abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62965383
O ja, en het is niet erg realistisch om alleen maar te willen doen wat je leuk vindt na je studie. Soms is de weg naar je droombaan wat lastiger...en moet je eerst een paar jaar flink concessies doen...

Zo maar even wat ontopic plaatsen: ik blijf de laatste dagen goed op gewicht, dat lukt dus alleen als ik gewoon geen tussendoortjes neem. Voor mij werkt 3 maaltijden per dag het beste!
pi_62965406
Gemeenten hebben volgens mij sinds een paar jaar speciale nonambtelijke taal-schrijvers in dienst zelfs.
pi_62965495
Iemand nog tips over hoe ik positief of negatief lineair kan vinden met epsilon? Ik begrijp de begrippen maar zie het niet in de cijfertjes wanneer iets positief of negatief samenhangt
pi_62965555
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:03 schreef Miss_S het volgende:
Iemand nog tips over hoe ik positief of negatief lineair kan vinden met epsilon? Ik begrijp de begrippen maar zie het niet in de cijfertjes wanneer iets positief of negatief samenhangt
Geef eens een voorbeeld? Of PM eens een opgave?
pi_62965673
nou, wil ik op de fiets naar de uni stappen, regent het, precies een bui boven Nijmegen
wacht ik nog maar even

boterhammetjes peuzel ik op de uni wel op, maar heb al wel mn basisfruitmeuk op

Echte ruzie heb ik ook nog nooit met Rene gehad, wel wat kleine dingetjes van ergeren en ben 1 keer echt boos op 'm geweest, maar verder... ach, er zal misschien nog wel eens een wat grotere ruzie komen, misschien ook niet. Ik hoop en ga er vanuit dat we samen oud worden, zeker weten doe je dat nooit voor de volle 100%

Meer doen dan je best en proberen sleur te vermijden of voldoende te beheersen kun je niet, en als dat niet genoeg is, dan was de relatie waarschijnlijk niet bestemd om ' eeuwig ' te duren

ofzo
Ja doei.
pi_62965820
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld? Of PM eens een opgave?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62965891
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PM
  woensdag 5 november 2008 @ 12:21:39 #258
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62965895

En vwb ruziemaken; dat doe ik in elk relatie. Flink, vaak en veel!
Maar da's mijn latin temperament. Ik gooi met servies, ik schreeuw, ik tier en ik scheld 'm verrot.
Love it!
  woensdag 5 november 2008 @ 12:23:02 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62965938
Wat is Epsilon nou weer dan? . Heb je dat bij statistiek gehad ofzo? Ik heb ook statistiek gehad, maar ik heb daar nog nooit van gehoord...

Ik ga vanmiddag naar de huisarts voor een verwijsbrief voor de oogarts .

Edit: wat daar aan is weet ik zelf ook niet
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 5 november 2008 @ 12:23:52 #260
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_62965957
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Gaat helemaal goed komen

Moblo (of iemand anders van de RU) enig idee welk gebouw EL2.54 ? op de site staat alleen Erasmuslaan maar welk gebouw niet....
Dat is de Erasmus laagbouw. Je moet gewoon het Erasmusgebouw in en naar de 2e verdieping. Dan loop je naar dat gedeelte boven de refter (staat ook aangegeven welke lokalen daar zitten). Daar zit bijv. ook de Rode Laars.
  woensdag 5 november 2008 @ 12:25:53 #261
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62966004
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:21 schreef SHE het volgende:
Ik gooi met servies,
Dat wil ik altijd, maar dat durf ik nooit in gezelschap. Alleen gooi ik wel eens wat tegen de muur, maar dan alleen als ik weet dat het niet stuk kan .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62966026
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:23 schreef Viking84 het volgende:
Wat is Epsilon nou weer dan? . Heb je dat bij statistiek gehad ofzo? Ik heb ook statistiek gehad, maar ik heb daar nog nooit van gehoord...

Epsilon: verschil tussen te vergelijken percentages
Dit moet ik kennen voor mijn tentamen onderzoeksmethoden

Maar toen ik het aan het uittypen was om hier neer te zetten is het wel al iets duidelijker geworden

En bedankt voor de aanwijzingen naar/in het Erasmusgebouw
pi_62966039
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:25 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat wil ik altijd, maar dat durf ik nooit in gezelschap. Alleen gooi ik wel eens wat tegen de muur, maar dan alleen als ik weet dat het niet stuk kan .
Braafje
pi_62966056
@Viking: de Ikea kun je straks echt niet meer over het hoofd zien.
  woensdag 5 november 2008 @ 12:28:29 #265
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62966069
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Braafje
Nee, slim. Want ik moet het toch zelf opruimen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62966188
Oh, ik weet het altijd wel zo te wenden dat ik het niet hoef op te ruimen
  woensdag 5 november 2008 @ 12:37:11 #267
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62966239
@ ikdenkkris: Leiden! hoi! (ik heb mn kantoor in t gebouw van nederlands maar hoor bij Engels )

over de lerarenopleiding: je kunt he bijvak didactiek doen, en dan duaal instromen volgens mij. iclon is wel ok, beter dan iflos in Utrecht qua organisatie in elk geval.
En in de omgeving kom je als docent wel aan de bak (vriendin van mij geeft les op t Bona, zonder bevoegdheid)

handige dingen om te doen: maak gebruik van t loopbaancentrum! hebben ze echt leuke stages voor neerlandici. bij onze taal, bij de KB, etc.

mijn vrienden van engels die zijn afgestudeerd de afgelopen twee jaar zijn nu allemal wel aan de bak maar niet allemaal op de plek die ze willen.... t is echt moeilijk als letterenstudent om met je algemene talenten op te boksen tegen mensen met specifieke opleidingen. niet dat t niet kán. vriendin van me is redacteur bij een meubelblad, met alleen een minor journalistiek. anderen geven les. en sommigen werken bij de overheid, maar dan in een te lage functie met tijdeljk uitzendwerk.

oh en goeiemorgen! ik ben weer wakker!
moet ook nog zien hoe obama t gaat doen, maar ik mag die boodschap van change wel. en at t een zwarte man gelukt is.... vind ik mooi...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 5 november 2008 @ 12:39:19 #268
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62966290
Oh, hier vliegt maandelijks wel iets door het huis. Wij krijgen quantum korting bij Ikea
  woensdag 5 november 2008 @ 12:40:13 #269
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62966312
oh en ik weeg me vanochtend even niet... een balansdagje maar om de nacht vol moorkop (obama: bruin van buiten, wit van binnen), chips, kippepootjes, popcorn en kipcorns te compenseren (vreten om wakker te blijven ofzo )
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 5 november 2008 @ 12:40:37 #270
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62966319
Ohja, mn lijstje voor vandaag:

O: zacht waldkornbolletje met ei
T: zacht waldkornbolletje met ei
T: Vitalinea
L: 2 zachte waldkornbolletjes pindakaas
T: Appel + kiwi
D: boodschappen doen anders waldkornbolletjes met rookvlees. .
Fok!bejaarde
  woensdag 5 november 2008 @ 12:41:48 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62966359
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
@Viking: de Ikea kun je straks echt niet meer over het hoofd zien.
Wat zijn we weer lollig hè .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 5 november 2008 @ 12:43:30 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62966401
Ik heb al een gave vacature gezien op vrijwilligerswerk.nl: allochtonen helpen met hun inburgeringsexamen . Ik ga daar op reageren. Misschien ga ik morgen zelfs wel even bij het vrijwilligerskantoor hier in Groningen langs .
Niet meer actief op Fok!
pi_62966469
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:40 schreef kwakveense het volgende:
moorkop (obama: bruin van buiten, wit van binnen),
Leg dat 's uit? Volgens mij gingen wel meer mensen moorkoppen eten met hetzelfde idee, maar ik zie dat helemaal niet zo: waarom zou ie wit van binnen zijn?
  woensdag 5 november 2008 @ 12:46:15 #274
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62966478
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:21 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]

OBAMAAAA!!! *komt binnenvallen* Jeuj, ik heb weer een sprankje hoop voor Amerika!

Alles goed hier? Heb wel een beetje terug gelezen maar nog niet alles.

Gisteren was een wazige dag. Maarrrr het is klaar! Crematie is achter de rug, het ging netjes en goed, er zijn geen stomme/onware dingen gezegd en zelfs ik heb iets kunnen zeggen zonder dat mijn stem al te veel trilde! (al trilde ie wel, maar dat terzijde). In de avond had ik een concert (hadden al kaartjes en dacht afleiding = goed!) en dat was ook erg gaaf. Was om 3 uur thuis ongeveer, maar was wel Zen

Dieettechnisch waren afgelopen dagen rampzalig (chocola! Hamburger! Chocolaaa!) dus nu weer met frisse moed beginnen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 5 november 2008 @ 12:46:40 #275
173850 ikdenkkris
Spoiled Princess
pi_62966489
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:37 schreef kwakveense het volgende:
@ ikdenkkris: Leiden! hoi! (ik heb mn kantoor in t gebouw van nederlands maar hoor bij Engels )

-heel verhaal dat veel te lang is om te quoten-
Hee, thanks, wat een goede tips.
Ik ga binnenkort dan maar eens een kijkje bij het loopbaancentrum nemen.

En ik ga volgende week op zoek naar de kamer van K. Veense.
Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')