Die van mij slapen vooral met de mond open... En een geluid dat daar uit komt!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:01 schreef Esse_est het volgende:
Blijmakende opmerking: kindjes die met hun handjes geopend slapen, zoals mini_K-I_m maken makkelijk contact in groepen.
7 maanden, dus het schiet al wel opquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
ohhh Kim, wat liefWat doe je met me?
Ze lijkt wel oud met al dat haarZe is toch nog geen jaar?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
7 maanden, dus het schiet al wel op. En sorry Co, bij deze even een plaatje om het tegen te gaan. Stel je voor, je krijgt een jongen die tot zijn 40e bij je thuis wil blijven wonen en hij kleedt zich zo
.
[ afbeelding ]
Aan de riem?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Geen vino meer voor jou Vamp !
* SHE gaat vanavond eindelijk uitgelaten worden door HE
Ik ga keihard dubsteppen @ Tivoli
*rent hysterisch op en neer *
Bowlen is leukquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:24 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Vanavond ga ik bowlen.
Wie is MB? Moblo of MissBliss?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:28 schreef Chicolate het volgende:
Mogguh. Laat gaan slapen (film kijken) en was om 6 uur al wakker. Vandaag gaat een lange lange vervelende dag worden vrees ik.
MB ook naar metallica(ik niet, maar klasgenoten wel). Nu maar hopen dat de site niet weer overbelast wordt, zoals bij AC/DC.
Gelukt met de kaarten?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:15 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben er ook weer!
heel de avond ge-Mario Kart op de wii, wat een leuk spel
En nu zit ik aan de wijn en dat is niet slim want ik moet morge relatief vroeg op om kaarten voor metallica te scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |