abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 november 2008 @ 10:34:04 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62902128
Ik heb nu Always van Bon Jovi opstaan op m'n nano en ik moet echt grote moeite doen om niet mee te zingen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 3 november 2008 @ 10:36:17 #152
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62902172
quote:
Op maandag 3 november 2008 07:15 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen .
Brinta .
Werk .
Vroeg opstaan .
Vroeg vrij .
[..]

Oei, heb je je bezeerd? .
[..]

Doen ze in Zweden aan nasynchroniseren of ondertitelen?
Beetje blauw en geschaafd, voor de rest valt het mee. Ze doen hier aan ondertitelen, gelukkig. Anders was het erg lastig geweest!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_62902206
Hmpf... Tentamenweek:
Alleen maar ongezond eten (want koken kost teveel tijd en die tijd heb ik nodig om te leren, aangezien ik ook al 2x overdag in slaap was gevallen , en ik heb alleen maar zin in koekjes...)
Veel achter de pc, of in een artikel,
Pijn in nek en schouders want k*t stoel & stress

Kortom, ik verheug me zoooo op donderdag als dit alles weer achter de rug is!
Ga denk ik een week lang alleen groente en fruit eten, lekker LANG in de sportschool vertoeven (uitgebreid fitnessen en daarna nog een uur spinnen), ga SHOPPEN en misschien zelfs wel een keer onder de zonnebank.
Maar nu... terug naar mijn boeken.... (voelen jullie de tegenzin? Hoe kan het toch dat ELKE andere activiteit ineens ZO interessant lijkt als je moet leren? Een halfuur op de bank zitten en Nergens aan denken, of een rondje door de buurt lopen, of de was doen, of alle tegeltjes in de badkamer 1 voor 1 poetsen.. Alles behalve... Nou ja
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 3 november 2008 @ 10:38:59 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62902216
quote:
Op maandag 3 november 2008 10:36 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Beetje blauw en geschaafd, voor de rest valt het mee. Ze doen hier aan ondertitelen, gelukkig. Anders was het erg lastig geweest!
Nasynchroniseren is sowieso niet om aan te horen.
Ik heb wel eens een Amerikaanse film gezien, die in het Duits nagesynchroniseerd was en Nederlandse ondertiteling had . Echt een ramp.

@ DaD: Is je vent al aan het werk? . En is dit nu ook het soort werk waar 'ie naar op zoek wilde gaan gedurende zijn tijd bij het CWI?
Niet meer actief op Fok!
pi_62902260
@ Motorbloempje: Wat gaaf trouwens, een reis om de wereld op de motor!! Ik zou 'm ooit nog eens op de fiets willen doen
En fijn dat het is gelukt om je in te schrijven voor Kickboksen!

Eigenlijk wil ik dat ook al een tijdje doen, maar weet niet of het momenteel handig is, ivm blessure aan achillespees..
Maar weet iemand nog waar je dat in de buurt van Utrecht kunt doen?
  maandag 3 november 2008 @ 10:40:43 #156
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62902265
oh, en tof Merel, dat gaat heeel snel!
pi_62902291
In Frankrijk doen ze het ondertitelen nasynchroniseren dus, wel goed moet ik zeggen en het was toen heel goed voor mijn Frans. Ik keek daar altijd de Bold en toen ik terugkwam in Nederland, hoorde ik pas voor het eerst hun eigen stemmen en dat vond ik vreemd genoeg helemaal niet passen.

[ Bericht 3% gewijzigd door conleche op 03-11-2008 10:48:56 ]
  maandag 3 november 2008 @ 10:41:57 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62902293
Soms mis ik de uni, maar dan lees ik die posts over tentamenweken .
Ik zit er trouwens over te denken om nog wat bijvakken te gaan volgen aan de uni, maar dan moet ik eerst maar eens werk hebben . Heb in het westen veel meer mogelijkheden wat het volgen van vakken van deeltijdstudies betreft dan hier in Groningen. Maar hier in Groningen zijn de vakken die ik zou willen volgen heel toevallig wel in deeltijd te volgen: bij geschiedenis en theologie / godsdienstwetenschap.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 3 november 2008 @ 10:42:41 #159
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62902308
Kwak, wat spannend! Vraag of hij je komt helpen schilderen. Vang je twee vliegen in een klap.
Fok!bejaarde
  maandag 3 november 2008 @ 10:43:18 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62902323
quote:
Op maandag 3 november 2008 10:40 schreef cyclechick het volgende:
@ Motorbloempje: Wat gaaf trouwens, een reis om de wereld op de motor!! Ik zou 'm ooit nog eens op de fiets willen doen
Dat is pas stoer .
Ik ken mensen die op de fiets naar Rome gingen. En het ging hen ook alleen maar om het fietsen hè, ze hebben niks van de stad gezien .
Niet meer actief op Fok!
pi_62902326
quote:
Op maandag 3 november 2008 10:41 schreef conleche het volgende:
In Frankrijk doen ze het ondertitelen wel goed moet ik zeggen en het was toen heel goed voor mijn Frans. Ik keek daar altijd de Bold en toen ik terugkwam in Nederland, hoorde ik pas voor het eerst hun eigen stemmen en dat vond ik vreemd genoeg helemaal niet passen.
Dan bedoel je denk ik nasynchroniseren?
pi_62902390
quote:
Op maandag 3 november 2008 10:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is pas stoer .
Ik ken mensen die op de fiets naar Rome gingen. En het ging hen ook alleen maar om het fietsen hè, ze hebben niks van de stad gezien .
Er is een idee, om met een stel meiden komend jaar in Augustus van Milaan naar Maastricht te gaan fietsen, in 8 dagen. En hoewel ik mijn racefiets pas afgelopen juli heb gekocht en nog nooit heb geklommen, lijkt het me stiekem wel een hele stoere uitdaging om aan te gaan... Maar ik denk dat k toch eerst even moet kijken hoe het omhoogrijden me bevalt (op de mtb begon ik altijd na 2 min te miepen... )_
pi_62902418
quote:
Op maandag 3 november 2008 10:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

@ DaD: Is je vent al aan het werk? . En is dit nu ook het soort werk waar 'ie naar op zoek wilde gaan gedurende zijn tijd bij het CWI?
Hij moest vanochtend om 7 uur beginnen, eigenlijk tot half 10, maar hij moet meteen al overwerken. . Is dus ook nog niet thuis. Bij z'n tweede baan begint 'ie ook vanmiddag al. Het is wel ongeveer waar 'ie naar op zoek was, maar dan liever 1 fulltime baan in plaats van 2 parttime banen, maar goed.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 3 november 2008 @ 10:48:02 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62902437
quote:
Op maandag 3 november 2008 10:41 schreef conleche het volgende:
In Frankrijk doen ze het ondertitelen wel goed moet ik zeggen en het was toen heel goed voor mijn Frans. Ik keek daar altijd de Bold en toen ik terugkwam in Nederland, hoorde ik pas voor het eerst hun eigen stemmen en dat vond ik vreemd genoeg helemaal niet passen.
Nasynchroniseren bedoel je .
Ik ben ook erg mondgeoriënteerd, dus ik stoor me er enorm aan als ik ze Engels ZIE spreken en een andere taal HOOR spreken.

Ik zit naar nrs te luisteren waar ik emo van word .
Niet meer actief op Fok!
pi_62902447
quote:
Op maandag 3 november 2008 10:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is pas stoer .
dus je vindt mij maar een watje?
Ja doei.
pi_62902476
quote:
Op maandag 3 november 2008 10:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zit naar nrs te luisteren waar ik emo van word .
Dan moet je andere muziek opzetten
pi_62902482
quote:
Op maandag 3 november 2008 10:40 schreef cyclechick het volgende:
En fijn dat het is gelukt om je in te schrijven voor Kickboksen!

Eigenlijk wil ik dat ook al een tijdje doen, maar weet niet of het momenteel handig is, ivm blessure aan achillespees..
Maar weet iemand nog waar je dat in de buurt van Utrecht kunt doen?
het is een heel tof maar tegelijk ook éng idee...

we moeten zoveel regelen, waaronder dus trouwen omdat dat in bepaalde landen makkelijker is voor zaken als administratie en samen mogen slapen

in Utrecht heb ik geen idee, maar of de blessure heel hinderlijk is weet ik niet, dat zou je na moeten vragen
Ja doei.
pi_62902489
Ik bedoelde idd nasynchroniseren.
  maandag 3 november 2008 @ 10:50:57 #169
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62902506
quote:
Op maandag 3 november 2008 10:46 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Er is een idee, om met een stel meiden komend jaar in Augustus van Milaan naar Maastricht te gaan fietsen, in 8 dagen. En hoewel ik mijn racefiets pas afgelopen juli heb gekocht en nog nooit heb geklommen, lijkt het me stiekem wel een hele stoere uitdaging om aan te gaan... Maar ik denk dat k toch eerst even moet kijken hoe het omhoogrijden me bevalt (op de mtb begon ik altijd na 2 min te miepen... )_
woon je in Maastricht? Fiets je dan ook bij de Dutch mountains??
pi_62902512
quote:
Op maandag 3 november 2008 10:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ohjee.... Ben benieuwd hoe je je hier uit redt, Viking
  maandag 3 november 2008 @ 10:51:51 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62902532
quote:
Op maandag 3 november 2008 10:49 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Dan moet je andere muziek opzetten
Nah, ik vind het af en toe wel even leuk om zielig te zijn .
Tis een cd die ik al jaren heb, maar dit nr hoor ik nu pas voor het eerst. Wel een passend liedje iig . Hm, hij houdt steeds op. Ws omdat 'ie bijna leeg is? Nu moet ik een uur zonder muziek .
quote:
Crazy, I'm crazy for feeling so lonely
I'm crazy, crazy for feeling so blue
I knew you'd love me as long as you wanted
And then someday you'd leave me for somebody new.

Worry, why do I let myself worry?
Wonderin', what in the world did I do?
Crazy for thinking that my love could hold you
I'm crazy for trying and crazy for crying
And I'm crazy for loving you.

Crazy for thinking that my love could hold you
I'm crazy for trying and crazy for crying
And I'm crazy for loving you
Niet meer actief op Fok!
pi_62902622
quote:
Op maandag 3 november 2008 10:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het is een heel tof maar tegelijk ook éng idee...

we moeten zoveel regelen, waaronder dus trouwen omdat dat in bepaalde landen makkelijker is voor zaken als administratie en samen mogen slapen

in Utrecht heb ik geen idee, maar of de blessure heel hinderlijk is weet ik niet, dat zou je na moeten vragen
Hihi, zo klinkt trouwen wel heel zakelijk, is het iets wat je verder ook graag wilt, of boeit het je niet zoveel, en is het inderdaad meer om praktische redenen.
Het ljikt me inderdaad wel heel eng, en ik zou niet eens kunnen bedenken hoeveel je allemaal moet regelen.
Ik ben vorig jaar een half jaar naar Azie geweest, en had toen al bij tijd en wijle totaal geen zin meer, gewoon omdat ik nauwelijks kon overzien wat ik allemaal moest regelen (ook kat, huis, visa voor landen etc). Maar toen ik er eenmaal zat was ik blij dat ik had doorgezet met de voorbereidingen En nu denk ik er nog vaak met weemoed aan terug.. wat was het fijn daar zeg!

Maar ik denk dat als je het wat overzichtelijker aanpakt dan ik toen deed (een lijstje maken, was bijvoorbeeld handig geweest) dat je ook aan de voorbereidingen een hoop lol kunt beleven! Het maken van plannen, alles ligt open en kan precies zo worden ingevuld zoals jullie dat willen
  maandag 3 november 2008 @ 10:57:36 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62902648
quote:
Op maandag 3 november 2008 10:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Daar kan ik kort over zijn: ja.
De wereld rond fietsen is toch weer heel wat anders dan de wereld rond 'motoren'.
Niet meer actief op Fok!
pi_62902690
quote:
Op maandag 3 november 2008 10:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Daar kan ik kort over zijn: ja.
De wereld rond fietsen is toch weer heel wat anders dan de wereld rond 'motoren'.
leuk dat je dat beeld ervan hebt, maar kijk maar eens naar "The Long Way Down"ofzo, het is niet alsof je gaat zitten en 'maar rijdt en luxe hebt' ofzo

motorrijden is nog steeds hard werken, vooral als je niet alleen maar op de luxe verharde wegen rijdt.

vallen doe je harden dan met de fiets, een motorfiets gaat erger kapot dan een fiets, een motor heeft benzine nodig, en aan het eind van de dag kun je ook niet meer zitten van de pijn
Ik zeg niet dat fietsen een eitje is, maar met de motor is het zeker niet iets wat je even doet.

We zullen offroadcursussen moeten volgen, techniek moeten leren, want een motor loop je écht niet even die laatste kilometer naar het dorp
Ja doei.
pi_62902708
oh, we willen wel graag trouwen hoor

maar als we na mijn studie weg willen op wereldreis, komt dat trouwen wel ineens heel dichtbij
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')