quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:39 schreef SHE het volgende:
Co, tuurlijk mag jij 'm lenen.
Jij bent tof.
Mijn buuf is stom. En dom.
Want anders had je d'r een handje geholpen?quote:
Is niet, want ik ben ook geen lid.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:22 schreef Viking84 het volgende:
O wacht, ik weet het al. Als je onderdeel wilt uitmaken van de kliek moet je minimaal 30 jaar zijn. Code gekraakt.
Prachtig, ik word er helemaal stil van.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:33 schreef SHE het volgende:
' stervend kolere kadaver '
Arme ziel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:40 schreef MissBliss het volgende:
Ooooh, kreeg ik net even de schrik van mn leven
Nick Cave in je sig, had ik nog niet eens gezien.quote:
Essentieel in dit verhaal is natuurlijk over welke club we het hebben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:51 schreef mordradead het volgende:
Tering, ik laat eens iemand anders kaarten regelen voor voetbal en natuurlijk doet die gast het niet. Wat doet die gast wel de hele dag? Nou, slapen, internetten, eten bestellen... geen studie of werk dus hij had met 5 minuten lopen wel even die kaarten kunnen halen deze week)
Ik ben not amused want nu kunnen we of er niet in of zitten we op kutplekken. Hij geeft mij maar mooi bier.
tvp
Zou eigenlijk wel moeten hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Nick Cave in je sig, had ik nog niet eens gezien.
Met zo'n sig zal Viking je toch je "Latijns" wel vergeven.
Die burrito's zijn moeilijk lekker maar bevatten ook moeilijk veel calorieën.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:53 schreef Viking84 het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
O: Yoghurt met banaan
T: Appel
L: Twee bammetjes met een plak ham en een gebakken ei
T: Vitalinea
D: Drie burrito's (Wereldgerechten)
T: Eén of twee glaasjes rosé
Ik eet ze van tijd tot tijd en ze richten hier niet zoveel schade aan gelukkigquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die burrito's zijn moeilijk lekker maar bevatten ook moeilijk veel calorieën.
Ohquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Arme ziel.
Ik zou me ook rot schrikken.
Mijn huis zat een keer onder het bloed van een poezel die een kerstdinges (zo'n glimmend aluminiumfolie ding) had ingeslikt dat haar maagje had beschadigd.
Heb toen ook allerlei mensen in paniek lopen bellen om mij en poes naar de dierenarts te brengen.
Niet mijn moeder, want die woonde te ver weg en ik wist zeker dat poezel op sterven na dood was.
Viel mee, met een paar pilletjes ging het weer prima.
Wat flauw van je moederquote:Ik heb mijn moeder wel eens (midden in de nacht) gebeld om een spin te komen weghalen.
Kon ze niet waarderen.![]()
Ze wilde niet komen, dus ik heb de hele nacht op tafel gezeten.
Als je ze in de oven bakt (wat ik wel verwacht met wereldgerechten) valt de schade wel mee; vooral de gefrituurde variant is funestquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die burrito's zijn moeilijk lekker maar bevatten ook moeilijk veel calorieën.
Ik kan het zelf ook wel hebben maar het is niet SHE verantwoordquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik eet ze van tijd tot tijd en ze richten hier niet zoveel schade aan gelukkig.
Ja je doet ze in de oven maar vooral de saus met zure room is schadelijk had ik zelf het idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je ze in de oven bakt (wat ik wel verwacht met wereldgerechten) valt de schade wel mee; vooral de gefrituurde variant is funest
Gefrituurde burrito's?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je ze in de oven bakt (wat ik wel verwacht met wereldgerechten) valt de schade wel mee; vooral de gefrituurde variant is funest
Jouw ondertitel is iig geweldigquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:03 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zit trouwens al tijden na te denken over een goede sig. Maar ik vind dat dat het iets uber-intellectueels moet zijnEn ik kan niet kiezen wat.
Of zijn dat enchilada's? Er is in ieder geval een variant van gevulde tortilla's waarbij je het ding inclusief vulling frituurt. Heel Erg Lekkerquote:
Ik ben immuun voor SHEquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik kan het zelf ook wel hebben maar het is niet SHE verantwoord
Je moet mij niet vragen wat het verschil is tussen tortilla's, enchilada's en burrito'squote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of zijn dat enchilada's? Er is in ieder geval een variant van gevulde tortilla's waarbij je het ding inclusief vulling frituurt. Heel Erg Lekker
Ik dacht dat je hem zelf bedacht had!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
Misschien moet ik inderdaad gewoon een leuk Toonder-citaat opzoeken. Bommel is geniaal
Ja, de rest zat er al bij. Doe ik de volgende keer. Nu inmiddels is het zo goed als klaar!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:43 schreef ColdFeet het volgende:
BE, laat het dan gewoon lekker pruttelen, zonder room, kikkererwten, spinazie of eieren. Als het droog gaat koken, beetje bouillon erbij.
Duhude, ben jij nou Neerlandica en ken je dat niet? Zowel de pluskukel als de minkukel is bedacht door Toonder; minkukel staat zelfs in de Van dale, maar pluskukel nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem zelf bedacht had!.
Nu vind ik hem meteen een stuk minder geniaal.
Ja, op de universiteit houden we ons niet bezig met Marten Toonder hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Duhude, ben jij nou Neerlandica en ken je dat niet? Zowel de pluskukel als de minkukel is bedacht door Toonder; minkukel staat zelfs in de Van dale, maar pluskukel niet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Minkukel
ColdFeet! Met ener Z in het midden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
Misschien moet ik inderdaad gewoon een leuk Toonder-citaat opzoeken. Bommel is geniaal
Weet je dat het bij mij 2 weken duurde voordat ik hem door hadquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Duhude, ben jij nou Neerlandica en ken je dat niet? Zowel de pluskukel als de minkukel is bedacht door Toonder; minkukel staat zelfs in de Van dale, maar pluskukel niet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Minkukel
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, op de universiteit houden we ons niet bezig met Marten Toonder hoor. (Neerlandica is met een kleine letter trouwens
; ben ik het ook niet mee eens maar ja
).
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
Weet je dat het bij mij 2 weken duurde voordat ik hem door had? Ik dacht eerst een soort Belgisch gevogelte ofzo. "Allee manneke, hedde gij dien' pluskukels nou alreeds gemarineerd?"
Wat tof!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:18 schreef ColdFeet het volgende:
Kommer en kwel en zieleknijper zijn bijvoorbeeld andere bekende uitdrukkingen van Toonder, evenals 'als je begrijpt wat ik bedoel', of 'een eenvoudige doch voedzame maaltijd'.
Ow fuck, volgens mij heb ik daar laatst nog wat over gelezen... Nee, ik weet het zo niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat tof!. Dat wist ik allemaal niet
![]()
.
Weet jij dan waar 'regelneef' vandaan komt?(en nee, anderen mogen daar geen antwoord op geven
. Ik ga battlen met CF
)
Hihihi. Gepwnd!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ow fuck, volgens mij heb ik daar laatst nog wat over gelezen... Nee, ik weet het zo niet.
'mondgevoel'quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:36 schreef ColdFeet het volgende:
BE, met een potje van Patak is dat makkelijk heHad je verse spinazie gebruikt? Ik vind dat qua 'mondgevoel' wel significant lekkerder dan de diepvriesvariant!
Bweuh. Ik weet wel waar de uitdrukking 'iemand versieren' vandaan komtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihihi. Gepwnd!.
Maar nu zeg jij natuurlijk: "Maar dat hoef ik ook heul niet te weten, want ik heb geen Nederlands gestudeerd."
Nu mag Conleche het zeggen.
Haha. Très bien!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:37 schreef conleche het volgende:
Ik stond op springen:
Van Kooten en de Bie!!!!!
En dat leer je wel tijdens je studie?quote:
Ging jij niet je computer uitzetten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:41 schreef ColdFeet het volgende:
BTW: diepviesspinazie smaakt prima, maar het voelt gewoon als snot met stukjes in je mond. Ja
Ja maar toen ging ik even een PM beantwoorden en toen besloot ik dat ik geen zin had om nog helemaal iets te gaan lezen omdat ik over 10 minuten weggaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ging jij niet je computer uitzetten?
Ik hou van dit soort gedichtjesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:33 schreef SHE het volgende:
Terwijl je je laatste adem uitblaast
spuug ik op je ziel
cynisch nonchalant, nu zo fragiel
lachend staar ik
naar je subliem karkas
niets meer over, van dat wat ooit was
slaap zacht mijn lief, ik kus de vliegen op je wonden
vergeef me mijn haat, en ik vergeef je je zonden
En nee..het is niet dat ik je straf
maar van mijn vriendje blijf je af!
Gelijk heb je. Wij zijn veel leuker dan welk leesvoer dan ook.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar toen ging ik even een PM beantwoorden en toen besloot ik dat ik geen zin had om nog helemaal iets te gaan lezen omdat ik over 10 minuten wegga
oudere jongerequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:44 schreef conleche het volgende:
Er zijn echt ook heel veel uitdrukkingen in de Nederlandse taal die van hen komen. Ik heb ze nu niet allemaal paraat, maar "krasse knarren" is er eentje en " stoned als een garnaal" ......
Nee, dat weet ik zelf ook nog maar netquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dat leer je wel tijdens je studie?
Pffrrrtttquote:Mind you: ik keek vroeger nooit TVNog steeds niet, trouwens
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:44 schreef Chicolate het volgende:
Twee uur luisteren naar iemand die een presentatie houdt over hoe je moet presenteren, op vrijdagmiddag van 3 tot 5 is waanzin ... en ik kon die vrouw niet uitstaan, vond haar stem en manier van presenteren irritant.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hoor, heb je haar weer![]()
(ik zat al op je te wachten
).
nee, dat zijn empanadasquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of zijn dat enchilada's? Er is in ieder geval een variant van gevulde tortilla's waarbij je het ding inclusief vulling frituurt. Heel Erg Lekker
Klinkt goedquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoi![]()
borrelen was nét iets te gezellig, met als resultaat dat ik in ieder geval ben ingedronken voor het feestje van vanavond
Wat zoetquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben er ook weer! Op de terugweg nog even bij m'n zus (en zwager, en twee nichtjes) langsgegaan. M'n oudste nichtje (net 3) heeft tijden door m'n haar zitten strelen: "Mooooie haartjes, tanke Tienke!"
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik heb een rel gemist, zie ik. Ik heb gelukkig met niemand moeite, ik hoop ook niemand met mij. Anders hoor ik 't graag..
Vrouwen rulen de wereld en met alle last op onze schouders voelen we ons wel een kut... Accepteren, gevoel afschudden en proberen weer blanco in te stappen...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:11 schreef Miss_S het volgende:
Toch veel plezier gewenst MoBlo
Ik voel me weer even kutwaarom ben ik ook een vrouw..
Ja.....je hebt wel gelijk, vrouw zijn is ook wel erg stoerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vrouwen rulen de wereld en met alle last op onze schouders voelen we ons wel een kut... Accepteren, gevoel afschudden en proberen weer blanco in te stappen...
Snap je?
Ik ben alleen het type dat overal het negatieve in zoekt dus dat zorgt er soms voor dat ik me meer kut voel dan nodigquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmm, dat klinkt wel vaag inderdaad.
Als ik me kut voel dan ga ik compleet wat anders doen, lekker even douchen of sporten of zoiets, iets waar ik dan op dat moment geen zin in heb en ontzettend tegen op zie. Maar als ik dat dan wel doe dan voel ik me weer beter.
En dat gebeurd nogal eens...
Volgens mij ben jij wel aardig zelf verzekerd, gebruik dat, komt goed
Moet je je handen uit je broek halen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:11 schreef Miss_S het volgende:
Ik voel me weer even kutwaarom ben ik ook een vrouw..
Jij bent zeker een manquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:47 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Moet je je handen uit je broek halen.![]()
sorry, inkopper
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijkt 't nog ok met je poes, MB?
Ik ook niet. En wat ging ik studeren: film- en televisiewetenschapquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dat leer je wel tijdens je studie?
Mind you: ik keek vroeger nooit TVNog steeds niet, trouwens
quote:
Inderdaadquote:
awwquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:23 schreef motorbloempje het volgende:
soms ben ik ook net een vrouw he
Niet helemaal fit dus, en alleen maar spa rood gedronken. Wachten met weggaan tot na overhandiging cadeau. Rene zegt op een gegeven moment: nou, nog 1 biertjeen mompelde eerder ook zoiets dat hij samen met me naar huis zou rijden, fijn
Ga ik weg, dus ik moreel etisch verantwoord gevraagd offie nie liever wilde blijven.... stomwant nu ben ik alleen ziekig thuis en baal ik dat hij niet gewoon toch meekwam en me warm zou houden in bed
maar verder was het wel leuk
quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, dat schijnt nogal mee te vallen, want niemand reageert.
Viking.Je loog tegen mij.
Vrouwenquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:49 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben trouwens dan wel zo'n bitch die dat ook zou voorstellen aan mijn vriend, maar als ie dan ook echt zou blijven had ie een groot probleem
Oh, ik ben ook zo hoor, maar ik kan me heel goed voorstellen dat mannen soms stapelgek worden van onsquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]we zijn niet zo moeilijk te begrijpen, toch?
Dat zekerquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, ik ben ook zo hoor, maar ik kan me heel goed voorstellen dat mannen soms stapelgek worden van ons.
Haha, nee, van mij mag ie dan wel blijven, hoor. Ga ik lekker alleen naar huis.quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
awwhopelijk heb je een beetje lekker geslapen
Ik ben trouwens dan wel zo'n bitch die dat ook zou voorstellen aan mijn vriend, maar als ie dan ook echt zou blijven had ie een groot probleem
Ik ben meer van het samen uit samen thuis, en dan vooral als ik het niet naar mijn zin hebquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Haha, nee, van mij mag ie dan wel blijven, hoor. Ga ik lekker alleen naar huis.
En andersom gebeurt het ook wel, als ik het naar mijn zin heb ergens en hij minder, dan gaat hij lekker weg. Ik vermaak me wel!
Bij ons is het zelfs bijna standaard, dat ik eerder naar huis ga! Gisteren nog: ben toch gaan eten, maar was erg moe, was best gezellig hoor, maar ook omdat ik vandaag moet werken ben ik toch om een uur of 12 naar huis gefietst. Dan ga ik toch niet vragen offie meegaat? Ik denk daar niet eens aan. Ik probeer me te herinneren of het met leeftijd te maken heeft, dat ik misschien moeilijker deed toen ik jonger was, maar dat weet ik niet eens meer zeg! Ik geloof het niet....quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Haha, nee, van mij mag ie dan wel blijven, hoor. Ga ik lekker alleen naar huis.
En andersom gebeurt het ook wel, als ik het naar mijn zin heb ergens en hij minder, dan gaat hij lekker weg. Ik vermaak me wel!
Ah dat is handig! Ik wil altijd groente en fruit op het moment dat het seizoen ervoor al voorbij isquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb bij het samenstellen van mijn lijst trouwens gebruik gemaakt van een groentekalender zodat er vrijwel alleen maar seizoensgroenten worden gebruikt en ik de beste en voordeligste producten kan krijgen.
Ik zit dat soort dingen ook echt zo te lezen -->quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij ons is het zelfs bijna standaard, dat ik eerder naar huis ga! Gisteren nog: ben toch gaan eten, maar was erg moe, was best gezellig hoor, maar ook omdat ik vandaag moet werken ben ik toch om een uur of 12 naar huis gefietst. Dan ga ik toch niet vragen offie meegaat? Ik denk daar niet eens aan. Ik probeer me te herinneren of het met leeftijd te maken heeft, dat ik misschien moeilijker deed toen ik jonger was, maar dat weet ik niet eens meer zeg! Ik geloof het niet....
Ook mijn grote ergernis, hier in Amsterdam heeft AH een monopolie. Ze hebben in mijn filiaal echt niks.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:24 schreef Laureline het volgende:
En ja, je bent er een paar uur mee kwijt, maar het scheelt ons de hele week ergernis op de groente-afdeling van de AH (Wij hebben zo'n mini AH waar ze echt niets hebben. Ze zijn nu sinds 1 jaar geleden 2 x zo groot, hebben de parterre ernaast erbij gekocht, en nu hebben ze 2 x zo weinig).
Nee ik bedoelde jou niet Mobloquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
wat is er mis mee als ik graag had gewild dat hij meefietste omdat ik niet helemaal lekker was?
sorry, maar als je mij daarom 'onvolwassen en benepen' vindt, dan doe ik even
Ik zorg er ook altijd voor dat hij uiteindelijk denkt dat het zijn idee isquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Leuk, die groentekalender, Isegrim! Ga ik ook eens bekijken. Veel plezier met shoppen, Ewelina.
En Miss-S, wat valt er nog meer onder 'geen gemakkelijk vriendinnetje zijn'? Kijk wel uit, hoor!
Mannen kunnen over 't algemeen niet tegen 'zeuren'.
Dat betekent natuurlijk niet dat je over je heen moet laten lopen....het beste is dat je hem het idéé geeft van dat hij vrij is in zijn doen en laten![]()
In mijn relatie ís mijn vriend ook helemaal vrij, maar ben ík degene die bijv. alleen op vakantie met vriendinnen ga. Hij heeft er geen behoefte aan!
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Miss_s, waarom verbaast me dat niets dat jij geen gemakkelijk vriendinnetje bent?
maar diep van binnen ben je vast heel lief voor hem![]()
Wel dusquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
Viking! Je sig! Dat meen je toch niet?
Omdat het IMHO een vreselijke verkrachting is van een mooi klassiek kerstlied. Die uitspraakquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel dus. Vanwaar de verrassing?
Ik vind hem schitterend!quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat het IMHO een vreselijke verkrachting is van een mooi klassiek kerstlied. Die uitspraakDie zalverige stem
O, ik woon juist in een extreme kakbuurt, maar het lijkt hier qua voorzieningen wel een derde wereldland. Geen pinautomaten op loopafstand, één mini-AH voor dit hele gedeelte van de wijkquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ook mijn grote ergernis, hier in Amsterdam heeft AH een monopolie. Ze hebben in mijn filiaal echt niks.
Ik fietste laatst om naar de Vomar (cheapass supermarkt die zich in een welgesteldere buurt dan de mijne bevindt) en toen had ik het idee dat ik me in het Walhalla bevond, wat een keuze...Waarom komen er in de kansenbuurten (zoals waar ik woon) dure Appies, en in de kakbuurten Aldi's etc.? Ik zal het nooit begrijpen.
Ik heb geen idee hoe het wel uitgesproken zou moeten worden (ben geen gymnasiast, remember?), dus ik weet niet beterquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
Noem mij een nazi: ik vind zo'n Amerikaansige uitspraak van Latijnse tekst echt een gruwel
Inderdaad, Sinterklaas is pas over een maand!quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:00 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben echt nog niet in de mood voor kerstnummers
Pijnboompitten gegeten?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:12 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb al sinds donderdag een bittere smaak in mijn mond.Ik heb geen geelzucht, want mijn ogen / huid zijn niet geel.
Je bent toch niet zwanger he!quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:12 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb al sinds donderdag een bittere smaak in mijn mond.Ik heb geen geelzucht, want mijn ogen / huid zijn niet geel.
Die kans is nihil. Is het een bijwerking van zwangerschap dan?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je bent toch niet zwanger he!
Mereltje!quote:
Niet heel recent.quote:
Gewoon druk geweestquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:15 schreef Viking84 het volgende:
Mereltje!.
Ja, ik heb 2 keer gevraagd waar jij uithing![]()
.
Ik heb zoiets weleens gelezen/gehoord ja!quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die kans is nihil. Is het een bijwerking van zwangerschap dan?
Ik ga er maar even niet van uit.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb zoiets weleens gelezen/gehoord ja!
Jup, verse idd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:36 schreef ColdFeet het volgende:
BE, met een potje van Patak is dat makkelijk heHad je verse spinazie gebruikt? Ik vind dat qua 'mondgevoel' wel significant lekkerder dan de diepvriesvariant!
Last van je keel toevallig? Ik heb het wel vaker, als er een keelontsteking aan het ontwikkelen is. Zelfs water is dan bitter.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:12 schreef Isegrim het volgende:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:23 schreef Isegrim het volgende:
Dat kun je net zo goed niet doen. Wát een stomme film is dat...
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Mark vond hem tof, dus ik ben benieuwd. Smaken verschillen tenslotte
.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:20 schreef Viking84 het volgende:
Boerenkool staat op het vuur![]()
![]()
. Vanavond ga ik The Big Lebowski zien
. Voor de eerste keer
.
100 X 0 = 0quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:06 schreef vamperotica het volgende:
Voerde net per ongeluk 100 glazen cola zero in...En hij bleef 0 calorieën aangeven
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:06 schreef vamperotica het volgende:
Klopt die calorieteller van het voedignscentrum eenbeetje?
Voerde net per ongeluk 100 glazen cola zero in...En hij bleef 0 calorieën aangeven
Volgens mij komt er zaterdags echt geen kut op TV. Ik wil met een pizza in bed liggen om afleveringen van SFU te kijken Of eigenlijk nog liever Gooische vrouwen. Maar die heb ik nog niet.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:07 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb vandaag helemaaaal geen zin in eten. Komt er nog wat op tv vanavond? Hier liggen we allemaal in bed (behalve mijn wederhelft, die moet nog de hele avond werken
. ) en buiten regent het keihard. Daar moet ik van genieten, in plaats van vroeg te gaan slapen
.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier staat een grote pan Boeuf Bourguignon te sudderen. Die heb ik om ongeveer 13:00 vanmiddag opgezet. Vind het altijd weer magisch om die omslag te zien naar soep met stukken naar een dikkere massa waarin alles wat meer overloopt en het vlees uit elkaar valt. En het huis ruikt heerlijk!
Volgende week ga ik een variant maken waarin o.a. een flesje Leffe dubbel zit en Bastognekoeken
Het recept staat in de vorige Allerhande.
Oooh! Die lijkt me ook héérlijk. Die gaat bij mijn recepten!quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Hier Draadjesvlees met paprika
Ook een sudder/stoofpot. Helaas geen spannende naam.![]()
Maar het ruikt wel lekker en idd zie je de boel veranderen na een paar uur sudderen en doen...
Ben benieuwd hoe het smaakt ook.
Die gaat ook bij mijn recepten.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Oooh! Die lijkt me ook héérlijk. Die gaat bij mijn recepten!
Je wordt in het recept wel érg bij het handje genomen![]()
Maar op zich is dat wel goed. De meeste recepten gaan ervanuit dat je basic cookingskillz bezit.
Maar bijv. mijn pa dacht dat 'een uitje fruiten' betekent dat je een uitje snippert
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:15 schreef k_i_m het volgende:
En. Walter
. natuurlijk
[ afbeelding ]
Smokey, my friend, you are entering a world of pain
Ik ook nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:07 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb vandaag helemaaaal geen zin in eten. Komt er nog wat op tv vanavond? Hier liggen we allemaal in bed (behalve mijn wederhelft, die moet nog de hele avond werken
. ) en buiten regent het keihard. Daar moet ik van genieten, in plaats van vroeg te gaan slapen
.
Ik postte een poosje terug foto's van een gerecht dat ik had gemaakt en iedereen vond dat het op kots leek.quote:
Welke Gooische vrouwen? Hier alles aanwezig behalve dit seizoen dan.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij komt er zaterdags echt geen kut op TV. Ik wil met een pizza in bed liggen om afleveringen van SFU te kijken Of eigenlijk nog liever Gooische vrouwen. Maar die heb ik nog niet.
Mijn lijstje valt qua gezondheid en cal. niet zo heel erg mee, ik schat nu al zo'n 1000 cal en dan moet de avond nog beginnen. Nou ja soit. Ik ga eerst de meneer even bellen wat zijn plannen zijn. Het regent en ik denk dat hij net zo weinig zin heeft om naar mij te fietsen, als ik naar hem
Hahahahaha, krijg je dan van die eindeloze discussies wie naar wie moet fietsen, of fietst er helemaal niemand en blijven jullie waar je zitten?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga eerst de meneer even bellen wat zijn plannen zijn. Het regent en ik denk dat hij net zo weinig zin heeft om naar mij te fietsen, als ik naar hem
Ik neem met liefde een bordje van je over.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:14 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe... Nou, ehm... dit ook.![]()
Maar het is wel lekker.
Volgende keer neem ik alleen sukadelappen ipv rundvlees en dan mag het nog iets langer sudderen, of het vuur ietsje hoger ofzo.
Oh, en mss iets minder. Het is echt een megapan vol!
Ik ga het wel invriezen, maar als ik het goed heb zijn paprika's niet echt tof als je ze ontdooit. Nou ja, we zien wel.
Ik zag van de week bij boulevard dat het nieuwe seizoen nu al op dvd te koop is en ik heb er nog niks van gezien!!quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Welke Gooische vrouwen? Hier alles aanwezig behalve dit seizoen dan.
Ik bedenk me ineens dat ik 2 seizoenen voetbalvrouwen heb. En om het af te maken heb ik ook nog
[ afbeelding ]
Als ik die nou opvreet, hoef ik morgen ook niks meer te eten.
We zijn d'r zonder discussies uitgekomen: hij eet daar met z'n broertje en ik hier en dan fietst hij daarna naar hier om te slapen en ik weet nu al dat hij om een uur of 12 gaat bellen dat hij toch maar daar blijft pitten. Zo grappig dat je na al die jaren precies weet hoe iemand in elkaar steektquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hahahahaha, krijg je dan van die eindeloze discussies wie naar wie moet fietsen, of fietst er helemaal niemand en blijven jullie waar je zitten?.
Nou eigenlijk wel, maar hij is eigenlijk liever in z'n atelier en ik in mijn oude huisje vandaar......quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:20 schreef Viking84 het volgende:
Woont Co niet samen met d'r mister?
"Het kind".
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:26 schreef vamperotica het volgende:
Oke... Ik geef het toe.... Die opmerking valt niet meer te redden...
...en hebben jullie dan ook nog een derde huis waarin jullie soms samenwonen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel, maar hij is eigenlijk liever in z'n atelier en ik in mijn oude huisje vandaar......
Valt erg mee, niet volledig onzin geloof ik, maar je kunt het dacht ik wel gewoon opwarmen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:24 schreef Laureline het volgende:
Ons kind ligt nu te buikpijnen na het zoveelste kinderpartijtje. Zal wel weer allerlei troep door elkaar hebben gemunchd. Wel jammer, want op de tafel staat nog het bord gezonde broccolisoep. Maar dat mag je niet meer opwarmen, toch? (nitraat/nitriet) Of was dat nou ook een fabel inmiddels?
Ja in Belgiequote:Op zaterdag 1 november 2008 19:25 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
...en hebben jullie dan ook nog een derde huis waarin jullie soms samenwonen?
Dat roep ik wel vaker hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:21 schreef Isegrim het volgende:
Ja, dat klonk mij ook al zo raar in de oren 'het kind'.
Aaahw wat schattigquote:
Hebben ze jou bij het cb dan niet verteld dat je die moet vijlen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:55 schreef k_i_m het volgende:
Schattig? Schattig?. Ik heb daar wel twee vlijmscherpe tandjes in mijn wang staan heur!
.
Welnee, ik sla ze d'r zelf wel uit johquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hebben ze jou bij het cb dan niet verteld dat je die moet vijlen?
Hier hetzelfde, behalve dat ík degene ben die niet aan fietsen doet.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:30 schreef Isegrim het volgende:
Geen fiets-jij-of-fiets-ik-discussies meegemaakt hier. Voordat we samenwoonden, woonden we drie uur met de trein uit elkaar en bovendien doetniet echt aan fietsen.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:33 schreef conleche het volgende:
Vitrage??
Ik weet nooit of ik dat nou als compliment op moet vattenquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij zijn ook heerlijk uit eten geweest.. We worden al herkend als we binnenkomen.
.
Echt he?? Een totaal nutteloze filmquote:
Alsof ik die jongen zelf gemaakt heb!quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:21 schreef conleche het volgende:
[..]
..............en ik weet nu al dat hij om een uur of 12 gaat bellen dat hij toch maar daar blijft pitten. Zo grappig dat je na al die jaren precies weet hoe iemand in elkaar steekt![]()
Maar stiekem vind ik het heerlijk, zo'n avondje alleen: ik kruip zo m'n bed in met de hond en ik kom er alleen maar uit om af en toe iets lekkers te pakken.
Het was dus een leuke avond?quote:Op zondag 2 november 2008 05:03 schreef mordradead het volgende:
Ju8ist, die posts zo laat zijn niet meer zo makkelijekr als in hect echt serius niet ik was szo dus in de kroeg en deze post is dus niet verantwoord. Maarja het was wel oke maar goe doke dan dacht et wel ja sjonge jonge ze laatste keer.
Told ya so.quote:
Ik heb er ook zelden geduld voor, zeker als een film niet snel genoeg op gang komt of als ik er geen flikker aan vind, zoals gisteravond. Zat steeds te kijken hoe lang 'ie nog duurdequote:Op zondag 2 november 2008 10:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb nooit echt geduld voor een film. Series kan ik wel achter elkaar kijken. Ik heb gisteren onder het genot van twee screwdrivers gekeken naar Cold Case en twee afleveringen van Law & Order. Daarvoor heb ik Paul de Leeuw en Koefnoen gezien.
Deze ookquote:Op zondag 2 november 2008 05:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
kiody juist je moet in de zijknats bhoek beginnen aan de zijkants in e dhoek dus dan ben je onverslanaar
Die is goed ja. Alleen vind ik hem elke keer dat ik hem zie minder wordenquote:Op zondag 2 november 2008 10:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.
Ik begrijp dat de helft hier nu met een kater in bed ligt?![]()
Ik vond The Big Lebowski ook niet veel aan.
Gister heb ik (eindelijk) Eternal Sunshine of the Spotless Mind gezien.
Prima film.
Foto graag!quote:Op zondag 2 november 2008 10:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb destijds na het zien van die film m'n haar blauw geverfd en een oranje hoodie gekocht. Srsly.
Welke film?quote:Op zondag 2 november 2008 10:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Told ya so.Het is sowieso een film die doorgaans alleen mannen leuk vinden. Ik ken maar weinig vrouwen die 'm ook tof vinden.
Je ziet er iig beter uit dan die wassen dudequote:Op zondag 2 november 2008 10:55 schreef Viking84 het volgende:
Kan geen foto vinden op m'n harde schijf. Misschien dat mijn ouders nog foto's uit die tijd hebben liggen. Het is toch alweer vier jaar geleden.
Kwam wel deze foto tegen. Die moet ik uitprinten en op de koelkast plakken, want zo wil ik nooit weer worden:
Het leverde ons een thee en koffie van de zaak op, dus dan hebben we er geen probleem mee om als vaste klanten herkend te worden.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik weet nooit of ik dat nou als compliment op moet vattenIk ken best veel mensen dan
Zo noemen ze de patat daar.quote:
Ik dacht dat 'steakfrites' de benaming was voor de combinatie 'steak met frites'?quote:Op zondag 2 november 2008 11:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zo noemen ze de patat daar.. 't Zijn in ieder geval van die lekkere dikke frieten, heerlijk.
Ik kan echt niet meer dan frikandel eten. Dan vind ik ze ineens zó smerig!quote:Op zondag 2 november 2008 11:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb vannacht trouwens frikandellen met mayo zitten nassen nadat we terugkwamen van de Ierse pub.
Ik heb daar geen oranje haarquote:
Vette hap na stappen is het lekkerste wat er is.quote:Op zondag 2 november 2008 11:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan echt niet meer dan frikandel eten. Dan vind ik ze ineens zó smerig!.
Ziet er oranje uit, maar je ogen zijn vast ook niet echt rood.quote:Op zondag 2 november 2008 11:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb daar geen oranje haar.
Maar mijn haarkleur verandert best wel vaak, zonder dat ik er iets voor hoef te doen. Meestal is het donkerblond, soms goudblond, soms lichtblond en soms neigt het gewoon naar lichtbruin.
Lie-Lah. Op z'n Engels is Lila ook al Laaj-lah, dus daar hoefden we de extra "h" niet voor te latenquote:Op zondag 2 november 2008 11:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Morning! Haha die dronkenmansberichtjes![]()
Toffe foto's van Kim met dochter! Ze heet Lilah begrijp ik? Da's zo'n toffe naam! Op zn Engels (Laaj-lah) of zn Nederlands (Lie-lah)? Beide opties zijn tof!![]()
Ik bedoel dus dat ik hooguit 1 frikandel kan eten. Ik vergeet steeds woordjes. Ben niet zo scherp vandaagquote:Op zondag 2 november 2008 11:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vette hap na stappen is het lekkerste wat er is.
Er zijn geen andere momenten om vette happen te eten voor mij.
Oeh, maar wildplateau en everzwijn.quote:Op zondag 2 november 2008 11:38 schreef Aventura het volgende:
Gisteren uit eten geweest. Daar waar de anderen als voorgerecht een wildplateau van de chef namen (bord vol met vlees), nam ik een soepje. Daar waar iedereen een everzwijn nam als hoofgerecht, nam ik een entrecootje. En ik had thee na (wel met een paar bonbons). Prima gedaan dacht ik zo
Zoeteke is eerder Vlaamsquote:Op zondag 2 november 2008 12:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die doe ik in m'n thee. Is dat Vlaams?
neem kleine gerechtjes, magere, kijk van te voren alvast op de kaart van het restaurant/tentje waar je gaat eten online als dat kan en bedenk wat je én lekker vindt, én wat niet al te gek is.quote:Op zondag 2 november 2008 12:18 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dankje!
Dat wordt dus alleen wel elke dag ontbijten met croissantjes () en 's avonds uit eten. Allemaal leuk en aardig, maar niet goed voor mijn nieuwe plan af te vallen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |