Het was dus een leuke avond?quote:Op zondag 2 november 2008 05:03 schreef mordradead het volgende:
Ju8ist, die posts zo laat zijn niet meer zo makkelijekr als in hect echt serius niet ik was szo dus in de kroeg en deze post is dus niet verantwoord. Maarja het was wel oke maar goe doke dan dacht et wel ja sjonge jonge ze laatste keer.
Told ya so.quote:
Ik heb er ook zelden geduld voor, zeker als een film niet snel genoeg op gang komt of als ik er geen flikker aan vind, zoals gisteravond. Zat steeds te kijken hoe lang 'ie nog duurdequote:Op zondag 2 november 2008 10:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb nooit echt geduld voor een film. Series kan ik wel achter elkaar kijken. Ik heb gisteren onder het genot van twee screwdrivers gekeken naar Cold Case en twee afleveringen van Law & Order. Daarvoor heb ik Paul de Leeuw en Koefnoen gezien.
Deze ookquote:Op zondag 2 november 2008 05:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
kiody juist je moet in de zijknats bhoek beginnen aan de zijkants in e dhoek dus dan ben je onverslanaar
Die is goed ja. Alleen vind ik hem elke keer dat ik hem zie minder wordenquote:Op zondag 2 november 2008 10:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.
Ik begrijp dat de helft hier nu met een kater in bed ligt?![]()
Ik vond The Big Lebowski ook niet veel aan.
Gister heb ik (eindelijk) Eternal Sunshine of the Spotless Mind gezien.
Prima film.
Foto graag!quote:Op zondag 2 november 2008 10:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb destijds na het zien van die film m'n haar blauw geverfd en een oranje hoodie gekocht. Srsly.
Welke film?quote:Op zondag 2 november 2008 10:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Told ya so.Het is sowieso een film die doorgaans alleen mannen leuk vinden. Ik ken maar weinig vrouwen die 'm ook tof vinden.
Je ziet er iig beter uit dan die wassen dudequote:Op zondag 2 november 2008 10:55 schreef Viking84 het volgende:
Kan geen foto vinden op m'n harde schijf. Misschien dat mijn ouders nog foto's uit die tijd hebben liggen. Het is toch alweer vier jaar geleden.
Kwam wel deze foto tegen. Die moet ik uitprinten en op de koelkast plakken, want zo wil ik nooit weer worden:
Het leverde ons een thee en koffie van de zaak op, dus dan hebben we er geen probleem mee om als vaste klanten herkend te worden.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik weet nooit of ik dat nou als compliment op moet vattenIk ken best veel mensen dan
Zo noemen ze de patat daar.quote:
Ik dacht dat 'steakfrites' de benaming was voor de combinatie 'steak met frites'?quote:Op zondag 2 november 2008 11:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zo noemen ze de patat daar.. 't Zijn in ieder geval van die lekkere dikke frieten, heerlijk.
Ik kan echt niet meer dan frikandel eten. Dan vind ik ze ineens zó smerig!quote:Op zondag 2 november 2008 11:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb vannacht trouwens frikandellen met mayo zitten nassen nadat we terugkwamen van de Ierse pub.
Ik heb daar geen oranje haarquote:
Vette hap na stappen is het lekkerste wat er is.quote:Op zondag 2 november 2008 11:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan echt niet meer dan frikandel eten. Dan vind ik ze ineens zó smerig!.
Ziet er oranje uit, maar je ogen zijn vast ook niet echt rood.quote:Op zondag 2 november 2008 11:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb daar geen oranje haar.
Maar mijn haarkleur verandert best wel vaak, zonder dat ik er iets voor hoef te doen. Meestal is het donkerblond, soms goudblond, soms lichtblond en soms neigt het gewoon naar lichtbruin.
Lie-Lah. Op z'n Engels is Lila ook al Laaj-lah, dus daar hoefden we de extra "h" niet voor te latenquote:Op zondag 2 november 2008 11:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Morning! Haha die dronkenmansberichtjes![]()
Toffe foto's van Kim met dochter! Ze heet Lilah begrijp ik? Da's zo'n toffe naam! Op zn Engels (Laaj-lah) of zn Nederlands (Lie-lah)? Beide opties zijn tof!![]()
Ik bedoel dus dat ik hooguit 1 frikandel kan eten. Ik vergeet steeds woordjes. Ben niet zo scherp vandaagquote:Op zondag 2 november 2008 11:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vette hap na stappen is het lekkerste wat er is.
Er zijn geen andere momenten om vette happen te eten voor mij.
Oeh, maar wildplateau en everzwijn.quote:Op zondag 2 november 2008 11:38 schreef Aventura het volgende:
Gisteren uit eten geweest. Daar waar de anderen als voorgerecht een wildplateau van de chef namen (bord vol met vlees), nam ik een soepje. Daar waar iedereen een everzwijn nam als hoofgerecht, nam ik een entrecootje. En ik had thee na (wel met een paar bonbons). Prima gedaan dacht ik zo
Zoeteke is eerder Vlaamsquote:Op zondag 2 november 2008 12:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die doe ik in m'n thee. Is dat Vlaams?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |