abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62930239
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:05 schreef Viking84 het volgende:
Mevrouw heeft pas eind deze maand weer een vrij weekend. Stelde ik gisteren voor om een keer op een avond af te spreken, volgende week ofzo, dat ik dan even een keer die kant op kom, mailt ze net terug dat ze de komende weken ook 's avonds vol zit. Daar baal ik stevig van.

Getrouwde vrouwen, begin er nooit aan .

Lichtpuntje is dat ze wel weer naar Groningen komt next time, dus ik hoef dan niet te treinen .
Mannen die al 12 jaar in een relatie zitten, ook niet aan beginnen! Ik heb 'm net vorige week gezegd dat ik 'm niet meer hoef te zien. Ik wil alleen nog mannen zonder grote hindernissen/problemen/vrouwen
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_62930296
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja daarom vroeg ik het ook omdat de onderwerpen bekend voor kwamen
en buitenschoolse opvang is hetzelfde, doe je dan voor- tussen- of naschoolse opvang? (ik doe het alle 3 en net wanneer mijn rooster het toelaat)
Alleen naschoolse opvang. Van half 2 tot 6. En in de vakanties kun je hele dagen draaien, lekker uren maken! (mijn eerste dag was van 8 tot 17.00. Toen was ik best uitgeput door al die kinders

En nu ga ik weer studeren!
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:11:26 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62930309
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:08 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Mannen die al 12 jaar in een relatie zitten, ook niet aan beginnen! Ik heb 'm net vorige week gezegd dat ik 'm niet meer hoef te zien. Ik wil alleen nog mannen zonder grote hindernissen/problemen/vrouwen
Wist je dat van tevoren?

Overigens heeft die van mij ook twee kinderen, dus dat maakt het alweer lastiger. Als zij een avond niks heeft, is haar wederhelft weg en moet zij thuisblijven voor de kiddo's.

Nog een half uurtje, dan mag ik weer weg .
Niet meer actief op Fok!
pi_62930327
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:11 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Alleen naschoolse opvang. Van half 2 tot 6. En in de vakanties kun je hele dagen draaien, lekker uren maken! (mijn eerste dag was van 8 tot 17.00. Toen was ik best uitgeput door al die kinders

En nu ga ik weer studeren!
Hier zijn de vakantiedagen van 8.00 tot 18.00 en dat 5 dagen dan ben je wel dood ja alleen het verdient zo lekker
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:15:01 #130
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62930396
Goddamn, met mannen/vrouwen die vreemdgaan aanpappen en dan zeiken dat ze geen tijd voor je hebben. Seriously . Wat dacht je dan?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:16:26 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62930434
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:15 schreef k_i_m het volgende:
Goddamn, met mannen/vrouwen die vreemdgaan aanpappen en dan zeiken dat ze geen tijd voor je hebben. Seriously . Wat dacht je dan?
Als je het tegen mij hebt: zij gaat niet vreemd; d'r vent is keurig op de hoogte .
Niet meer actief op Fok!
pi_62930464
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wist je dat van tevoren?

Overigens heeft die van mij ook twee kinderen, dus dat maakt het alweer lastiger. Als zij een avond niks heeft, is haar wederhelft weg en moet zij thuisblijven voor de kiddo's.

Nog een half uurtje, dan mag ik weer weg .
Lang verhaal, eerst niet, daarna wel... Ik wil ook niet teveel details op internet zetten, wie weet wie er allemal meeleest... Maar de eerste 2x dat ik hem zag wist ik het niet. Toen boos geworden, ervan uit gegaan dat ik hem niet meer zou zien. Toch weer contact gekregen, liet hij weten dat hij een break had met zn partner om na te denken wat hij wil.... Soort van affaire geworden, maar na 2 maanden weet hij nog steeds niet wat hij wil en ik weet het wel: Of hem blijven zien en verliefd kunnen worden, maar dan moet er ook een kans zijn dat hij ook voor mij wil gaan. Maar dat kan dus niet, en dan heb ik liever helemaal geen contact, en ook geen gebroken hart straks.
Bovendien is het eigenlijk sowieso kansloos, want mn vorige relatie ging uit omdat hij vreemdging en dat wil ik nooit weer. Dus ik zoek iemand die betrouwbaar is, en niet iemand die mij leert kennen door vreemd te gaan
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:17:37 #133
14746 k_i_m
pi_62930470
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je het tegen mij hebt: zij gaat niet vreemd; d'r vent is keurig op de hoogte .
Nou en, je komt toch altijd op de tweede plaats, dus het effect is precies hetzelfde .
In my life
Why do I smile
pi_62930496
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is vreemdgaan dan alleen maar als de ander er niets van af weet?
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:19:36 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62930521
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:17 schreef k_i_m het volgende:
Nou en, je komt toch altijd op de tweede plaats, dus het effect is precies hetzelfde .
Dat boeit me niet.
Wat me wel boeit is dat het door de afstand en die kiddo's niet zo eenvoudig is om wat af te spreken en ik zou haar wat vaker willen zien dan nu het geval is. En ik zou nooit met een vrouw aanpappen die haar man willens en wetens bedondert .
Niet meer actief op Fok!
pi_62930540
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Anders is het toch gewoon een open relatie?
Ik vind vreemdgaan wel als de ander er niets van weet (op het moment dat het gebeurt.. achteraf vertellen is natuurlijk leuk, maar dan was het wel nog steeds vreemdgaan)
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:20:35 #137
14746 k_i_m
pi_62930544
Je zou gewoon helemaal niet met een vrouw met partner en/of kinderen moeten willen aanpappen.
In my life
Why do I smile
pi_62930545
Nooit aan beginnen een relatie met een getrouwde vent: je kan het niet winnen en met kerst zit je alleen en zelfs als je het wel "wint" dan haalt ie waarschijnlijk over een paar jaar hetzelfde nog eens uit, maar dan met jou als lijdend voorwerp.
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:21:18 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62930561
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Volgens de Van Dale niet, maar ik vind van wel .
Zolang alle partijen op de hoogte zijn is er niks aan de hand. Hij weet het, dus als hij er een probleem mee heeft, zou 'ie van haar kunnen scheiden. Maar dat doet 'ie niet, want hij wist voordat ze trouwden al dat ze zo was.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:22:05 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62930587
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:20 schreef k_i_m het volgende:
Je zou gewoon helemaal niet met een vrouw met partner en/of kinderen moeten willen aanpappen.
Hele wijze woorden, maar soms loopt het toch even anders dan je gepland had .

ergo: ik heb geen ruggegraat
Niet meer actief op Fok!
pi_62930596
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat boeit me niet.
Wat me wel boeit is dat het door de afstand en die kiddo's niet zo eenvoudig is om wat af te spreken en ik zou haar wat vaker willen zien dan nu het geval is. En ik zou nooit met een vrouw aanpappen die haar man willens en wetens bedondert .
Dat zei ik ook altijd
Het leven loopt soms raar..

Maar wil je dan niet liever iemand die helemaal van jou is? Voor jou gaat en tijd voor je maakt, en waar je altijd van opaan kunt?
pi_62930599
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:20 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Anders is het toch gewoon een open relatie?
Ik vind vreemdgaan wel als de ander er niets van weet (op het moment dat het gebeurt.. achteraf vertellen is natuurlijk leuk, maar dan was het wel nog steeds vreemdgaan)
Ja, dat klinkt wel logisch
Maar ik heb sowieso nog nooit daar over nagedacht
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:24:31 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62930654
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:22 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Dat zei ik ook altijd
Het leven loopt soms raar..

Maar wil je dan niet liever iemand die helemaal van jou is? Voor jou gaat en tijd voor je maakt, en waar je altijd van opaan kunt?
Yep, dat wil ik ook . Maar ze liggen niet voor het oprapen ofzo, zeker niet met mijn wensenlijstje . Dus ik vind het wel prima zoals het nu is. Ik ga van 'niks' naar 'af en toe' en dat is al heel wat . Intussen houd ik gewoon m'n ogen open en ik loop vanzelf wel tegen een vrouw aan die helemaal voor mij gaat . Op dit moment vervult Mark die rol .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:25:09 #144
14746 k_i_m
pi_62930673
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hele wijze woorden, maar soms loopt het toch even anders dan je gepland had .

ergo: ik heb geen ruggegraat
Nooit te laat om er één te kweken hoor. Maar het was geen oordeel, het was meer een luide verzuchting in geschreven vorm. Als je ballen genoeg hebt om elke keer over hetzelfde te blijven zeiken zonder er wat aan te doen, heb je ook ballen genoeg om er wél wat aan te doen. Óf om het niet belangrijk genoeg meer te vinden om over te zeiken. Win-win, welke je ook kiest .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:28:01 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62930753
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:25 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nooit te laat om er één te kweken hoor. Maar het was geen oordeel, het was meer een luide verzuchting in geschreven vorm. Als je ballen genoeg hebt om elke keer over hetzelfde te blijven zeiken zonder er wat aan te doen, heb je ook ballen genoeg om er wél wat aan te doen. Óf om het niet belangrijk genoeg meer te vinden om over te zeiken. Win-win, welke je ook kiest .
Zeg, je hoeft niet te reageren hè . Soms moet ik gewoon mijn ei even kwijt en ik verwacht dan niet dat iemand met een oplossing of advies komt. Dus ook al doe ik het mezelf aan: Het is niet zo dat ik dan meteen m'n mond erover moet houden. Vind ik iig. Het is zo gemakkelijk als je niet in zo'n situatie zit. Als ik er eenmaal uit ben zeg ik ook dat ik er al veel eerder mee had moeten kappen .

Maar goed, ik wilde al voorstellen om erover op te houden, want ik word kribbig .
Niet meer actief op Fok!
pi_62930800
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Yep, dat wil ik ook . Maar ze liggen niet voor het oprapen ofzo, zeker niet met mijn wensenlijstje . Dus ik vind het wel prima zoals het nu is. Ik ga van 'niks' naar 'af en toe' en dat is al heel wat . Intussen houd ik gewoon m'n ogen open en ik loop vanzelf wel tegen een vrouw aan die helemaal voor mij gaat . Op dit moment vervult Mark die rol .
Hmm persoonlijk geloof ik niet dat je er nu open voor kunt staan, als je nog in deze situatie verwikkeld bent.
Maargoed dat is verder ook niet echt wetenschappelijk onderbouwd, maar gebaseerd op hoe ik erover denk
Als je voor jezelf maar het gevoel hebt dat het goed voor je is, en je er iets positiefs aan over houdt (meer dan wanneer je hiermee zou stoppen)
pi_62930823
En stoppen is goed plan dan ga ik nu FOK! afsluiten en mn collegesheets erbij pakken.
En nu echt ;-)
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:31:20 #148
14746 k_i_m
pi_62930838
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar goed, ik wilde al voorstellen om erover op te houden, want ik word kribbig .
En, is ze dat waard?
In my life
Why do I smile
pi_62930839
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:29 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Als je voor jezelf maar het gevoel hebt dat het goed voor je is, en je er iets positiefs aan over houdt (meer dan wanneer je hiermee zou stoppen)
Dat is natuurlijk het belangrijkste
voor viking
pi_62930888
Het is niet dat ik je veroordeel hoor, want I've got the t-shirt, maar op den duur word je er echt niet gelukkiger van...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')