abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62962870
Ik heb geen 'sips'. Ik vind het altijd wel heel erg sexy en vrouwelijk staan bij anderen!
pi_62962882
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:19 schreef vamperotica het volgende:
Ik vind het juist wel wat hebben... Sex als ik een beetje kwaad op 'm ben!
Echt vreselijk, sex als je eigenlijk nog een beetje verdrietig bent
pi_62962887
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
JEEJ!! Ik heb net met m'n consulent werk gesproken en ik hoef niet meer terug te komen . We houden op afstand contact. Hij merkt dat het weinig zinvol is voor mij om hier te zijn en ik doe zelf genoeg moeite om aan werk te komen etc. Joepie! Ik ben echt blij .

Goedzo nu zal een baan ook wel snel komen
  woensdag 5 november 2008 @ 10:27:08 #204
173850 ikdenkkris
Spoiled Princess
pi_62962969
Goedenmorgen! Ik heb keihard door de verkiezingen heen geslapen. Hoe graag ik het ook had willen zien, dat trek ik niet.
Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
pi_62962986
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Wij hebben nooit ruzie, denken jullie nu nog dat hij weg gaat rennen
Nooit ruzie?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 5 november 2008 @ 10:28:13 #206
173850 ikdenkkris
Spoiled Princess
pi_62962987
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:01 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Die kuiltjes bedoel ik ook! Ik heb geen putjes in mijn kont
Dus zo pak je dat aan!

"Nee hoor, dat zijn geen putjes in m'n kont, dat zijn kúiltjes, net zoals in je wangen. Daar is niets aan te doen."
  woensdag 5 november 2008 @ 10:30:07 #207
173850 ikdenkkris
Spoiled Princess
pi_62963033
quote:
JEEJ!! Ik heb net met m'n consulent werk gesproken en ik hoef niet meer terug te komen . We houden op afstand contact. Hij merkt dat het weinig zinvol is voor mij om hier te zijn en ik doe zelf genoeg moeite om aan werk te komen etc. Joepie! Ik ben echt blij .
Super!

Is het trouwens overal in Nederland zo slecht gesteld met de banen voor een afgestudeerd neerlandica, of vooral in het noorden?
*Ikdenkkris studeert ook Nederlandse Taal en Cultuur en is eigenlijk een beetje bang voor de banenmarkt geworden.
pi_62963039
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Echt vreselijk, sex als je eigenlijk nog een beetje verdrietig bent
Nee...Niet als de "ruzie/rede tot kwaad zijn al een beetje aan het wegebben is...
Meer in het heetst van de strijd zeg maar.....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62963040
quote:
Goed nieuws!
Gefeli!
pi_62963041
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:28 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nooit ruzie?
Nee, zijn bijna nu een jaar samen en zelfs nog niet zoiets als woorden gehad
We zijn kennelijk niet de types als je die bij elkaar zet om ruzie te krijgen
pi_62963062
quote:
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62963120
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik kijk altijd raar op van dat soort dingen, maar wel fijn voor jullie dan

En Vik, super!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62963152
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik kijk altijd raar op van dat soort dingen, maar wel fijn voor jullie dan

Ja, alleen hebben we dus ook geen goedmaaksex
Maar zal vanzelf wel een keer komen ga ik vanuit
pi_62963161
wat fijn Vik
Ja doei.
pi_62963182
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:30 schreef Miss_S het volgende:

Ik en mijn ex hadden ook noooooit ruzie
En ik dacht dat dat iets goeds was
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_62963193
En ik wacht nog op de goedmaakseks
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_62963212
Ik ken het fenomeen 'goedmaakseks' ook niet. Niet dat wij geen ruzie hebben -wacht maar tot je samenwoont- maar omdat ik echt geen seks wil als ik boos op hem ben!
pi_62963245
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik en mijn ex hadden ook noooooit ruzie
En ik dacht dat dat iets goeds was
Tja....daar zal ik maar niet op reageren he
  woensdag 5 november 2008 @ 10:39:16 #219
173850 ikdenkkris
Spoiled Princess
pi_62963263
Wij hebben ook nooit echt slaande ruzie ofzo. Ik kan niet schreeuwen tegen iemand, maar wel ontzettend boos op 'm zijn en vice versa. Wij zijn geloof ik meer van de 'ik-negeer-je-dood-ruzie'. Uiteraard gevolgd door goedmaakseks.
pi_62963491
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je benadeelt jezelf ook nog eens omdat 2-3x per week seks domweg gezond is voor jezelf
*aftel tot ergens januari*
*alvast rondkijk voor gezondheidsman*

