Wat een feestje zal dat daar zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:49 schreef kwakveense het volgende:
haha, ik zit naast ariane van santen en ton van der wouden ;-) en ik heet geen robin
Over feestjes gesprokenquote:Op woensdag 5 november 2008 12:49 schreef Anosmie het volgende:
Ik ben ook heel slecht in boos worden, maar als je me eenmaal zo ver hebt. Berg je dan maar. Dan wordt het rood voor mn ogen en tier en raas ik als een banshee. En dan krijg je ook alles te horen wat me al sinds de kleutertijd over jou dwarszit.
hahaha niet in 1 kantoor hoor! t is wel gezellig, af en toe bij de printer als we elkaars printjes eruit vissenquote:Op woensdag 5 november 2008 12:50 schreef ikdenkkris het volgende:
[..]
Wat een feestje zal dat daar zijn.
Eczeem al weg? Tof he, wat een beetje ontspanning met een mens kan doenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:00 schreef kwakveense het volgende:
jeumig man, ik heb helemaal energie teveel! en vrolijk bij t leven....
Ik zou ook nooit met servies gaan gooien. Vind het doodzonde om dingen kapot te gooien. M'n eigen dingen, that is, maar iets van Mark kapot gooien doe ik ook maar niet, want ik weet zeker dat 'ie dan laaiend wordtquote:Op woensdag 5 november 2008 13:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Haha, als ik ga gillen en met servies ga smijten, dan wil mijn vriend niks meer met me te maken hebben denk ik
Vind het zelf eigenlijk ook wel erg labiel en geschift gedrag! Maar goed; je bent temeramentvol of je bent het niet!!!
Je moet het natuurlijk niet elke week doenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Haha, als ik ga gillen en met servies ga smijten, dan wil mijn vriend niks meer met me te maken hebben denk ik
Vind het zelf eigenlijk ook wel erg labiel en geschift gedrag! Maar goed; je bent temperamentvol of je bent het niet!!!
Het zou me wel opluchten denk ik, lekker dingen stukmaken!
jupquote:Op woensdag 5 november 2008 13:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eczeem al weg? Tof he, wat een beetje ontspanning met een mens kan doen
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gisteren was een wazige dag. Maarrrr het is klaar! Crematie is achter de rug, het ging netjes en goed, er zijn geen stomme/onware dingen gezegd en zelfs ik heb iets kunnen zeggen zonder dat mijn stem al te veel trilde!(al trilde ie wel, maar dat terzijde). In de avond had ik een concert (hadden al kaartjes en dacht afleiding = goed!) en dat was ook erg gaaf. Was om 3 uur thuis ongeveer, maar was wel Zen
![]()
Gut, niet erg aardig om daar overheen te lezenquote:
Wat zij zegt dusquote:Op woensdag 5 november 2008 13:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gut, niet erg aardig om daar overheen te lezen
Maria, fijn dat het goed is gegaan en je nog steeds rustig bent
Bijzondere combi MariaEnzo! Bijzonder dat je uberhaupt hebt besloten nog iets te zeggen. Was het wel fijn met je zus en je mama samen? Sterkte de komende tijd en dieet ze maar weer!quote:Op woensdag 5 november 2008 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gisteren was een wazige dag. Maarrrr het is klaar! Crematie is achter de rug, het ging netjes en goed, er zijn geen stomme/onware dingen gezegd en zelfs ik heb iets kunnen zeggen zonder dat mijn stem al te veel trilde!(al trilde ie wel, maar dat terzijde). In de avond had ik een concert (hadden al kaartjes en dacht afleiding = goed!) en dat was ook erg gaaf. Was om 3 uur thuis ongeveer, maar was wel Zen
![]()
Mooie afsluiter... Dat concert!quote:Op woensdag 5 november 2008 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
OBAMAAAA!!!*komt binnenvallen* Jeuj, ik heb weer een sprankje hoop voor Amerika!
Alles goed hier?Heb wel een beetje terug gelezen maar nog niet alles.
![]()
Dieettechnisch waren afgelopen dagen rampzalig (chocola! Hamburger! Chocolaaa!) dus nu weer met frisse moed beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |