da's hier ook een beetje het 'probleem'quote:Op zondag 2 november 2008 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan ga je toch?
Ik heb ook niet echt zin om te koken, maar ook niet om me netjes aan te kleden
Wat lief!quote:Op zondag 2 november 2008 15:53 schreef Viking84 het volgende:
O wat zijn ze weer lief(sorry voor de slechte kwaliteit, heb het filmpje met m'n foon gemaakt).
feliquote:Op zondag 2 november 2008 16:04 schreef vamperotica het volgende:
Mn kind is vandaag jarig ( nou ja...1 van de) dat gaat niet goed komen met eten vandaag!!
Gefeli.quote:Op zondag 2 november 2008 16:04 schreef vamperotica het volgende:
Mn kind is vandaag jarig ( nou ja...1 van de) dat gaat niet goed komen met eten vandaag!!
Maar alsnog gefeliciteerdquote:Op zondag 2 november 2008 16:04 schreef vamperotica het volgende:
Ik weet niet eens wat ik over 5 minuten doequote:Op zondag 2 november 2008 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
we gaan op wereldreis over 5 jaar
Gefeli!quote:Op zondag 2 november 2008 16:04 schreef vamperotica het volgende:
poepen?quote:Op zondag 2 november 2008 16:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik over 5 minuten doe
Je bent echt nog moe!!quote:Op zondag 2 november 2008 16:41 schreef SHE het volgende:
![]()
maar ook![]()
![]()
![]()
![]()
en
![]()
nuen meer wil ik er niet over kwijt
quote:
Bapaootje, denk ikquote:Zo, even een bapao'tje stomen
Ohquote:
Gefeli, denk ik.quote:Op zondag 2 november 2008 16:41 schreef SHE het volgende:![]()
maar ook![]()
![]()
![]()
![]()
en
![]()
Ik ben er (ik neem aan dat je die plaza bedoelt en niet die op Dukenburg) met mijn werk weleens geweest en het was errug goed.quote:Op zondag 2 november 2008 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
wij gaan naar het chinees/indisch restaurant vanavond
we gaan naar Pearl River, die in Dukenburgquote:Op zondag 2 november 2008 17:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben er (ik neem aan dat je die plaza bedoelt en niet die op Dukenburg) met mijn werk weleens geweest en het was errug goed.
Hebben ze niet ook een aanbeveling gekregen in Lekker!?
Was wel voor het Japanse gedeelte (meen ik), maar ik vond het Chinees/Indisch gedeelte ook verrassend lekker.
Veel plezier.
Ben ik 1x keer geweest en toen was de vegetarische mihoen niet vegetarisch.quote:Op zondag 2 november 2008 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
we gaan naar Pearl River, die in Dukenburg
Vroeger toen in nog in Nijmegen woonde, heette die dacht ik Orient Plaza?quote:da's niet die grote aan de weg (da's Sapporo)
Ik vind het steeds leuker worden! Ik ben nog steeds een slappeling, maar ik vind het heerlijk om te doen en m'n spieren te voelen werken. Klinkt dat stom? In ieder geval, voorlopig wil ik er wel mee door blijven gaan! Op zich kan ik best nog even doorgaan met het schema dat ik nu heb natuurlijk, maar een trapje hoger en nieuwe schema's vind ik ook wel lekkerquote:Op zondag 2 november 2008 17:44 schreef SHE het volgende:
Hoe bevalt de gym Merel?
Kun je nog genoeg uit de voeten met mijn schema? Ik denk dat het nu wel tijd wordt dat je spiergroepen los gaat trainen he?
Da's mooi, want ik begin maandag ook weer, dan kan je gewoon mijn schema's meenemen.
Geen idee, toen ik dat vroeg zei niemand iets dus het zal wel nietquote:Op zondag 2 november 2008 18:03 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben er weer!Heb ik nog dingen gemist?
Ik heb geen zin om drie topics terug te gaan lezen, dus daar houden we het dan maar opquote:Op zondag 2 november 2008 18:06 schreef Merel het volgende:
[..]
Geen idee, toen ik dat vroeg zei niemand iets dus het zal wel niet
Ik wist niet dat dat jou wat kon schelenquote:Op zondag 2 november 2008 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ben trouwens heul trendy nu:
ik heb Converse Allstars
ze waren mn zusje te klein, dus nu mocht ik ze hebben!
Kan ik vast beter mee voor de dag komen dan met mijn 20 euro-variant van de Van Haren![]()
met dequote:Op zondag 2 november 2008 18:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat jou wat kon schelen.
Was het een leuk feest gister?quote:Op zondag 2 november 2008 16:41 schreef SHE het volgende:![]()
maar ook![]()
![]()
![]()
![]()
en
![]()
Beetje zoiets. Je kan de sesamzaadjes beter even roosteren, is helemaal hmmm! Of het hele sausje een beetje warm, met knoflook ook even fruiten. En wij zijn verslaafd aan kikkoman, die doen we meestal ipv sojasaus. Nouja, doe er wat leuks mee, pluskukelquote:Op zondag 2 november 2008 19:02 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe maak je koreaanse spinazie?
Ik drink nu een Chimay Rouge. Heb voor vanavond nog Westmalle en Rochefort.
Trappistenbier is lekker! En ik ben verder helemaal niet zo bierig aangelegd
Wanneer komt de vrouw terug? Die zou toch al terug moeten zijn nu?quote:Op zondag 2 november 2008 19:48 schreef Goodbye het volgende:
Verdeurie, ik verveel me![]()
Gelukkig is Greys (de serie, niet de vrouw) over tien minuten binnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |