Echt vreselijk, sex als je eigenlijk nog een beetje verdrietig bentquote:Op woensdag 5 november 2008 10:19 schreef vamperotica het volgende:Ik vind het juist wel wat hebben... Sex als ik een beetje kwaad op 'm ben!
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
JEEJ!! Ik heb net met m'n consulent werk gesproken en ik hoef niet meer terug te komen. We houden op afstand contact. Hij merkt dat het weinig zinvol is voor mij om hier te zijn en ik doe zelf genoeg moeite om aan werk te komen etc. Joepie! Ik ben echt blij
.
Nooit ruzie?quote:Op woensdag 5 november 2008 10:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wij hebben nooit ruzie, denken jullie nu nog dat hij weg gaat rennen![]()
Dus zo pak je dat aan!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die kuiltjes bedoel ik ook! Ik heb geen putjes in mijn kont![]()
Super!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
JEEJ!! Ik heb net met m'n consulent werk gesproken en ik hoef niet meer terug te komen. We houden op afstand contact. Hij merkt dat het weinig zinvol is voor mij om hier te zijn en ik doe zelf genoeg moeite om aan werk te komen etc. Joepie! Ik ben echt blij
.
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt vreselijk, sex als je eigenlijk nog een beetje verdrietig bent
Goed nieuws!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
.
Nee, zijn bijna nu een jaar samen en zelfs nog niet zoiets als woorden gehadquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
.
Ik kijk altijd raar op van dat soort dingen, maar wel fijn voor jullie danquote:Op woensdag 5 november 2008 10:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee, zijn bijna nu een jaar samen en zelfs nog niet zoiets als woorden gehad
We zijn kennelijk niet de types als je die bij elkaar zet om ruzie te krijgen
Ja, alleen hebben we dus ook geen goedmaaksexquote:Op woensdag 5 november 2008 10:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kijk altijd raar op van dat soort dingen, maar wel fijn voor jullie dan![]()
Ik en mijn ex hadden ook noooooit ruziequote:Op woensdag 5 november 2008 10:30 schreef Miss_S het volgende:
Nee, zijn bijna nu een jaar samen en zelfs nog niet zoiets als woorden gehad
We zijn kennelijk niet de types als je die bij elkaar zet om ruzie te krijgen
Tja....daar zal ik maar niet op reageren hequote:Op woensdag 5 november 2008 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik en mijn ex hadden ook noooooit ruzie
En ik dacht dat dat iets goeds was
*aftel tot ergens januari*quote:Op woensdag 5 november 2008 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je benadeelt jezelf ook nog eens omdat 2-3x per week seks domweg gezond is voor jezelf
Ach nou ja, inmiddels denk ik dat echt alles kapot kan en er nooit garanties zijn. Ook al denk je de beste en meest solide relatie van iedereen te hebben, Wel of geen ruzie maken zal er wel bar weinig mee te maken hebbenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:38 schreef Miss_S het volgende:
Tja....daar zal ik maar niet op reageren he
Alles kan, maar vertrouw toch wel op mijn mensenkennisquote:Op woensdag 5 november 2008 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach nou ja, inmiddels denk ik dat echt alles kapot kan en er nooit garanties zijn. Ook al denk je de beste en meest solide relatie van iedereen te hebben, Wel of geen ruzie maken zal er wel bar weinig mee te maken hebben
Edit laat maar: verder gelezen.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
wat heeft iedereen toch met kuiltjes![]()
lovehandles heb ik nog steeds in grote mate
Ik dacht ook altijd dat als het uit zou gaan ik dan diegene was die de relatie zou verbreken want hij aanbad mequote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef Miss_S het volgende:
Alles kan, maar vertrouw toch wel op mijn mensenkennisen ga van het beste uit
Als iemand iets fout doet in deze relatie zal ik het zijn
O wat leuk!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:30 schreef ikdenkkris het volgende:
[..]
Super!
Is het trouwens overal in Nederland zo slecht gesteld met de banen voor een afgestudeerd neerlandica, of vooral in het noorden?
*Ikdenkkris studeert ook Nederlandse Taal en Cultuur en is eigenlijk een beetje bang voor de banenmarkt geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |