Echt vreselijk, sex als je eigenlijk nog een beetje verdrietig bentquote:Op woensdag 5 november 2008 10:19 schreef vamperotica het volgende:Ik vind het juist wel wat hebben... Sex als ik een beetje kwaad op 'm ben!
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
JEEJ!! Ik heb net met m'n consulent werk gesproken en ik hoef niet meer terug te komen. We houden op afstand contact. Hij merkt dat het weinig zinvol is voor mij om hier te zijn en ik doe zelf genoeg moeite om aan werk te komen etc. Joepie! Ik ben echt blij
.
Nooit ruzie?quote:Op woensdag 5 november 2008 10:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wij hebben nooit ruzie, denken jullie nu nog dat hij weg gaat rennen![]()
Dus zo pak je dat aan!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die kuiltjes bedoel ik ook! Ik heb geen putjes in mijn kont![]()
Super!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
JEEJ!! Ik heb net met m'n consulent werk gesproken en ik hoef niet meer terug te komen. We houden op afstand contact. Hij merkt dat het weinig zinvol is voor mij om hier te zijn en ik doe zelf genoeg moeite om aan werk te komen etc. Joepie! Ik ben echt blij
.
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt vreselijk, sex als je eigenlijk nog een beetje verdrietig bent
Goed nieuws!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
.
Nee, zijn bijna nu een jaar samen en zelfs nog niet zoiets als woorden gehadquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
.
Ik kijk altijd raar op van dat soort dingen, maar wel fijn voor jullie danquote:Op woensdag 5 november 2008 10:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee, zijn bijna nu een jaar samen en zelfs nog niet zoiets als woorden gehad
We zijn kennelijk niet de types als je die bij elkaar zet om ruzie te krijgen
Ja, alleen hebben we dus ook geen goedmaaksexquote:Op woensdag 5 november 2008 10:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kijk altijd raar op van dat soort dingen, maar wel fijn voor jullie dan![]()
Ik en mijn ex hadden ook noooooit ruziequote:Op woensdag 5 november 2008 10:30 schreef Miss_S het volgende:
Nee, zijn bijna nu een jaar samen en zelfs nog niet zoiets als woorden gehad
We zijn kennelijk niet de types als je die bij elkaar zet om ruzie te krijgen
Tja....daar zal ik maar niet op reageren hequote:Op woensdag 5 november 2008 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik en mijn ex hadden ook noooooit ruzie
En ik dacht dat dat iets goeds was
*aftel tot ergens januari*quote:Op woensdag 5 november 2008 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je benadeelt jezelf ook nog eens omdat 2-3x per week seks domweg gezond is voor jezelf
Ach nou ja, inmiddels denk ik dat echt alles kapot kan en er nooit garanties zijn. Ook al denk je de beste en meest solide relatie van iedereen te hebben, Wel of geen ruzie maken zal er wel bar weinig mee te maken hebbenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:38 schreef Miss_S het volgende:
Tja....daar zal ik maar niet op reageren he
Alles kan, maar vertrouw toch wel op mijn mensenkennisquote:Op woensdag 5 november 2008 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach nou ja, inmiddels denk ik dat echt alles kapot kan en er nooit garanties zijn. Ook al denk je de beste en meest solide relatie van iedereen te hebben, Wel of geen ruzie maken zal er wel bar weinig mee te maken hebben
Edit laat maar: verder gelezen.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
wat heeft iedereen toch met kuiltjes![]()
lovehandles heb ik nog steeds in grote mate
Ik dacht ook altijd dat als het uit zou gaan ik dan diegene was die de relatie zou verbreken want hij aanbad mequote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef Miss_S het volgende:
Alles kan, maar vertrouw toch wel op mijn mensenkennisen ga van het beste uit
Als iemand iets fout doet in deze relatie zal ik het zijn
O wat leuk!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:30 schreef ikdenkkris het volgende:
[..]
Super!
Is het trouwens overal in Nederland zo slecht gesteld met de banen voor een afgestudeerd neerlandica, of vooral in het noorden?
*Ikdenkkris studeert ook Nederlandse Taal en Cultuur en is eigenlijk een beetje bang voor de banenmarkt geworden.
Gaat helemaal goed komenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat als het uit zou gaan ik dan diegene was die de relatie zou verbreken want hij aanbad meEn je moet altijd van het beste uit gaan
![]()
Tussenschoolse opvang is bij ons ook altijd opzoek naar vrijwilligers, ook vaak veel allochtone kinderen dus dan zou je dat kunnen oefenenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben thuis. Een uur eerder dan anders dus.
Ik ga morgen eens kijken of ik tot de tijd dat ik echt werk heb wat vrijwilligerswerk kan doen. Thuiszitten staat ook niet goed op je cv natuurlijk. Bovendien komen de muren binnen 2 dagen op me af als ik thuis blijf rondhangen.
Hebben jullie nog suggesties wat vrijwilligerswerk betreft? Het is het leukst als het iets is wat met mijn opleiding te maken heeft (buitenlanders helpen met hun Nederlands oid), maar iets anders, zoals in een asiel, is ook goed.
[..]
géén idee! Kom daar echt nooitquote:Op woensdag 5 november 2008 11:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Moblo (of iemand anders van de RU) enig idee welk gebouw EL2.54 ? op de site staat alleen Erasmuslaan maar welk gebouw niet....
Waarom was dat niet goed dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik en mijn ex hadden ook noooooit ruzie
En ik dacht dat dat iets goeds was
Heb net maar gewoon op google gezochtquote:Op woensdag 5 november 2008 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
géén idee! Kom daar echt nooit
Tweedejaars in Leiden.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben thuis. Een uur eerder dan anders dus.
Ik ga morgen eens kijken of ik tot de tijd dat ik echt werk heb wat vrijwilligerswerk kan doen. Thuiszitten staat ook niet goed op je cv natuurlijk. Bovendien komen de muren binnen 2 dagen op me af als ik thuis blijf rondhangen.
Hebben jullie nog suggesties wat vrijwilligerswerk betreft? Het is het leukst als het iets is wat met mijn opleiding te maken heeft (buitenlanders helpen met hun Nederlands oid), maar iets anders, zoals in een asiel, is ook goed.
[..]
O wat leuk!. Dan ben je de derde in dit topic. DevilsAndDust studeert ook Nederlands. In welk jaar zit je? En aan welke uni studeer je het?
Ik wil je niet bang praten, maar het is wel een beetje terecht dat je bang bent voor de arbeidsmarkt. De concurrentie is moordend en het is niet zo eenvoudig om als afgestudeerd neerlandicus ergens aan de bak te komen. Dat geldt zeker voor banen die aansluiten op je opleiding. Maar je kunt hier zelf wel wat invloed op uitoefenen. Nml door tijdens je studie al wat onbetaald of betaald schrijfwerk te doen. Probeer ook een stage te regelen, dat kan ook helpen.
Weet je al wat je na je studie zou willen doen? Probeer je vakkenpakket daar dan zoveel mogelijk op af te stemmen. Als je bijvoorbeeld als tekstschrijver of webredacteur aan de slag zou willen gaan, dan moet je kijken of je vakken bij communicatiewetenschap of journalistiek kunt volgen.
Ik zoek overigens ook in de Randstad naar werk, maar ook daar heb ik niet veel succes. Ik heb niet zoveel ervaring en op elke vacature waar ik op reageer, reageren 200 journalisten die meer ervaring hebben dan ik + nog eens zoveel letterenstudenten die in hetzelfde schuitje zitten als ik.
Omdat het blijkbaar geen garantie is dat je bij elkaar blijft.quote:
Kunnen we daaruit concluderen dat Nederlands dus geen goede studie voor de lijn is?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik dacht dat Isegrim ook Neerlandica was?
Klopt.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:14 schreef Miss_S het volgende:
Heb net maar gewoon op google gezochten ik ga er vanuit dat het Erasmusgebouw is....(beetje lullig als het tentamen daar niet blijkt te zijn)
Been there, done that.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat het blijkbaar geen garantie is dat je bij elkaar blijft.
En het was later wel eens fijn geweest als ik echt boos had kunnen worden, maar het zat er niet in.
Vanaf nu kijk ik anders naar airbags...quote:Op woensdag 5 november 2008 10:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb geen 'sips'. Ik vind het altijd wel heel erg sexy en vrouwelijk staan bij anderen!
Ik denk soms weleens dat ik de enige ben die af en toe zo lekker onredelijk allemaal opgekropte frustraties eruit gooitquote:Op woensdag 5 november 2008 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Been there, done that.
Ze maakten bij hem thuis geen ruzie, dat was zo naar voor de sfeer.![]()
Brrrr...
Gewoon af en toe eens even flink knetteren de lucht zo lekker klaren.
Niet dat ik het leuk vind hoor, maar soms is het even niet zo pais en vree.![]()
Ik snap het ook niet, maar het is toch zo.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik begrijp niet waarom je met WO Nederlandse Taal- en letterkunde geen werk kan vinden.
Dat vertelde Aventura idd al eens, maar mijn ervaringen zijn toch anders. Toch denk ik dat ik, als ik eenmaal wat meer ervaring heb opgedaan, wel gemakkelijker aan de bak zal komen. Ervaring is altijd een bitch, welke studie je ook gedaan hebt.quote:Ik ken veel broodschrijvers, die hebben nog nooit een dag zonder werk gezeten! Eentje werkt freelance en schrijft o.a. voor een dagblad, Aventura mijn zus werkt als copywriter (beiden HBO journalistiek gestudeerd) en vrienden van me werken inmiddels samen freelance als tekstschrijvers...en die laatsten hebben geeneens Nederlands/journalistiek gestudeerd! Ik heb zelf ook geen Nederlands gestudeerd, maar heb wel eens een tijdje gewerkt als redacteur en heb weleens wat gepubliceerd...
Ik heb meer richting westen de lands wel contacten in die branchequote:Op woensdag 5 november 2008 11:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik woon in de regio Groningen en ik zou het idd het leukst vinden om iets met mensen te doen, allochtonen helpen met hun Nederlands ofzo. Ik ga morgen uitgebreid op zoek.
In het westen neem ik aan?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik begrijp niet waarom je met WO Nederlandse Taal- en letterkunde geen werk kan vinden. Heeft de opleiding soms een slechte reputatie bij werkgevers?
Ik ken veel broodschrijvers, die hebben nog nooit een dag zonder werk gezeten! Eentje werkt freelance en schrijft o.a. voor een dagblad, Aventura mijn zus werkt als copywriter (beiden HBO journalistiek gestudeerd) en vrienden van me werken inmiddels samen freelance als tekstschrijvers...en die laatsten hebben geeneens Nederlands/journalistiek gestudeerd! Ik heb zelf ook geen Nederlands gestudeerd, maar heb wel eens een tijdje gewerkt als redacteur en heb weleens wat gepubliceerd...
Klopt, dit speelt zich af in de Randstad: Amsterdam, Leiden, 't Gooi.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
In het westen neem ik aan?
Ze zoeken altijd iemand <25 met minimaal 10 jaar werkervaringquote:Op woensdag 5 november 2008 11:37 schreef Viking84 het volgende:
Dat vertelde Aventura idd al eens, maar mijn ervaringen zijn toch anders. Toch denk ik dat ik, als ik eenmaal wat meer ervaring heb opgedaan, wel gemakkelijker aan de bak zal komen. Ervaring is altijd een bitch, welke studie je ook gedaan hebt.
Haha. Zo begon ik ook met m'n studie Nederlands: "Ik wil later romanschrijfster worden." Maar zoals je zelf al zegt: de kans dat dat lukt is heel klein. Dan moet je wel een groot talent zijnquote:Op woensdag 5 november 2008 11:23 schreef ikdenkkris het volgende:
[..]
Tweedejaars in Leiden.
Ik vraag me echter af of het alleen op het schrijfvlak is. Ik wil namelijk absoluut de journalistiek niet in en teksten verzorgen past me ook niet. Ik zou heel graag schrijven, maar dan wel romans. Dus dat wil ik na mijn studie zeker gaan proberen, maar daar pin ik me niet op vast. De kans dat ik daar m'n brood mee ga verdienen is miniem. Ik wil in ieder geval de lerarenopleiding erbij gaan doen (moet eerlijk zeggen dat ik me er nog niet echt in verdiept heb hoe dat zit) en het onderwijs in maar dat lijkt me niet iets wat ik m'n hele leven wil doen.
Maar een stage regelen is inderdaad een heel goed plan. Ik denk dat ik toch maar eens goed m'n best ga doen om een netwerk op te bouwen. Misschien dat ik daar later nog wat aan heb.
Ik zie het wel. Ik studeer in ieder geval iets wat ik heel erg leuk vind en daar gaat het me nu om.![]()
Vrijwilligerswerk kan ik zo snel niets verzinnen wat aansluit. Lastig.
O, dat zal er vast mee te maken hebbenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Klopt, dit speelt zich af in de Randstad: Amsterdam, Leiden, 't Gooi.
[..]
Ze zoeken altijd iemand <25 met minimaal 10 jaar werkervaring
Misschien ziet men de Neerlandicus ook wel als een stoffige onderzoeker, een theoreticus, die eigenlijk niets liever wil dan romans schrijven, en geen kaas heeft gegeten van nieuwe technologieen.
HBO journalistiek heeft toch een wat dynamischer imago (werken met nieuwe media etc.).
Geef eens een voorbeeld? Of PM eens een opgave?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:03 schreef Miss_S het volgende:
Iemand nog tips over hoe ik positief of negatief lineair kan vinden met epsilon? Ik begrijp de begrippen maar zie het niet in de cijfertjeswanneer iets positief of negatief samenhangt
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld? Of PM eens een opgave?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is de Erasmus laagbouw. Je moet gewoon het Erasmusgebouw in en naar de 2e verdieping. Dan loop je naar dat gedeelte boven de refter (staat ook aangegeven welke lokalen daar zitten). Daar zit bijv. ook de Rode Laars.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen![]()
Moblo (of iemand anders van de RU) enig idee welk gebouw EL2.54 ? op de site staat alleen Erasmuslaan maar welk gebouw niet....
Dat wil ik altijd, maar dat durf ik nooit in gezelschap. Alleen gooi ik wel eens wat tegen de muur, maar dan alleen als ik weet dat het niet stuk kanquote:Op woensdag 5 november 2008 12:21 schreef SHE het volgende:
Ik gooi met servies,
Epsilon: verschil tussen te vergelijken percentagesquote:Op woensdag 5 november 2008 12:23 schreef Viking84 het volgende:
Wat is Epsilon nou weer dan?. Heb je dat bij statistiek gehad ofzo? Ik heb ook statistiek gehad, maar ik heb daar nog nooit van gehoord...
Braafjequote:Op woensdag 5 november 2008 12:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat wil ik altijd, maar dat durf ik nooit in gezelschap. Alleen gooi ik wel eens wat tegen de muur, maar dan alleen als ik weet dat het niet stuk kan.
Nee, slim. Want ik moet het toch zelf opruimenquote:
Wat zijn we weer lollig hèquote:Op woensdag 5 november 2008 12:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
@Viking: de Ikea kun je straks echt niet meer over het hoofd zien.
Leg dat 's uit? Volgens mij gingen wel meer mensen moorkoppen eten met hetzelfde idee, maar ik zie dat helemaal niet zo: waarom zou ie wit van binnen zijn?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:40 schreef kwakveense het volgende:
moorkop (obama: bruin van buiten, wit van binnen),
OBAMAAAA!!!quote:
Hee, thanks, wat een goede tips.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:37 schreef kwakveense het volgende:
@ ikdenkkris: Leiden! hoi! (ik heb mn kantoor in t gebouw van nederlands maar hoor bij Engels)
-heel verhaal dat veel te lang is om te quoten-
Wat een feestje zal dat daar zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:49 schreef kwakveense het volgende:
haha, ik zit naast ariane van santen en ton van der wouden ;-) en ik heet geen robin
Over feestjes gesprokenquote:Op woensdag 5 november 2008 12:49 schreef Anosmie het volgende:
Ik ben ook heel slecht in boos worden, maar als je me eenmaal zo ver hebt. Berg je dan maar. Dan wordt het rood voor mn ogen en tier en raas ik als een banshee. En dan krijg je ook alles te horen wat me al sinds de kleutertijd over jou dwarszit.
hahaha niet in 1 kantoor hoor! t is wel gezellig, af en toe bij de printer als we elkaars printjes eruit vissenquote:Op woensdag 5 november 2008 12:50 schreef ikdenkkris het volgende:
[..]
Wat een feestje zal dat daar zijn.
Eczeem al weg? Tof he, wat een beetje ontspanning met een mens kan doenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:00 schreef kwakveense het volgende:
jeumig man, ik heb helemaal energie teveel! en vrolijk bij t leven....
Ik zou ook nooit met servies gaan gooien. Vind het doodzonde om dingen kapot te gooien. M'n eigen dingen, that is, maar iets van Mark kapot gooien doe ik ook maar niet, want ik weet zeker dat 'ie dan laaiend wordtquote:Op woensdag 5 november 2008 13:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Haha, als ik ga gillen en met servies ga smijten, dan wil mijn vriend niks meer met me te maken hebben denk ik
Vind het zelf eigenlijk ook wel erg labiel en geschift gedrag! Maar goed; je bent temeramentvol of je bent het niet!!!
Je moet het natuurlijk niet elke week doenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Haha, als ik ga gillen en met servies ga smijten, dan wil mijn vriend niks meer met me te maken hebben denk ik
Vind het zelf eigenlijk ook wel erg labiel en geschift gedrag! Maar goed; je bent temperamentvol of je bent het niet!!!
Het zou me wel opluchten denk ik, lekker dingen stukmaken!
jupquote:Op woensdag 5 november 2008 13:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eczeem al weg? Tof he, wat een beetje ontspanning met een mens kan doen
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gisteren was een wazige dag. Maarrrr het is klaar! Crematie is achter de rug, het ging netjes en goed, er zijn geen stomme/onware dingen gezegd en zelfs ik heb iets kunnen zeggen zonder dat mijn stem al te veel trilde!(al trilde ie wel, maar dat terzijde). In de avond had ik een concert (hadden al kaartjes en dacht afleiding = goed!) en dat was ook erg gaaf. Was om 3 uur thuis ongeveer, maar was wel Zen
![]()
Gut, niet erg aardig om daar overheen te lezenquote:
Wat zij zegt dusquote:Op woensdag 5 november 2008 13:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gut, niet erg aardig om daar overheen te lezen
Maria, fijn dat het goed is gegaan en je nog steeds rustig bent
Bijzondere combi MariaEnzo! Bijzonder dat je uberhaupt hebt besloten nog iets te zeggen. Was het wel fijn met je zus en je mama samen? Sterkte de komende tijd en dieet ze maar weer!quote:Op woensdag 5 november 2008 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gisteren was een wazige dag. Maarrrr het is klaar! Crematie is achter de rug, het ging netjes en goed, er zijn geen stomme/onware dingen gezegd en zelfs ik heb iets kunnen zeggen zonder dat mijn stem al te veel trilde!(al trilde ie wel, maar dat terzijde). In de avond had ik een concert (hadden al kaartjes en dacht afleiding = goed!) en dat was ook erg gaaf. Was om 3 uur thuis ongeveer, maar was wel Zen
![]()
Mooie afsluiter... Dat concert!quote:Op woensdag 5 november 2008 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
OBAMAAAA!!!*komt binnenvallen* Jeuj, ik heb weer een sprankje hoop voor Amerika!
Alles goed hier?Heb wel een beetje terug gelezen maar nog niet alles.
![]()
Dieettechnisch waren afgelopen dagen rampzalig (chocola! Hamburger! Chocolaaa!) dus nu weer met frisse moed beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |