quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:51 schreef conleche het volgende:
(o wat is ze weer grappig die conleche met d'r pies en poep grappies....)
Je hebt gelijk. Ik stop met zeiken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:24 schreef loveli het volgende:
WB Greys, maar niet meteen zeuren over anderhalf putje hoor.
Good zo! Want die foto isquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik stop met zeiken.
Co zou bijna lesbo voor me worden en die heeft altijd gelijk, dus dan ziet het er vast goed uit![]()
Uhm.. beetje oosters achtig waar het vakje voor je borst iets te klein was? of is dat die met die dieren?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:59 schreef Miss_S het volgende:
Oja ik heb nog een vraag, kunnen jullie nog mijn zwarte jurk met grote gekleurde bloemen herinneren?
Past dat in een bruiloft thema 'feestelijke kleuren' ?
Welke maat heb jij nu?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Kim
van EDCop de site van Esprit staan nog een heleboel mooie jeans
ik heb zelf net weer eentje besteld met een flare-fit
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:51 schreef conleche het volgende:
Greyss!! Damn, you sekseh mothafucka,Ik zou d'r spontaan lesbo van worden.
Chapeau!quote:Ik heb 7k gerend
En dat ik er keihard om moest lachen, wat zegt dat over mij?quote:en m'n hachee staat te pruttelen (en wij waarschijnlijk ook vanavond, o wat is ze weer grappig die conleche met d'r pies en poep grappies....)
Hollen dan!quote:Nee, ik heb nog geen wodka op. Moet eerst nog even naar de GB (is Belgische AH)
Ik heb de foto gevondenquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Uhm.. beetje oosters achtig waar het vakje voor je borst iets te klein was? of is dat die met die dieren?
foto??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:05 schreef loveli het volgende:
Van mij mag je iets fleurigers aantrekken. Leuk jurkje, maar niet feestelijk genoeg gekleurd.
En die ik van jou had was 34 toch?? Zou ik de 30 dan ook passen? Of moet ik 31?quote:
quote:
Ik zit een beetje met de maten te stoeien op de site. We hebben hier wel een EDC winkel in het dorp waar ik al even gespiekt heb. Maar daar hebben ze niet de broeken die op de site staanquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
poehh.. ik weet het niet... die broek was volgens mij 42 lengte 35 (dus modemaat....)
ik denk dat je het beste beide maten kan bestellen? en dr dan eentje weer terugsturen? je hebt toch geen verzendkosten....
doe ik wel vaker bij esprit. bestel gewoon alles in 2 maten en houd hetgeen het beste zit
Dat moet wel lukkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat jurkje is leuk, Miss_S. Heb je geen felrode pumps en een knalgroen/geel vestje voor erop ofzo? Dan ben je wel feestelijk zat, hoor.
Moet wel op letten dat het niet bij het thema 'fout' gaat horenquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
en rode plastic armbanden of zo
Ik verlangde er vanochtend zo naar, dat ik het als ontbijt had en vervolgens bijna over mijn nek ging, want ik was niet meer gewend aan zulk stevig kauwvoedselquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:25 schreef Esse_est het volgende:
Ik vind brood zooooooo lekker... zit elke dag uit te kijken naar de lunch als ik mijn broodje pindakaas mag.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:13 schreef ColdFeet het volgende:Vanuit het lab. Het is hier een tyfusherrie en ik heb het koud
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb de foto gevondenIk zou bij feestelijke kleuren iets superfels aan doen, geen combinatie met overwegend zwart. Jij hebt toch veel van die knalkleurtjes? Zou ik zoiets doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Desnoods zo'n knalkleurtje eroverheen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Komt het zo duidelijk over?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:03 schreef Greys het volgende:
Dat jurkje met een fel iets er overheen en felle pumps vind ik ook wel een heel leuk idee van cinnamongirl, Miss_S! Jij hebt zelf duidelijk voorkeur voor het jurkje, je voelt je er mooi en fijn in, ik zou zeggen... doen!
Gaan we het meemaken jongens, de eerste zwarte president? Ik vind het spannend!
Das nog een beter idee, heb veelste veel panty's in kleuren die ik normaal nooit aan doequote:Op dinsdag 4 november 2008 18:15 schreef Ewelina het volgende:
O, en Miss_S: dan trek je toch rode pumps aan en een rood vestje oid? of zwarte pumps en een panty in een knalkleur en dan ook een vestje in die kleur?
Met kinderen zit je toch sowieso al snel in het hoofdseizoen? Dat is altijd wel irritantquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:13 schreef vamperotica het volgende:
Wij zijn ook nog op zoek naar een weekeindje buiten het hoofdseizoen....
Maar waar je al/nog wél lekker weer kan verwachten!!
Sowieso puzzelen.... met 5 kids! Mn zusje en dr man gaan ook mee dus denk dat we maar moeten splitsen!! Maar als Dizzy-Miss-Lizzy nog tips heeft, hoor ik ze graag!
Wat ik het afgelopen half jaar heb gedaan:quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heeft iemand ook tips voor mij? Ik wil een cadeautje kopen (mijn eerste in bijna een half jaar) voor vriendje en voor wat later nog een verjaardagscadeau. En daarna een half jaar samen cadeau. En daarna nog een sinterklaas cadeau. En daarna nog een kerstcadeau
![]()
Nou ja zo "overdreven" hoeft niet, maar zo "onderdreven" ook nietHet enige wat ik kan bedenken is een fles wodka en die heeft hij mij vorige week al gegeven
Ik ben nog erger in cadeautjes dan een kerel
Oké maar dat zijn denk ik cadeautjes van meer dan 100 euro? Zo rijk ben ik ook niet omdat in twee maanden vijf keer te gevenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat ik het afgelopen half jaar heb gedaan:horloge Hotelovernachting Bonbonworkshop Alle HP boeken (ik had ze dubbel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |