Ja maar ik zeg ook niet dat jullie luiwammesen zijn. Ik zeg gewoon dat fietsen een stuk inspannender is dan motorrijdenquote:Op maandag 3 november 2008 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]leuk dat je dat beeld ervan hebt, maar kijk maar eens naar "The Long Way Down"ofzo, het is niet alsof je gaat zitten en 'maar rijdt en luxe hebt' ofzo
Dat ze m'n brief ontvangen hebben maar dat de procedure waarschijnlijk erg lang gaat duren omdat er meerdere vacatures uitstaan, dus P&O heeft het erg drukquote:Op maandag 3 november 2008 09:39 schreef Viking84 het volgende:
Heb je al iets gehoord van je Droombaan?
Oh ja, dat speelt natuurlijk ook mee. Ook de instelling waar ik gesolliciteerd heb heeft meerdere vacatures uitstaan. Dan kan het idd wel even durenquote:Op maandag 3 november 2008 11:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat ze m'n brief ontvangen hebben maar dat de procedure waarschijnlijk erg lang gaat duren omdat er meerdere vacatures uitstaan, dus P&O heeft het erg drukWel netjes dat ze dat aangeven, dan snap je tenminste waarom je zo lang op een reactie moet wachten.
En ik duim ook voor jou hoor!
quote:Op maandag 3 november 2008 10:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
woon je in Maastricht? Fiets je dan ook bij de Dutch mountains??
quote:Op maandag 3 november 2008 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik zeg ook niet dat jullie luiwammesen zijn. Ik zeg gewoon dat fietsen een stuk inspannender is dan motorrijden.
Je kunt mijn relatie met moblo toch niet kapot maken, hoe hard je het ook probeert!quote:Op maandag 3 november 2008 11:05 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Maar je noemde d'r wel een watje
En je bent nu alweer aan het pauzeren!quote:Op maandag 3 november 2008 11:19 schreef cyclechick het volgende:
Hahaha Ik wilde gewoon even rellen, ook dat is namelijk leuker dan mijn studiestof.
Ik ben alweer 17 minuten later begonnen -als ik nu begin- dan gepland. En dat was al een uur later dan de oorspronkelijke planning![]()
Goed, Traumatisch hersenletsel bij kinderen.... ik beloof plechtig hier de komende 3 uur niet meer te komen
Ik heb je geen watje genoemdquote:Op maandag 3 november 2008 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
dat krijg je ervan als je me een watje noemt
Meer als hobby denk ik. Even m'n ei kwijt. Als ik (semi)pro ga bloggen, dan moet ik nog even een goed onderwerp zien te vinden. Maar ben wel nieuwsgierig naar wat je bedoelt met de juiste toonquote:Op maandag 3 november 2008 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, ben je niet bang dat je na zo'n wereldreis alles gezien hebt? Ik heb 't ook weleens overewogen om te gaan doen, maar ik geloof dat ik liever ieder jaar een flinke vakantie hou
Viking, als je echt van plan bent om semi-professioneel te gaan bloggen, moet je nog wel een beetje zoeken naar de juiste toon, denk ik... Of blijf je het gewoon voor de hobby doen?
Ik ben ook al aan het rondkijken naar landen om heen te verhuizen als ik hier klaar ben... Voorlopig peiling: Denemarkenquote:Op maandag 3 november 2008 13:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
Echt heel gaaf zo'n wereldreis, Moblo! Misschien dat ik dat ook nog eens ga doen. Maar liever emigreer ik gewoon naar een mooi warm land en ga ik dan 5 keer per jaar op vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |