abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62912826

Het vorige deel: Slank de herfst in # 297 met schoonouders en croissantjes
Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 50% gewijzigd door Laureline op 03-11-2008 17:42:49 ]
pi_62912844
Wat ik nog wilde zeggen in het vorige topic maar niet mocht:

Oh, even als toevoeging, de bereidingstijd mag niet te lang zijn want ik moet zaterdag nog gewoon de hele dag werken en als ik thuis kom is iedereen er waarschijnlijk al. .

En ik ben een kookkluns dus zet er bij moeilijke dingen even bij wat het is en hoe je het maakt? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_62912885
Gevulde eieren Ultiem truttig en toch best lekker
pi_62912919
Komkommer gevuld met tonijn nog gezond ook.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62912958
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:35 schreef Laureline het volgende:

[..]

Veel turks brood halen en zelf lekkere smeersels maken! Humus, rode tapenade, guacemole..
pi_62913371
Bah, waarom kan ik zulke dingen niet gewoon zelf verzinnen en waarom voelt het als enorm veel werk? Een goede huisvrouw schuilt er helaas niet in mij.

Moet die avond ook nog voor een man of 8 koken! .
pi_62913392
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
Gevulde eieren Ultiem truttig en toch best lekker
Eieren gevuld met wat? .
pi_62913561
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:59 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Eieren gevuld met wat? .
Gewoon klassiek: dooiers prakken met mayo en peper en zout en er veel fijngeknipte bieslook of dille doordoen? Of een meer fancy variant met kerrie en geroosterde paprika, of met vis, of, of....

Voor 8 man koken: gewoon stamppot rauwe andijvie. 's morgens vast de aardappels schillen en onder water zetten, en dan terwijl ze koken wat spekjes lekker uitbakken.
pi_62913667
TVP. Ondanks de regen toch best wel blij naar huis gereden
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62913777
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Gewoon klassiek: dooiers prakken met mayo en peper en zout en er veel fijngeknipte bieslook of dille doordoen? Of een meer fancy variant met kerrie en geroosterde paprika, of met vis, of, of....

Voor 8 man koken: gewoon stamppot rauwe andijvie. 's morgens vast de aardappels schillen en onder water zetten, en dan terwijl ze koken wat spekjes lekker uitbakken.
Ik heb even gegoogeld en dat ziet er wel uit als iets wat ik kan (al had ik wel steeds in m'n hoofd dat je de eieren in de breedte doormidden snijdt )! Ik heb alleen geen slagroomspuit, die wordt overal genoemd, zou het ergens anders ook mee werken?
pi_62913784
En dan laat ik m'n vriend lekker aardappelen schillen.
pi_62913902
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:11 schreef Ewelina het volgende:
TVP. Ondanks de regen toch best wel blij naar huis gereden
Zien jullie? Zij heeft het ook!
pi_62914013
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:19 schreef Laureline het volgende:

[..]

Zien jullie? Zij heeft het ook!
Ja, ik heb een prettig gesprek gehad met de docente over mijn onderzoeksopzet. Ze vond 'm heel goed, alleen moest ik de vraagstelling een beetje aanscherpen.
pi_62914056
en toch ga ik heel eigenwijs het linkje geven van de komkommer/tonijn hapjes gewoon omdat het lekker én verantwoord is

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62914159
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:24 schreef DarkElf het volgende:
en toch ga ik heel eigenwijs het linkje geven van de komkommer/tonijn hapjes gewoon omdat het lekker én verantwoord is

Maar ik lust geen tonijn. . Als je nog iets anders hebt, of misschien een vulling zonder vis die wel kan, laat het alsjeblieft weten!
  maandag 3 november 2008 @ 18:36:12 #16
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62914330
goedenavond

kom ook ff weer een TVP plaatsen.. druk druk druk

maar vanmorgen 73,8 kg

en ik heb vandaag kleren gepast, en ik heb inmiddels maat 38 en zelfs maat 36 past (zit alleen nog niet heel erg mooi )

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_62914435
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Maar ik lust geen tonijn. . Als je nog iets anders hebt, of misschien een vulling zonder vis die wel kan, laat het alsjeblieft weten!
ja das wel lastig ja ..

warme hapjes

koude hapjes

Misschien kan je daar iets mee?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 3 november 2008 @ 18:42:25 #18
331 Merel
Be here now.
pi_62914475
Heb je eigenlijk een streefgewicht waar je nog naartoe werkt BJ? Of stop je pas met afvallen als je onzichtbaar bent geworden? Echt knap dat het nog steeds zo goed gaat

Net belde bedrijf nummer twee of ik langs wilde komen voor een gesprek Klinkt als een iets minder interessante functie, maar even praten kan geen kwaad...
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62914561
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:40 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja das wel lastig ja ..

warme hapjes

koude hapjes

Misschien kan je daar iets mee?
Thanks! . En ik heb een variant van gevulde komkommer gevonden die me wel lekker lijkt, dus je hebt me geïnspireerd. .
  maandag 3 november 2008 @ 18:46:51 #20
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62914569
@merel

ik had als streef 75 kg, maar had nog wat vetjes... en nu is het doel om die nog weg te krijgen... ik denk dat ik tussen de 70 en 72 kg prima zit....:)

(hoewel het zo ook best prima is hoor)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_62914693
Leuke TT.
*Happy Suus meldt*
  maandag 3 november 2008 @ 18:53:27 #22
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62914700
Zo. Terug van een dag op de uni. Ze verwachten dat we voor 1 blok een stuk of 10 boeken gaan kopen, niet dus.

Ik wou gaan hardlopen vanavond, maar toen kreeg ik een lekke band en het is koud en donker. Morgenochtend naar de uni lopen, dus dat is genoeg beweging..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_62914794
Sasha is echt extreem aanhankelijk nu Ze wil alleen maar aandacht van me en ligt continu voor me te kroelen op haar rug En maar spinnen

Waarschijnlijk wil ze de gemiste aandacht van gister, toen ze heel lang bang heeft zitten piepen, inhalen
pi_62914837
@DaD:
Wat betreft hapjes: Een grote bak knoflooksaus met (turks) brood is simpel en doet het altijd goed.
En misschien gehaktballetjes en pindasaus?

Of moet het fancy zijn?
pi_62914878
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
@DaD:
Wat betreft hapjes: Een grote bak knoflooksaus met (turks) brood is simpel en doet het altijd goed.
En misschien gehaktballetjes en pindasaus?

Of moet het fancy zijn?
Oh nee, het hoeft helemaal niet fancy te zijn! Die gehaktballetjes klinken juist heel simpel doch lekker, goed idee.
pi_62915163
Hier ook een gesprek: aankomende donderdag bij en klein fotopersbureau, helemaal leuk!

Vanavond nog 2 sollicitaties schrijven en dan hoop ik dat ik snel weer aan de arbeid ben want thuiszitten is stom.
pi_62915575
In dezelfde categorie als gevulde eieren: rolletjes met asperges in ham of augurk in cervelaat doen het bij ons ook altijd goed, of minicroissantjes met knakworstjes erin (die Kwak ook al heeft genoemd, zie ik nu). Zoals je hoort is mijn familie van de oudhollandsche hapjes.
Olijven zijn ook altijd goed, die zijn ook nog best dieettechnisch verantwoord. Minder verantwoord maar wel lekker en makkelijk: tortillachips met guacamole of van die rode dipsaus uit een potje.

Wat is er trouwens mis met het ouderwetse toastje?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_62915882
tvp
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62916086
Ja gelukkig zijn

Tentamen ging goed, moet een 4,7 halen om het vak te halen dus ga er vanuit dat het goed zit
pi_62916493
tvp
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_62916527
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bah, waarom kan ik zulke dingen niet gewoon zelf verzinnen en waarom voelt het als enorm veel werk? Een goede huisvrouw schuilt er helaas niet in mij.

Moet die avond ook nog voor een man of 8 koken! .
Wij zetten altijd gewoon toastjes met kant-en-klaar saladedingen (eiersalade, rundersalade, kipkerrie etc) neer. Stuk brie en filet american erbij, chips voor de kids en klaar .
quote:
Op maandag 3 november 2008 16:31 schreef SHE het volgende:
Ik heb het niet zo op die veredelde zandbakken.
wintersport
. Dat gaat trouwens allemaal nog door met je ondertussen niet meer gebroken enkel?

Ik heb eigen spullen en die mag ik woensdag uitproberen . Ik stuiter er al een paar weken over.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? maandag 3 november 2008 @ 20:07:10 #32
70532 loveli
N
pi_62916565
gelukvp
crap in = crap out
pi_62916699
Hier ook lekker ouderwets... Toastjes met salades.. chippies, chocolaatjes....
Gevulde eieren en gehaktballetjes ook ja... En bladerdeegenvelopjes met coctailworstjes...
Blokkie kaas, stukkie worst.... enz
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62917303
quote:
Op maandag 3 november 2008 19:27 schreef Mini_rulez het volgende:
In dezelfde categorie als gevulde eieren: rolletjes met asperges in ham of augurk in cervelaat doen het bij ons ook altijd goed, of minicroissantjes met knakworstjes erin (die Kwak ook al heeft genoemd, zie ik nu). Zoals je hoort is mijn familie van de oudhollandsche hapjes.
Olijven zijn ook altijd goed, die zijn ook nog best dieettechnisch verantwoord. Minder verantwoord maar wel lekker en makkelijk: tortillachips met guacamole of van die rode dipsaus uit een potje.

Wat is er trouwens mis met het ouderwetse toastje?

Ja, en dan zelf je guacamole maken, dat is veeel lekkerder dan uit een potje!
Paar avocado's met een vork prakken, tomaatje (of 2) erdoor, uitje erdoor, peper en zout , cintroen of limoensap en misschien nog wat knoflook. Jammie
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_62917337
Ow 1 keer was genoeg.. Weet niet hoe ik er 1 weg moet halen :S?
  maandag 3 november 2008 @ 20:45:29 #36
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62917550
Ik heb al wat zitten googelen, maar met weinig resultaat;

We hebben echte keukenmessen gekocht, maar ik heb al bijna vier keer stukken vinger afgehakt omdat die krengen zo retescherp zijn. Bestaat er zoiets als een cursus veilig snijden met een scherp mes? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62917788
Kim, Jamie O demonstreert het bijvoorbeeld wel in z'n boeken. Les 1: blijf met je vingertoppen uit de buurt van het mes. Buig je vingers over het product dat je wilt snijden/vasthouden, en laat het lemmet langs je knokkels of je nagels glijden. NB: oefen dit niet met zwarte/donkere nagellak op je vingers, in het begin sneuvelt er nog wel eens een stuk nagel Maar beter je nagel dan je vingertop
  maandag 3 november 2008 @ 20:55:24 #38
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_62917801
Mooi he? zo'n scherp mes... Ik kan er ook niet mee omgaan maar spannend is het wel

Veel gegeten vandaag, wel allemaal gezonde dingen dus dat moet goedkomen.
En nu ga ik slapen, morgen weer vroeg 4.30 uur
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 3 november 2008 @ 21:05:45 #39
14746 k_i_m
pi_62918098
Ik heb me gisteren zelfs gesneden omdat er zo'n scherp mes van een bord afviel tegen mijn vinger .
In my life
Why do I smile
pi_62918175
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:05 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb me gisteren zelfs gesneden omdat er zo'n scherp mes van een bord afviel tegen mijn vinger .

Ik heb geen scanner, maar ik wil wel even foto's maken van die instructie van Jamie en ze naar je doormailen?
  maandag 3 november 2008 @ 21:09:46 #41
331 Merel
Be here now.
pi_62918220
Ik snap niet hoe je iets vast kunt houden met gebogen vingertoppen, dan heb je toch geen grip?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 3 november 2008 @ 21:09:48 #42
14746 k_i_m
pi_62918222
Alle beetjes helpen .
In my life
Why do I smile
  maandag 3 november 2008 @ 21:13:49 #43
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62918372
Als je zo'n topje eraf snijd bloed je als een rund, dat leert mijn ervaring.

O ja kim, m'n zusje zei dat dat haarspul gewoon net als wax werkte dus eerst op je handen warmmaken en dan in je haar. En toen ging ze ervandoor.
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 3 november 2008 @ 21:19:30 #44
14746 k_i_m
pi_62918549
Ah! Kan je dan de volgende keer vragen of je het ook moet uitspoelen? .
In my life
Why do I smile
pi_62918641
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:45 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb al wat zitten googelen, maar met weinig resultaat;

We hebben echte keukenmessen gekocht, maar ik heb al bijna vier keer stukken vinger afgehakt omdat die krengen zo retescherp zijn. Bestaat er zoiets als een cursus veilig snijden met een scherp mes? .
Vervelend he, gewend zijn aan botte messen . Mijn broertje had ons mes (zonder mij te waarschuwen) geslepen ... meteen een snee in mn vinger, want ik sneed stokbrood altijd tot het mes net mn vinger raakt . En toen kregen we een nieuw mes, ik dacht: "ha die ziet er niet zo scherp uit". Weer een snee erbij .

"SOG SOG SOG"
pi_62918642
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:09 schreef Merel het volgende:
Ik snap niet hoe je iets vast kunt houden met gebogen vingertoppen, dan heb je toch geen grip?
Oh, jawel hoor. Als je je vingers gewoon rond buigt en ze op een oppervlak neerzet, kun je toch best een beetje kracht uitoefenen? Niet enorm veel, maar genoeg om iets vast te houden.
  Vis een optie? maandag 3 november 2008 @ 21:23:44 #47
70532 loveli
N
pi_62918692
Gewoon je nagels erin zetten en dan snijden.
crap in = crap out
  maandag 3 november 2008 @ 21:27:15 #48
14746 k_i_m
pi_62918785
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:22 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Vervelend he, gewend zijn aan botte messen . Mijn broertje had ons mes (zonder mij te waarschuwen) geslepen ... meteen een snee in mn vinger, want ik sneed stokbrood altijd tot het mes net mn vinger raakt . En toen kregen we een nieuw mes, ik dacht: "ha die ziet er niet zo scherp uit". Weer een snee erbij .

"SOG SOG SOG"
Na het eeuwige geklooi met aardappelschilmesjes van de Xenos is het toch wel een verademing. Het is dus toch mogelijk om uien klein te snijden, en kruiden fijn. Ik dacht dat dat echt alleen voor keukengoeroes was .
In my life
Why do I smile
pi_62918874
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:36 schreef cyclechick het volgende:
Ow 1 keer was genoeg.. Weet niet hoe ik er 1 weg moet halen :S?
Dat kun jij ook niet!
Heb ik net snel over het messengedeelte heen gescrolld, brr...zie ik net bij Bones op tv een afgehakte vinger langskomen, blegh
pi_62918891
Wat voor messen heb je uberhaupt gekocht?
  maandag 3 november 2008 @ 21:30:12 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62918894
Ik ben ook weer terug van eten en drinken en het was zó gezellig! Heerlijke vent! . Als ik niet lesbisch was werd ik haske verliefd op hem .
Ik ben nu een beetje aangeschoten dus voordat ik gekke dingen ga zeggen ga ik maar even wat anders doen .

Heb ik trouwens DaD + wederhelft zien lopen op het Zuiderdiep daarnet? Zal wel niet, want de dame in kwestie zag er niet helemaal uit als DaD, maar ik twijfel toch een beetje .
Niet meer actief op Fok!
pi_62919352
SOG de gekste. Nu mag ik nog beginnen aan mijn Franse opdrachten
  maandag 3 november 2008 @ 21:47:07 #53
14746 k_i_m
pi_62919457
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:30 schreef ColdFeet het volgende:
Wat voor messen heb je uberhaupt gekocht?
Plaatje doet het niet .

Hier staat de set, wij hebben 7 delig.

http://www.kookwinkel.nl/cms,17305,Zwilling.asp
In my life
Why do I smile
pi_62919550
*burp
Gemaksvoedsel: verse pasta van de Italiaan om de hoek. Cannelloni's gevuld met kip, spinazie en spekjes (goed) overgoten met kazige roomsaus (evil).

Zo lekker Maar goed dat ik geen toetje had meegenomen
  maandag 3 november 2008 @ 21:52:25 #55
14746 k_i_m
pi_62919624
Toch nog een plaatje!

En dan zit er in dat gat nog een schaar .
In my life
Why do I smile
pi_62919626
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:47 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Plaatje doet het niet .

Hier staat de set, wij hebben 7 delig.

http://www.kookwinkel.nl/cms,17305,Zwilling.asp
Hee, die heb ik ook, de viersterren-serie! Vind ze heel fijn. Ik heb twee koksmessen (16 en 24), een vleesmes en de schaar.

Neem aan dat dat fruitmesje 9 cm is?

Ik wil nog wel van die Kai-Shunmessen, maar die zijn echt schurftend duur
pi_62919691
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:27 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Na het eeuwige geklooi met aardappelschilmesjes van de Xenos is het toch wel een verademing. Het is dus toch mogelijk om uien klein te snijden, en kruiden fijn. Ik dacht dat dat echt alleen voor keukengoeroes was .
Ik geef toch de voorkeur aan grote messen die nét niet scherp genoeg zijn. Of een waarschuwing voordat ik ze aanraak . Later wil ik ook mooie messen om ze vervolgens heel lang in de standaard te laten staan, want het is toch zonde om glimmende messen vies te maken. Of ik gebruik ze meteen overal voor, zelfs voor brood snijden, omdat messen leuk zijn .

Is het trouwens waar dat in zo'n blok vaak de engste/smerigste schimmels zitten, omdat mensen vergeten ze schoon te maken?
  maandag 3 november 2008 @ 21:54:53 #58
14746 k_i_m
pi_62919698
13 cm gekarteld tomaten / worst mesje
16 cm koksmes
20 cm koksmes
90 cm fruit / schil mesje
Aanzetstaal
Keukenschaar
Houten blok"
In my life
Why do I smile
  maandag 3 november 2008 @ 21:55:25 #59
14746 k_i_m
pi_62919715
Zal wel 9 zijn denk ik .
In my life
Why do I smile
  maandag 3 november 2008 @ 21:56:25 #60
14746 k_i_m
pi_62919761
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:54 schreef Chicolate het volgende:

[..]
Is het trouwens waar dat in zo'n blok vaak de engste/smerigste schimmels zitten, omdat mensen vergeten ze schoon te maken?
Ik weet het niet hoor, maar ik maak de messen eerst schoon voordat ik ze erin terugzet .
In my life
Why do I smile
  maandag 3 november 2008 @ 21:56:44 #61
14746 k_i_m
pi_62919778
Kwartet!
In my life
Why do I smile
pi_62920183
Waarom zou je vergeten om een mes schoon te maken? Je moet toch afwassen als je gekookt hebt.
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_62920228
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:07 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Waarom zou je vergeten om een mes schoon te maken? Je moet toch afwassen als je gekookt hebt.
Omdat je het dan niet hoeft weg te leggen, ik vind zo'n scherp mes op het aanrecht ook eng!
Tevens tvp.
pi_62920298
Oeps, dat was ik dus onder vriendje's naam.
Note to self: voor het posten even kijken welke laptop je ook alweer te pakken hebt.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_62920481
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:56 schreef k_i_m het volgende:
Kwartet!
Kim en al haar vrienden
Afijn, ik zal eens kijken of ik ergens in een kookboek instructies kan vinden. Of heb je inmiddels al iets gevonden?
pi_62920714
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:08 schreef Esse_est het volgende:

[..]

Omdat je het dan niet hoeft weg te leggen, ik vind zo'n scherp mes op het aanrecht ook eng!
Tevens tvp.
Dat dus . Mensen die tijdens het koken een mes even snel in het blok zetten, om het daarna weer te gebruiken. En in het ergste geval vergeten dat het ze het nog moeten schoonmaken. Maar die schimmels zouden er ook al komen van dat 'even snel wegzetten'. Of iets dergelijks. Ik heb geen idee, heb zelf geen blok en leg messen meestal in de sink (he hoe heet dat nou ook alweer in het Nederlands, gootsteen? ).

Ik maak nu dus huiswerk .
  maandag 3 november 2008 @ 22:35:38 #67
14746 k_i_m
pi_62921309
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Kim en al haar vrienden
Afijn, ik zal eens kijken of ik ergens in een kookboek instructies kan vinden. Of heb je inmiddels al iets gevonden?
Nee, maar ook niet meer gezocht eerlijk gezegd.
In my life
Why do I smile
  maandag 3 november 2008 @ 22:39:51 #68
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62921448
Hier ook nog even spammen:

foto-spam: viking-iets vlak bij m'n huis met de duitser:

die heuvels, dat zijn grafheuvels..

Sneeuwig, koud!

Duitsers kunnen springen

maar ik kan dat beter!

gebouw op begraafplaats

Kerk...

[/foto-spam]
pi_62921521
Had ik eindelijk besloten om met mijn vriendje mijn verjaardag te vieren in de hollywoodsuite is die kamer niet vrij dan
Nu even een andere datum bedenken
pi_62923247
tvp
pi_62923340
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:19 schreef k_i_m het volgende:
Ah! Kan je dan de volgende keer vragen of je het ook moet uitspoelen? .
Met dat soort spul moet je vaak je vinger heel even in het potje dippen, zo min mogelijk op je handen. Je handen tegen elkaar wrijven en dan vooral in je punten uitwrijven..
pi_62923422
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Heerlijke vent! . Als ik niet lesbisch was werd ik haske verliefd op hem .
.
Jezus Viking, je kan toch wel een beetje moreel flexibel doen? Je definitieve sexuele geaardheid wordt toch pas duidelijk op je 35e
pi_62923548
Even pimpen Alleen jammer dat vriendje nu de hele dag aan het gamen is
pi_62923702
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:45 schreef Laureline het volgende:

[..]

Je definitieve sexuele geaardheid wordt toch pas duidelijk op je 35e
O spannend, nog een paar jaar om de beest uit te hangen dus!
  dinsdag 4 november 2008 @ 07:17:57 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62926374
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:45 schreef Laureline het volgende:

[..]

Jezus Viking, je kan toch wel een beetje moreel flexibel doen? Je definitieve sexuele geaardheid wordt toch pas duidelijk op je 35e
Oh, het is niet zo dat ik denk: 'O, wat is 'ie leuk! Ik wil hem!' en dan: 'O nee, ik ben lesbisch, dus dat kan niet'. Zo werkt dat natuurlijk niet .

Goedemorgen.
Brinta .
Vroeg opstaan .
Vroeg vrij zijn .

Nou ja, zelfde rijtje als gisteren dus . Niet aangekomen vh eten van gisteren. Heb bij De eerste kamer gegeten (voor de Groningenkenners onder ons ) en ze hebben daar echt de lekkerste gebakken aardappelen van het land .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 november 2008 @ 07:23:30 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62926400
Er was gisteravond nogal wat politie in de stad (10 man ofzo?) om iedereen zonder verlichting van de straat te plukken. We zijn even blijven kijken . Echt mooi om te zien. Soms hadden mensen door dat er politie stond en stapten ze vlug af om hun licht aan te doen. Maar de politie had dat al gezien, dus ze werden alsnog naar de kant gehaald . Makkelijk geld verdienen . Die controles hebben wel effect iig: als er iets met m'n verlichting is, fix ik het meteen.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 november 2008 @ 07:28:58 #77
331 Merel
Be here now.
pi_62926433
AKnynke maakt altijd van die leuke foto's

Ik doe nu weer twee dagen netjes qua eten en ik zie het meteen terug in m'n gewicht, 't gaat weer goed! Wel fijn om te weten dat een uitspatting occasionally dus geen ramp is en dat de schade daarvan redelijk snel hersteld is. Maar vanmiddag en vanavond wordt weer lastig, congres en uit eten met een grote groep, dan heb je niet echt in de hand wat je voorgeschoteld krijgt
  dinsdag 4 november 2008 @ 08:12:40 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62926769
Pff, ik heb het altijd koud hier en nu ik in een andere ruimte zit heb ik het stikheet .
Zit nu in t-shirt .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 november 2008 @ 08:13:30 #79
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62926779
goeiemorgen allemaal!

Beetje slaperig, maar goed. Zo maar eens richting uni wandelen....Tis koud buiten denk ik!
pi_62926983
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook weer terug van eten en drinken en het was zó gezellig! Heerlijke vent! . Als ik niet lesbisch was werd ik haske verliefd op hem .
Ik ben nu een beetje aangeschoten dus voordat ik gekke dingen ga zeggen ga ik maar even wat anders doen .

Heb ik trouwens DaD + wederhelft zien lopen op het Zuiderdiep daarnet? Zal wel niet, want de dame in kwestie zag er niet helemaal uit als DaD, maar ik twijfel toch een beetje .
De dame zag er niet uit als mij, m'n vriend ken je niet, en toch denk je dat wij het waren? . Maar nee, we waren het niet. .
  dinsdag 4 november 2008 @ 08:54:49 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62927365
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 08:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

De dame zag er niet uit als mij, m'n vriend ken je niet, en toch denk je dat wij het waren? . Maar nee, we waren het niet. .
Het klinkt best debiel idd .
Niet meer actief op Fok!
pi_62927436
mogge!
Ja doei.
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:00:22 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62927461
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
mogge!
Goeiemoggel .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:14:26 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62927736

Deze moet ik als ava hebben .
Niet meer actief op Fok!
pi_62927837
Goedemorgen allemaal
Ik mag me gaan verdiepen in onderzoeksmethoden, altijd leuk.....
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:20:24 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62927840
Zeg, wat zijn jullie een saaie mutsen vanochtend .
Niet meer actief op Fok!
pi_62927975
Ja doei.
pi_62928002
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 09:20 schreef Viking84 het volgende:
Zeg, wat zijn jullie een saaie mutsen vanochtend .
Zou het door het weer komen.....
Ben zelfs zo saai/erg dat ik net labello online heb besteld, terwijl ik het 2 straten verderop ook kan kopen
pi_62928055
Viking, ik doe alsof ik druk ben, vandaag
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:33:10 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62928086
Nog een vacature gevonden waar ik op ga reageren. Maar niet vandaag, want vandaag ben ik bluh . Morgen .
Niet meer actief op Fok!
pi_62928140
ik kan de overkant hier niet eens zien, zo mistig is het

wel lekker gedouched net, was erin gedaan

knackebrodjes op, en dan zodadelijk maar eens richting uni
Ja doei.
pi_62928150
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 09:33 schreef Viking84 het volgende:
Nog een vacature gevonden waar ik op ga reageren. Maar niet vandaag, want vandaag ben ik bluh . Morgen .
Ja doei.
pi_62928238
Goooodmeuning!
  Vis een optie? dinsdag 4 november 2008 @ 09:44:03 #94
70532 loveli
N
pi_62928276
Mogguh. Eerst een retourtje sportschool, dan wakker worden. Bah.
crap in = crap out
pi_62928748
Morgen!
Al een hele trip erop zitten, naar de fysio geweest: Ik moest om kwart over 8 de trein hebben en schrok om 10 voor 8 wakker. tis maar goed dat ik snel kan douchen en het station dichtbij is

Vandaag ga ik me verdiepen in de boeiende wereld van ADHD en Autisme. Morgen nog een korte herhaling van de belangrijkste dingen en daarna tentamen.

Nog maar 31 uur... dan is het eindelijk voorbij

Wat een mooie messen trouwens, maar ik ben ook wel benieuwd hoe je er mee om moet gaan. Heb ook zo'n mooi blok staan, maar ben echt de lompheid zelve (vorige week al een nagel doormidden (echt op het vinger gedeelte) toen ik een citroen ging snijden En gister schoot ik uit met een tomaat en jatste ik 'm midden in mjin hand. gelukkig was dat een heel bot mes
pi_62928769
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan de overkant hier niet eens zien, zo mistig is het

wel lekker gedouched net, was erin gedaan

knackebrodjes op, en dan zodadelijk maar eens richting uni
Jah, hier is het ook al zo mistig! Niks aan als de wereld zo grijs en ondoorzichtig is..
pi_62928789
cyclechick wat studeer je?
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:17:53 #98
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62929002
moggeh.... *kwak kijkt uit het raam* .... yo! best wel mistig!

@ merel: in elk geval van de broodmandjes afblijven, dan heb je de helft van je diner al gered!

zo omkleden en dan weer naar mn huis om te schilderen. oh een paar belangrijke en minder belangrijke mails sturen enzo...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_62929067
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]

Deze moet ik als ava hebben .
Nou, wat let je?
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:20:19 #100
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62929077
gvd ik ben veel dikker geworden gvd nicht froh

Hier is het niet echt mistig, er zit alleen een dikzak in de kamer
Tentamen zo verneuken !
Bernie en ik zijn tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: