Geef eens een voorbeeld? Of PM eens een opgave?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:03 schreef Miss_S het volgende:
Iemand nog tips over hoe ik positief of negatief lineair kan vinden met epsilon? Ik begrijp de begrippen maar zie het niet in de cijfertjeswanneer iets positief of negatief samenhangt
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld? Of PM eens een opgave?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is de Erasmus laagbouw. Je moet gewoon het Erasmusgebouw in en naar de 2e verdieping. Dan loop je naar dat gedeelte boven de refter (staat ook aangegeven welke lokalen daar zitten). Daar zit bijv. ook de Rode Laars.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen![]()
Moblo (of iemand anders van de RU) enig idee welk gebouw EL2.54 ? op de site staat alleen Erasmuslaan maar welk gebouw niet....
Dat wil ik altijd, maar dat durf ik nooit in gezelschap. Alleen gooi ik wel eens wat tegen de muur, maar dan alleen als ik weet dat het niet stuk kanquote:Op woensdag 5 november 2008 12:21 schreef SHE het volgende:
Ik gooi met servies,
Epsilon: verschil tussen te vergelijken percentagesquote:Op woensdag 5 november 2008 12:23 schreef Viking84 het volgende:
Wat is Epsilon nou weer dan?. Heb je dat bij statistiek gehad ofzo? Ik heb ook statistiek gehad, maar ik heb daar nog nooit van gehoord...
Braafjequote:Op woensdag 5 november 2008 12:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat wil ik altijd, maar dat durf ik nooit in gezelschap. Alleen gooi ik wel eens wat tegen de muur, maar dan alleen als ik weet dat het niet stuk kan.
Nee, slim. Want ik moet het toch zelf opruimenquote:
Wat zijn we weer lollig hèquote:Op woensdag 5 november 2008 12:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
@Viking: de Ikea kun je straks echt niet meer over het hoofd zien.
Leg dat 's uit? Volgens mij gingen wel meer mensen moorkoppen eten met hetzelfde idee, maar ik zie dat helemaal niet zo: waarom zou ie wit van binnen zijn?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:40 schreef kwakveense het volgende:
moorkop (obama: bruin van buiten, wit van binnen),
OBAMAAAA!!!quote:
Hee, thanks, wat een goede tips.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:37 schreef kwakveense het volgende:
@ ikdenkkris: Leiden! hoi! (ik heb mn kantoor in t gebouw van nederlands maar hoor bij Engels)
-heel verhaal dat veel te lang is om te quoten-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |