Nou, allebei maar aan het werk dan? Even doorzetten en dan is het zo weer schoon!quote:Op zondag 2 november 2008 12:48 schreef MissBliss het volgende:
Hier geen schoonouders maar ouders die zo langskomen. En een huis dat ook nog helemaal opgeruimd moet worden.. *zucht*
Ik heb zelfs in de bios wel eens dat ik op mn horloge ga kijken, als het me te saai isquote:Op zondag 2 november 2008 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb er ook zelden geduld voor, zeker als een film niet snel genoeg op gang komt of als ik er geen flikker aan vind, zoals gisteravond. Zat steeds te kijken hoe lang 'ie nog duurde.
In de bioscoop kan ik wel geconcentreerder kijken.
Jij bent die 70 gewoon definitief kwijt johquote:Op zondag 2 november 2008 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ben wel aangekomen de afgelopen 2 dagen(niet raar na wat ik allemaal heb gegeten
) maar het is wel 68,5! En niet meer boven de 70!
Omdat ze niet weet hoeveel ze weegt en struisvogel speelt, dus het ook niet wil wetenquote:Op zondag 2 november 2008 12:34 schreef Laureline het volgende:
Waarom heeft PF 100 kilo ingevuld in Het Lijstje?
quote:Op zondag 2 november 2008 12:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Wel met The Cure - A Forest op de achtergrond. WAT een heerlijk nummer.
Haha, dat vroeg ik me ook al af. Ik zag dat Ewelina gepost had. Snel kijken, heeft ze alleen maar een tvp geplaatstquote:Op zondag 2 november 2008 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
heeft er iemand ook nog iets te vertellen?![]()
quote:Op zondag 2 november 2008 15:18 schreef mordradead het volgende:
Absoluut, vanochtend voelde ik me top maar nu voel ik me echt klote
Ik ben nu op mijn wekelijkse "ik drink nooit meer bier" moment.
Hier hetzelfdequote:Op zondag 2 november 2008 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
ik probeer me al de hele dag tot iets nuttigs te zetten, maar zit alleen maar beetje te lamballen
Helemaal niet. Ik was serieus aan de studie. Nu even pauze. Ik heb de hele tijd honger, dus ik zit constant aan eten te denken, terwijl het nog te vroeg is voor m'n boerenkool. Ben nu twee bammetjes met pindakaas aan 't eten. Dag 74,5quote:
Ik vraag me echt af hoe het kan dat jij niet kilo's per week aankomt met al dat gebak van jouquote:Op zondag 2 november 2008 15:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo een taart bakken en versieren, en een paar trappistenbiertjes drinken. Evil
Vanavond broodjes met gegrillde, in mushroom soy gemarineerde kip en een kledder wasabimayo
Als ik een wereldreis ga maken doe ik dat in zo'n paupercampertje met flower power bloemetjes eropquote:Op zondag 2 november 2008 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en we zitten nu te dromen over een wereldreis per motor
Sorry, vandaag weinig gedaan eigenlijk.quote:Op zondag 2 november 2008 15:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, dat vroeg ik me ook al af. Ik zag dat Ewelina gepost had. Snel kijken, heeft ze alleen maar een tvp geplaatst![]()
.
Wat was er dan? O, je hebt je post ge-edit. Stiekemerd. Ik dacht al dat ik seniel was gewordenquote:Op zondag 2 november 2008 15:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Sorry, vandaag weinig gedaan eigenlijk.
Mijn poes was net wel volledig in paniek, die heeft de halve dag lopen piepenDat was écht niet leuk
Niet gaan sporten als je voelt dat je ziek aan het worden bent. Griep eruit zweten dmv sporten is een broodje aap verhaal. Je bent moe omdat je lichaam tegen de griep aan het vechten is, en dan wil je ook nog eens energie in sporten stoppen? Dan houdt je lichaam niet veel meer over om met de griep te vechten.quote:Op zondag 2 november 2008 12:43 schreef Laureline het volgende:
Voel me ook griepig, doodmoe 's ochtends en vervelende spierpijn in nek, schouders en rug (ook een teken). Ga zo maar eens op de crosstrainer klimmen sinds 2 weken, kijken of ik het eruit kan zweten.
Er kwam iemand langs om een reader op te halen (voor Academische vaardighedenquote:Op zondag 2 november 2008 15:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat was er dan?
Taco heeft gisteren een uur onder het bed gezeten, nadat ik op z'n pootje was gaan staan. Af en toe kwam 'ie even tevoorschijn, maar zodra ik eraan kwam, stoof 'ie meteen weer onder het bed
.
Ik neem zelf twee keer een klein puntje en voer de rest aan man & collega'squote:Op zondag 2 november 2008 15:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe het kan dat jij niet kilo's per week aankomt met al dat gebak van jou.
Merci, ik heb het inderdaad niet gedaan. Het voelde net een brug te ver, inplaats van sporten ging ik fijn met een dyclofenac in bad.quote:Op zondag 2 november 2008 15:35 schreef Koert het volgende:
[..]
Niet gaan sporten als je voelt dat je ziek aan het worden bent. Griep eruit zweten dmv sporten is een broodje aap verhaal. Je bent moe omdat je lichaam tegen de griep aan het vechten is, en dan wil je ook nog eens energie in sporten stoppen? Dan houdt je lichaam niet veel meer over om met de griep te vechten.
Tot zover,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |