quote:Op maandag 3 november 2008 00:37 schreef kwakveense het volgende:
heb een berichtje terug van de jongen waar ik op t feestje afgelopen vrijdag zoenend mee in een niet-zo-privé hoekje belandde...we gaan een keertje daten....als we ooit allebei tijd hebben
![]()
Het zit je wel hoog hèquote:Op maandag 3 november 2008 08:29 schreef motorbloempje het volgende:
ziekig
thuis blijven
veel te doen
niet de kou in
makkelijke kleren
veel te doen
vallende Nynke(:* je)
datende kwak
etc.
Pas jij nu maar op jezelfquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 09:34 schreef YPPY het volgende:
Mijn vader mailt me (had gevraagd of we op zijn verjaardag kunnen komen), moet ik vooral ANNE (met hoofdletters) meenemen. En wij hadden juist een naam gekozen die zo makkelijk te spellen is.
naaisquote:Op maandag 3 november 2008 09:31 schreef Merel het volgende:
Bedankt voor de succeswensen, het heeft geholpenGisteravond sollicitatiemailtjes verstuurd, vanochtend al eerste afspraak voor een gesprek gemaakt
Nee, er was pauze op het werk.quote:Op maandag 3 november 2008 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
jij ging pauze houden!![]()
dus ik denk: nou ja, dan ga je dus weg
O ja, mijn blog.quote:Op maandag 3 november 2008 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb in navolging op Vik ook maar een blog gemaakt![]()
(zie sig)
weest dan ook duidelijk mutsquote:Op maandag 3 november 2008 10:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, er was pauze op het werk.
Als ik pauze ga houden, ga ik uitgebreid fokken! (ja, buiten de pauzes ook, maar dan minder opzichtig).
sowwiequote:Op maandag 3 november 2008 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
weest dan ook duidelijk muts
bleuh.. buikpijn
Ik heb in mijn hoofd vaak een geweldig onderwerp, maar het komt zelden zo op papier als het in m'n hoofd zitquote:Op maandag 3 november 2008 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind dat ik best leuk kan schrijven, maar dan moet ik wel een onderwerp hebben
maar mn blog heeft nu dus wél een onderwerp en een doeldus dat scheelt al een hoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |