgende:
Dat jurkje met een fel iets er overheen en felle pumps vind ik ook wel een heel leuk idee van cinnamongirl, Miss_S! Jij hebt zelf duidelijk voorkeur voor het jurkje, je voelt je er mooi en fijn in, ik zou zeggen... doen!
Gaan we het meemaken jongens, de eerste zwarte president? Ik vind het spannend!
Das nog een beter idee, heb veelste veel panty's in kleuren die ik normaal nooit aan doequote:Op dinsdag 4 november 2008 18:15 schreef Ewelina het volgende:
O, en Miss_S: dan trek je toch rode pumps aan en een rood vestje oid? of zwarte pumps en een panty in een knalkleur en dan ook een vestje in die kleur?
Met kinderen zit je toch sowieso al snel in het hoofdseizoen? Dat is altijd wel irritantquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:13 schreef vamperotica het volgende:
Wij zijn ook nog op zoek naar een weekeindje buiten het hoofdseizoen....
Maar waar je al/nog wél lekker weer kan verwachten!!
Sowieso puzzelen.... met 5 kids! Mn zusje en dr man gaan ook mee dus denk dat we maar moeten splitsen!! Maar als Dizzy-Miss-Lizzy nog tips heeft, hoor ik ze graag!
Wat ik het afgelopen half jaar heb gedaan:quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heeft iemand ook tips voor mij? Ik wil een cadeautje kopen (mijn eerste in bijna een half jaar) voor vriendje en voor wat later nog een verjaardagscadeau. En daarna een half jaar samen cadeau. En daarna nog een sinterklaas cadeau. En daarna nog een kerstcadeau
![]()
Nou ja zo "overdreven" hoeft niet, maar zo "onderdreven" ook nietHet enige wat ik kan bedenken is een fles wodka en die heeft hij mij vorige week al gegeven
Ik ben nog erger in cadeautjes dan een kerel
Oké maar dat zijn denk ik cadeautjes van meer dan 100 euro? Zo rijk ben ik ook niet omdat in twee maanden vijf keer te gevenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat ik het afgelopen half jaar heb gedaan:horloge Hotelovernachting Bonbonworkshop Alle HP boeken (ik had ze dubbel)
Mijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:28 schreef SHE het volgende:
Ik weet ook nooit wat ik Ollie moet geven
Mijn broertje is tenminste makkelijk, die is dol op parfums, gezichtsverzorging en troepjes. de mooiboyNet als pappie
![]()
Ollie moet daar niets van hebben. Die is gek op technologie ...joepie
Ik zit nu al met mijn handen in het haar vwb kerst/verjaardag
Masagecursus is ook een leuk idee en tja het is niet goedkoop in een korte tijd, maar als het meer gespreid zou zijn zou je het misschien wel uitgevenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oké maar dat zijn denk ik cadeautjes van meer dan 100 euro? Zo rijk ben ik ook niet omdat in twee maanden vijf keer te geven
Een hotel overnachting, massage cursus voor beide zou wel leuk zijn tough. Of een badjas met zijn voor en achter letter(Dat wil die zelf, ik vond die letters een vet idee) Oh en hij wil geloof ik een mp3 speler maar dat is volgens mij echt een inspiratieloos cadeau
In het hoofdseizoen is het écht niet te betalen, met al die kids!quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Met kinderen zit je toch sowieso al snel in het hoofdseizoen? Dat is altijd wel irritant
Jawel!! Hij lees super veel. maar hij leest warhammer boeken.. maar ook vaak Nederlandse literatuur! Hij heeft een visie dat hij maar 1 geurtje tegelijk kan hebben, hij kan er niet tegen om iets om zijn pols te hebben en hij heeft bij 8 zonnebanken nog een tegoed staanquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:28 schreef Viking84 het volgende:
Horloge is wel een goed idee op zich. Of een boek, maar ik heb zomaar het idee dat Mr PF geen echte lezer is (mij kun je wel enorm blij maken met een boek). Of een lekker geurtje of een zonnebankabbo? Zoiets
.
Mja ik heb niet zo veel geld dat is meer het probleem,quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Masagecursus is ook een leuk idee en tja het is niet goedkoop in een korte tijd, maar als het meer gespreid zou zijn zou je het misschien wel uitgeven
Ik heb het ook met een jaar samen, verjaardag vriend en kerst zit ook allemaal in 1 weekdus een duur weekje maarja anders geef je het ook uit
Ik heb trouwens ook al veel fotos + lijstjes gegeven, goedkoper en misschien zelfs nog leuker
Als je met z'n tweeën die cursus doet kun je op elkaar oefenen? Hij masseert wel lekker hoor, maar een kennis van mij die fysio heeft gedaan kan het echt goddelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:32 schreef Viking84 het volgende:
Massagecursus. En dan ben jij het oefenobject, PF!
.
WTF, ik denk dat PF niet meteen failliet wil zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat ik het afgelopen half jaar heb gedaan:horloge Hotelovernachting Bonbonworkshop Alle HP boeken (ik had ze dubbel)
Mijn broertje is gek op alles voor zijn haar : dus haal ik wat van Sebastianquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijnis dol op haarlak (
), mijn crémes, parfum, zonnebank, pedicure heeft ie ook wel eens gedaan (ik nooit!!), zijn haar is heilig, etc.. Wat koop jij dan bijvoorbeeld voor je broertje?
Oh en hij is verliefd op zijn getunde auto..
een beetje etentje voor 2 is net zo duur als een hotelovernachting hoorquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
WTF, ik denk dat PF niet meteen failliet wil zijnIk vind dat trouwens wel echt enorm dure cadeaus, ik zou dat niet binnen het eerste half jaar geven, ik denk eerder aan een lekker luchtje ofzo. Of één hotelovernachting met zijn tweetjes voor alle cadeautjes (kijk eens op nachtjeweg.nl of weekendjeweg.nl ) mocht je een leuke aanbieding tegenkomen. Of neem hem romantisch mee uit eten.
Ik heb mijnwel ooit een weekendje weg gegeven, Antwerpen in een 4-sterren hotel
(nadat hij me weken verzorgd heeft na mijn operatie
)
Karten is wel tofquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:33 schreef vamperotica het volgende:
Kaartjes voor een leuk concert... Karten.. Bioscoop ( met twinseat)
Waar ga je dan in godsnaam uit eten?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
een beetje etentje voor 2 is net zo duur als een hotelovernachting hoor
En het waren duren cadeaus maarja het kon er vanaf
Ik denk dat ik hem een stijltang ga geven (ook handig als ik daar benquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn broertje is gek op alles voor zijn haar : dus haal ik wat van Sebastian
Of parfums
Of iets van rituals ( mannenlijn, scrubs/gezichtscreme/lotion/scheer creme
Of een stoere hoodie van jason king
Of een zonnebank abbo
Of een bon voor de schoonheidsspecialiste
Het is net een wijf, love it!
Voor mijn vader werkt het precies zo eigenlijk. Al heeft hij weer een sauna fetisj ipv zonnebank.
Dus lekkere kruidjes voor op de stenen, of etherische olie, of nieuwe badjas etc is altijd welkom.
En voor mama kan ik altijd kopen wat ik zelf leuk vind.
Hmm ik zit toch wel snel boven de 50 hoorquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waar ga je dan in godsnaam uit eten?4-sterren restaurants? Ik ken genoeg goede en leuke en romantische restaurants waar je voor 40-50 euro met zijn tweeën goed kan eten
Redelijk goed eten is 50 p.p? Of nou ja 40 p.p. ook wel, (maar dan ga ik met mijn ouders die zijn wel rijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waar ga je dan in godsnaam uit eten?4-sterren restaurants? Ik ken genoeg goede en leuke en romantische restaurants waar je voor 40-50 euro met zijn tweeën goed kan eten
Op dit soort momenten wou ik dat ik jou wasquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:44 schreef Greys het volgende:
PF:
In de categorie het-kost-niets-maar-het-is-wel-schattig brand je een CDtje voor hem met muziek die hem aan jou doet denken, met een cute foto van jullie twee op de cover uiteraard. Dan heb je alvast het zoveel-tijd-samen kadootje. Dat hoeft helemaal niets duurs te zijn, als er maar een leuke lieve gedachte achter zit.
Of je maakt een verwen-bon, persoonlijk gefröbeld, met daarbij een flyer met het programma van de avond, door jou verzonnen uiteraard.
En dan geef je bij een van de andere gelegenheden een mp3-speler (hoeft heul niet zo duur te zijn). En de andere keer een goed boek. Of een bon voor een avondje eten op de tapasboot (of heb je dat daar niet?) of iets dergelijks.
Of is dat allemaal te truttig en te mutserig?
Je riep laatst dat je er voor waakt vooral geen Greys te worden, dus misschien moet je je eigenlijk ook maar beters niets van mijn tips aantrekken![]()
Nee, 50 euro voor 2 personen. Incl. drank misschien 60. Hoofdgerecht kost ongeveer 20 euroquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Redelijk goed eten is 50 p.p? Of nou ja 40 p.p. ook wel, (maar dan ga ik met mijn ouders die zijn wel rijk)
maar voor een studentenbudget kun je idd samen ook al heel lekker eten voor 40-50.
Maar aan de andere kant is een hotelkamer, een super luxe voor 150 al te krijgen voor 2 personen, dus een redelijk luxe misschien al voor 80 per nacht
Good for youquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:43 schreef Anosmie het volgende:
Ik had migraine.
Maar toen mn pillen gingen werken en mn slaapkick over was heb ik gesolliciteerd op een hele gave baan, heb ik de bieding op het meest hippe kerstjurkje op eBay gewonnen en nu ga ik strijken met mijn nieuwe stoomstrijkijzer.
Het leven is soms zomaar ineens roze met bloemetjes erbij..
Ik vind dat anders een prima programmaquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Op dit soort momenten wou ik dat ik jou wasIk ben het meest saaie en inspiratieloze kind dat er bestaat! Mijn programma zou zijn: eten - wijn - meer wijn - jointje - californications - wijn - seks - wijn
Kadootjes hoeven ook niet altijd schattig te zijn.quote:Hij riep ooit dat hij mij naakt uit een taart wou voor z'n verjaardag, met een strikje. Of in hotpants met lingerie. Of vastgebonden en geblindoekt. Maar dat is niet schattig
Hatsekidee! Burn baby burn!quote:Hij is wel een beetje een moeilijke eter, maar het zou op zich heel tof zijn als ik hem opeens naar een restaurantje ergens meesleur en dat het dan heel leuk is en dat ik het dan bedacht zou hebbenIk kan vaak al niet eens bedenken wat ik wil drinken
Iig super bedankt voor jullie inspiratievolle tipsZonder jullie, was ik nergens!
En ik bedenk mij net dat ik een cd brander heb, lege cdtjes, een downloadprogramma en een fotoprinter!!
Je kunt hem een CD geven in een lingeriedoosje en als ie de cd opzet een striptease beginnen. Wel een mooi nieuw setje dan aantrekken natuurlijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Op dit soort momenten wou ik dat ik jou wasIk ben het meest saaie en inspiratieloze kind dat er bestaat! Mijn programma zou zijn: eten - wijn - meer wijn - jointje - californications - wijn - seks - wijn
Mwhehe, hoe meer ik drink hoe meer ik denk dat ik divine benquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Kadootjes hoeven ook niet altijd schattig te zijn.
Je hebt zoveel kado's voor hem nodig de komende tijd... Die taart lijkt me wat lastig te regelen () maar een striptease met mooie lingerie - durf je dat? ik niet namelijk
- is natuurlijk ook een geweldig kado!
[..]
Hatsekidee! Burn baby burn!
Zet een zeksie foto van jezelf op het frontje, noem de CD 'All about me' of iets dergelijksen zet er alleen maar egostrelende nummers op die over jou zouden kunnen gaan:
- Supergirl
- She
en dat soort meuk
Lachen
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je kunt hem een CD geven in een lingeriedoosje en als ie de cd opzet een striptease beginnen. Wel een mooi nieuw setje dan aantrekken natuurlijk
Van jouw programma zou ik denk ik van al die wijn niet meer aan seks toekomenEn je weet dat als mannen teveel gezopen hebben dat ze 'm niet meer omhoog krijgen?
Er zit een mannen ondergoedwinkel op de kruising Nieuwezijds Voorburgwal/Paleisstraat. Alleen vind ik alles in de etalage lelijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mwhehe, hoe meer ik drink hoe meer ik denk dat ik divine benDus met een hoog alcoholpercentage in m'n bloed zal die striptease desnoods midden op de dansvloer gaan
En de enige die zo iets raars zou vinden ben ik, ik denk dat hij dat sowieso wel leuk vindt.
Wat ik ook wel leuk vind voor zijn verjaardag is zo een taart die CF ooit heeft gemaakt! En ik ga natuurlijk niet in twee maanden 5 grote cadeaus kopen, maar voor zijn verjaardag komt sowieso het grootste! Bestaat er sexy lingerie (dus geen gay rommel) voor dudes? Ik vroeg het mij af
Fotoooo! Gaaf!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:43 schreef Anosmie het volgende:
Ik had migraine.
Maar toen mn pillen gingen werken en mn slaapkick over was heb ik gesolliciteerd op een hele gave baan, heb ik de bieding op het meest hippe kerstjurkje op eBay gewonnen en nu ga ik strijken met mijn nieuwe stoomstrijkijzer.
Het leven is soms zomaar ineens roze met bloemetjes erbij..
O, dan lig ik al onder tafel denk ikquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Samen een fles bacardi, nog wat wijn, een jointje en een pilletje gaat bij hem nog wel goed. Eigenlijk.
Haha, nu ben ik opeens het sexy onderwerp
Waar gaat het toch heen met de jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Samen een fles bacardi, nog wat wijn, een jointje en een pilletje gaat bij hem nog wel goed. Eigenlijk.
Haha, nu ben ik opeens het sexy onderwerp
Oh daar wou ik ook heen, welke stad ga je en welke datum? Dan ga ik wel eerst, anders denk ik de hele tijd aan jouquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:13 schreef Miss_S het volgende:
Oja PF jij ging toch ook zo'n hotelovernachting doen met je vriendje bij Van Der Valk?
Ik wil met mijn vriendje naar die kamer met een danspaalalleen moeten we even onze roosters afwachten (ik kan niet wachten)
En bedankt hequote:Op dinsdag 4 november 2008 21:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh daar wou ik ook heen, welke stad ga je en welke datum? Dan ga ik wel eerst, anders denk ik de hele tijd aan jou
Dat thema wel maar niet de paal, sauna, whirlpool etcquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee die Moulin Rouge/ Hollywood kamer is ook nog bij.. Eindhoven
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh daar wou ik ook heen, welke stad ga je en welke datum? Dan ga ik wel eerst, anders denk ik de hele tijd aan jou![]()
Oh ja, waar het sperma op het water drijft toch?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:30 schreef Greys het volgende:
Ga anders een dagje net over de Belgische grens naar dat privé eilandje/sauna!
www.lakonia.be
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
was dat niet dat spermading?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
.
Die cd is echt een briljant plan. Heb ik ook wel eens gedaan, maar dan voor een gewone vriendin. "Friends forever" stond er op de voorkant en op de cd stonden allemaal liedjes die speciaal waren voor ons. Inmiddels hebben we al een aantal jaren geen contact meer.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
was dat niet dat spermading?
Nee joh, kutjesquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, waar het sperma op het water drijft toch?. Romantisch
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |