Gisteren gebeld.quote:Bij OMC Oogheelkunde kunt u met en zonder een verwijzing van de huisarts zelf een afspraak maken.
Wij hanteren een zeer korte wachttijd van maximaal twee weken.
Jaaaaaquote:
Dan heb je meer succes dan degenen die online kaartjes proberen te bemachtigenquote:
Sterkte met de kater! Als het 't maar waard wasquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:44 schreef Ewelina het volgende:
Au mijn hoofd
Iets te veel wijn op gister. Was wel een leuke avond
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:40 schreef Viking84 het volgende:
Moet ik eerst een verwijsbrief ophalen bij de huisarts en ik kan pas in december terecht. Dus wat een lulkoek staat er nou op die site?
.
Yep, dat verbaast me nogal.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:37 schreef Merel het volgende:
Dat is dan nog best snel weggetrokken VMW!
Dubstep is een muziekstijl; Is een soort urban-broken beat-drum 'n bass-substijl, meestal niet zo snel als DnB. Electronische synthesizer muziek, klinkt een beetje donker, kan soms met R&B/Soul/Jazz/Hip Hop/reggae/Dancehall dingen er in verwerkt en er wordt ook regelmatig bij ge-MC-ed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:38 schreef Esse_est het volgende:
Bôh. Zonder wijn is beter en niet alleen lijnsgewijs.
Ik ga me zometeen wegen, voor het eerst in láng.
Metallicakaarten gescoord Vamp?
En wat is dubsteppen? *dom kjk*
Ik heb ze ook online, je kon ze alleen maar online kopen namelijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan heb je meer succes dan degenen die online kaartjes proberen te bemachtigen. Er staat ook alweer van alles op Marktplaats. Te idioot voor woorden
.
Wel geprobeerd?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Feli, MB!!!! Ik heb geen kaarten voor Metallica én niet voor AC/DC! Mijn hoop is gevestigd op de zomerfestivals en het Goffertpark.
Wil je ze wel dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Feli, MB!!!! Ik heb geen kaarten voor Metallica én niet voor AC/DC! Mijn hoop is gevestigd op de zomerfestivals en het Goffertpark.
Jup, browserprobs! En ja, ik geloof ook wel dat ze nog wel een keer komen. Marktplaatsprijzen betalen is voor mij in in ieder geval zéker geen optie. Al is het maar om het systeem niet in stand te houden!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wel geprobeerd?
Ja, het is echt drama met dat online bestellen. Maar zeker Metallica komt heus nog wel idd, ik hoorde ook iets over Goffert en misschien PP komend jaar.
Over boezems gesproken, heb de mijne vandaag in een topje maat 34 gekregenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:02 schreef Goodbye het volgende:
Met mijn boezem gaat het prima vandaag!
Nee inderdaad, zou ik ook niet doen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jup, browserprobs! En ja, ik geloof ook wel dat ze nog wel een keer komen. Marktplaatsprijzen betalen is voor mij in in ieder geval zéker geen optie. Al is het maar om het systeem niet in stand te houden!
Ik wil ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:53 schreef cinnamongirl het volgende:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wil je ze wel dan?
En hoeveel?
Kan wel voor je proberen erdoor te komen...
Ah leukquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zal morgen vragen of vriendje een foto wil maken van mijdus dat zal wel goed komen
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:00 schreef ColdFeet het volgende:
Lekkah! Ik heb hier geen chinese of indo toko, enkel een thaisemaar nog altijd beter dan niets. En nu wil ik ook bapao's maken. Niet vandaag, vrees ik. Morgen, ofzo.
Chocoladeijs is een goede remediequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:47 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Sterkte met de kater! Als het 't maar waard was![]()
Ik werd gisteravond nog gebeld door 2 vriendinnen of ik meeging stappen, maar was al braaf in pyjama. Al kreeg ik wel gelijk zin om met ze mee te gaan!
Wel een deksel erop, toch?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:09 schreef mordradead het volgende:
Ik stoom bapao's gewoon altijd in dezelfde pan als waar m'n moeder rijst in stoomt. Gewoon zo'n inzetpan met gaatjes zegmaar![]()
Dus een pan met water en daarboven die pan met gaatjes en dan kookt het water gaat de stoom zo "hop" door die gaatjes en wordt je bapao lekker warm
Gemeenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:27 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb de toets nu zo moeilijk gemaakt dat ik m zelf niet kan makenSmart thinking
Afijn, ik ga even yoga'en
Tuurlijk en als ik dan die deksel eraf haal beslaan m'n brilglazen helemaalquote:
Het is wel de bedoeling dat er ook studenten zijn die het vak halenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik moet m toch eerst zelf maken... Anders heb ik de antwoorden niet
Verhuizen is leukquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Chocoladeijs is een goede remedie![]()
Hij is nu wel redelijk gezakt gelukkig.
Ik vind het echt een raar idee dat ik weer ga verhuizen, zolang zit ik hier nog nietAan de ene kant jammer, en aan de andere kant fijn. Tegenstrijdigheid de gekste
Ik wil mijn nieuwe huisje zien!
STFU. Ik heb nog nooit zelf een panty gekochtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
zelfs ik weet wat Denier inhoudt Vik![]()
Ok, thanks, zoiets vermoedde ik al na een zoektocht op het webquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:54 schreef Chicolate het volgende:
Denier is iets met dikte volgens mij. Hoog cijfer = warmer. Zoiets. Ik heb er zelf alleen geen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |