Nou, allebei maar aan het werk dan? Even doorzetten en dan is het zo weer schoon!quote:Op zondag 2 november 2008 12:48 schreef MissBliss het volgende:
Hier geen schoonouders maar ouders die zo langskomen. En een huis dat ook nog helemaal opgeruimd moet worden.. *zucht*
Ik heb zelfs in de bios wel eens dat ik op mn horloge ga kijken, als het me te saai isquote:Op zondag 2 november 2008 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb er ook zelden geduld voor, zeker als een film niet snel genoeg op gang komt of als ik er geen flikker aan vind, zoals gisteravond. Zat steeds te kijken hoe lang 'ie nog duurde.
In de bioscoop kan ik wel geconcentreerder kijken.
Jij bent die 70 gewoon definitief kwijt johquote:Op zondag 2 november 2008 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ben wel aangekomen de afgelopen 2 dagen(niet raar na wat ik allemaal heb gegeten
) maar het is wel 68,5! En niet meer boven de 70!
Omdat ze niet weet hoeveel ze weegt en struisvogel speelt, dus het ook niet wil wetenquote:Op zondag 2 november 2008 12:34 schreef Laureline het volgende:
Waarom heeft PF 100 kilo ingevuld in Het Lijstje?
quote:Op zondag 2 november 2008 12:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Wel met The Cure - A Forest op de achtergrond. WAT een heerlijk nummer.
Haha, dat vroeg ik me ook al af. Ik zag dat Ewelina gepost had. Snel kijken, heeft ze alleen maar een tvp geplaatstquote:Op zondag 2 november 2008 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
heeft er iemand ook nog iets te vertellen?![]()
quote:Op zondag 2 november 2008 15:18 schreef mordradead het volgende:
Absoluut, vanochtend voelde ik me top maar nu voel ik me echt klote
Ik ben nu op mijn wekelijkse "ik drink nooit meer bier" moment.
Hier hetzelfdequote:Op zondag 2 november 2008 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
ik probeer me al de hele dag tot iets nuttigs te zetten, maar zit alleen maar beetje te lamballen
Helemaal niet. Ik was serieus aan de studie. Nu even pauze. Ik heb de hele tijd honger, dus ik zit constant aan eten te denken, terwijl het nog te vroeg is voor m'n boerenkool. Ben nu twee bammetjes met pindakaas aan 't eten. Dag 74,5quote:
Ik vraag me echt af hoe het kan dat jij niet kilo's per week aankomt met al dat gebak van jouquote:Op zondag 2 november 2008 15:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo een taart bakken en versieren, en een paar trappistenbiertjes drinken. Evil
Vanavond broodjes met gegrillde, in mushroom soy gemarineerde kip en een kledder wasabimayo
Als ik een wereldreis ga maken doe ik dat in zo'n paupercampertje met flower power bloemetjes eropquote:Op zondag 2 november 2008 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en we zitten nu te dromen over een wereldreis per motor
Sorry, vandaag weinig gedaan eigenlijk.quote:Op zondag 2 november 2008 15:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, dat vroeg ik me ook al af. Ik zag dat Ewelina gepost had. Snel kijken, heeft ze alleen maar een tvp geplaatst![]()
.
Wat was er dan? O, je hebt je post ge-edit. Stiekemerd. Ik dacht al dat ik seniel was gewordenquote:Op zondag 2 november 2008 15:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Sorry, vandaag weinig gedaan eigenlijk.
Mijn poes was net wel volledig in paniek, die heeft de halve dag lopen piepenDat was écht niet leuk
Niet gaan sporten als je voelt dat je ziek aan het worden bent. Griep eruit zweten dmv sporten is een broodje aap verhaal. Je bent moe omdat je lichaam tegen de griep aan het vechten is, en dan wil je ook nog eens energie in sporten stoppen? Dan houdt je lichaam niet veel meer over om met de griep te vechten.quote:Op zondag 2 november 2008 12:43 schreef Laureline het volgende:
Voel me ook griepig, doodmoe 's ochtends en vervelende spierpijn in nek, schouders en rug (ook een teken). Ga zo maar eens op de crosstrainer klimmen sinds 2 weken, kijken of ik het eruit kan zweten.
Er kwam iemand langs om een reader op te halen (voor Academische vaardighedenquote:Op zondag 2 november 2008 15:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat was er dan?
Taco heeft gisteren een uur onder het bed gezeten, nadat ik op z'n pootje was gaan staan. Af en toe kwam 'ie even tevoorschijn, maar zodra ik eraan kwam, stoof 'ie meteen weer onder het bed
.
Ik neem zelf twee keer een klein puntje en voer de rest aan man & collega'squote:Op zondag 2 november 2008 15:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe het kan dat jij niet kilo's per week aankomt met al dat gebak van jou.
Merci, ik heb het inderdaad niet gedaan. Het voelde net een brug te ver, inplaats van sporten ging ik fijn met een dyclofenac in bad.quote:Op zondag 2 november 2008 15:35 schreef Koert het volgende:
[..]
Niet gaan sporten als je voelt dat je ziek aan het worden bent. Griep eruit zweten dmv sporten is een broodje aap verhaal. Je bent moe omdat je lichaam tegen de griep aan het vechten is, en dan wil je ook nog eens energie in sporten stoppen? Dan houdt je lichaam niet veel meer over om met de griep te vechten.
Tot zover,
da's hier ook een beetje het 'probleem'quote:Op zondag 2 november 2008 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan ga je toch?
Ik heb ook niet echt zin om te koken, maar ook niet om me netjes aan te kleden
Wat lief!quote:Op zondag 2 november 2008 15:53 schreef Viking84 het volgende:
O wat zijn ze weer lief(sorry voor de slechte kwaliteit, heb het filmpje met m'n foon gemaakt).
feliquote:Op zondag 2 november 2008 16:04 schreef vamperotica het volgende:
Mn kind is vandaag jarig ( nou ja...1 van de) dat gaat niet goed komen met eten vandaag!!
Gefeli.quote:Op zondag 2 november 2008 16:04 schreef vamperotica het volgende:
Mn kind is vandaag jarig ( nou ja...1 van de) dat gaat niet goed komen met eten vandaag!!
Maar alsnog gefeliciteerdquote:Op zondag 2 november 2008 16:04 schreef vamperotica het volgende:
Ik weet niet eens wat ik over 5 minuten doequote:Op zondag 2 november 2008 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
we gaan op wereldreis over 5 jaar
Gefeli!quote:Op zondag 2 november 2008 16:04 schreef vamperotica het volgende:
poepen?quote:Op zondag 2 november 2008 16:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik over 5 minuten doe
Je bent echt nog moe!!quote:Op zondag 2 november 2008 16:41 schreef SHE het volgende:
![]()
maar ook![]()
![]()
![]()
![]()
en
![]()
nuen meer wil ik er niet over kwijt
quote:
Bapaootje, denk ikquote:Zo, even een bapao'tje stomen
Ohquote:
Gefeli, denk ik.quote:Op zondag 2 november 2008 16:41 schreef SHE het volgende:![]()
maar ook![]()
![]()
![]()
![]()
en
![]()
Ik ben er (ik neem aan dat je die plaza bedoelt en niet die op Dukenburg) met mijn werk weleens geweest en het was errug goed.quote:Op zondag 2 november 2008 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
wij gaan naar het chinees/indisch restaurant vanavond
we gaan naar Pearl River, die in Dukenburgquote:Op zondag 2 november 2008 17:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben er (ik neem aan dat je die plaza bedoelt en niet die op Dukenburg) met mijn werk weleens geweest en het was errug goed.
Hebben ze niet ook een aanbeveling gekregen in Lekker!?
Was wel voor het Japanse gedeelte (meen ik), maar ik vond het Chinees/Indisch gedeelte ook verrassend lekker.
Veel plezier.
Ben ik 1x keer geweest en toen was de vegetarische mihoen niet vegetarisch.quote:Op zondag 2 november 2008 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
we gaan naar Pearl River, die in Dukenburg
Vroeger toen in nog in Nijmegen woonde, heette die dacht ik Orient Plaza?quote:da's niet die grote aan de weg (da's Sapporo)
Ik vind het steeds leuker worden! Ik ben nog steeds een slappeling, maar ik vind het heerlijk om te doen en m'n spieren te voelen werken. Klinkt dat stom? In ieder geval, voorlopig wil ik er wel mee door blijven gaan! Op zich kan ik best nog even doorgaan met het schema dat ik nu heb natuurlijk, maar een trapje hoger en nieuwe schema's vind ik ook wel lekkerquote:Op zondag 2 november 2008 17:44 schreef SHE het volgende:
Hoe bevalt de gym Merel?
Kun je nog genoeg uit de voeten met mijn schema? Ik denk dat het nu wel tijd wordt dat je spiergroepen los gaat trainen he?
Da's mooi, want ik begin maandag ook weer, dan kan je gewoon mijn schema's meenemen.
Geen idee, toen ik dat vroeg zei niemand iets dus het zal wel nietquote:Op zondag 2 november 2008 18:03 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben er weer!Heb ik nog dingen gemist?
Ik heb geen zin om drie topics terug te gaan lezen, dus daar houden we het dan maar opquote:Op zondag 2 november 2008 18:06 schreef Merel het volgende:
[..]
Geen idee, toen ik dat vroeg zei niemand iets dus het zal wel niet
Ik wist niet dat dat jou wat kon schelenquote:Op zondag 2 november 2008 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ben trouwens heul trendy nu:
ik heb Converse Allstars
ze waren mn zusje te klein, dus nu mocht ik ze hebben!
Kan ik vast beter mee voor de dag komen dan met mijn 20 euro-variant van de Van Haren![]()
met dequote:Op zondag 2 november 2008 18:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat jou wat kon schelen.
Was het een leuk feest gister?quote:Op zondag 2 november 2008 16:41 schreef SHE het volgende:![]()
maar ook![]()
![]()
![]()
![]()
en
![]()
Beetje zoiets. Je kan de sesamzaadjes beter even roosteren, is helemaal hmmm! Of het hele sausje een beetje warm, met knoflook ook even fruiten. En wij zijn verslaafd aan kikkoman, die doen we meestal ipv sojasaus. Nouja, doe er wat leuks mee, pluskukelquote:Op zondag 2 november 2008 19:02 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe maak je koreaanse spinazie?
Ik drink nu een Chimay Rouge. Heb voor vanavond nog Westmalle en Rochefort.
Trappistenbier is lekker! En ik ben verder helemaal niet zo bierig aangelegd
Wanneer komt de vrouw terug? Die zou toch al terug moeten zijn nu?quote:Op zondag 2 november 2008 19:48 schreef Goodbye het volgende:
Verdeurie, ik verveel me![]()
Gelukkig is Greys (de serie, niet de vrouw) over tien minuten binnen!
quote:Op zondag 2 november 2008 22:07 schreef Merel het volgende:
Moblo, is het een cursus met een beperkt aantal plaatsen, dat zoveel mensen zich ineens willen inschrijven?
Ik heb net weer drie sollicitaties de digitale deur uit gedaan. En twee sollicitaties lopen nog, daarvoor heb ik wel goede hoop. Ben benieuwd
quote:Op zondag 2 november 2008 22:07 schreef Merel het volgende:
Ik heb net weer drie sollicitaties de digitale deur uit gedaan. En twee sollicitaties lopen nog, daarvoor heb ik wel goede hoop. Ben benieuwd
Schattig jasje, van een leuk merk (en winkel), zie ik. L is me te groot denk ik; maar bedankt, ik zit nu weer kwijlend rond te struinen op die site. Ik zie al een lamswollen rokje dat ik wilquote:Op zondag 2 november 2008 22:55 schreef SHE het volgende:
Dames, wellicht iets voor iemand hier?
JAs besteld, eindelijk binnen...ik in alle haast kaartjes eraf gerukt ..pas 'm vandaag en zie dat ik een L heb besteld
Kan ik dus niet meer retourneren![]()
Hij is denk ik geschikt voor iemand met een mt42
plaatje
[ afbeelding ]
Lekker warm; kostte 129,-, mag weg voor een leuk bedrag
Oei, heb je je bezeerd?quote:Op maandag 3 november 2008 00:37 schreef AKnynke het volgende:
vallen met fiets door gladheid si niet tof!
Doen ze in Zweden aan nasynchroniseren of ondertitelen?quote:Net terug van de nieuwe james bond, hij is wel tof.
Oe... Pijn gedaan?quote:Op maandag 3 november 2008 00:37 schreef AKnynke het volgende:
vallen met fiets door gladheid si niet tof! Net terug van de nieuwe james bond, hij is wel tof. Nu even bijlezen!
quote:Op maandag 3 november 2008 00:37 schreef kwakveense het volgende:
heb een berichtje terug van de jongen waar ik op t feestje afgelopen vrijdag zoenend mee in een niet-zo-privé hoekje belandde...we gaan een keertje daten....als we ooit allebei tijd hebben
![]()
Het zit je wel hoog hèquote:Op maandag 3 november 2008 08:29 schreef motorbloempje het volgende:
ziekig
thuis blijven
veel te doen
niet de kou in
makkelijke kleren
veel te doen
vallende Nynke(:* je)
datende kwak
etc.
Pas jij nu maar op jezelfquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 09:34 schreef YPPY het volgende:
Mijn vader mailt me (had gevraagd of we op zijn verjaardag kunnen komen), moet ik vooral ANNE (met hoofdletters) meenemen. En wij hadden juist een naam gekozen die zo makkelijk te spellen is.
naaisquote:Op maandag 3 november 2008 09:31 schreef Merel het volgende:
Bedankt voor de succeswensen, het heeft geholpenGisteravond sollicitatiemailtjes verstuurd, vanochtend al eerste afspraak voor een gesprek gemaakt
Nee, er was pauze op het werk.quote:Op maandag 3 november 2008 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
jij ging pauze houden!![]()
dus ik denk: nou ja, dan ga je dus weg
O ja, mijn blog.quote:Op maandag 3 november 2008 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb in navolging op Vik ook maar een blog gemaakt![]()
(zie sig)
weest dan ook duidelijk mutsquote:Op maandag 3 november 2008 10:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, er was pauze op het werk.
Als ik pauze ga houden, ga ik uitgebreid fokken! (ja, buiten de pauzes ook, maar dan minder opzichtig).
sowwiequote:Op maandag 3 november 2008 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
weest dan ook duidelijk muts
bleuh.. buikpijn
Ik heb in mijn hoofd vaak een geweldig onderwerp, maar het komt zelden zo op papier als het in m'n hoofd zitquote:Op maandag 3 november 2008 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind dat ik best leuk kan schrijven, maar dan moet ik wel een onderwerp hebben
maar mn blog heeft nu dus wél een onderwerp en een doeldus dat scheelt al een hoop
Beetje blauw en geschaafd, voor de rest valt het mee. Ze doen hier aan ondertitelen, gelukkig. Anders was het erg lastig geweest!quote:Op maandag 3 november 2008 07:15 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Brinta.
Werk.
Vroeg opstaan.
Vroeg vrij.
[..]
Oei, heb je je bezeerd?.
[..]
Doen ze in Zweden aan nasynchroniseren of ondertitelen?
Nasynchroniseren is sowieso niet om aan te horen.quote:Op maandag 3 november 2008 10:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Beetje blauw en geschaafd, voor de rest valt het mee. Ze doen hier aan ondertitelen, gelukkig. Anders was het erg lastig geweest!
Dat is pas stoerquote:Op maandag 3 november 2008 10:40 schreef cyclechick het volgende:
@ Motorbloempje: Wat gaaf trouwens, een reis om de wereld op de motor!! Ik zou 'm ooit nog eens op de fiets willen doen![]()
quote:Op maandag 3 november 2008 10:41 schreef conleche het volgende:
In Frankrijk doen ze het ondertitelen wel goed moet ik zeggen en het was toen heel goed voor mijn Frans. Ik keek daar altijd de Bold en toen ik terugkwam in Nederland, hoorde ik pas voor het eerst hun eigen stemmen en dat vond ik vreemd genoeg helemaal niet passen.
Er is een idee, om met een stel meiden komend jaar in Augustus van Milaan naar Maastricht te gaan fietsen, in 8 dagen. En hoewel ik mijn racefiets pas afgelopen juli heb gekocht en nog nooit heb geklommen, lijkt het me stiekem wel een hele stoere uitdaging om aan te gaan...quote:Op maandag 3 november 2008 10:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is pas stoer.
Ik ken mensen die op de fiets naar Rome gingen. En het ging hen ook alleen maar om het fietsen hè, ze hebben niks van de stad gezien![]()
.
Hij moest vanochtend om 7 uur beginnen, eigenlijk tot half 10, maar hij moet meteen al overwerken.quote:Op maandag 3 november 2008 10:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
@ DaD: Is je vent al aan het werk?. En is dit nu ook het soort werk waar 'ie naar op zoek wilde gaan gedurende zijn tijd bij het CWI?
Nasynchroniseren bedoel jequote:Op maandag 3 november 2008 10:41 schreef conleche het volgende:
In Frankrijk doen ze het ondertitelen wel goed moet ik zeggen en het was toen heel goed voor mijn Frans. Ik keek daar altijd de Bold en toen ik terugkwam in Nederland, hoorde ik pas voor het eerst hun eigen stemmen en dat vond ik vreemd genoeg helemaal niet passen.
Dan moet je andere muziek opzettenquote:Op maandag 3 november 2008 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit naar nrs te luisteren waar ik emo van word.
het is een heel tof maar tegelijk ook éng idee...quote:Op maandag 3 november 2008 10:40 schreef cyclechick het volgende:
@ Motorbloempje: Wat gaaf trouwens, een reis om de wereld op de motor!! Ik zou 'm ooit nog eens op de fiets willen doen
En fijn dat het is gelukt om je in te schrijven voor Kickboksen!
Eigenlijk wil ik dat ook al een tijdje doen, maar weet niet of het momenteel handig is, ivm blessure aan achillespees..
Maar weet iemand nog waar je dat in de buurt van Utrecht kunt doen?
woon je in Maastricht? Fiets je dan ook bij de Dutch mountains??quote:Op maandag 3 november 2008 10:46 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Er is een idee, om met een stel meiden komend jaar in Augustus van Milaan naar Maastricht te gaan fietsen, in 8 dagen. En hoewel ik mijn racefiets pas afgelopen juli heb gekocht en nog nooit heb geklommen, lijkt het me stiekem wel een hele stoere uitdaging om aan te gaan...Maar ik denk dat k toch eerst even moet kijken hoe het omhoogrijden me bevalt (op de mtb begon ik altijd na 2 min te miepen...
)_
Ohjee....quote:Op maandag 3 november 2008 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus je vindt mij maar een watje?
Nah, ik vind het af en toe wel even leuk om zielig te zijnquote:Op maandag 3 november 2008 10:49 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dan moet je andere muziek opzetten
quote:Crazy, I'm crazy for feeling so lonely
I'm crazy, crazy for feeling so blue
I knew you'd love me as long as you wanted
And then someday you'd leave me for somebody new.
Worry, why do I let myself worry?
Wonderin', what in the world did I do?
Crazy for thinking that my love could hold you
I'm crazy for trying and crazy for crying
And I'm crazy for loving you.
Crazy for thinking that my love could hold you
I'm crazy for trying and crazy for crying
And I'm crazy for loving you
Hihi, zo klinkt trouwen wel heel zakelijk,quote:Op maandag 3 november 2008 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is een heel tof maar tegelijk ook éng idee...![]()
we moeten zoveel regelen, waaronder dus trouwenomdat dat in bepaalde landen makkelijker is voor zaken als administratie en samen mogen slapen
![]()
in Utrecht heb ik geen idee, maar of de blessure heel hinderlijk is weet ik niet, dat zou je na moeten vragen![]()
Daar kan ik kort over zijn: ja.quote:Op maandag 3 november 2008 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus je vindt mij maar een watje?
quote:Op maandag 3 november 2008 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar kan ik kort over zijn: ja.
De wereld rond fietsen is toch weer heel wat anders dan de wereld rond 'motoren'.
Ja maar ik zeg ook niet dat jullie luiwammesen zijn. Ik zeg gewoon dat fietsen een stuk inspannender is dan motorrijdenquote:Op maandag 3 november 2008 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]leuk dat je dat beeld ervan hebt, maar kijk maar eens naar "The Long Way Down"ofzo, het is niet alsof je gaat zitten en 'maar rijdt en luxe hebt' ofzo
Dat ze m'n brief ontvangen hebben maar dat de procedure waarschijnlijk erg lang gaat duren omdat er meerdere vacatures uitstaan, dus P&O heeft het erg drukquote:Op maandag 3 november 2008 09:39 schreef Viking84 het volgende:
Heb je al iets gehoord van je Droombaan?
Oh ja, dat speelt natuurlijk ook mee. Ook de instelling waar ik gesolliciteerd heb heeft meerdere vacatures uitstaan. Dan kan het idd wel even durenquote:Op maandag 3 november 2008 11:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat ze m'n brief ontvangen hebben maar dat de procedure waarschijnlijk erg lang gaat duren omdat er meerdere vacatures uitstaan, dus P&O heeft het erg drukWel netjes dat ze dat aangeven, dan snap je tenminste waarom je zo lang op een reactie moet wachten.
En ik duim ook voor jou hoor!
quote:Op maandag 3 november 2008 10:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
woon je in Maastricht? Fiets je dan ook bij de Dutch mountains??
quote:Op maandag 3 november 2008 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik zeg ook niet dat jullie luiwammesen zijn. Ik zeg gewoon dat fietsen een stuk inspannender is dan motorrijden.
Je kunt mijn relatie met moblo toch niet kapot maken, hoe hard je het ook probeert!quote:Op maandag 3 november 2008 11:05 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Maar je noemde d'r wel een watje
En je bent nu alweer aan het pauzeren!quote:Op maandag 3 november 2008 11:19 schreef cyclechick het volgende:
Hahaha Ik wilde gewoon even rellen, ook dat is namelijk leuker dan mijn studiestof.
Ik ben alweer 17 minuten later begonnen -als ik nu begin- dan gepland. En dat was al een uur later dan de oorspronkelijke planning![]()
Goed, Traumatisch hersenletsel bij kinderen.... ik beloof plechtig hier de komende 3 uur niet meer te komen
Ik heb je geen watje genoemdquote:Op maandag 3 november 2008 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
dat krijg je ervan als je me een watje noemt
Meer als hobby denk ik. Even m'n ei kwijt. Als ik (semi)pro ga bloggen, dan moet ik nog even een goed onderwerp zien te vinden. Maar ben wel nieuwsgierig naar wat je bedoelt met de juiste toonquote:Op maandag 3 november 2008 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, ben je niet bang dat je na zo'n wereldreis alles gezien hebt? Ik heb 't ook weleens overewogen om te gaan doen, maar ik geloof dat ik liever ieder jaar een flinke vakantie hou
Viking, als je echt van plan bent om semi-professioneel te gaan bloggen, moet je nog wel een beetje zoeken naar de juiste toon, denk ik... Of blijf je het gewoon voor de hobby doen?
Ik ben ook al aan het rondkijken naar landen om heen te verhuizen als ik hier klaar ben... Voorlopig peiling: Denemarkenquote:Op maandag 3 november 2008 13:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
Echt heel gaaf zo'n wereldreis, Moblo! Misschien dat ik dat ook nog eens ga doen. Maar liever emigreer ik gewoon naar een mooi warm land en ga ik dan 5 keer per jaar op vakantie.
Bron: valtaf.nlquote:[..]Wat de meeste mensen niet weten, is dat er helaas vaak erg veel calorieën in zitten. Ook verschilt het nog al welke salade je kiest. Wij nemen de maaltijdsalades van de Albert Heijn hierbij als voorbeeld, maar zo zit het natuurlijk ook bij de salades van de andere supermarktketens.
De geitenkaas honing salade. 720 calorieën en 54 gram vet.
De lauwwarme geitenkaas salade. 774 calorieën en 68 gram vet
De cesar salade. 518 calorieën en 29 gram vet.
De kipfilet mango salade. 720 calorieën en 54 gram vet.
De garnalen sweet chili salade. 441 calorieën en 16 gram vet.
De biefstuk teriyaki salade. 450 calorieën en 13.5 gram vet.
Zoals je ziet zitten in sommige echt veel calorieën. Een normale gezonde avondmaaltijd met aardappelen, vlees en groenten bevat zo rond de 400 a 500 calorieën. Het verraderlijke van deze salades is ook dat je na het eten ervan binnen een paar uur al weer honger hebt.
De beste keuzes hierin zijn dus de biefstuk teriyaki salade en de garnalen sweet chili. Deze hebben een prima aantal calorieën voor een maaltijdsalade. De rest overschrijd het aantal calorieën zodanig dat het in ieder geval geen slanke maaltijdsalade meer genoemd kan worden! Vooral de kaas, de dressings en de noten die aan sommige salades zijn toegevoegd doen het aantal calorieën erg oplopen. Pas hier dus mee op, bekijk het etiket en ga niet lunchen met een salade van 770 calorieën en 's avonds een grote avondmaaltijd eten. Zo zit je namelijk wel heel snel aan die 2000 calorieën per dag, en dat terwijl je wel gezond denkt te eten.
Ik moet echt iets warmers hebben dan dat. Mij leek Nieuw-Zeeland wel leukquote:Op maandag 3 november 2008 13:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben ook al aan het rondkijken naar landen om heen te verhuizen als ik hier klaar ben... Voorlopig peiling: Denemarken![]()
Kim, zo, dat is een meevaller, zo op de maandagmiddag! Ga maar snel konten kussen, dan
Je hebt helemaal gelijk heurquote:Op maandag 3 november 2008 13:20 schreef ColdFeet het volgende:
Oh Viking: ik denk dat je, als je goed wilt schrijven over de onderwerpen die je so far had, veel meer humor zou moeten aanwenden. Je schrijfstijl/zinsopbouw leest prettig, maar je vertelt dingen die iedereen al weet, omdat je onderwerpen kiest die redelijk 'commun' zijn. Of je moet een veel wilder onderwerp kiezen, waar verder niemand iets van weet.
Ik heb nooit wat met hem gehad hoorquote:Hoe lang heb je de date niet gesproken? Lang geleden, die wederzijdse crushes?
Nieuw-Zeeland is lastig binnen te komen (wij hebben er voor de gein weeleens naar gekeken). VS natuurlijk ook, en ik geloof dat ik in dat geval liever in Canada zou willen wonen. Vancouver ofzo lijkt me best leukquote:Op maandag 3 november 2008 13:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik moet echt iets warmers hebben dan dat. Mij leek Nieuw-Zeeland wel leuk. Of de VS.
Woei, ik heb Viking betrapt op een spelfoutquote:Op maandag 3 november 2008 13:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk heur. Ik ben ook nog maar een beginnertje hè.
[..]
Ik heb nooit wat met hem gehad hoor. Hij zat een klas hoger op de middelbare school en we hadden bijna elke dag ruzie
. Daarna gingen we allebei naar het regulier onderwijs (hij is ook slechthorend), maar toen we allebei gingen studeren werden we toevallig huisgenoten en toen zijn we goed bevriend geraakt. Ik spreek hem zelden, maar ik hoef hem ook helemaal niet vaak te spreken. Het zit gewoon goed tussen ons, erg leuk
.
En toen ik verliefd op hem was (áls ik dat al was, ik weet het eigenlijk niet) was ik een jaar of 17/18, denk ik. En hij is in de jaren daarna verliefd op mij geweest en ik had niks door, want ik dacht: "Hij weet dat ik op vrouwen val, dus hij valt toch niet op mij." Nu heeft 'ie een vriendin, dus hij maakt geen avanches meer.
éigenlijk alle, en we hebben ook nog geen tijd gesteld hoorquote:Op maandag 3 november 2008 13:25 schreef BlaatschaaP het volgende:
Welke continenten willen jullie gaan bezoeken tijdens de wereldreis? N- en Z-Amerika, Afrika, Europa, Azie, Australie? Volgens mij is dat erg veel voor 'maar' een jaar of anderhalf.
En die mocht ik zelf gaan opzoeken dus?quote:Op maandag 3 november 2008 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Woei, ik heb Viking betrapt op een spelfout![]()
Ach, meesttal kom je een land wel binnen als je maar een goed baanaanbod/bedrijfje hebt en genoeg geld, toch? Ik verwacht niet dat ze met mij als net-afgestudeerde blij zullen zijn, maar dat lijkt me bij m'n vriend anders. En anders wijken we uit naar Australie, daar kom ik namelijk sowieso wel binnenquote:Op maandag 3 november 2008 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland is lastig binnen te komen (wij hebben er voor de gein weeleens naar gekeken). VS natuurlijk ook, en ik geloof dat ik in dat geval liever in Canada zou willen wonen. Vancouver ofzo lijkt me best leuk
Ach, dit is allemaal gezwets in de ruimteIk ben dus afgelopen jaar officieel geemigreerd naar Belgie, en dat is al zo'n helse papierwinkel dat de moed je in de schoenen zakt... Kun je nagaan, als je naar een niet-EU-land verhuist
Gelukkig heb je een foon waarmee je kunt internettenquote:Op maandag 3 november 2008 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
We gaan in ieder geval uit van minimaal een jaar (mn postcount, wat doe je)
quote:Op maandag 3 november 2008 13:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En die mocht ik zelf gaan opzoeken dus?.
Dit is een probleemwoord voor mij. Óf ik typ 'avanches' of 'advances'
.
Ik hoop echt dat het jullie lukt en vooral dat jullie realistische doelen kunnen stellen. Dat lijkt mij het grootste probleem bij zo'n mega-onderneming. Ik ben vorig jaar ook in Azie geweest voor 4 maanden en heb toen in sneltreinvaart ook 4 landen bezocht. Het lijkt zo'n lange tijd, maar als je ook echt nog wat wilt zien ben je zo godsgruwelijk lang bezig. Wel lekker hoor, maar verkijk je er niet opquote:Op maandag 3 november 2008 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
éigenlijk alle, en we hebben ook nog geen tijd gesteld hoor
idee is gisteren ontsproten nadat we wel al wat leuke verhalen van anderen hadden gelezen en bekeken.
We gaan in ieder geval uit van minimaal een jaar (mn postcount, wat doe je) en gaan een selectie maken van landen en dingen die we willen zien. We schatten de tijd en kijken of we dat willen: moet het langer, moet het korter, etc.
Gelukkig zijn er heel veel bronnen, mensen die ons voor zijn geweest, en ga zo maar door.
Deze meneer is 3 jaar weggeweest, en heeft denk ik alle tijd gehad om het meeste wel te zien.
Met een jaar wordt het inderdaad krap ja, maar het lit nog helemaal aan de doelen en de tijdsperiode die we onszelf geven
Het staat er pas een weekquote:
Daar heb je nu al twee keer enthousiast op gehint, dus vertel maar, hoorquote:Op maandag 3 november 2008 13:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ach, meesttal kom je een land wel binnen als je maar een goed baanaanbod/bedrijfje hebt en genoeg geld, toch? Ik verwacht niet dat ze met mij als net-afgestudeerde blij zullen zijn, maar dat lijkt me bij m'n vriend anders. En anders wijken we uit naar Australie, daar kom ik namelijk sowieso wel binnen.
Hou er wel rekening mee dat al dat papierwerk en de formailteiten in West-Europa waarschijnlijk het best geregeld zijn ter wereld.quote:De papierwinkel is natuurlijk een hel, maar je moet er ook wel wat voor over hebben. Ik weet echt zeker dat ik niet de rest van mijn leven hier wil blijven wonen. Daar is het land me gewoon te klein en koud voor. Als ik zie hoe lekker m'n schoonouders het hebben in Frankrijk, wil ik proberen daar ergens binnen de komende 5 tot 10 jaar ook te komen.
O relax! Ik ben part time vega, dus als je nog lekkere recepten hebtquote:Op zondag 2 november 2008 12:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben trouwens vega, dus grote hoeveelheden vlees zitten er sowieso niet in.
Nee, op dit moment ook niet. Maar dat komt meer doordat ik weet dat ik straks gewoon op straat sta. Het bedrijf ansich is wel gezellig, afhankelijk van waar je zit natuurlijk. Ik wil niet straks 4 jaar lang bij de AH achter de kassa, of werken als telemarketeer, omdat ik nu eenmaal genaaid ben met mijn parttime werk.quote:Op maandag 3 november 2008 13:21 schreef cinnamongirl het volgende:
@Merel: succes met je sollies.
@K_I_M: ik dacht dat je je huidige baan juist helemaal niet leuk meer vond en dat je z.s.m. daar wegwilde?
Hahaha. Ik hintte er alleen maar naar, omdat het zo dicht bij N-Z ligt. Dus mocht het in eerste instantie niet lukken, kunnen we bijvoorbeeld naar Australie uitwijken. Het lijkt me namelijk een stuk minder interessant om te wonen. Dat ik een visum kan krijgen heeft te maken met een Australische moeder.quote:Op maandag 3 november 2008 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar heb je nu al twee keer enthousiast op gehint, dus vertel maar, hoor
Helemaal waar. Maar ik ga papierwerk me gewoon niet tegen laten houden om in mijn droomland te gaan wonenquote:Hou er wel rekening mee dat al dat papierwerk en de formailteiten in West-Europa waarschijnlijk het best geregeld zijn ter wereld.
Vooruit, ik krijg jeuk als ik deze niet plaatsquote:Op maandag 3 november 2008 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Woei, ik heb Viking betrapt op een spelfout![]()
Ja, ik ookquote:Op maandag 3 november 2008 13:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O relax! Ik ben part time vega, dus als je nog lekkere recepten hebt?
Oeiquote:Op maandag 3 november 2008 13:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Vooruit, ik krijg jeuk als ik deze niet plaats![]()
Slank de herfst door #285 - Boezems. O+.
Schaamquote:Op maandag 3 november 2008 13:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Vooruit, ik krijg jeuk als ik deze niet plaats![]()
Slank de herfst door #285 - Boezems. O+.
Ik ben bezig me nog te ontwikkelen tot een waardig kokkin. Heerlijke recepten heb ik dus nog niet echt, voornamelijk omdat ik de meeste dingen van de AH-website of hiervandaan haalquote:Op maandag 3 november 2008 13:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O relax! Ik ben part time vega, dus als je nog lekkere recepten hebt?
In het kader van kookles met vriendje wil ik vega bapao gaan maken, had je daar toevallig ook een recept vanquote:Op maandag 3 november 2008 13:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Eens bedenken wat ik vandaag zal koken! Denk idd dat het vandaag vleesloos wordt.
Als ex vega maakte ik vaak venkelsoep omdat je daar grote hoeveelheden van kan maken.quote:Op maandag 3 november 2008 13:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik ben bezig me nog te ontwikkelen tot een waardig kokkin. Heerlijke recepten heb ik dus nog niet echt, voornamelijk omdat ik de meeste dingen van de AH-website of hiervandaan haal. Maar zodra ik iets heb, laat ik het weten
.
Omgekeerd ook trouwens!
Nee, maar ik kan wel wat bedenken... Met tofu wordt iig vies, dat spul is alleen lekker als je het krokant bakt, niet als je het stoomtquote:Op maandag 3 november 2008 13:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
In het kader van kookles met vriendje wil ik vega bapao gaan maken, had je daar toevallig ook een recept vanEventueel kunnen er ook garnalen in
In de consumentenbond gids van deze maand stond juist dat de maaltijdsalades te weinig calorieën bevatten op 1 na voor een dinerquote:Op maandag 3 november 2008 13:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is vast al bij jullie bekend, en ja, jullie kijken vast ook braaf op de etiketten van hetgeen jullie eten, maar toch:
[..]
Bron: valtaf.nl
Ik denk dat valtaf.nl en de consumentengids ook wel een verschillende interpretatie hebben van juiste samenstellingen van maaltijdenquote:Op maandag 3 november 2008 14:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
In de consumentenbond gids van deze maand stond juist dat de maaltijdsalades te weinig calorieën bevatten op 1 na voor een diner
ik zie hem nietquote:Op maandag 3 november 2008 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Schaam
Then again, ik heb er niet voor gestudeerd. Maar dom is het wel
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
Bamboe. En je zet ze OP een pan met kokend water, met een deksel erop. Zodat de inhoudt gaart van de stoom in de pan.
Vandaar dus dat je de diameter moet afstemmen op de diameter van je pan; dat moet precies passen.
Als het alleen om calorieën ging zou ik gewoon 2500 kcal aan bonbons eten op een dag. 'Helaas' gaat het om voedingsstoffen. Ik vind het erger dat er in zo'n bak onnodige troep zit (dressing, pasta) dan dat ze er geitenkaas en noten in stoppen. Pasta is m.i. een van de meest nutteloze vulmiddelen die je in een salade kunt stoppen. Het voedt voor geen meter en binnen no time wil je weer eten.quote:Op maandag 3 november 2008 14:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
In de consumentenbond gids van deze maand stond juist dat de maaltijdsalades te weinig calorieën bevatten op 1 na voor een diner
Ik kijk wel even wat het voedingscentrum er van zegt.quote:Op maandag 3 november 2008 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk dat valtaf.nl en de consumentengids ook wel een verschillende interpretatie hebben van juiste samenstellingen van maaltijden
quote:Op maandag 3 november 2008 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Schaam
Then again, ik heb er niet voor gestudeerd. Maar dom is het wel
Niet toevallig verkeerde huis in gelopen?quote:Op maandag 3 november 2008 14:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh kwam ik gister thuis, is het hele huis verbouwd en hangt er een 46" plasma.
Dudeee!
Nee hoorquote:Op maandag 3 november 2008 14:25 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Niet toevallig verkeerde huis in gelopen?
Nieuwe Fable erbij en van studeren komt niets meer natuurlijk!quote:Op maandag 3 november 2008 14:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee hoorNu kan ik eindelijk optimaal genieten van mijn xbox
(met hdmi kabel) en er is een blue ray speler onderweg dus.. WOOHOO!
(Ik woon bij mijn ouders, is niet mijn eigen huis of zo)
ORLY? Ik heb dat al drie wekenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhh, geen make-up op eczeem smeren! Eczeem bij je ogen is bij mij standaard een teken van stress/lage weerstand
Ik vond hem tof!quote:Op zondag 2 november 2008 10:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Told ya so.Het is sowieso een film die doorgaans alleen mannen leuk vinden. Ik ken maar weinig vrouwen die 'm ook tof vinden.
Mijne ook! Heb nog steeds lastquote:Op zondag 2 november 2008 10:41 schreef Laureline het volgende:
[..]
Deze ook![]()
Dan doet Merel dat toch met verbluffend meer zelfbeheersing. Vrouw, hè![]()
Maar goed, voor sommigen was het een benevelde zaterdagavond dus
Die Ceasar versie is anders helemaal niet zoveel kcal. Het ligt er maar net aan wat je uit het schap pakt, maar er zijn er best wel veel die tussen de 400 en 500 kcal zittenquote:Op maandag 3 november 2008 14:26 schreef Anosmie het volgende:
Mm.. voedingscentrum geeft maaltijdsalade op als balanstip voor als je een feestje hebt én ze zeggen dat een maaltijdsalade qua groente/fruit, het gehalte verzadigd vet en de hoeveelheid calorieën een warme maaltijd moet kunnen vervangen.
Wat is er dan nog 'balans' aan een maaltijdsalade?
Caesar saladquote:Op maandag 3 november 2008 15:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die Ceasar versie is anders helemaal niet zoveel kcal. Het ligt er maar net aan wat je uit het schap pakt, maar er zijn er best wel veel die tussen de 400 en 500 kcal zitten.
[ afbeelding ]
Ga je toch een weekje vitamine D vangen in Egypte, net als Greys?quote:Op maandag 3 november 2008 16:27 schreef SHE het volgende:
Het is godverdomme al de hele dag pikdonker
Oh wat heb ik toch een hekel aan winter in Nederland
Niet iedereen kan dat zomaar even doenquote:Op maandag 3 november 2008 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga je toch een weekje vitamine D vangen in Egypte, net als Greys?
Om de eoa reden past het wel bij jou om die film tof te vindenquote:Op maandag 3 november 2008 16:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Weet ik niet?? Tell me!
Ohquote:Op maandag 3 november 2008 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Om de eoa reden past het wel bij jou om die film tof te vinden.
quote:Op maandag 3 november 2008 10:42 schreef Anosmie het volgende:
Kwak, wat spannend! Vraag of hij je komt helpen schilderen. Vang je twee vliegen in een klap.
ja, dat heb ik ook! soms denk ik wel eens da ik stiekem niet zo goed hoor want ik versta mensen in de kroeg NOOIT als ik hun mond niet zie...quote:Op maandag 3 november 2008 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nasynchroniseren bedoel je.
Ik ben ook erg mondgeoriënteerd, dus ik stoor me er enorm aan als ik ze Engels ZIE spreken en een andere taal HOOR spreken.
vetcreme smeren! echt, voor je naar buiten gaat en na het fietsen en oor t slapen en na t douchen, en geen make up....dan is t na een dag of drie gewoon over.... ik liep er ook al weken mee...quote:Op maandag 3 november 2008 14:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ORLY? Ik heb dat al drie wekenNaar!!
En even een zonnebankje pakken? Dat doet vaak ook al wonderen voor mijn humeur.quote:Op maandag 3 november 2008 16:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet iedereen kan dat zomaar even doen. Kon 't maar. Ik kan ook wel wat vitamientjes gebruiken. Hang de hele dag al tegen het huilerige aan
.
Van die Lanette vaseline ofzo. Dat is echt topspul als je eczeem hebt. Vond ik.quote:Op maandag 3 november 2008 16:46 schreef kwakveense het volgende:
[..]
vetcreme smeren! echt, voor je naar buiten gaat en na het fietsen en oor t slapen en na t douchen, en geen make up....dan is t na een dag of drie gewoon over.... ik liep er ook al weken mee...
Zwakkelingquote:Op maandag 3 november 2008 16:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag bij de bakker speculaaschocoladecake. Hoe had ik dat nou moeten weerstaan?.
Ik heb om 10:47 gereageerd.quote:Op maandag 3 november 2008 16:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zwakkeling.
Hey, ik weet niet of je al gereageerd had, maar is je vent al aan 't werk?. En is dit het soort baan waar hij bij het CWI ook naar had willen zoeken?
Je kon wel even kijken hoe laat je had gereageerd, maar die post nog even quoten hier was teveel moeite? Pfoehquote:Op maandag 3 november 2008 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb om 10:47 gereageerd..
Ik zat vanochtend gewoon de hele tijd op Fok! dus ik kon me niet voorstellen dat ik eroverheen had gelezen. Maar blijkbaar wel dusquote:Op maandag 3 november 2008 17:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het was voor jou blijkbaar ook te veel moeite om even terug te scrollen voor je het vroeg..
Kloteweer, check. Stom werk, check. Te veel gegeten, check. Zie er niet beter uit dan normaal, check!!!quote:Op maandag 3 november 2008 17:07 schreef Laureline het volgende:
Hoi allemaal!
Ben ik de enige die vandaag zo walgelijk gelukkig is? Het zal wel iets hormonaals zijn, want er is niets voorhanden wat dat geluksgevoel verklaart:
- kloteweer
- stom werk moeten doen de hele dag
- gisteren teveel gezopen en gegeten
- geen grote opdracht in de agenda, alleen kleine
- zie er niet beter uit dan anders
Maar toch hè! Herkent iemand dit? Is het kosmisch, of ben ik de enige die de hele dag met een Cheshire Catgrijns door de stad fietst?
Ik vind ze allemaal niet zo lekker, dus ik maak ze zelf. Maar het lijkt mij dat het elkaar qua kcal niet zoveel ontloopt.quote:Op maandag 3 november 2008 15:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Caesar saladDie van de appie is trouwens heel vies. Maar normaalgesproken kun je me ervoor wakkermaken
Veel turks brood halen en zelf lekkere smeersels maken! Humus, rode tapenade, guacemole..quote:Op maandag 3 november 2008 17:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, trouwens, vriendlief viert komende zaterdag zijn verjaardag. Hebben jullie nog ideetjes voor lekkere hapjes? Ik ben studentenfestjes gewend waar gewoon zakken chips opengescheurd worden en zo, maar dat mag nu wel even anders..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |