Beetje blauw en geschaafd, voor de rest valt het mee. Ze doen hier aan ondertitelen, gelukkig. Anders was het erg lastig geweest!quote:Op maandag 3 november 2008 07:15 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Brinta.
Werk.
Vroeg opstaan.
Vroeg vrij.
[..]
Oei, heb je je bezeerd?.
[..]
Doen ze in Zweden aan nasynchroniseren of ondertitelen?
Nasynchroniseren is sowieso niet om aan te horen.quote:Op maandag 3 november 2008 10:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Beetje blauw en geschaafd, voor de rest valt het mee. Ze doen hier aan ondertitelen, gelukkig. Anders was het erg lastig geweest!
Dat is pas stoerquote:Op maandag 3 november 2008 10:40 schreef cyclechick het volgende:
@ Motorbloempje: Wat gaaf trouwens, een reis om de wereld op de motor!! Ik zou 'm ooit nog eens op de fiets willen doen![]()
quote:Op maandag 3 november 2008 10:41 schreef conleche het volgende:
In Frankrijk doen ze het ondertitelen wel goed moet ik zeggen en het was toen heel goed voor mijn Frans. Ik keek daar altijd de Bold en toen ik terugkwam in Nederland, hoorde ik pas voor het eerst hun eigen stemmen en dat vond ik vreemd genoeg helemaal niet passen.
Er is een idee, om met een stel meiden komend jaar in Augustus van Milaan naar Maastricht te gaan fietsen, in 8 dagen. En hoewel ik mijn racefiets pas afgelopen juli heb gekocht en nog nooit heb geklommen, lijkt het me stiekem wel een hele stoere uitdaging om aan te gaan...quote:Op maandag 3 november 2008 10:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is pas stoer.
Ik ken mensen die op de fiets naar Rome gingen. En het ging hen ook alleen maar om het fietsen hè, ze hebben niks van de stad gezien![]()
.
Hij moest vanochtend om 7 uur beginnen, eigenlijk tot half 10, maar hij moet meteen al overwerken.quote:Op maandag 3 november 2008 10:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
@ DaD: Is je vent al aan het werk?. En is dit nu ook het soort werk waar 'ie naar op zoek wilde gaan gedurende zijn tijd bij het CWI?
Nasynchroniseren bedoel jequote:Op maandag 3 november 2008 10:41 schreef conleche het volgende:
In Frankrijk doen ze het ondertitelen wel goed moet ik zeggen en het was toen heel goed voor mijn Frans. Ik keek daar altijd de Bold en toen ik terugkwam in Nederland, hoorde ik pas voor het eerst hun eigen stemmen en dat vond ik vreemd genoeg helemaal niet passen.
Dan moet je andere muziek opzettenquote:Op maandag 3 november 2008 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit naar nrs te luisteren waar ik emo van word.
het is een heel tof maar tegelijk ook éng idee...quote:Op maandag 3 november 2008 10:40 schreef cyclechick het volgende:
@ Motorbloempje: Wat gaaf trouwens, een reis om de wereld op de motor!! Ik zou 'm ooit nog eens op de fiets willen doen
En fijn dat het is gelukt om je in te schrijven voor Kickboksen!
Eigenlijk wil ik dat ook al een tijdje doen, maar weet niet of het momenteel handig is, ivm blessure aan achillespees..
Maar weet iemand nog waar je dat in de buurt van Utrecht kunt doen?
woon je in Maastricht? Fiets je dan ook bij de Dutch mountains??quote:Op maandag 3 november 2008 10:46 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Er is een idee, om met een stel meiden komend jaar in Augustus van Milaan naar Maastricht te gaan fietsen, in 8 dagen. En hoewel ik mijn racefiets pas afgelopen juli heb gekocht en nog nooit heb geklommen, lijkt het me stiekem wel een hele stoere uitdaging om aan te gaan...Maar ik denk dat k toch eerst even moet kijken hoe het omhoogrijden me bevalt (op de mtb begon ik altijd na 2 min te miepen...
)_
Ohjee....quote:Op maandag 3 november 2008 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus je vindt mij maar een watje?
Nah, ik vind het af en toe wel even leuk om zielig te zijnquote:Op maandag 3 november 2008 10:49 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dan moet je andere muziek opzetten
quote:Crazy, I'm crazy for feeling so lonely
I'm crazy, crazy for feeling so blue
I knew you'd love me as long as you wanted
And then someday you'd leave me for somebody new.
Worry, why do I let myself worry?
Wonderin', what in the world did I do?
Crazy for thinking that my love could hold you
I'm crazy for trying and crazy for crying
And I'm crazy for loving you.
Crazy for thinking that my love could hold you
I'm crazy for trying and crazy for crying
And I'm crazy for loving you
Hihi, zo klinkt trouwen wel heel zakelijk,quote:Op maandag 3 november 2008 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is een heel tof maar tegelijk ook éng idee...![]()
we moeten zoveel regelen, waaronder dus trouwenomdat dat in bepaalde landen makkelijker is voor zaken als administratie en samen mogen slapen
![]()
in Utrecht heb ik geen idee, maar of de blessure heel hinderlijk is weet ik niet, dat zou je na moeten vragen![]()
Daar kan ik kort over zijn: ja.quote:Op maandag 3 november 2008 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus je vindt mij maar een watje?
quote:Op maandag 3 november 2008 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar kan ik kort over zijn: ja.
De wereld rond fietsen is toch weer heel wat anders dan de wereld rond 'motoren'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |