abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:21:53 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62929124
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:20 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nou, wat let je?
Ik vind bewegende plaatjes een beetje teveel afleiden eigenlijk. Maar miss doe ik 't wel (een tijdje).
Ik heb weer keelpijn, bah. Echt elke dag heb ik last van m'n keel en het is hier stikheet. Het is óf ijskoud (in de andere ruimte) óf stikheet (hier) . Nou, nog ruim een uur...
Niet meer actief op Fok!
pi_62929219
Ik vind brood zooooooo lekker... zit elke dag uit te kijken naar de lunch als ik mijn broodje pindakaas mag.
pi_62929282
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:25 schreef Esse_est het volgende:
Ik vind brood zooooooo lekker... zit elke dag uit te kijken naar de lunch als ik mijn broodje pindakaas mag.
Ik kijk alleen maar uit naar stokbrood, dus elke vrijdag avond
Net wel 2 volkoren boterhammen op met kaas en vanmiddag soep (met of zonder brood weet ik nog niet)
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:29:47 #104
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62929305
Elvia verzekeringen! ze sturen me gewoon per diréct een engelse verklaring van mn verzekeringsdekking daar voor mn visum aanvraag! niks lang wachten enzo... lief!

(en nu op de weegschaal... gisteren was ik niet blijde...)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:30:21 #105
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62929322
oh en douwe! niet zo naar over jezelf!! he, verdulleme!
pi_62929376
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:09 schreef Miss_S het volgende:
cyclechick wat studeer je?
Neuropsychologie, maar ik wil heel graag klaar zijn, (ben ik hopelijk in Maart) en dan sportpsychologie gaan studeren
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:34:43 #107
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62929418
78,7 bizar!! gisteren dus echt een raar omhoogschommeltje
pi_62929434
Ik heb gisteravond allemaal mooie liedjes op youtube zitten luisteren en mezelf daarna twee cds (of met 's?) cadeau gedaan van Yann Tiersen
Zoooooo ontzettend mooi vind ik dat, kijk er al helemaal naar uit, dat ze straks op de mat liggen
pi_62929457
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:34 schreef kwakveense het volgende:
78,7 bizar!! gisteren dus echt een raar omhoogschommeltje
Fijn toch? (neem aan dat dit goed is?) Lekker van genieten!

Ik durf niet meer op de weegschaal, ga eerst vanaf morgen een week heel goed eten om deze studeer(vreet)week te compenseren: kilo's chocola, chips, koekjes, blehhhh heb geloof ik in 1 week mijn aders dicht laten slibben
pi_62929480
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:32 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Neuropsychologie, maar ik wil heel graag klaar zijn, (ben ik hopelijk in Maart) en dan sportpsychologie gaan studeren
Sportpsychologie klinkt inderdaad wel erg leuk
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:39:56 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62929538
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:35 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb gisteravond allemaal mooie liedjes op youtube zitten luisteren en mezelf daarna twee cds (of met 's?) cadeau gedaan van Yann Tiersen
Zoooooo ontzettend mooi vind ik dat, kijk er al helemaal naar uit, dat ze straks op de mat liggen
cd's .

Wat is sportpsychologie nu weer? .
Niet meer actief op Fok!
pi_62929542
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Sportpsychologie klinkt inderdaad wel erg leuk
Het lijkt me heerlijk, om voor mijn beroep me in de wereld der sporters te begeven. Lekker inspirerende omgeving, haal ik altijd heel veel energie uit! Ik vind het ook altijd fijn om in de sportschool te zijn, ook al ben ik er niet eens om te sporten (of klinkt dat heel suf? )

Wat doe je zelf? (werken, studeren?)
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:41:59 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62929583
Het is inmiddels dinsdag en Greys heeft zich nog niet gemeld . Of heb ik ergens overheen gelezen? Ik hoop dat alles goed is met haar...
Niet meer actief op Fok!
pi_62929587
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

cd's .

Wat is sportpsychologie nu weer? .

Oh ik had het eerst ook zo, maar toen dacht ik dat het misschien toch cds was, omdat het voor de uitspraak niet echt uitmaakt en toen wist ik het niet meer

Sportpsychologie is:
Sportpsychologie bestudeert gedrag in situaties van sport en bewegen.
De sportpsycholoog richt zich op vragen als:

Waarom gaan mensen sporten?
Wat zijn de sterke en zwakke punten van een sporter?
Welke mentale technieken kunnen gebruikt worden om de zwakke punten om te buigen naar sterke punten?
Wat is nodig om een sporter uit een dip te halen en opnieuw te motiveren tot presteren?
Hoe kan een coach een goede teamsfeer bereiken?
Waarom zijn sommige spelers agressiever dan anderen?
Is wedstrijdsport op jonge leeftijd goed voor kinderen?
Hoe kan ik sporters het beste bepaalde bewegingen aanleren?
Welke psychologische factoren bepalen een topprestatie
pi_62929668
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:40 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Het lijkt me heerlijk, om voor mijn beroep me in de wereld der sporters te begeven. Lekker inspirerende omgeving, haal ik altijd heel veel energie uit! Ik vind het ook altijd fijn om in de sportschool te zijn, ook al ben ik er niet eens om te sporten (of klinkt dat heel suf? )

Wat doe je zelf? (werken, studeren?)
Dat klinkt niet suf, begrijp het helemaal

Ik studeer Pedagogische Wetenschappen (en werk in de naschoolse opvang) maar als ik dit zo hoor had ik misschien toch nog beter rond moeten kijken ookal bevalt dit ook goed
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:46:43 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62929695
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat klinkt niet suf, begrijp het helemaal

Ik studeer Pedagogische Wetenschappen (en werk in de naschoolse opvang) maar als ik dit zo hoor had ik misschien toch nog beter rond moeten kijken ookal bevalt dit ook goed
Het gras is altijd groener bij de buren, Saskia .
Niet meer actief op Fok!
pi_62929771
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het gras is altijd groener bij de buren, Saskia .
Zeker met mijn tuin maar nee zat vandaag eigenlijk te bedenken hoe goed deze opleiding mij bevalt dus dat is wel positief
Nu alleen nog even zin maken om te gaan leren
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:58:13 #118
331 Merel
Be here now.
pi_62929973
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:35 schreef cyclechick het volgende:
Leuke muziek is dat hè
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:41 schreef Viking84 het volgende:
Het is inmiddels dinsdag en Greys heeft zich nog niet gemeld . Of heb ik ergens overheen gelezen? Ik hoop dat alles goed is met haar...
Zondag heeft ze foto's op hyves gezet, dus toen leefde ze in ieder geval nog

Ik heb een broekenprobleem Ik heb alleen broeken die goed zitten als ik 3 kilo zwaarder ben en broeken die goed zitten als ik 3 kilo lichter ben. Ik heb geen enkele broek die nú goed zit!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62929978
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Zeker met mijn tuin maar nee zat vandaag eigenlijk te bedenken hoe goed deze opleiding mij bevalt dus dat is wel positief
Nu alleen nog even zin maken om te gaan leren
Ik ken het probleem. Maar ook zonder zin kun je leren, huppa aan de slag!

Wat leuk, ik werk namelijk in een buitenschoolse opvang (sinds kort) Is dat dan hetzelfde?
Dan zal alle stof die ik nu heb voor dit vak, jou ook wel bekend in de oren klinken.. (Kinder neuropsychologie) Neem aan dat je bij pedagogische wetenschappen ook wel wat van de ontwikkeling (en wat er mis kan gaan) krijgt?
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:03:26 #120
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62930103
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62930112
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:58 schreef Merel het volgende:

[..]

Leuke muziek is dat hè
[..]

Zondag heeft ze foto's op hyves gezet, dus toen leefde ze in ieder geval nog

Ik heb een broekenprobleem Ik heb alleen broeken die goed zitten als ik 3 kilo zwaarder ben en broeken die goed zitten als ik 3 kilo lichter ben. Ik heb geen enkele broek die nú goed zit!
Jeetje, maakt drie kilo zoveel uit? voorlopig even een riem dragen, en of goed dooreten zodat je weer in de grotere broeken past, of nog even streng zijn en dan zitten die andere broeken weer perfect Lijkt me een goede stimulans!
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:05:06 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62930145
Mevrouw heeft pas eind deze maand weer een vrij weekend. Stelde ik gisteren voor om een keer op een avond af te spreken, volgende week ofzo, dat ik dan even een keer die kant op kom, mailt ze net terug dat ze de komende weken ook 's avonds vol zit. Daar baal ik stevig van.

Getrouwde vrouwen, begin er nooit aan .

Lichtpuntje is dat ze wel weer naar Groningen komt next time, dus ik hoef dan niet te treinen .
Niet meer actief op Fok!
pi_62930192
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:58 schreef Merel het volgende:

Dat heb ik ook een tijdje gehad! Mijn lievelingsspijkerbroek zat toen echt lelijk. Zo half baggy. Nu zit hij helemaal baggy en dat kan wél weer! Ik heb nu officieel maat 36 van broek! Had ik toch niet kunnen denken, nu bijna 2 jaar geleden!

Gisteren bij een jarige vader geweest, 62 alweer en ik heb GEEN taart gegeten. Wel 3 bonbons bij de koffie na het eten.
pi_62930230
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:58 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ik ken het probleem. Maar ook zonder zin kun je leren, huppa aan de slag!

Wat leuk, ik werk namelijk in een buitenschoolse opvang (sinds kort) Is dat dan hetzelfde?
Dan zal alle stof die ik nu heb voor dit vak, jou ook wel bekend in de oren klinken.. (Kinder neuropsychologie) Neem aan dat je bij pedagogische wetenschappen ook wel wat van de ontwikkeling (en wat er mis kan gaan) krijgt?
Ja daarom vroeg ik het ook omdat de onderwerpen bekend voor kwamen
en buitenschoolse opvang is hetzelfde, doe je dan voor- tussen- of naschoolse opvang? (ik doe het alle 3 en net wanneer mijn rooster het toelaat)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')