En Viking!
pi_62963577
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:38 schreef Miss_S het volgende:

Tja....daar zal ik maar niet op reageren he
Ach nou ja, inmiddels denk ik dat echt alles kapot kan en er nooit garanties zijn. Ook al denk je de beste en meest solide relatie van iedereen te hebben, Wel of geen ruzie maken zal er wel bar weinig mee te maken hebben
pi_62963733
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ach nou ja, inmiddels denk ik dat echt alles kapot kan en er nooit garanties zijn. Ook al denk je de beste en meest solide relatie van iedereen te hebben, Wel of geen ruzie maken zal er wel bar weinig mee te maken hebben
Alles kan, maar vertrouw toch wel op mijn mensenkennis en ga van het beste uit
Als iemand iets fout doet in deze relatie zal ik het zijn

Nou lunch wordt een gebakken ei
En het tentamen vanavond ga ik zo niet halen ga trouwens ook niet dansen zodat ik nog even kan leren voor morgen
pi_62963938
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
wat heeft iedereen toch met kuiltjes

lovehandles heb ik nog steeds in grote mate
Edit laat maar: verder gelezen.

[ Bericht 4% gewijzigd door dyna18 op 05-11-2008 11:10:34 ]
pi_62964010
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef Miss_S het volgende:

Alles kan, maar vertrouw toch wel op mijn mensenkennis en ga van het beste uit
Als iemand iets fout doet in deze relatie zal ik het zijn

Ik dacht ook altijd dat als het uit zou gaan ik dan diegene was die de relatie zou verbreken want hij aanbad me En je moet altijd van het beste uit gaan

Ik ga zo nog iets nuttigs doen en dan slapen. Allemaal een fijne dag!

En oh, ik dacht de afgelopen weken echt kilo's te zijn aangekomen! Voelde me moddervet vergeleken met een maand terug. Gisteren durfde ik eindelijk weer eens op de weegschaal te gaan staan. Geen gram aangekomen Ik vertrouw mijn zelfbeeld niet meer
  woensdag 5 november 2008 @ 11:09:39 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62964099
Ik ben thuis. Een uur eerder dan anders dus .
Ik ga morgen eens kijken of ik tot de tijd dat ik echt werk heb wat vrijwilligerswerk kan doen. Thuiszitten staat ook niet goed op je cv natuurlijk . Bovendien komen de muren binnen 2 dagen op me af als ik thuis blijf rondhangen.

Hebben jullie nog suggesties wat vrijwilligerswerk betreft? Het is het leukst als het iets is wat met mijn opleiding te maken heeft (buitenlanders helpen met hun Nederlands oid), maar iets anders, zoals in een asiel, is ook goed.
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:30 schreef ikdenkkris het volgende:

[..]

Super!

Is het trouwens overal in Nederland zo slecht gesteld met de banen voor een afgestudeerd neerlandica, of vooral in het noorden?
*Ikdenkkris studeert ook Nederlandse Taal en Cultuur en is eigenlijk een beetje bang voor de banenmarkt geworden.
O wat leuk! . Dan ben je de derde in dit topic. DevilsAndDust studeert ook Nederlands. In welk jaar zit je? En aan welke uni studeer je het?

Ik wil je niet bang praten, maar het is wel een beetje terecht dat je bang bent voor de arbeidsmarkt. De concurrentie is moordend en het is niet zo eenvoudig om als afgestudeerd neerlandicus ergens aan de bak te komen. Dat geldt zeker voor banen die aansluiten op je opleiding. Maar je kunt hier zelf wel wat invloed op uitoefenen. Nml door tijdens je studie al wat onbetaald of betaald schrijfwerk te doen. Probeer ook een stage te regelen, dat kan ook helpen.

Weet je al wat je na je studie zou willen doen? Probeer je vakkenpakket daar dan zoveel mogelijk op af te stemmen. Als je bijvoorbeeld als tekstschrijver of webredacteur aan de slag zou willen gaan, dan moet je kijken of je vakken bij communicatiewetenschap of journalistiek kunt volgen.

Ik zoek overigens ook in de Randstad naar werk, maar ook daar heb ik niet veel succes. Ik heb niet zoveel ervaring en op elke vacature waar ik op reageer, reageren 200 journalisten die meer ervaring hebben dan ik + nog eens zoveel letterenstudenten die in hetzelfde schuitje zitten als ik .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')