Niet toevallig verkeerde huis in gelopen?quote:Op maandag 3 november 2008 14:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh kwam ik gister thuis, is het hele huis verbouwd en hangt er een 46" plasma.
Dudeee!
Nee hoorquote:Op maandag 3 november 2008 14:25 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Niet toevallig verkeerde huis in gelopen?
Nieuwe Fable erbij en van studeren komt niets meer natuurlijk!quote:Op maandag 3 november 2008 14:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee hoorNu kan ik eindelijk optimaal genieten van mijn xbox
(met hdmi kabel) en er is een blue ray speler onderweg dus.. WOOHOO!
(Ik woon bij mijn ouders, is niet mijn eigen huis of zo)
ORLY? Ik heb dat al drie wekenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhh, geen make-up op eczeem smeren! Eczeem bij je ogen is bij mij standaard een teken van stress/lage weerstand
Ik vond hem tof!quote:Op zondag 2 november 2008 10:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Told ya so.Het is sowieso een film die doorgaans alleen mannen leuk vinden. Ik ken maar weinig vrouwen die 'm ook tof vinden.
Mijne ook! Heb nog steeds lastquote:Op zondag 2 november 2008 10:41 schreef Laureline het volgende:
[..]
Deze ook![]()
Dan doet Merel dat toch met verbluffend meer zelfbeheersing. Vrouw, hè![]()
Maar goed, voor sommigen was het een benevelde zaterdagavond dus
Die Ceasar versie is anders helemaal niet zoveel kcal. Het ligt er maar net aan wat je uit het schap pakt, maar er zijn er best wel veel die tussen de 400 en 500 kcal zittenquote:Op maandag 3 november 2008 14:26 schreef Anosmie het volgende:
Mm.. voedingscentrum geeft maaltijdsalade op als balanstip voor als je een feestje hebt én ze zeggen dat een maaltijdsalade qua groente/fruit, het gehalte verzadigd vet en de hoeveelheid calorieën een warme maaltijd moet kunnen vervangen.
Wat is er dan nog 'balans' aan een maaltijdsalade?
Caesar saladquote:Op maandag 3 november 2008 15:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die Ceasar versie is anders helemaal niet zoveel kcal. Het ligt er maar net aan wat je uit het schap pakt, maar er zijn er best wel veel die tussen de 400 en 500 kcal zitten.
[ afbeelding ]
Ga je toch een weekje vitamine D vangen in Egypte, net als Greys?quote:Op maandag 3 november 2008 16:27 schreef SHE het volgende:
Het is godverdomme al de hele dag pikdonker
Oh wat heb ik toch een hekel aan winter in Nederland
Niet iedereen kan dat zomaar even doenquote:Op maandag 3 november 2008 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga je toch een weekje vitamine D vangen in Egypte, net als Greys?
Om de eoa reden past het wel bij jou om die film tof te vindenquote:Op maandag 3 november 2008 16:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Weet ik niet?? Tell me!
Ohquote:Op maandag 3 november 2008 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Om de eoa reden past het wel bij jou om die film tof te vinden.
quote:Op maandag 3 november 2008 10:42 schreef Anosmie het volgende:
Kwak, wat spannend! Vraag of hij je komt helpen schilderen. Vang je twee vliegen in een klap.
ja, dat heb ik ook! soms denk ik wel eens da ik stiekem niet zo goed hoor want ik versta mensen in de kroeg NOOIT als ik hun mond niet zie...quote:Op maandag 3 november 2008 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nasynchroniseren bedoel je.
Ik ben ook erg mondgeoriënteerd, dus ik stoor me er enorm aan als ik ze Engels ZIE spreken en een andere taal HOOR spreken.
vetcreme smeren! echt, voor je naar buiten gaat en na het fietsen en oor t slapen en na t douchen, en geen make up....dan is t na een dag of drie gewoon over.... ik liep er ook al weken mee...quote:Op maandag 3 november 2008 14:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ORLY? Ik heb dat al drie wekenNaar!!
En even een zonnebankje pakken? Dat doet vaak ook al wonderen voor mijn humeur.quote:Op maandag 3 november 2008 16:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet iedereen kan dat zomaar even doen. Kon 't maar. Ik kan ook wel wat vitamientjes gebruiken. Hang de hele dag al tegen het huilerige aan
.
Van die Lanette vaseline ofzo. Dat is echt topspul als je eczeem hebt. Vond ik.quote:Op maandag 3 november 2008 16:46 schreef kwakveense het volgende:
[..]
vetcreme smeren! echt, voor je naar buiten gaat en na het fietsen en oor t slapen en na t douchen, en geen make up....dan is t na een dag of drie gewoon over.... ik liep er ook al weken mee...
Zwakkelingquote:Op maandag 3 november 2008 16:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag bij de bakker speculaaschocoladecake. Hoe had ik dat nou moeten weerstaan?.
Ik heb om 10:47 gereageerd.quote:Op maandag 3 november 2008 16:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zwakkeling.
Hey, ik weet niet of je al gereageerd had, maar is je vent al aan 't werk?. En is dit het soort baan waar hij bij het CWI ook naar had willen zoeken?
Je kon wel even kijken hoe laat je had gereageerd, maar die post nog even quoten hier was teveel moeite? Pfoehquote:Op maandag 3 november 2008 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb om 10:47 gereageerd..
Ik zat vanochtend gewoon de hele tijd op Fok! dus ik kon me niet voorstellen dat ik eroverheen had gelezen. Maar blijkbaar wel dusquote:Op maandag 3 november 2008 17:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het was voor jou blijkbaar ook te veel moeite om even terug te scrollen voor je het vroeg..
Kloteweer, check. Stom werk, check. Te veel gegeten, check. Zie er niet beter uit dan normaal, check!!!quote:Op maandag 3 november 2008 17:07 schreef Laureline het volgende:
Hoi allemaal!
Ben ik de enige die vandaag zo walgelijk gelukkig is? Het zal wel iets hormonaals zijn, want er is niets voorhanden wat dat geluksgevoel verklaart:
- kloteweer
- stom werk moeten doen de hele dag
- gisteren teveel gezopen en gegeten
- geen grote opdracht in de agenda, alleen kleine
- zie er niet beter uit dan anders
Maar toch hè! Herkent iemand dit? Is het kosmisch, of ben ik de enige die de hele dag met een Cheshire Catgrijns door de stad fietst?
Ik vind ze allemaal niet zo lekker, dus ik maak ze zelf. Maar het lijkt mij dat het elkaar qua kcal niet zoveel ontloopt.quote:Op maandag 3 november 2008 15:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Caesar saladDie van de appie is trouwens heel vies. Maar normaalgesproken kun je me ervoor wakkermaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |